RB opět nešlo přímé bankovnictví. Používá ho stále víc lidí, vysvětluje

jih | rubrika: Aktuality | 15. 7. 2019 15:25 aktualizováno 15. 7. 2019 16:15 | 1 komentář

Klienti Raiffeisenbank se dnes potýkali s problémy v přímém bankovnictví. Na sociálních sítích Facebook a Twitter si bance stěžovali, že jim nefungovalo, jak by mělo. Buď bylo moc pomalé, nešly odesílat platby nebo se rovnou nešlo přihlásit.

„Dnešní výpadek trval od cca 11:30 do 15:00 hodin. Klienti již mají přístup ke svým financím, jak prostřednictvím mobilního, tak internetového bankovnictví,“ říká Petra Kopecká, mluvčí banky.

V poslední době nejde o první podobný výpadek. Už zhruba před měsícem banka řešila podobné problémy. Bylo to krátce poté, co se pochlubila vylepšením přímého bankovnictví.

Proč k výpadkům dochází opakovaně? „V obecné rovině jako příčinu vidíme především to, že dochází k extrémnímu zvýšení zátěže v souvislosti s navýšením četnosti návštěv uživatelů, zejména u mobilního bankovnictví. Na tyto změny se samozřejmě snažíme reagovat upgrady infrastruktury, nicméně, v kombinaci s probíhající integrací nových funkcí, toto všechno může způsobovat občasné výpadky. Bohužel, některé situace nelze ani nasimulovat v zátěžových testech,“ odpovídá Kopecká.

„Jsme si vědomi skutečnosti, že jde o nepříjemnost, na kterou klienti reagují velmi citlivě, což plně chápeme a velmi se za tuto situaci omlouváme,“ dodává mluvčí Raiffeisenbank.

Jakou cenu má vaše nemovitost?

Jakou cenu má vaše nemovitost?

Získejte na pár kliknutí jediná certifikovaná data o realitním trhu a rozhodujte se na základě správných informací.

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

0
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 1 komentářů

Vyplňte si daňové přiznání k dani z příjmů online. Hotovo máte za 10 minut. Cena 249 Kč. Garantováno daňovým poradcem.

DníHodinMinutVteřin

Pokud chcete řešit daně po staru, máme pro vás chytré formuláře.

A tohle už jste četli?

Jak snadné je založení účtu v aplikaci? Porovnání bank

28. 2. 2025 | Petr Kučera | 2 komentáře

Jak snadné je založení účtu v aplikaci? Porovnání bank

Nejsnazší proces sjednání běžného účtu přes mobilní aplikaci má Air Bank. Zjistila to agentura Market Vision, když v průběhu listopadu a prosince 2024 zmapovala, jak zakládání účtu... celý článek

Spořitelna vylepšila George. Vyzkoušeli jsme, co umí nový chatbot

25. 2. 2025 | Petr Kučera

Spořitelna vylepšila George. Vyzkoušeli jsme, co umí nový chatbot

S receptem poradí výborně, chce si povídat i o sportu. S praktickým využitím v bankovnictví je to někdy horší. Podívejte se, co zatím dokáže nová funkce nazvaná Hey, George.

Skip Pay škrtá výhody. Zpoplatní převody a výběry, ruší pojištění nákupu

20. 2. 2025 | Petr Kučera | 1 komentář

Skip Pay škrtá výhody. Zpoplatní převody a výběry, ruší pojištění nákupu

Služba Skip Pay změní od 23. dubna podmínky a ceník. Zavede poplatek za posílání peněz převodem z účtu, za výběr z bankomatu a za vydání plastové karty. Zároveň u nových objednávek... celý článek

Revolut znovu zavede poplatek za směnu o víkendu

19. 2. 2025 | Petr Kučera

Revolut znovu zavede poplatek za směnu o víkendu

Aplikace Revolut obnoví poplatek za víkendovou směnu měn. Nová pravidla začnou platit 22. dubna, oznámila firma klientům v Česku.

Hey, George! Spořitelna spouští chatbota v mobilní aplikaci

14. 2. 2025 | Petr Kučera | 1 komentář

Hey, George! Spořitelna spouští chatbota v mobilní aplikaci

Klienti České spořitelny letos dostanou k dispozici digitálního asistenta. Má jim odpovídat nejen na otázky týkající se bankovních služeb, ale třeba také počasí nebo receptů.

Zjistěte zdarma cenu fotovoltaiky pro váš dům

Nezávislý srovnavač fotovoltaik Řešímto.cz

Partners Financial Services