Špatná rada drahá. „Spořila v pojištění“ tři roky, přišla o desetitisíce

Petra Dlouhá | rubrika: Co se děje | 28. 4. 2014 | 113 komentářů
Investiční životní pojištění není spoření a nemělo by se jako spoření nabízet. Loni to jasně řekla i Česká národní banka. Jedná se primárně o pojistný produkt, určený ke krytí rizik. Kdo si ho plete se spořením, může se spálit. Pojistku bychom měli uzavírat na delší dobu. A především: musí být dobře nastavená. Jinak může přijít draho.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

4. 5. 2014 6:49

Myslím, že kvalitní životní a úrazové pojištění má smysl, nikdo z nás skutečně nikdy neví, kdy to do něj napálí v autě nějaký nezodpovědný řidič nebo třeba hodí držku na kole na víkendové vyjížďce, o tom žádná. Pisatel má (pravděpodobně) na mysli způsob, jakým se dnes životní pojištění prodává (vymývací motivační a prodejní MLM semináře) a hlavně kdo všechno jej prodává. Test od ČNB je výsměchem a dehonestací tomuto odvětví a MLM firmy berou z deseti lidí všech třináct aneb bereme cokoliv a od kohokoliv a v jakémkoliv množství...je k tomu zapotřebí ještě cokoliv dodávat ? Myslím že ne. Takže asi tak.

Zobrazit celé vlákno

+26
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

29. 4. 2014 21:48, Martin Horák

Díky za Váš názor. Naštěstí nemusím být Váš poradce a Vy nemusíte být můj klient, tak si se mnou nešpiňte ruce, vždyť je to pod Vaši úroveň.

Chodíte rád na ryby? http://ow.ly/whqdy Hezkou noc.

Zobrazit celé vlákno

-51
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 113 komentářů)

13. 11. 2016 23:02 | David Kůrka

Toto, není je problém,OVB, ale stejný i my u Alianz máme s přítelkyní totožný problém. Všichni naslibují výhody , když dojde na plnění . Vždy si chytří najdou nějakou skulinku jak se vyhnout placení. A než si život zaplňovat kolem dokola omýláním,že jsme podepsali něco,čemu vlastně v těch několika desítkách listů obsahujících ve smlouvě nerozumíme a nechali jsme si radit u OVB a uzavřeli u Alianz. Tak jsme hašteření vzdali a přišli o 28tis těsně před porodem našeho potomka. Bohužel drahý způsob, jak přijít na to, že je to vlastně jen tahání peněz z našich kapes šikovností podvodníků.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 8. 2016 11:51 | Ivík

Dobrou a poctivou pojišťovnu,aby vás neokradla v dnešní době musíte hledat.Obyčejný člověk těžko pozná,která to je.Nejlepší je nemít žádnou.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 12. 2015 19:27 | Bartyzalová

Také máme s Generali podobné zkušenosti. Přesto, že finanční poradce nám byl doporučen a ujišťoval nás, že po deseti letech můžeme kapitálové životní pojištění vypovědět, přišli jsme o víc než 300 tisíc na třech pojistkách. Přestože pojistka po 9 letech byla redukovaná, čili zaplacená až do konce 20ti letého období. Měla totiž pokrývat hypotéku, kterou jsme refinancovali. Smlouvu jsem dala přezkoumat právníkům, kteří doporučili soud, ale vzhledem k tomu, jak dopadají soudy pro slušné lidi, jsme do toho raději nešli.Už žádné "investice"!!!
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 6. 2015 8:41 | Hanka

Dobrý den, také se pohybuji několik let v pojišťovnictví a teď přes rok pro jendu pojišťovnu, ale prosím, nepleťe si pojmy. Makléřské společnosti jako je OVB, Partners Broker Consulting... mají PPZ (podřízené pojišťovací zprostředkovatele), ale pro jednu pojišťovnu pracují VPA (výhradní pojišťovací agenti), což je i Váš případ. Viz. ČNB
P.S. Jinak naprosto souhlasím :-D
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 4. 2015 17:23 | Tomáš

V pojišťovnictví pracuji 3 roky a z osobní zkušenosti vím, že každá pojistka se má nastavit podle přání klienta. Poradce je tam pouze od toho, aby klienta vedl správným směrem a klient si sám uvědomil zda se daného rizika obává nebo nikoli. Nejsem zastánce "střelců" ŽP, kteří po prvním dni školení jdou a pálí pojistky z kterých má největší provizi, ale někdy klientovy prostě nevysvětlíte že pokud sedí klient odrána do večera v kanceláři, tak je větší pravděpodobnost selhání zdraví než zlomená noha při cestě ke kávovaru.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 11. 2014 20:03

Chování na úrovni ...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 7. 2014 15:52 | babička

Naprosto stejně jsem naletěla já s manželem a s dospělou dcerou jedné Zelinkové z Velkého Týnce. Prý za dva roky toto pojištění můžeme zrušit....vybrala jsem po čtyřech letech a obdržela polovinu vložené částky! Místo 80 tisíc mi bylo z Generali vráceno 40 tisíc.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 6. 2014 9:01 | Martin

Mám stejnou zkušenost jako ty dvě v tom článku. Je to smutné a prakticky se nejde bránit.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 5. 2014 19:21 | Pavel

No ona kapitálka ve srovnání s IŽP je hodně krajně nevýhodná.
Jenom se zeptám: jak dlouho jste měla tu kpitálku a za jak dlouho Vám bylo sděleno, že jste "nalítla"?
Pavel
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 5. 2014 15:57 | Blanka

No,já měla taky ŽP u České spořitelny a bylo kapitálové.Slečna poradkyně od společnosti Partners,mně přesvědčila,abych původní ŽP zrušila a pořídila si INVESTIČNÍ od Aegonu. Pozdějí jsem se dozvěděla,že jsem taky nalítla,a měla si nechat to původní.
-5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 5. 2014 14:06 | K

Zajímavé číst takovýhle článek na stránkách společnosti jako je Partners. Ve finanční sféře se pohybuji, přímo v konkrétní pojišťovně, nikoli ve spolupráci s pojišťovacím agentem (ne, nejde o finanční poradce, takovu pozici zákon nedefinuje, jedná se opravdu o pojišťovací agenty, jen toto pojmenování neradi používají, proč asi), a nevidím rozdíl mezi Partners, OVB, ZFP, fincetrem ani dalšími společnostmi. Ano, v každé se dá asi najít pár zodpovědných lidí (kterým bych klidně říkal finanční poradci), ale většina jede na zaběhnuté struktuře (prodej a starej se co nejmíň, vnuť svoji představu, přesmluvni, a hlavně nedělej servis, za to nejsi placený). Bohužel pokud chce být člověk úspěšný (a nemůže stavět na velkém klientském kmeni z dob dávných), zpravidla musí "jít přes mrtvoly", neakceptovat klientovo "NE" a tak podobně (vidím to i v naší interní síti, kde bych se často s praktikami těch "nejlepších" nerad stotožňoval).
Dobrá rada pro všechny potenciální klienty (jakékoli společnosti) jezjistit si, kdo se bude starat o všechny záležitosti kolem mlouvy (ať už jde o pojistku, spoření, půjčku či cokoli jiného) po uzavření smlouvy. Bohužel často jednám s našimi klienty (jimž zařídil náš produkt "kolega" od Partners či OVB) a krom samotného sepsání smlouvy (za to mají provizi) je pak klient pro poprodejní servis (dotazy, technické změny a pod.) směrován přímo na nás (za poprodejní servis nejsou pro pojištovacího agenta žádné provize, je to jen práce, za kterou dostal zaplaceno dopředu po sjednání smlouvy).
Také se svého "finančního poradce" zeptejte, kolik bude mít ze smlouvy, jíž vám nabízí, provizi - ne, není to hloupé, naopak je to jeho zákonnápovinnost, nenechte se odbýt a chtějte vědět, kolik dostane za to, že o vás "stará". S pár prodejci pojištění jsem jednal (netušili, že jde o mystery shoping a ve skutečnosti nejen nechci nic koupit, ale ještě sleduji, jak a co mi nabídnou), a divili byste se, jak začnou takoví lidé kličkovat, když se zeptáte na jejich odměnu. Doteď to byla služba pro mě, vlastně jsem měl být rád, že se mnou vůbec ztráceli čas, a když jsem z borce dostal informaci, že za nabízené ŽP (platba cca 1.000 měsíčně) dostane skoro deset tisíc, tak začal vysvětlovat, jak ale z toho zaplatí sociální a zdravotní, benzín, telefon, příspěvek na kancelář a tak, takže mu zbyte stěží tisícovka (blbost, ale i kdyby, tak za hodinu práce i s cestou není tisícovka špatná, kort pokud pak klienta se vším odpálkuje na pojišťovnu, u které mu ŽP zajistil).
Nechte si všechno potvrdit písemně! S příchodem nového občasného zákoníku se pravidla zpřísnila (taky vám kvůli tomu všude nechají podepsat papír nebo dva navíc, aby se kryli). Co ale platí, že finanční zprostředkovatelé de facto mají hmotnou zodpovědnost a pokud vám naslibují nějaké blbosti, můžete na nich vymáhat škodu. Samozřejmě, podepisujete vždy papír, že jste byli se vším seznámeni, všemu (hlavně rizikům) rozumíte a pod. Pokud vám ale někdo přijde slibovat, že podílové fondy vám vydělají při pesimistickém odhadu 8% (zažil jsem i střelce, co mi tohle tvrdil do očí, i když jsem mu na webu našel výsledky fondu, do kterého jsem měl mít peníze nainvestované (nějaký fond Partners ve spolupráci s MetLife, za dva roky fungování byl ve ztrátě asi 2%). Pokud si za tím bude někdo stát, tak vám to podepíše (pochybuji), nebo z něj alepsoň dostanete pravdu, tedy že to vůbec není jisté ani tak výhodné, naopak že můžete i prodělat (nemluvě o tom, jak vnitřně funguje převod peněz na podílové jednotky a zpět v investičních ŽP). Ten kus papíru pro vás pak může znamenat možnost jít si "zařvat" na toho blbce, co vám sliboval blbosti a vy jste kvůli tomu přišli o část úspor (při troše stěstí z něj můžete i něco vysoudit).
Poslední radou je jít přímo ke zdroji, nejlépe si ještě udělejte srovnání s konkurencí. Každý pojišťovák od zprostředkovatelské spoečnosti do vás bude hustit, jak vám vybere to nejslepší, protože má přehled o všem, co je kde na trhu, a že vám to zařídí lépe a levněji, než společnost, u které vám produkt sjedná. V první řadě je to blbost - osobně neznám ani všech cca 70 produktů, kterými disponuje naše společnost, pokud jsou na tom co do počtu podobně ostatní pojišťovny, pak není v silách člověk znát všechny produkty (osobně mi stačí že znám principy a vím, kde najdu potřebné detaily, případně koho se zeptám). Pochbuji, že živnostník, který se živí jen prodejm těchto produktů by se vůbec zabýval jejich detailním studiem (vystačí si s prodejními argumenty a základním produktovým školením, i u nás se školí externí prodejci (OVB, Partners, Fincentrum etc.), takže můžu říct, že opravdu zají jen ty základy, aby mohli prodávat a zbytek si buď přečtou v pojistných podmínkách, klienta odkáží na nás, nebo informace prostě nesdělí (co nevím, to není důležité)). Proto, když vám někdo udělá nabídku, dojděte si ji ověřit do pojištovny/banky, které se pak upíšete (a ač to není moc morální, doporučil bych vám si ji sepsat raději s přímým zástupcem pojistele, nikoli s třetí stranou, která jen přeprodává). Nic nezkazíte ani tím, když si nabídku ověříte i u jiné banky/pojišťovny, třeba vám nabídnou lepší podmínky (ostatně pojišťovák je motivovaný svojí vlastní provizí, proč by vám doporučil produkt, za který dostane malou provizi, pokud mu ochotně podepíšete, co vám nabídnul).
Tak hoď štěstí, čtěte, než to smažou, a hodně štěstí s vaším pojišťovacím agentem. Pokud máte to štěstí, že je vás pojišťovák jedním z těch slušných a zodpovědných (jako kliet to v krátké době poznáte jen těžko, nicméně zkuste něco z rad, co jsem tu psal, podle jeho reakce si třeba uděláte představu), tak vám to přeji. Kdyby bylo více těch dobrých poradců a méně těch špatných, pojišťovny a zprostředkovatelské firmy vydělají méně, ale klienti budou spokojení a při vyslovení zaklínadla "pojišťovací agent" nebudou babičkám vstávat šedivé vlasy na skráních.
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 5. 2014 11:58 | Martin

Snadné řešení, prostě vymazat IŽP z portfolií pojišťoven a používat pouze rizikové produkty. Ale to by takové společnosti, jako Partners, OVB, BC a další měly malé kšefty. Na IŽP stejně brzy dojde a bude kid :-)
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 5. 2014 21:12 | jihra

Zdravím. Já už dělám "pojišťováka" hezkých pár let. Plně souhlasím s negativními názory na "finanční poradce" z multilevlů. Ti se naučí prodávat investiční životní pojištění a jedou přes mrtvoly. Osobně jsem nikdy nebyl a nikdy nebudu "finanční poradce", ale jedině "pojišťovací poradce". Nikdy jsem nepochopil, co má pojistka společného s finančnictvím, pojistka je primárně od toho, abych byl pojištěný a nikoliv proto, abych si do ní spořil (snad s výjimkou pojistky s příspěvkem od zaměstnavatele - tam se to dá udělat velmi výhodně jak pro zaměstnavatele tak pro klienta-zaměstnance, všichni na tom vydělají, jedině "stát" prodělá). Na spoření jsou jiné instrumenty než pojistky. Každopádně ale dobrá pojistka - a to jak životní, tak úrazová, pojištění vážných chorob atd. - není k zahození. Nikdy nevíte, co se člověku může stát a pak slušné odškodnění od pojišťovny velice pomůže. Člověk ale musí počítat s tím, že pojistka také něco stojí a tyto peníze se mu nevrátí (jedině když se mu něco nedejbože stane). To, že se pojišťovny při vyplácení peněz třeba za úraz apod., kroutí, je jasné. Klienti pak nadávají, že nic nedostali. Musím ale konstatovat, že i klienti mají svůj díl viny. Šáhněte si do svědomí - když jste někdy podepsali nějakou pojistnou smlouvu - přečetli jste si potom pojistné podmínky? Zeptali jste se pojišťovny na to, co Vám nebylo jasné? Z mých zkušeností mohu říci, že tohle udělá tak 0,5% klientů. Když jako klient podepíšu pojistnou smlouvu, tak ji mohu do 2 měsíců vypovědět s 8-midenní výpovědní dobou - využil toho někdo z Vás? Je ale bohužel fakt, že s touto možností "finanční poradci" klienta většinou neseznámí. Holt když něco podepíšu, tak bych měl vědět, co jsem podepsal. A když si to nezkontroluju, tak si pak nemůžu stěžovat, když je později nějaký průšvih. Takže asi tak.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 5. 2014 20:32 | gp

Ok, děkujeme za rozšíření. Pokud jde o pojišťovny a žraloky, neříkáme tam o nich tak ani tak. Dokonce ani nenaznačujeme. Ale pokud máte potřebu to takto doplnit, proč ne.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 5. 2014 18:24 | Vít Suchý

Dobrý den, pane Plesko,
onen "někdo" ve vašem slovníčku k článku právě neříká to podstatné - že nulové odkupné v prvních dvou letech smlouvy životního pojištění není tajná zlovůle pojišťoven a jejich spřízněných finančních žraloků, ale že se jedná o jeden z paragrafů zákona o pojistné smlouvě, resp. NOZ s tím, že tento paragraf popisuje jednu z technických funkcí smlouvy životního pojištění a že se ve své zákonné podobě takto vyskytuje už od r.2004...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 5. 2014 11:46 | Gabriel Pleska

Buďte zdráv. Někdo říká, že je pojem „odkupné“ (nebo jeho zákonná definice pro źivotní pojištění) nový?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 5. 2014 8:28 | Vít Suchý

Informace v definici Odkupného ze slovníčku Partners -není známo kdo je jejím autorem- bych poněkud poopravil a uvedl na správnou míru.
Pojem odkupného ( a konkrétně tedy to, že první dva roky trvání ŽP klient při výpovědi nedostane de facto nic zpět ) není na trhu nově, je to jen jeden z parametrů životního pojištění, definovaný m.j.v §58 zák.37/2004Sb. O pojistné smlouvě, který v podstatě ve stejném znění kontinuelně převzal nový Občanský zákoník – viz. §2842 zák.89/2012Sb.(tj.nový Občanský zákoník).
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 5. 2014 8:08 | Vít Suchý

Milý anonyme, nějak to tady motáte.
1) To, že ČNB stačí ke zprostředkování životního pojištění pouze jakýkoli výuční list, tedy třeba zedníka – za to nemůže žádná pojišťovna ani zprostředkovatelská firma, natož nějaký „mulťák“. Je to zakotveno v dosavadní platné právní úpravě podnikání v tomto oboru – zák.38/2004Sb., takže nic nového pod sluncem ani na trhu. 2) Nelze se pouze „převléknout“ a druhý den radit lidem – jakýkoli nováček má zákonnou povinnost nejdříve získat oprávnění od ČNB – viz bod 1. a teprve potom smí samostatně ZPROSTŘEDKOVÁVAT prodej pojištění. Do té doby nesmí samostatně s klienty nic řešit.
3) „Finanční poradenství“ je fousaté klišé, kterým se na trhu ohánějí téměř všechny zprostředkovatelské firmy. Tuzemská legislativa pojem „finanční poradenství“ ale nezná . Jedná se o zprostředkování prodeje pojištění za úplatu, tedy zprostředkovatel jakékoli firmy, která se sama, bez jakékoli vazby na platnou právní úpravu pojmenovala jako „poradenská“, v horším případě jako „nezávislá poradenská“ a v extrémním jako „nejvíc nezávislá poradenská“ firma – obdrží za zprostředkování pojištění provizi. Já osobně zastávám názor, který tu v diskuzi již padl – zprostředkování prodeje pojištění, odměňované provizí od pojišťovny nelze považovat za nezávislé „poradenství“.
Bohužel se toto na trhu děje ve velkém a klienti často vůbec netuší, že jim tito „poradci“ de facto podávají – cituji ze zákona : …“nedoložené, neúplné, nepřesné, nejasné nebo dvojsmyslné údaje a informace, anebo zamlčují údaje o charakteru a vlastnostech poskytovaných služeb...“, tedy jednají přímo v rozporu s platnou právní úpravou - §21(1) zák. 38/2004Sb.
Paradoxně proti tomu působí zástupci distribuce konkrétních finančních domů a pojišťoven – tady klient transparentně vidí, kam zprostředkovatel přímo patří.
4) Novela zákona 38/2004Sb. O pojišťovacích zprostředkovatelích se má projednávat v květnu v PS. Obsahuje mj i zásadní změnu – kvalifikační podmínkou pro zprostředkování prodeje pojištění již bude maturitní vysvědčení a každoročně bude probíhat přezkoušení zprostředkovatele. Navíc – s platností nového Občanského zákoníku od ledna 2014 získali klienti mnohem více pravomocí, jak se proti nesprávnému postupu zprostředkovatelů bránit.
Takže – buďme optimisté.
Přeji hezký den.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 5. 2014 6:57

Kamaráda bývalého zedníka vzali na základě výběrového řízení na pozici finančního poradce, ta firma je pyramidová, takže klasický mulťák. Není to úsměvné ? Jeden den máte ruce od malty a sázíte cihlu za cihlou a druhý den jste oblečen jak na módní molo, naleštěné boty, kravata, kufřík a hle, ode dneška jsem finanční poradce a budu vám radit ve vašich financích. Bohužel on jim na to výběrové řízení skočil, brali totiž všechny, co přišli, jen se před nimi sehrála taková pěkná pohádka že né každý je na tuto pozici vhodným kandidátem ale zrovna ten kamarád byl. No a pak si od takovýchto lidí nechte radit, pak se ale nedivte, že proděláte kalhoty a až se něco stane, tak od pojišťovny neuvidíte ani halíř.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 5. 2014 6:49

Myslím, že kvalitní životní a úrazové pojištění má smysl, nikdo z nás skutečně nikdy neví, kdy to do něj napálí v autě nějaký nezodpovědný řidič nebo třeba hodí držku na kole na víkendové vyjížďce, o tom žádná. Pisatel má (pravděpodobně) na mysli způsob, jakým se dnes životní pojištění prodává (vymývací motivační a prodejní MLM semináře) a hlavně kdo všechno jej prodává. Test od ČNB je výsměchem a dehonestací tomuto odvětví a MLM firmy berou z deseti lidí všech třináct aneb bereme cokoliv a od kohokoliv a v jakémkoliv množství...je k tomu zapotřebí ještě cokoliv dodávat ? Myslím že ne. Takže asi tak.
+26
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/6

Předchozí

1

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Václav Hrbek

podnikatel, Alpine Pro

Tomáš Březina

podnikatel, Best

Václav Hrbek
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů
×
Tomáš Březina
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services