Logo Allianz pojišťovna, a.s.

Allianz pojišťovna, a.s.

Kontakty

AdresaKe Štvanici 656/3Praha 8186 00
Telefon241 170 000
Infolinka800 170 000
E-mailinfo@allianz.cz
Web

Další informace

IČO47115971

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

Související články

Výpis článků s klíčovým slovem allianz, allianz pojišťovna, allianz pojišťovna, a.s.

Největší pojišťovny v Česku. Žebříčky za rok 2023

14. 2. 2024 | redakce Peníze.CZ | 1 komentářů

Největší pojišťovny v Česku. Žebříčky za rok 2023

Trh pojištění v Česku loni stoupl meziročně o 7,1 %, celkový předpis smluvního pojistného dosáhl 168,49 miliardy korun. Vyplývá to z předběžných údajů za rok 2023, které podle své metodiky spočítala Česká asociace pojišťoven.

Než bys řekl grog. Kdo a jak vám pojistí lyže před restaurací proti krádeži

5. 12. 2022 | Jana Divinová

Než bys řekl grog. Kdo a jak vám pojistí lyže před restaurací proti krádeži

Heady, Atomiky, Rossignoly. Lyže a snowboardy stojí spoustu peněz. Jenže někdy je prostě musíte nechat o samotě, než se vyčuráte, ohřejete, najíte. Příležitost pro zloděje. Dá se proti tomu pojistit? Prozkoumali jsme možnosti.

Allianz má nového finančního ředitele

1. 6. 2022 | redakce Peníze.CZ

Allianz má nového finančního ředitele

Novým členem představenstva Allianz pojišťovny a Allianz penzijní společnosti, který od 1. června zodpovídá za oblast financí, je Venelin Yanakiev.

Allianz nabídne opravu jako alternativu k penězům

5. 4. 2022 | redakce Peníze.CZ | 3 komentáře

Allianz nabídne opravu jako alternativu k penězům

Pojišťovna Allianz spustila novou službu nazvanou Oprava od Allianz. Klientům s privátním majetkovým pojištěním (domácnosti, nemovitosti) ji nabídne jako alternativu k finančnímu plnění.

Kdo vlastní pojišťovny a které jsou české. Přehled

28. 3. 2022 | Jana Divinová | 11 komentářů

Kdo vlastní pojišťovny a které jsou české. Přehled

Komu patří pojišťovny v Česku? Projděte si přehled vlastníků a jejich stručnou historii.

Pojištění a válka. Kdo by platil? Porovnali jsme podmínky

1. 3. 2022 | Dušan Šídlo, Daniel Šafrán | 3 komentáře

Pojištění a válka. Kdo by platil? Porovnali jsme podmínky

Co si nikdo nepřál, se bohužel stalo skutečností. Kvůli válce jsou v ohrožení životy i majetek. Jak se na válku dívají pojistné podmínky různých pojišťoven v Česku?

Pojišťovna Allianz: I přes digitalizaci stavíme hlavně na lidech

26. 11. 2021 | Hynek Just | 2 komentáře

Pojišťovna Allianz: I přes digitalizaci stavíme hlavně na lidech

„Dřív jsme to byli spíš my, kdo prosazoval digitalizaci. Během pandemie se situace otočila a teď jsou to klienti, kdo tyto nástroje požaduje od nás,“ říká Jan Andrijko, ředitel Market Managementu Allianz Pojišťovny.

Tady je nejvíc nehod. Nová mapa nebezpečných silnic

3. 11. 2021 | redakce Peníze.CZ | 7 komentářů

Tady je nejvíc nehod. Nová mapa nebezpečných silnic

Nejrizikovější úseky na českých silnicích najdete u Hodonína, v Ústí nad Labem a v Ostrovačicích u Brna. Ukazuje to nová statistika od pojišťovny Allianz, která vychází z oficiálních policejních statistik.

Allianz vylepšila portál pro klienty. Překvapila chybami

26. 7. 2021 | Petr Kučera | 6 komentářů

Allianz vylepšila portál pro klienty. Překvapila chybami

Pojišťovna Allianz spustila novou verzi klientského portálu MojeAllianz, který funguje od roku 2012.

Allianz má novou mluvčí, nahradí Bálka

16. 3. 2021 | Petr Kučera | 2 komentáře

Allianz má novou mluvčí, nahradí Bálka

Novou tiskovou mluvčí Allianz pojišťovny se od 1. dubna stane Marie Petrovová. Vystřídá Václava Bálka, který se rozhodl pojišťovnu po deseti letech opustit.


Allianz pojišťovna, a.s. - Zkušenosti

8. 7. 2024 7:58 | Josef Tůma

Pojišťovnu Allianz zásadně nedoporučuji, moje zkušenosti jsou veskrze negativní.

Sousedi nade mnou mi vytopili byt. Jelikož jsem zrovna delší dobu v bytě nebyl, dozvěděl jsem se o záležitosti až od souseda o patro níže poté, co voda protekla až k němu. Za tu dobu bohužel vodou silně nasákly zdi i podlaha větší části bytu, objevila se i plíseň. Soused nade mnou byl pojištěn u Allianz.

Komunikace s touto pojišťovnou byla od začátku tristní, zejména co se týče posouzení výše škody. Pojišťovna si opakovaně žádala prohlídky, nakonec jich bylo celkem pět. Při poslední prohlídce odhadce pojišťovny, pan Kyslík, uznal necelých 50% rozsáhlého poškození bytu. Jeho vystupování přitom bylo nesmírně arogantní. Allianz tento odhad akceptovala a vyplatila mi jen polovinu poškození. Nezávislý odhad škody z mojí strany ignorovala, stejně tak skutečné náklady. Moji stížnost na jejich postup obratem zamítla. Mám zkušenosti s pojišťovnami jak ze soukromého, tak z podnikatelského života, ale s takovýmto přístupem k zákazníkovi jsem se setkal poprvé. Situace je stále (teď už přes rok) nevyřešena.

Toto byla moje první zkušenost s Allianz a pevně doufám, že bude i poslední. Celou záležitost nyní řeším soudní cestou. Situace mi přijde obzvlášť ironická vzhledem k probíhající reklamní kampani, ve které je Allianz vykreslována jako pojišťovna, která se „o vše postará“. Ve skutečnosti se nestará vůbec.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 3. 2024 19:41 | Maxx

Drobná nehoda na autě u které jsem uznal chybu, řekli mi ať událost stejně vytvořím a posoudí. Pak mne pošlou na opravu do servisu a az po opravě mi sdeli že událost zamitaji a ať si ji uhradím sám. Nechápu jak mohou něco takového udělat obrovské zklamání a etika jim nic neříká. Ukončil jsem smlouvu a jdu za právnikem.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 9. 2023 10:47 | Boun

3000 EU oprava plus deposit a týden cekat.Frajer mi to tady opravil i s materialem dohromady za 85 EU a trvalo mu to 10 minut a půjčil mi auto na noc)).Francouzi jsou zlatí)).Banda vyjebaných zkurvysynů z Allianz až to praská dveřma. Všichni víme jací zmrdi to jsou . Komunikace s nima otresna 6ti hodinové cekacky než vyřeší úplnou kravinu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 5. 2023 16:31 | Jeremias

NEDOPORUCUJI Povinne ruceni Allianz
Velmi spatny klientsky servis. Sjednal jsem si pojisteni s vyhodnou sazbou kdyz neprojezdim vice nez 7500km. Zaplatil jsem neco kolem peti tisic a vse bylo ok. Bohuzel pristi rok jsem odjel do zahranici na delsi dobu a nebyl jsem schopen dodat fotku tachometru na coz vam pojistovna da jeden tyden. Nasledovalo zpetne doplaceni pojistky cca 4.5 tis a vymereni nove pojistky pro pristi rok cca 9.5 tisic. Bohuzel jsem na to prisel pozde tak jsem to neresil. Letos jsem si dal pozor vcas poslal forku tachometru a cekal kolik mi nauctuji. K memu prekvapeni opet necelych deset tisic. Volam na centralu a dozaduji se slevy za to ze neprojezdim vice ne 7500 rocne. Bylo mi opet sdeleno ze jsem loni nedodal fotku a tudiz musim letos opet vyplatit plnou cenu ( tretim rokem v poradi) K memu uzasu ani namitka ze jsem dodal fotku letos z ktere je zjevne ze jsem 7.5 tisice kilometru neprojezdil ani za dva roky nebyla uznana. K tomu jsem nemel co dodat a okamzite zrusil pojistku. Ted mam u konkurece za mene nez pulku, pri stejnych podminkach.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 4. 2023 11:12 | z.irl

Dobrý den, bohužel se musím podělit o svoji zkušenost s pojišťovnou Allianz. Před více než dvěma měsíci jsem požádala o zrušení smlouvy na penzijní pojištění a výplatu naspořené částky. Provedla jsem vše on-line. Bohužel, musela jsem přijet osobně na některou z poboček. Což pro mě není tak jednoduché, jelikož žiji v zahraničí a mám malé děti. Na pobočce ve Zlíně mě přivítal ne zrovna příjemný pán, který nebyl zrovna moc ochotný mi smlouvu zrušit. Nejdřív se hodně kroutil, a až když jsem mu řekla, že znovu nehodlám zajišťovat chůvu a organizovat celou cestu do Česka, začal pomalu jednat. Musel ještě někam telefonovat, aby ho navedli, jakým způsobem smlouvu ukončit. Asi po 40minutách se tedy podařilo vystavit formulář na ukončení smlouvy a výplatu dávky. Nakonec se se mnou chtěl rychle rozloučit. Na můj dotaz :A kde to mám podepsat já? Najednou zareagoval: “Aha, no bez Vašeho podílu by zrušení nebylo platné!” Každý rozumný člověk si domyslí své…. Je to již více, než dva měsíce. Peníze na účtu stále nejsou, na emaily mi nikdo neodpovídá. Doporučuji se této společnosti obloukem vyhnout.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 1. 2023 8:40 | Paveln

Hodnotil jsem pojišťovnu UNIQA jaké byli problémy při ukončení penzijního připojištění manželky. Stejné připojištění jsem měl já u Alianz o měsíc dřív. Tam jsem vyplnil tiskopis o ukončení smlouvy online. Druhý den jsem měl cestu do Chotěboře. Po telefonické domluvě bylo vše připraveno na pobočce vyřízeno do 2 min. Když dva dělají totéž není to vždy totéž.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 11. 2022 12:24 | Karel Lukáš

Moje první zkušenost s řešením pojistné události na voze. Cením si rychlosti a možnosti využití online řešení škody.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 11. 2022 12:10 | Helenachova

Děkuji Allianz za uzavření cestovního pojištění a doporučení na míru. Na dovolené jsme bohužel museli využít místní nemocnice, což jsme měli naštěstí pokryté pojišťovnou.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 11. 2022 10:52 | Veronika_Červená

Allianz vyřídila škodu úplně bezvadně. Vše bylo perfektní,nemám co bych dodala.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 11. 2022 14:31 | Vašek P.

od hlášení škody až po převzetí vozidla v servisu celková spokojenost. Rychlé a jednoduché nahlášení s pomocí Call centra a rychlé nahrání požadovaných dokumentů včetně zpětné odezvy likvidátora. Služba, jak má být.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 11. 2022 10:39 | Petřín

Byla to má první událost, měl jsem obavy, ale vše proběhlo super i díky profesionalitě v servisu.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 11. 2022 9:11 | Šulci

Výborné vstřícné jednání, všechno mi vysvětlili. Trochu jsem se bála, že když se škoda řeší online, tak to bude trvat dlouho, ale bylo to velmi rychlé. Děkuji
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 11. 2022 9:36 | Lenkáč

Hlásila jsem událost přes web, ale potřebovala jsem pomoc přes telfon. Přístup na oprátorky na lince byl perfektní, takže příště budu hned volit nahlášení události telefonicky.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 10. 2022 11:27 | Jirka Blažek

Rychlost řešení události byla na 1*. Rozpočet byl zaplacen v adekvátní výši na opravu, Za mě to bylo v pořádku!
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 10. 2022 10:47 | Milan Svoboda

U Allianz je nejlepsí podpora na telefonní lince, jakou jsem kdy zažil.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit všech 320 komentářů

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Nejnovější články

Problémy na letišti. Jak na odškodné za ztracené zavazadlo nebo zrušený let

Problémy na letišti. Jak na odškodné za ztracené zavazadlo nebo zrušený let

Sezóna dovolených je v plném proudu. Co dělat, když vám cestování znepříjemní problémy...více

Stáří je byznys. Proč pojišťovna Simplea postaví důchoďák, vysvětluje její šéf

Stáří je byznys. Proč pojišťovna Simplea postaví důchoďák, vysvětluje její šéf

Pojištění dlouhodobé péče není v Česku úplnou novinkou, ale Simplea přichází s důvtipnou...více

Není výjimečné, když cena odtahu přesáhne hodnotu auta, říká expert pojišťovny

Není výjimečné, když cena odtahu přesáhne hodnotu auta, říká expert pojišťovny

Porouchalo se auto? No tak půjde do servisu, chvíli to bez něj přežijeme. Jenže tohle...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services