Logo Allianz pojišťovna, a.s.

Allianz pojišťovna, a.s.

Kontakty

AdresaKe Štvanici 656/3Praha 8186 00
Telefon241 170 000
Infolinka800 170 000
E-mailinfo@allianz.cz
Web

Další informace

IČO47115971

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

Související články

Výpis článků s klíčovým slovem allianz, allianz pojišťovna, allianz pojišťovna, a.s.

Pět způsobů jak snadno ušetřit tisíce

19. 10. 2015 | PR článek | 2 komentáře

Pět způsobů jak snadno ušetřit tisíce

Správně vybrat životní pojištění je mnohem jednodušší, než si průměrný spotřebitel představuje, říká Martin Podávka, produktový guru Allianz pojišťovny. Podle něj stačí používat selský rozum a držet se jednoduchosti.

Německé akcie trhají rekordy

3. 3. 2015 | Jan Traxler | 7 komentářů

Německé akcie trhají rekordy

Kvantitativní uvolňování zafungovalo, alespoň podle reakce akciových trhů. Kurz eura klesá a ceny akcií napříč Evropou rostou, v Německu zvláště.

Férovější poradenství? Co pomůže, když ne regulace provizí za životní pojištění

25. 2. 2015 | Petr Zámečník | 15 komentářů

Férovější poradenství? Co pomůže, když ne regulace provizí za životní pojištění

Vláda v pondělí odmítla zapracovat do zákona o pojišťovnictví návrh České národní banky na povinné rozložení výplaty provize za sjednání životního pojištění v čase. Když tedy ne regulace provizí, co může pomoci proti poškozování klientů?

Finanční produkt 2014: Nejlepší spořáky, běžné účty, hypotéky a půjčky podle Finparády

3. 2. 2015 | Zdeněk Bubák | 7 komentářů

Finanční produkt 2014: Nejlepší spořáky, běžné účty, hypotéky a půjčky podle Finparády

Přinášíme výsledky čtvrtého ročníku soutěže Finparáda – Finanční produkt roku.

Šéf Allianz Jakub Strnad: Největší problém pojišťoven? Přílišná komplikovanost!

18. 12. 2014 | Monika Veselíková, Martin Vlnas | 3 komentáře

Šéf Allianz Jakub Strnad: Největší problém pojišťoven? Přílišná komplikovanost!

„Životní pojištění považuji za poměrně složité. Ve velké nadsázce občas říkám, že mu u nás detailně rozumějí pouze dva lidé – a to ještě každý jenom půlce,“ říká v exkluzivním rozhovoru pro Peníze.cz předseda představenstva Allianz pojišťovny Jakub Strnad. Co tedy dělá pro to, aby životní pojištění pochopili obyčejní lidé?

Expert pojišťovny o srovnávačích: Pojištění je buď dobré, nebo levné

21. 11. 2014 | Martin Vlnas, Monika Veselíková | 6 komentářů

Expert pojišťovny o srovnávačích: Pojištění je buď dobré, nebo levné

Prodej pojištění přes internet stále roste. S Jiřím Novým, marketingovým specialistou Allianz pojišťovny pro internet, jsme mluvili o povinném ručení, on-line pojištění, ale také o srovnávačích a tlaku, který s nimi na pojišťovny dolehl.

Očima expertů: Nejčastější chyby u pojištění domácnosti? Podpojištění a „fousaté smlouvy“

3. 10. 2014 | Martin Vlnas | 12 komentářů

Očima expertů: Nejčastější chyby u pojištění domácnosti? Podpojištění a „fousaté smlouvy“

„Oheň, voda, vítr být,“ zpívá ve svém šlágru Dalibor Janda. Pokud ale chtěl jít ve stopách svého slavnějšího edukativního songu Žít jako kaskadér, býval by udělal mnohem lépe, kdyby zpíval Oheň, voda, vítr, byt! Především první dva živlové totiž dokážou z vašeho bytu či domu udělat kůlničku na dříví dřív, než řeknete švec.

Pojišťovny jdou podvodníkům po krku. V akci i „detektory lži“

21. 8. 2014 | Ondřej Tůma | 1 komentářů

Pojišťovny jdou podvodníkům po krku. V akci i „detektory lži“

Počty odhalených pojistných podvodů rok od roku rostou. Pojišťovny nabírají do boje proti podvodníkům nové lidi a nasazují i moderní technologie. Klidně se vám tedy může stát, že si při telefonátu s pracovníkem pojišťovny popovídáte s hlasovým analyzátorem, „měkčí“ obdobou detektoru lži. Přesto se podle odhadů podaří odhalit jen desetinu podvodů.

Špatná rada drahá. „Spořila v pojištění“ tři roky, přišla o desetitisíce

28. 4. 2014 | Petra Dlouhá | 113 komentářů

Špatná rada drahá. „Spořila v pojištění“ tři roky, přišla o desetitisíce

Investiční životní pojištění není spoření a nemělo by se jako spoření nabízet. Loni to jasně řekla i Česká národní banka. Jedná se primárně o pojistný produkt, určený ke krytí rizik. Kdo si ho plete se spořením, může se spálit. Pojistku bychom měli uzavírat na delší dobu. A především: musí být dobře nastavená. Jinak může přijít draho.

Finanční produkt roku 2013: Nejlepší spořicí a osobní účty, úvěry a pojištění

30. 1. 2014 | Zdeněk Bubák | 3 komentáře

Finanční produkt roku 2013: Nejlepší spořicí a osobní účty, úvěry a pojištění

Finanční zpravodajský portál Finparáda.cz přichází s vyhlášením výsledků soutěže Finparáda – Finanční produkt roku, tentokrát za rok 2013. Nově se kromě nejlepších finančních produktů podle mínění odborníků vyhlašuje i nejoblíbenější finanční produkt a nejoblíbenější pobočka finanční instituce podle hlasování návštěvníků portálu Finparáda.cz


Allianz pojišťovna, a.s. - Zkušenosti

26. 3. 2024 19:41 | Maxx

Drobná nehoda na autě u které jsem uznal chybu, řekli mi ať událost stejně vytvořím a posoudí. Pak mne pošlou na opravu do servisu a az po opravě mi sdeli že událost zamitaji a ať si ji uhradím sám. Nechápu jak mohou něco takového udělat obrovské zklamání a etika jim nic neříká. Ukončil jsem smlouvu a jdu za právnikem.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 9. 2023 10:47 | Boun

3000 EU oprava plus deposit a týden cekat.Frajer mi to tady opravil i s materialem dohromady za 85 EU a trvalo mu to 10 minut a půjčil mi auto na noc)).Francouzi jsou zlatí)).Banda vyjebaných zkurvysynů z Allianz až to praská dveřma. Všichni víme jací zmrdi to jsou . Komunikace s nima otresna 6ti hodinové cekacky než vyřeší úplnou kravinu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 5. 2023 16:31 | Jeremias

NEDOPORUCUJI Povinne ruceni Allianz
Velmi spatny klientsky servis. Sjednal jsem si pojisteni s vyhodnou sazbou kdyz neprojezdim vice nez 7500km. Zaplatil jsem neco kolem peti tisic a vse bylo ok. Bohuzel pristi rok jsem odjel do zahranici na delsi dobu a nebyl jsem schopen dodat fotku tachometru na coz vam pojistovna da jeden tyden. Nasledovalo zpetne doplaceni pojistky cca 4.5 tis a vymereni nove pojistky pro pristi rok cca 9.5 tisic. Bohuzel jsem na to prisel pozde tak jsem to neresil. Letos jsem si dal pozor vcas poslal forku tachometru a cekal kolik mi nauctuji. K memu prekvapeni opet necelych deset tisic. Volam na centralu a dozaduji se slevy za to ze neprojezdim vice ne 7500 rocne. Bylo mi opet sdeleno ze jsem loni nedodal fotku a tudiz musim letos opet vyplatit plnou cenu ( tretim rokem v poradi) K memu uzasu ani namitka ze jsem dodal fotku letos z ktere je zjevne ze jsem 7.5 tisice kilometru neprojezdil ani za dva roky nebyla uznana. K tomu jsem nemel co dodat a okamzite zrusil pojistku. Ted mam u konkurece za mene nez pulku, pri stejnych podminkach.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 4. 2023 11:12 | z.irl

Dobrý den, bohužel se musím podělit o svoji zkušenost s pojišťovnou Allianz. Před více než dvěma měsíci jsem požádala o zrušení smlouvy na penzijní pojištění a výplatu naspořené částky. Provedla jsem vše on-line. Bohužel, musela jsem přijet osobně na některou z poboček. Což pro mě není tak jednoduché, jelikož žiji v zahraničí a mám malé děti. Na pobočce ve Zlíně mě přivítal ne zrovna příjemný pán, který nebyl zrovna moc ochotný mi smlouvu zrušit. Nejdřív se hodně kroutil, a až když jsem mu řekla, že znovu nehodlám zajišťovat chůvu a organizovat celou cestu do Česka, začal pomalu jednat. Musel ještě někam telefonovat, aby ho navedli, jakým způsobem smlouvu ukončit. Asi po 40minutách se tedy podařilo vystavit formulář na ukončení smlouvy a výplatu dávky. Nakonec se se mnou chtěl rychle rozloučit. Na můj dotaz :A kde to mám podepsat já? Najednou zareagoval: “Aha, no bez Vašeho podílu by zrušení nebylo platné!” Každý rozumný člověk si domyslí své…. Je to již více, než dva měsíce. Peníze na účtu stále nejsou, na emaily mi nikdo neodpovídá. Doporučuji se této společnosti obloukem vyhnout.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 1. 2023 8:40 | Paveln

Hodnotil jsem pojišťovnu UNIQA jaké byli problémy při ukončení penzijního připojištění manželky. Stejné připojištění jsem měl já u Alianz o měsíc dřív. Tam jsem vyplnil tiskopis o ukončení smlouvy online. Druhý den jsem měl cestu do Chotěboře. Po telefonické domluvě bylo vše připraveno na pobočce vyřízeno do 2 min. Když dva dělají totéž není to vždy totéž.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 11. 2022 12:24 | Karel Lukáš

Moje první zkušenost s řešením pojistné události na voze. Cením si rychlosti a možnosti využití online řešení škody.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 11. 2022 12:10 | Helenachova

Děkuji Allianz za uzavření cestovního pojištění a doporučení na míru. Na dovolené jsme bohužel museli využít místní nemocnice, což jsme měli naštěstí pokryté pojišťovnou.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 11. 2022 10:52 | Veronika_Červená

Allianz vyřídila škodu úplně bezvadně. Vše bylo perfektní,nemám co bych dodala.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 11. 2022 14:31 | Vašek P.

od hlášení škody až po převzetí vozidla v servisu celková spokojenost. Rychlé a jednoduché nahlášení s pomocí Call centra a rychlé nahrání požadovaných dokumentů včetně zpětné odezvy likvidátora. Služba, jak má být.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 11. 2022 10:39 | Petřín

Byla to má první událost, měl jsem obavy, ale vše proběhlo super i díky profesionalitě v servisu.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 11. 2022 9:11 | Šulci

Výborné vstřícné jednání, všechno mi vysvětlili. Trochu jsem se bála, že když se škoda řeší online, tak to bude trvat dlouho, ale bylo to velmi rychlé. Děkuji
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 11. 2022 9:36 | Lenkáč

Hlásila jsem událost přes web, ale potřebovala jsem pomoc přes telfon. Přístup na oprátorky na lince byl perfektní, takže příště budu hned volit nahlášení události telefonicky.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 10. 2022 11:27 | Jirka Blažek

Rychlost řešení události byla na 1*. Rozpočet byl zaplacen v adekvátní výši na opravu, Za mě to bylo v pořádku!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 10. 2022 10:47 | Milan Svoboda

U Allianz je nejlepsí podpora na telefonní lince, jakou jsem kdy zažil.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 10. 2022 13:53 | Juan Stehlík

Jsem velmi spokojený s přístupem Allianz a rychlostí likvidace pojistné události.Děkuji.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit všech 319 komentářů

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Nejnovější články

Češi se ochudili o miliardy. Neměli životní pojištění

Češi se ochudili o miliardy. Neměli životní pojištění

Úrazy, onemocnění, invalidita či úmrtí – pojistné události, za které loni Češi od pojišťoven...více

Trauma jako pracovní úraz? Soud řekl, kdy je nárok na odškodnění

Trauma jako pracovní úraz? Soud řekl, kdy je nárok na odškodnění

Jste v práci svědkem nějaké nečekané dramatické události – začne hořet, kolega spadne...více

Povinné ručení nově musí mít silné koloběžky a další vozidla

Povinné ručení nově musí mít silné koloběžky a další vozidla

Od začátku dubna se rozšířil okruh vozidel, za které je nutné platit povinné ručení. Nově...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services