Červenec podle bank a pojišťoven: levnější hypotéky a bankomat pro auťáky
1. 8. 2018 | Monika Veselíková
Peníze.cz přinášejí přehled novinek, které během uplynulého měsíce představily tuzemské banky, pojišťovny a stavební spořitelny.
Kontakty
Adresa | Nádražní 344/25, Praha 5, 150 00 |
---|---|
Infolinka | 800 127 127 |
klient@nn.cz | |
Web | https://penze.nn.cz/ |
Další informace
IČO | 63078074 |
---|---|
Akcionáři | ING CONTINENTAL EUROPE HOLDINGS B. V. (100 %) |
Depozitář | Česká spořitelna, a.s. |
Auditor | Ernst & Young Audit |
Základní kapitál | 300 000 000 Kč |
Vznik | 29.9.1994 |
Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.
Rozšířená verze kalkulačky
Další kalkulačky
Tým odborných poradců je tu pro vás.
Poslední dotaz: DPČ
Poradna > Pojištění a penzijní připojištění > Penzijní připojištění
Otázka: Může mi na penzijní připojištění přispívat zaměstnavatel i při Dohodě o pracovní činnosti? Děkuji za odpověď více
NN Penzijní společnost - Zkušenosti
18. 7. 2022 17:33 | Miroslav Hrubý
Jde mi o aktuální nárůsty plateb za energie,- v souvislosti s ukončením zálohových plateb.
Děkuji za krátkou zprávu s tím, že bych po vyrovnání uzavřel další smlouvu a rád zůstal klientem NN.
Miroslav Hrubý P- 19600 Babiččina 217/7
31. 3. 2022 11:40 | Jan
Při sjednávání smlouvy to byli samé sliby, avšak při ukončení je jejich komunikace odtažitá. Pro ukončení jim nestačí podat výpověď přes klientský portál nebo podepsáním elektronickým podpisem, nýbrž chtějí úředně ověřený (papírový) dokument, což je v současné době pouze zdržovací a nákladnější způsob (ověření podpisu, doporučený dopis).
Jak je možné po několikaletém spoření se takto ke klientovi chovat, jedná se o nemožnost kontroly značné finanční částky včetně příspěvků státu.
24. 5. 2021 14:41 | Václav
9. 4. 2021 8:39 | Petr
8. 3. 2021 11:59 | Roman
29. 9. 2019 7:21 | karel Mach
8. 4. 2018 11:58 | Nikola
-nefungují 24/7
-libují si v byrokracii, ke které ani nedávají dostatek informací/návod. Díky tomu došlo k opoždění celého procesu vyplácení peněz z penzijního připojištění-jako by to dělali naschvál.
-neprofesionální callcentrum. Místo toho, abych dostala potřebné informace, tak na mě slečna vystartovala, že pro mě opravdu není výhodné vypovídat smlouvu a byla agresivní
-človek neví, na čem je. Do teď nemám informaci, kdy mi smlouva končí, kdy mám přestat posílat peníze na penzijní připojištění a kdy mi přijdou peníze. Ale pořád budou otravovat s nabídkou schůzek s různými poradci a jiných služeb, to by jim šlo.
-Otřesné, neproklientské, časově náročné byrokratické procesy, suma sumárum - na 21. Století velká slabota. Nikdy více!
2. 10. 2015 12:35 | Jan Neugebauer
Můžete mi spojení poslat na můj e-mail?
Děkuji
6. 5. 2015 14:29 | Světlana Zaoralova
1. 7. 2013 9:29 | Monika Dorová r.č.775507/5119
30. 9. 2012 20:17 | zdjs
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 4. 2012 8:16 | Ivuška
27. 3. 2012 9:08 | Gabriel Pleska
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
27. 2. 2012 16:31 | Denisa Rajšnerová
28. 11. 2007 17:08
Zobrazit všech 40 komentářů