RB opět nešlo přímé bankovnictví. Používá ho stále víc lidí, vysvětluje

jih | rubrika: Aktuality | 15. 7. 2019 15:25 aktualizováno 16:15 | 1 komentář

Klienti Raiffeisenbank se dnes potýkali s problémy v přímém bankovnictví. Na sociálních sítích Facebook a Twitter si bance stěžovali, že jim nefungovalo, jak by mělo. Buď bylo moc pomalé, nešly odesílat platby nebo se rovnou nešlo přihlásit.

„Dnešní výpadek trval od cca 11:30 do 15:00 hodin. Klienti již mají přístup ke svým financím, jak prostřednictvím mobilního, tak internetového bankovnictví,“ říká Petra Kopecká, mluvčí banky.

V poslední době nejde o první podobný výpadek. Už zhruba před měsícem banka řešila podobné problémy. Bylo to krátce poté, co se pochlubila vylepšením přímého bankovnictví.

Proč k výpadkům dochází opakovaně? „V obecné rovině jako příčinu vidíme především to, že dochází k extrémnímu zvýšení zátěže v souvislosti s navýšením četnosti návštěv uživatelů, zejména u mobilního bankovnictví. Na tyto změny se samozřejmě snažíme reagovat upgrady infrastruktury, nicméně, v kombinaci s probíhající integrací nových funkcí, toto všechno může způsobovat občasné výpadky. Bohužel, některé situace nelze ani nasimulovat v zátěžových testech,“ odpovídá Kopecká.

„Jsme si vědomi skutečnosti, že jde o nepříjemnost, na kterou klienti reagují velmi citlivě, což plně chápeme a velmi se za tuto situaci omlouváme,“ dodává mluvčí Raiffeisenbank.

Líbil se vám článek?

0
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 1 komentářů

A tohle už jste četli?

Creditas: Soutěž o 60 tisíc podpoří nové bankovnictví

19. 1. 2021 | Petr Kučera

Creditas: Soutěž o 60 tisíc podpoří nové bankovnictví

Banka Creditas spustila soutěž o 60 tisíc korun. Cílem je podpořit nové internetové a mobilní bankovnictví, které funguje od loňského srpna jako zatím dobrovolná alternativa ke starší... celý článek

ČSOB a Poštovní spořitelna změní přímé bankovnictví i ceník

14. 1. 2021 | Petr Kučera | 14 komentářů

ČSOB a Poštovní spořitelna změní přímé bankovnictví i ceník

ČSOB udělá na jaře další krok k úplnému spojení se svou dříve samostatnou značkou Poštovní spořitelna. Sjednotí internetové bankovnictví, chystá i novou mobilní aplikaci. Zároveň změní... celý článek

Na úřad poprvé přes banku. Vyzkoušeli jsme novinku

5. 1. 2021 | Petr Kučera | 7 komentářů

Na úřad poprvé přes banku. Vyzkoušeli jsme novinku

K Portálu občana se nově přihlásíte přes internetové bankovnictví. Ověření přes takzvanou bankovní identitu spustily jako první ČSOB a Česká spořitelna. Hodně klientů však má zatím... celý článek

Dvě největší banky varují před novými podvody

28. 12. 2020 | Jiří Hovorka | 8 komentářů

Dvě největší banky varují před novými podvody

ČSOB upozorňuje klienty na novou vlnu phishingových útoků. Jde o e-mailové zprávy, přes které se podvodníci snaží dostat k penězům na účtech.

Akreditaci pro bankovní identitu má třetí banka

21. 12. 2020 | Petr Kučera | 3 komentáře

Akreditaci pro bankovní identitu má třetí banka

Komerční banka získala od ministerstva vnitra akreditaci pro správu kvalifikovaného systému elektronické identifikace. Po ČSOB a České spořitelně je třetí bankou, která tak může klienty... celý článek

Hledáte nové bydlení?

Berzrealitky

Vyzkoušejte náš katalog nemovitostí, při jehož tvorbě jsme se spojili s předním českým portálem Bezrealitky.

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.