Allianz pojišťovna, a.s.

Kontakty

AdresaKe Štvanici 656/3Praha 8186 00
Telefon241 170 000
Infolinka800 170 000
Emailinfo@allianz.cz
Web

Další Informace

IČO47115971

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

Allianz pojišťovna, a.s. - Články

Výpis článků s klíčovým slovem allianz pojišťovna, allianz pojišťovna, a.s.

Srovnání: Na kolik přijde povinné ručení

10. 8. 2017 | Monika Veselíková | 4 komentáře

Srovnání: Na kolik přijde povinné ručení

Kdo chce jezdit autem, neobejde se bez povinného ručení. Na kolik pojistka přijde a na co si dát pozor? Peníze.cz přináší porovnání online cen povinného ručení.

Finanční produkt roku 2011. Nová soutěž má vítěze

31. 1. 2012 | Zdeněk Bubák | 3 komentáře

Finanční produkt roku 2011. Nová soutěž má vítěze

Známe všech pět vítězů prvního ročníku nové soutěže Finanční produkt roku. Soutěžilo se v kategoriích běžný účet, spořicí účet, půjčka, hypotéka a investiční životní pojištění. Vyhlášení je právě dnes!

Nástrahy životního pojištění. Smrt si nevybírá, pojišťovny ano

14. 4. 2011 | Dušan Šídlo | 20 komentářů

Nástrahy životního pojištění. Smrt si nevybírá, pojišťovny ano

Smrt – nejkratší jméno z těch opravdu podstatných, jev zcela zřejmý a nezpochybnitelný. Ne však pro pojišťovny. Pokud se domníváte, že životní pojištění kryje jakoukoliv ztrátu života, nahlédněte do pojistných podmínek!

Od životního pojištění Allianz BONUSinvest pojištění nečekejte

29. 3. 2010 | František Mašek | 6 komentářů

Od životního pojištění Allianz BONUSinvest pojištění nečekejte

Nové investiční životní pojištění Allianz BONUSinvest je zaměřeno hlavně investičně. Pojistná ochrana rizika smrti úrazem se odvíjí od výše zaplaceného pojistného. Informací pro investory ovšem pojišťovna poskytuje málo. Dali jsme mu dvě hvězdičky.

Soukromé pojištění v nemoci čeká revoluce

30. 6. 2008 | Eva Sovová | 6 komentářů

Soukromé pojištění v nemoci čeká revoluce

Regulační poplatky ve zdravotnictví mění chování lidí. Až dvojnásobně roste v Česku zájem o soukromé pojistky zdraví. Pojišťovny očekávají, že reforma ve zdravotnictví přinese v prodeji těchto pojistek revoluci, a chystají další novinky.

Kdo se musí pojistit proti ekologické havárii

2. 6. 2008 | Eva Sovová

Kdo se musí pojistit proti ekologické havárii

Podnikatelé, kteří mohou ohrozit svou činností životní prostředí a způsobit ekologickou škodu, se budou muset do počátku roku 2013 povinně pojistit. Některé pojišťovny začínají nové produkty chystat. Česká pojišťovna již ekologické pojistky nabízí.

Allianz pojišťovna, a.s. - Zkušenosti

21. 7. 2019 9:36 | Sara

Také se připojuji s negatilvní recenzí. Zrušila jsem u nich auto pojištění, protože mi ho přidělil prodejce auta a ja si vybrala jinou pojišťovnu. Řekli ok a nic se nedělo. Po pár měsících mi přišel dopis, ze mám doplatit nějakou částku za pojisteni, které jsem v podstatě nevyužila, ok to ješte beru, ale než jsem to stačila zaplatit, prisel mi další dopis, ze mam již navýšení o tisíc korun, což je víc než samotná dlužná částka. Ti se s tím tedy nepářou.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 7. 2019 14:09 | Petra

Také přidávám negativní recenzi, neplní, protahují. Kdybych se měla spolehnout na peníze v době nemoci tak zemřu hlady a žízní....
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 6. 2019 9:55 | Borek

Zrušil jsem auto pojištěné u Allianz. Bohužel před tím jsem jim ještě automaticky zaslal platbu pojištění na další rok. Auto bylo zrušeno a vyřazeno z provozu ještě před koncem starého ročního pojištění. Zažádal jsem o vrácení pojištění za již neexistující auto. Několikrát na pobočce, telefonicky xkrát. Po roce jsem to vzdal. Nic nevrátili (cca 13000,-) Dnes ( 24.6.2019) jsem při komunikaci s touto pojišťovnou ohledně jiného problému zjistil, že mám přeplatek v jiném pojištění(domu) od roku 2014!!!! A to přes 6000,-. a od roku 2017 ještě dalších 6000,- a něco. Nikdy mi to nesdělili. Vím samozřejmě, měl jsem vše přesně kontrolovat, vše. Ale něco to o pojišťovně vypovídá.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 6. 2019 14:27 | Anna

Uplne stejny problem dnes. Nemela jsem ani tuseni, ze mam nejaky nedoplatek. Dnes mi prisla upominka od vymahacu, tak volam do pojistovny. Pry mi posilali upominku k platbe obycejnou postou, I kdyz maji email, tim me nekontaktovali, protoze nemeli muj souhlas (?). Doted mi nesdelili, z ceho nedoplatek vlastne vznikl, kdyz smlouva jiz zanikla,mam si to zjistit u vymahacu. Nedoporucuji.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 5. 2019 8:59 | Martina

Pojišťovny by měli dohlédnout na ty, kteří jejich jménem sjednávají pojistné smlouvy, již několikrát se mi stalo, že mi při sjednávání pojistky úmyslně lhaly a mylně mě informovali, což mě potom stálo nemalé finance. Když jsem chtěla zjednat nápravu, paní na pobočce záležitost řešila. Byla velmi ochotná. Odcházel jsem s tím, že vše je již vyřešeno, že smlouva je zrušená a již nic nebudu platit. Za měsíc mi přišla SMS upomínka na zaplacení. Když jsem s tím šla znovu na pobočku, dozvěděla jsem se, že nic zrušené není a že dlužnou částku musím zaplatit. Mezitím mi přišel dopis od firmy, které pohledávku předali a s částkou navýšenou o více jak 100%. Kdybych vše zaplatila a nesnažila se to řešit stálo by mě to méně. Nemyslím si, že jednání pojišťovny je korektní. Pracuji ve firmě se zákazníky a pokud zákazník reaguje na upomínku a spolupracuje, nikdy bych si nedovolila se k němu takto chovat. Problém s nekorektním jednáním jsem zažila jak v Allianz, tak v České pojišťovně.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 4. 2019 10:32 | Vendula

I u nás se Allianz "odkopala"! Uzavřeli jsme si havárko na auto. Jen tak mezi řečí po nás chtěli, aby jsme odhadli, kolik za rok najedeme. Něco jsme tam dali, protože jak to asi můžeme vědět?? Pak jsme za rok najeli trochu víc a tihle zloději nám poslali k už tak vysoké pojistce NEDOPLATEK!! cca 1/4 z pojistky a současně o to zvedli stávající. Na nic takového nás pochopitelně neupozornili, protože to je pěkná všivárna a vědět to, žádná smlouva by se u nich nekonala. Nikdo mě nepřesvědčí, že to zamlčeli schválně! Bič a pryč!! U téhle zlodějské pojišťovny bychom si nenechali pojitit už ani dírku pro knoflík!!!
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 3. 2019 17:19 | petra

BĚHÁ MI MRÁZ PO ZÁDECH!!! POKUD MOHU RADIT VŠEM, KDO UZAVŘELI ŽIVOTNÍ POJIŠTĚNÍ S TOUTO POJIŠTOVNOU A JSOU POUZE OBÍRÁNÍ O PENÍZE, POŽÁDEJTE O POMOC FINANČNÍHO ARBITRA!tEN JEDINÝ MI POMOHL A JÁ TAK NEPŘIŠLA O 70 000, MÁLEM MĚ ODVÁŽELI, KDYŽ JSEM ZJISTILA CO JSEM "PROVEDLA" TÍM, ŽE JSEM SI TOTO SUPER POJIŠTĚNÍ K NIČEMU SJEDNALA..RADĚJI DÁVAT PENÍZE DO POLŠTÁŘE!!!!!!!!!!!!!!! NYNÍ SE MI NECHCE PLATIT ANI POJIŠTĚNÍ STORNA ZÁJEZDU U NICH ZA 600,-KČ!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 3. 2019 20:53 | Lenka

Já tedy nevím ale tuhle pojišťovnu bych nechtěla ani zadarmo. V létě jsme měli škodu na osoby bohužel v tohle případě je brány jako majetek. Paní jejíž pes pokousal našeho je u téhle pojistovny a událost nahlásila. Do dnešního dne i když bylo vše doloženo nemáme proplaceno veterináře i když bylo vše doloženo. Tuhle pojišťovnu neporucuji. Navíc nekomunikují a jenom se vymlouvaji
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 2. 2019 16:33 | Veronika

Vydřiduši s úsměvem na tváři. Platili jsem si havarijko na hodnotu auta 200 000, později na 150 000, protože nám poradkyně tvrdila, že pokud platíme na částku 150 000, tak v případě totální škody nám vyplatí 150 000. No tak jsme tak platili, pak přišla havárka, kterou vyhodnotili na totálku a nikdo nic o žádný 150 000 neví a cena se bude vypočítávat z nějakého průměru, řekněme 100 000. Jo a do finále nám ani nepůjčí náhradní vozidlo. Můžou čekat, že si tam ještě něco pojistíme.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 2. 2019 22:55 | Libor

Člověk většinou reaguje jen když se stane něco špatného, takže já přidám jednu dobrou zkušenost.
Na hranicích s Německem se mi porouchal motor - platím si havarijní i s asistenční službou. Zavolal jsem na allianz, aby mi zařídili odtah. Myslel jsem, že mě dotáhnou pouze do nejbližšího servisu (tj. do Ústí) a pak budu muset nějak složitě řešit opravu, ale operátorka na telefonu se mě rovnou zeptala odkud jsem. Řekl jsem že z Prahy a ona že mám pojistku na tyhle události do 6 tisíc a že by to akorát mělo do Prahy pokrýt.
Nechal jsem se tedy odtáhnout (sebe i auto) až do Prahy přímo do servisu a nemusel platit ani korunu.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 2. 2019 15:05 | Opravolog

A pak tu o Karkulce...
Takže je chyba pojišťovny, že nějaký servis dělá svou práci zlodějsky a snaží se šetřit na zákaznících. To je jako ten pán, který znásilní dvanáctiletou holčičku a jako argument použije, že se přeci nemá co vyzývavě oblékat...
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 2. 2019 15:03 | Opravolog

Jestli jste bez jakékoliv aktualizace nebo konzultace s pojišťovacím poradcem platila 12 let pojištění, je to Vaše chyba. A potom taky otřesná chyba pojišťovacího poradce, který se o Vás zjevně nestará.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 1. 2019 18:53 | Eva

I v mém případě s pojišťovnou Allianz velmi špatné zkušenosti. Nereagovali na výpověď, s vyjádřením, že neměli můj souhlas se mnou elekttonicky komunikovat, i když veškerá předešlá komunikace probíhala elekronicky a po roce se ozval jejich zastupující inkasní společnost, že jim mám zaplatit dlužne pojistné. Banánová republika, platit pojistné domácnosti, kterou již nevlastníte i to se u Allianz děje.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 1. 2019 12:45 | Tomas

Tato pojistovna patri k vubec nejhorsim pojistovnam spolecne s ČPP a Kooperativou. Allianz bude hledat duvody proc vam neproplatit nebo aspon neponizit vyplacenou castku. Jako Autoservis se zamerenim na VW Group spolupracujeme a fakturujeme vsem pojistovnam stejne,bez vyjimek. Nepotrebujeme dohazovani prace tim mam na mysli ze nejsme smluvni servis od zadne pojistovny( desatek pojistovne za dohozeni kseftu se nemale projevuje na odvedene praci ci pouzitych neoriginalnich dilech. Nejvetsi problemy,cekaci doby atd. jsou prave se zde zminovanou Allianz-kou. Silne nedoporucujeme s touto pojistovnou jakoukoliv spolupraci.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 12. 2018 14:27 | Rozzlobeny dlouholety klient

S allianz jsem resila pojistnou udalost na automobilu. Oprava rozbiteho zrcatka v jejich partnerskem servisu. Po upozorneni ze strany servisu, ze plneni pojistovny trva dlouho, jsem se rozhodla servisu opravu zaplatit sama a plneni od pojistovny si nechat zaslat na muj ucet (spravnost postupu jsem si s allianz pred tim overila). Zrcatko bylo opraveno, na pjistovnu vse dodano a za mesic a pul jsem od allianz obdrzela informaci, ze mi nezaplati celou castku, ale ze bude ponizena o nelikvidni polozky (nechat auto v servisu, byla bych mesic a pul bez nej). Pred tim jsem mela z jejich call centra potvrzeno, ze ja jako klient dostanu to, co jsem servisu zaplatila a zbytek si doresi se servisem. Lez, nepravda. Dle slov servisu nejsem jedina, timto zpusobem pry probiha reseni vsech pojistnych udalosti. Takze po 12 letech vernosti teto pojistovne slusna odmena....
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit všech 103 komentářů

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  10 911 480 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet mzdy 2019

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Nejnovější články

Pojištění bez kliček

Pojištění bez kliček

Ačkoliv má životní pojištění vnést klientům do života jistotu, často není jasné, co všechno...více

Hádali se s pojišťovnou. Pomohla ombudsmanka

Hádali se s pojišťovnou. Pomohla ombudsmanka

Spory mezi pojišťovnami a jejich klienty od února řeší speciální ombudsmanka. Na rychlejší...více

Nová pojišťovna: Vyplatíme skoro vždycky a rychle

Nová pojišťovna: Vyplatíme skoro vždycky a rychle

Simplea se specializuje na rizikové životní pojištění. Slibuje, že to bude dělat pořádně...více

Články na Heroine.cz

Incelové a redpilleři. Komu prospívá radikalizace zmatených mužů?

Incelové a redpilleři. Komu prospívá radikalizace zmatených mužů?

Potíže a nejistoty, které řeší mnoho mladých mužů, jsou skutečné a nenávistná filozofie...více

MBPFW: Co si vzít nejen do skříně z podzimního pražského týdne módy?

MBPFW: Co si vzít nejen do skříně z podzimního pražského týdne módy?

„Přemýšlení nad udržitelností se každopádně jeví jako nadčasová záležitost, se kterou...více

Přehlídka není pochod oživlých figurín

Přehlídka není pochod oživlých figurín

Podzimní pražský týden módy očima Veroniky Ruppert.

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.