Internetové a mobilní bankovnictví Raiffeisenbank bylo zhruba od dnešní 10. do 14. hodiny mimo provoz. Už ráno se do něj někteří uživatelé nemohli přihlásit, jiným pak fungovalo pomalu. Později přímé bankovnictví přestalo fungovat všem.
„Na odstranění spolupracujeme s dodavatelem, klientům se velice omlouváme,“ řekla kolem půl druhé mluvčí banky Petra Kopecká. Platební karty šlo dál používat bez omezení.
Kolem třetí odpoledne už internetové i mobilní bankovnictví opět fungovalo.
Raiffeisenbank se přitom těsně před dnešní 10. hodinou pochlubila, že spustila novou verzi mobilního bankovnictví.
„Přidali jsme tam třeba zadání platby v eurech, ale i zobrazení čekajících, provedených, neprovedených zahraničních plateb a plateb k podpisu. Samozřejmostí je také kompletní správa vzorů SEPA plateb. Právě zahraniční platby byly jedním z častých námětů klientů," uvedla Kopecká.
Další novinkou je možnost zobrazení PINu debetní a kreditní karty. U kreditních karet nově přibyla online aktivace karty a možnost převést si peníze z kreditní karty na běžný účet s rozložením do splátek s výhodnější úrokovou sazbou, než je sazba na kreditní kartě. V detailu kreditní karty se nově objevuje i možnost stažení PDF výpisů.
„Vylepšené je i ovládání mobilního bankovnictví. Klienti si mohou pomocí takzvané posunutí (swipe) rychle zobrazit seznam dostupných akcí, které je možné provést, například zopakovat platbu nebo ji upravit. V nastavení si uživatel může zvolit, zda se mu v aplikaci bude zobrazovat aktuální nebo disponibilní zůstatek na jeho běžných účtech," dodává mluvčí.
Rozšířily se také možnosti zabezpečení Promon shield a Antimalware. Pokud vyhodnotí, že uživatel má na svém zařízení nainstalovanou potenciálně nebezpečnou aplikaci, zobrazí mu upozornění se seznamem takových programů a doporučením, aby je odinstaloval.
Sdílejte článek, než ho smažem