Příklad úspěšné implementace CRM
Články | Alena Urubková | 29. 10. 2001
Kontakt je interakce mezi dvěma nebo více lidmi. Zahrnuje komunikaci, setkání, hovory, sms nebo online komunikaci například prostřednictvím e-mailů.
Kontakt je důležitý pro vytváření a udržování mezilidských vztahů. Může mít formu pravidelné komunikace, nebo být pouze občasný.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Články | Alena Urubková | 29. 10. 2001
Články | Stanislav Andrejs | 20. 8. 2004
Články | Dušan Hradil | 5. 4. 2002
Články | Petr Vykoukal | 8. 8. 2001
Letošní léto na pražské burze, alespoň z pohledu dividend vypadá hezky. Čtyři ze sedmi podniků obchodovaných ve v segmentu SPAD vyplácejí dividendy. A hlavně, protože u většiny z nich nejde o moc peněz, určitě vás potěší zjištění, že pro jejich obdržení nemusíte udělat téměř nic.
Články | Danuše Pecharová | 16. 3. 2001
Největší banka v zemi – ČSOB má velmi nedokonalé a jednoduché webové stránky. Informace na nich jsou velmi nepřehledně organizovány, uživatel je nucen v některých sekcích dlouze rolovat, obsahují mnoho textu na jednu stránku.
Články | George A. Formandl | 31. 5. 2001
Další kolo odpovědí na nejčastější otázky klientů vypracoval šéf společnosti Online Investor George Formandl.
Články | Dušan Hradil | 13. 3. 2002
Řadový zákazník banky disponující nejvýše statisíci korun je odkázán na přepážku. Klienta s několika miliony v kapse přivítá ve své kanceláři jeho vlastní privátní bankéř.
Články | Aleš Vávra | 7. 2. 2002
Otevřít si účet přímo u brokera ve Spojených státech a obchodovat s akciemi bez tuzemského zprostředkovatele není obtížné a nestojí to ani mnoho peněz.
Články | Leoš Bárta | 29. 3. 2002
Nemám rád weby, které jsou sterilní. Internetová prezentace HVB mezi takové rozhodně nepatří. Pomohou nebo uškodí internetové aktivity subjektu, kterému patří 4. místo na bankovním trhu v této zemi? Odpověď možná najdete v dalším kole soutěže Best Web 2002.
Články | Petr Vykoukal | 20. 12. 2001
Ač již v našem loňském testu se ukázalo telefonování do stavební spořitelny jako záležitost rychle zvyšující srdeční tep, za uplynulý rok se toho až na výjimky bohužel moc nezlepšilo.
Články | Michal Hazi | 2. 4. 2001
Od začátku roku ležel na pobočkách České spořitelny nový sazebník. Ještě před týdnem jej však lidé na pobočkách před svými klienty ukrývali a pouze z něj jednotlivé položky předčítali. Dokonce ještě včera na internetu 'visela' stará verze ceníku. Co tedy duben znamená pro vaše sporožira?
Články | Lukáš Půda | 14. 9. 2001
Články | Lukáš Půda | 12. 10. 2001
Kariéra | Táňa Chadrabová | 26. 10. 2007 | 8 komentářů
Čechů je na trhu práce málo. Proto vláda rozhodla, že usnadní cizincům cestu za prací a firmám k náboru nových zaměstnanců. Od příštího roku by měli zahraniční pracovníci dostávat tzv. zelené karty, které zjednoduší udělování povolení k práci a pobytu.
Stránka 2/2