eBanka: Po letech červených čísel černá nula
Články | Tomáš Skřivánek | 15. 2. 2002
Po třech letech stamilionových ztrát dosáhla eBanka obratu v hospodaření. Loňský rok podle předběžných výsledků ukončila se ziskem 7,2 milionu korun po zdanění.
Úvěrová karta je typ platební karty, která se váže k úvěrovému účtu. Držiteli této karty umožňuje platby v obchodech a výběr hotovosti z bankomatu. Je založena na principu krátkodobého úvěru. Klient banky splácí bance na konci fakturačního období částku, kterou za uplynulé období vybral. Zpravidla dostává výpis každý měsíc a na něm jsou veškeré provedené transakce a minimální splátka, kterou musí zaplatit.
Úvěrové karty mají stanovený limit, který klient banky může použít v daném období. Limit se stanovuje podle platební schopnosti dané osoby a její bankovní a finanční historie.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Články | Tomáš Skřivánek | 15. 2. 2002
Po třech letech stamilionových ztrát dosáhla eBanka obratu v hospodaření. Loňský rok podle předběžných výsledků ukončila se ziskem 7,2 milionu korun po zdanění.
Články | Leoš Bárta | 21. 12. 2001 | 1 komentář
Skončil rok 2001 a spolu s ním končí i první ročník soutěže, která hodnotí marketingové aktivity finančních institucí na internetu. Jaká ta soutěž byla a co přinesla? A hlavně, co můžeme očekávat od internetu v roce 2002? Co přinese a jaký bude? Pojďte spolu s námi přemýšlet o tom, co přijde. Taková předvánoční filosofická rozprava přece nemůže škodit?
Články | Dušan Hradil | 14. 12. 2001
Do konce letošního roku zbývá ještě pár dní, zato náš seriál hodnocení webů finančních institucí již do svého finále dospěl. Boj v posledním kole byl tvrdý a my vám přinášíme konečný verdikt. Tři weby, dva vítězové a jeden poražený.
Články | Leoš Bárta | 7. 12. 2001
Je to naposledy v letošním roce. Je to poslední prezentace ve skupině úvěrových karet. Za několik dní budeme znát vítěze. Web yeskarta.cz nepatří rozhodně mezi průměrné www stránky. V čem převyšuje ostatní a kde má co dohánět?
Články | Dušan Hradil | 7. 12. 2001
Články | Alena Urubková | 6. 12. 2001
Více než dva a čtvrt milionu českých řidičů jezdí s povinným ručením České pojišťovny a jejich počet se neustále zvyšuje. Motoristé dobře vědí, proč si Českou pojišťovnu vybrali za svého partnera: mohou se opřít o zkušenost a pevné zázemí největší pojišťovny v ČR, která jim dokáže nabídnout vždy něco navíc.
Články | Dušan Hradil | 30. 11. 2001
Články | Leoš Bárta | 23. 11. 2001
Hodnocení www prezentací finančních institucí se dostalo v posledním letošním kole do zvláštní situace. Hodnotit se totiž budou stránky finančních produktů, tzv. produktové microsites. To je ale trochu jiná práce, než na kterou jsme byli zvyklí. Přicházejí nová měřítka a jiné souvislosti. A zůstanou jen dobré weby.
Články | Petr Vykoukal | 29. 10. 2001 | 2 komentáře
Průzkumu společnosti Sofres Factum ukázal, že o možnosti si něco pořídit na splátky ví 96 procent Čechů, o existenci nákupních úvěrových karet však ví už jen polovina z nich. O těchto a dalších zajímavých skutečnostech o splátkovém prodeji v ČR si můžete přečíst v našem článku.
Články | Lucie Šťastná | 24. 7. 2001
Samozřejmě jde banku okrást, ale já si myslím, že to za riziko jít do vězení a připravit se o pár let celkem krátkého života nestojí, konstatuje Lucie Kařízková ve svém článku o všech možných podvodech způsobených platební kartou. Myslíme si, že fígle je, i když nejste zloději, užitečné znát.
Články | Lucie Šťastná | 17. 7. 2001
Autorizace je hodně důležité slůvko a ještě složitější proces. Právě na něm záleží, zda platební karty budeme považovat za bezpečné, nebo jim naopak přestaneme důvěřovat.
Články | Petr Vykoukal | 16. 7. 2001
Platební karty jsou častým terčem různých podvodníků. Ti vymýšlejí stále dokonalejší techniky zneužití karet, využívají zlodějských gangů a docela přitom riskují. Na trhu je však přes dvě stě tisíc úvěrových OK karet, jejichž zabezpečení je mnohem slabší a k jeho ošálení stačí trocha znalostí.
Články | Lukáš Půda | 23. 3. 2001
Pokud dnes žádá klient u Citibank o vydání kreditní karty a bydlí přitom na malém městě, má smůlu. Banka totiž produkt poskytuje pouze klientům majícím bydliště či práci v jednom z devíti vyvolených měst. Dříve inzerovaná snaha Citibank o vstup do retailového bankovnictví tak vyznívá poněkud komicky.
Články | Lukáš Půda | 7. 3. 2001
Na trhu kreditních karet se přiostřuje. Česká pojišťovna představila nový produkt, který umožňuje bez dostatku vlastních peněz nakoupit zboží či dokonce vybrat hotovost. Nová kreditní karta se může pochlubit nejnižší úrokovou sazbou z úvěru na našem trhu.
Stránka 2/2