mBank zdraží dotaz na zůstatek v bankomatu

Petr Kučera | rubrika: Aktuality | 22. 9. 2020 09:00 | 3 komentáře

Klienti mBank, kteří chtějí zjistit zůstatek na svém účtu prostřednictvím bankomatu, zaplatí od prosince za každý dotaz 19 korun. Poplatek tak stoupne o deset korun z dosavadních devíti. Jde o jedinou změnu v novém sazebníku.

„Rádi bychom podpořili využívání naší mobilní aplikace a online služeb. V naší mobilní aplikaci nebo internetovém bankovnictví si můžete zjistit svůj zůstatek na účtu kdykoliv a zdarma,“ píše banka klientům.

mBank neprovozuje vlastní bankomaty. Klienti si mohou vybírat hotovost zdarma ze všech bankomatů v Česku, pokud si vyberou aspoň 1500 korun; jinak je poplatek 29 korun. mBank musí za jejich používání ostatním bankám platit.

Banky, které provozují vlastní bankomaty, v nich většinou nabízejí zjištění zůstatku bez poplatku, zatímco za dotaz prostřednictvím cizího bankomatu si klient připlatí. S kartou Monety a Hello bank platí klienti v cizím bankomatu 30 korun, s kartou ČSOB, Komerční banky a UniCredit 25 korun, s kartou České spořitelny 20 korun, s kartou Equa, Fio a Sberbank 9 korun, s kartou Expobank 6 korun. Air Bank nabízí dotazy bez poplatku i v cizích bankomatech, v ceníku je nezmiňují ani Raiffeisenbank nebo Creditas.

Petr Kučera

Autor článku Petr Kučera

Šéfredaktor webu Peníze.cz. Zaměřuje se na širokou oblast osobních financí a spotřebitelských témat. Vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze, ale ještě víc než paragrafy má rád média. Vedl zpravodajství České... Další články autora.

Líbil se vám článek?

+10
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 3 komentářů

Hledáte nové bydlení?

Berzrealitky

Vyzkoušejte náš katalog nemovitostí, při jehož tvorbě jsme se spojili s předním českým portálem Bezrealitky.

A tohle už jste četli?

Klienti řekli, co jim na bankách nejvíc vadí

26. 10. 2021 | Petr Kučera | 3 komentáře

Klienti řekli, co jim na bankách nejvíc vadí

Skoro dvěma třetinám (64,3 %) klientů tuzemských bank vadí poplatky za převod mezi různými účty. Vedle dalších poplatků ale často zmiňují i nezbytné osobní návštěvy poboček kvůli maličkostem... celý článek

ČSOB hlásí výpadek. Nejdou karty ani SMS

21. 10. 2021 | Petr Kučera | 24 komentářů

ČSOB hlásí výpadek. Nejdou karty ani SMS

ČSOB měla ve čtvrtek odpoledne rozsáhlý výpadek. Nefungovaly online platby kartou ani její platební terminál, což se týkalo například i internetového nákupu jízdenek Českých drah, dálniční... celý článek

S Apple Pay už mohou platit i klienti Hello bank

6. 10. 2021 | Petr Kučera

S Apple Pay už mohou platit i klienti Hello bank

Mobilní platby prostřednictvím Apple Pay už umí i Hello bank. Stala se tak třináctou bankou v Česku, která službu podporuje. Aplikaci Google Pay pro systém Android spustila letos v... celý článek

Dvě banky ruší poplatek za výběry cash advance

17. 9. 2021 | Olga Skalková | 4 komentáře

Dvě banky ruší poplatek za výběry cash advance

Vysvětlíme vám, kdy se tahle služba může hodit, proč o ni Češi nemají zájem a na co si dát pozor.

Startuje nová platební brána pro e-shopy

1. 9. 2021 | Petr Kučera | 2 komentáře

Startuje nová platební brána pro e-shopy

Společnost Shoptet, největší český poskytovatel platformy pro e-shopy, spouští vlastní platební bránu Shoptet Pay. Stává se tak konkurencí pro dosavadní brány ČSOB, GoPay, PayU, Comgate... celý článek

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.