Více než dva a čtvrt milionu českých řidičů jezdí s povinným ručením České pojišťovny a jejich počet se neustále zvyšuje. Motoristé dobře vědí, proč si Českou pojišťovnu vybrali za svého partnera: mohou se opřít o zkušenost a pevné zázemí největší pojišťovny v ČR, která jim dokáže nabídnout vždy něco navíc.
Proč je dobré být klientem České pojišťovny
- výhodná cena - díky rozsáhlému systému slev, bonusů a dalších benefitů patří pojištění České pojišťovny k cenově nejvýhodnějším. Dobří klienti dostanou pro rok 2002 v povinném ručení dva bonusy! Naprostá většina našich klientů tak bude mít povinné ručení za cenu blízkou nejnižším možným sazbám a až na výjimky zaplatí méně, než jsou minimální sazby vyhlášené Českou kanceláří pojistitelů.
- široká škála připojištění - k základnímu pojištění si lze sjednat řadu výhodných připojištění, například pojištění čelního skla
- rozsáhlé asistenční služby zdarma v tuzemsku i zahraničí - podle rozsahu uzavřeného pojištění mohou asistenční služby zahrnovat nejen pomoc při nehodě, ale i při poruše vozidla
- snadná dostupnost - Česká pojišťovna disponuje největší sítí vlastních pracovišť i smluvních servisů, a její služby jsou tak snadno dostupné po celé České republice
- blesková likvidace - nejširší síť vlastních likvidátorů a smluvních pracovišť umožňuje vyřídit vzniklé škody v nejkratším čase
- Sdružené pojištění vozidla – povinné ručení a havarijní pojištění lze snadno sjednat v jedné smlouvě, navíc se slevou 5 % pro havarijní pojištění
- havarijní pojištění šité na míru – stavebnicový systém umožňuje sestavit si pojištění přesně podle vlastních potřeb: jako komplexní pojištění ALL RISK chránící před všemi riziky, jako pojištění proti havárii a živelním událostem, popřípadě jako pojištění proti odcizení a živelním událostem
- výhodná nabídka pojištění pro skupiny vozidel
Speciální nabídka: karta plná peněz
Česká pojišťovna pro své klienty připravila, ve spolupráci se společnostmi eBanka a Home Credit Finance ze své finanční skupiny, jedinečnou předvánoční nabídku: jako benefit k povinnému ručení mohou získat úvěr až 30 000 korun prostřednictvím ČP Úvěrové karty, z této částky si přitom mohou vybrat okamžitě v hotovosti až 5000 korun přímo v pokladnách ČP. Úvěr mohou snadno použít k financování svých přání a potřeb, navíc při nákupu v široké síti prodejen označených logem YES obdrží do konce letošního roku slevu až 10 procent.
Nabídku na bezplatné vydání ČP Úvěrové karty spolu s kupónem na čerpání až 5000 Kč v hotovosti už poštou dostaly nebo v nejbližších dnech dostanou statisíce motoristů, kteří mají sjednané povinné ručení ČP. Ti se mohou dostavit na některou z přepážek České pojišťovny, sjednat zde smlouvu o ČP Úvěrové kartě a okamžitě si vyzvednout až pět tisíc korun. K úvěrové kartě – jde o mezinárodní platební kartu typu Maestro – jim bude přidělen, aniž by museli mít ručitele nebo dokládat měsíční příjem, úvěrový rámec až 30 000 Kč, který lze kdykoli čerpat při nákupech v obchodech s logem Maestro/Cirrus po celém světě nebo při nákupu zboží v síti domácích prodejen označených logem YES, popřípadě k výběru peněz z bankomatů.
Úvěr lze splácet měsíčními splátkami, které tvoří vždy 4 procenta z přiděleného úvěrového rámce. Například při úvěru ve výši 20 000 Kč činí měsíční splátka 800 Kč. Úvěr není časově omezen: každá uhrazená splátka obnovuje objem prostředků pro jeho další čerpání.
O ČP Úvěrovou kartu mohou požádat i klienti – fyzické osoby se sjednaným povinným ručením ČP, kteří písemnou nabídku neobdrželi, nebo zájemci, kteří uzavřou povinné ručení teprve pro rok 2002. Bližší podmínky pro vydání karty lze získat v pobočkách ČP, na informační lince 0841 111 110 nebo na adrese www.cpoj.cz.
O klienty se včas staráme
I v roce 2002 bude Česká pojišťovna nabízet povinné ručení ve dvou základních variantách: pojištění Bonus Exclusive nabízí špičkovou pojistnou ochranu, a to až do výše 50 milionů korun pro škody na zdraví i majetku, pojištění Standard dodržuje zákonem stanovené limity škod, které pojišťovna za své klienty v případě nehody uhradí, tedy 18 milionů korun u škod na zdraví a 5 milionů korun u škod na majetku a ušlém zisku. ČP poskytuje navíc i povinné ručení s bezkonkurenčním pojistnou ochranou 5 miliard korun u škod na zdraví i majetku.
Současní klienti České pojišťovny obdrží v nejbližších dnech poštou všechny dokumenty, které ke svému pojištění pro příští rok budou potřebovat - tedy doklad o pojištění a zelenou kartu pro rok 2002. Pro obnovu svého povinného ručení proto nemusí vyplňovat žádné formuláře ani nikam chodit. Navíc, splatnost povinného ručení je u ČP prodloužena až do 31. ledna 2002, a klienti si tak mohou rozvrhnout platbu podle vlastního finančního kalendáře.
Pojištění čelního skla
Toto speciální pojištění ochrání majitele vozu v častých případech, kdy výměnu skla, rozbitého nebo poškozeného v důsledku havárie, živelní události nebo vandalismu, nelze proplatit z povinného ručení, anebo v situacích, kdy by sice pojistné plnění bylo možné uhradit z havarijního pojištění, ale pro klienta by to bylo finančně nevýhodné. Za 500 Kč ročně si je mohou sjednat jak majitelé vozidel s hmotností do 3,5 tuny ke svému havarijnímu pojištění, tak ti, kteří si sjednají povinné ručení. Majitelé vozidel na 3,5 tuny zaplatí ročně 1000 korun. Pojištění čelního skla se u České pojišťovny sjednává bez peněžní spoluúčasti klienta na škodě, při pojistné události je zachován bonus z havarijního pojištění či povinného ručení.
Rozsáhlé asistenční služby
Díky spolupráci s asistenční společností ABA se klienti České pojišťovny mohou spolehnout na to, že ocitnou-li se na svých cestách v nouzi, nebudou na své potíže sami. Motoristé, kteří u ĆP uzavřou havarijní pojištění nebo povinné ručení, získávají automaticky nárok na asistenční služby Klasik pro případ nehody pojištěného vozidla, ti, kteří si sjednali nové Sdružené pojištění vozidla (tedy havarijní pojištění a povinné ručení v jedné smlouvě), mohou využít asistence Special dokonce i pro případ poruchy vozidla. V rámci rozšířené asistence Special mají motoristé u ČP nárok, v rozsahu stanoveném pojistnými podmínkami, například na zprostředkování a úhradu práce mechanika, úhradu za odtažení nepojízdného vozidla do nejbližšího autorizovaného servisu, úhradu nákladů na dopravu oprávněných osob a jejich zavazadel do místa bydliště v ČR nebo do cílového místa, úhradu nákladů na ubytování oprávněných osob v místě opravy vozidla až po dobu čtyř nocí v hotelu, úhradu za převoz nepojízdného vozidla ze zahraničí do nejbližšího autorizovaného servisu v ČR, úhradu nákladů na zaslání potřebných náhradních dílů do zahraničí, půjčku peněz a další služby.
Pomoc po telefonu
O pomoc mohou klienti ČP telefonicky požádat v tuzemsku i kdekoli jinde v Evropě, v České republice na bezplatné non-stop lince pomoci ČP 0800 1POMOC (číselně 0800 176 662), v evropských zemích pak na lince +4202 8309 3666 nebo na čísle asistenční společnosti ABA +4202 1240.
Zapamatujte si linku pomoci ČP pro motoristy 0800 1 POMOC (číselně 0800 176 662)