Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Další příspěvky v diskuzi (celkem 146 komentářů)

21. 10. 2020 19:49 | Jaroslava Šírová

Totální haluz, dva roky po dvou tisících měsíčně totálně za nic.. Blázen by si byl... Fakt nikdy více
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 10. 2020 20:45 | A

Sjednala jsem přes net pojištění auta u Allianz na rok za cca 5600 kc.kde jsem vpisovala stav tachometru. Dnes mi po 3 mes přišel dopis na 6 tis douhradit že jsem neposlala foto tachometru. Nikde jsem nic nečetla o žádném fotu a ani jsem se s tím u jiné pojišťovny nesetkala. Koukala jsem na dopis jak blázen co to po mě chteji. Navíc mě ani neupozornili že to třeba chtějí dodat. Mam to na rok tak proč to chtějí už po 3 mes. Na netu píši že chodí dopis před koncem vypršení pojistky. Nechapu a nelíbí se mi to
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 9. 2020 10:02 | Marek

Nejhorsi pojistovna nakonec ,kdyz jsem zrusil smlouvu tak mi do telefonu rekli ze rusi ke konci mesice a dopadlo to tak ze nic nezrusili smlouva sla dale a jeste jsem musel diplacet 2 tisice i presto ,ze jsem mel pojisteni auta uz jinde ...pry jsem spatne odfajfkoval vetu ve smlouve ....FAKT BY SE CELA ALIJANZ MOHLA JIT ZAKOPAT UZ NIKDY VIC .
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 9. 2020 10:02 | M

Nejhorsi pojistovna nakonec ,kdyz jsem zrusil smlouvu tak mi do telefonu rekli ze rusi ke konci mesice a dopadlo to tak ze nic nezrusili smlouva sla dale a jeste jsem musel diplacet 2 tisice i presto ,ze jsem mel pojisteni auta uz jinde ...pry jsem spatne odfajfkoval vetu ve smlouve ....FAKT BY SE CELA ALIJANZ MOHLA JIT ZAKOPAT UZ NIKDY VIC .
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 9. 2020 9:48 | Marek

NEJHORSI POJISTOVNA CO EXISTUJE POVINNE RUCENI MALO JEZDIM MALO PLATIM HM NAKONEC ME OSOBNI AUTO VYSLO NA 9 TISIC ZA ROK A TED U JINE 4 AT JEZDIM JAK JEZDIM ...LIRUJI TOHO ,ZE JSEM STOUTO POJISTOVNOU VUBEC NECO ZACAL ...PRISERNA
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 9. 2020 11:07 | Ivana

Negativní zkušenost. Při podpisu smlouvy naslibují hory,doly...Když se stane pojistná událost, hledají cestičky proč neplnit. Už nikdy více, nedoporučuji!!!!!!!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 9. 2020 0:21

Za prvé, pokud by Vám allianz zrušila povinné ručení a vozidlo by bylo pořád evidováno v registru vozidel ČR pod Vaším jménem, po čase byste dostalo mastnou pokutu z ČKP, protože nemáte auto pojištěné povinným ručením, takže namísto abyste platila pojistku Allianz, která Vás vyjde podstatně levněji, tak byste raději platila pokutu České kanceláři pojistitelů ? Je totiž nezajímá že jste nechala vozidlo zlikvidovat, je zajímá pouze že je stále v registru vozidel České republiky evidováno. Tímto krokem Vás pojišťovna spíše chránila, než-li ublížila. Druhá věc, pojišťovna Vám podle zákona nesmí dát osobní údaje jiné osoby, pokud ta třetí osoba Vám k tomu nedala souhlas na základě plné moci, nebo Vám jí neudělil soud.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 8. 2020 0:42

Citace - Sulcova / 24.06.2020 10:31

Včera jsem poslala účtenku od nove pracky chci se zeptat kdy mi budou doručeny peníze na účet dekuji
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 8. 2020 19:34 | BRONISLAVA

Super pojišťovna, slušné a korektní jednání s klienty od paní Jírové z Frýdku Při finančním plnění žádné průtahy , výplatu z penzijního spoření i pojištění bytu bylo vše k moji velké spokojenosti rychle vyřízeno. Vřele všem ALLIANZ doporučuji a děkuji za Vaše služby
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 8. 2020 8:21 | Jíra

Moje zkušenost s touto pojišťovnou je negativní.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 8. 2020 11:35 | Petr

Dobrý den všem,tak jsem si nechal pojistit automobil z havarijním pojištěním.Při sjednání smlouvy nám pán pojistil auto teď píši jen o zelené kartě kde nám navrhl produkt s ověřením tachometru.Nejdříve mě netrklo co to je až do doby kdy jsem zjistil že máme propadlou nebo u starou zelenou kartu .Po zavolání na pobočku nastal šok.Představ te si že oni nejsou povinni hlídat zaslání zelené karty nikoho nezajímá nic.Na základě poslání tachometru a samozřejmě zdražení ručení nám milostivě po týdnu přišla karta jiná.Informoval jsem se na pobočce jestli budu muset znovu tachometr posílat .Řekli mě ano což považuji za nesmysl jsem totiž veden v jiné kategorii najezdu KM tudíš z levnění pojištění nepřipadá v ůvahu.Byl jsem zvyklí na to že mě byla poslána zelená karta + složenka tu jsem zaplatil a život běžel dál.Apeluji na lidi bacha na to co sjednáváte.Nyní ruším s touto společností vše dvě auta dům přívěz vozík za auto mám totální nedůvěru. Ahoj všem a pěkný den.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 8. 2020 22:29 | Roman

Jsme ukrajinští turisté, kteří utrpěli nehodu vinou českého řidiče, pojištěni u Aliance. Moje žena utrpěla zlomenou páteř a zlomenou kyčel. Pojišťovna uhrazila několik haléřů, ale přestala reagovat na mé e-maily. Dal jsem jim za to všechny dokumenty, ale neobdržel jsem žádnou odpověď déle než dva měsíce po jejich kontaktování. Nedávají kladnou ani zápornou odpověď. Bastards. Uvidíme se u soudu. Číslo případu 2019156835
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 7. 2020 12:29 | Michal

Stalo se to ještě někomu ? Docela mě to děsí.. Volali mi oni, protože jsem na jejich webu vyplňoval údaje do "kalkulačky" povinného ručení.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 6. 2020 8:48 | KS

Měla jsme autonehodu, nezaviněná totální havárie. Pojišťovna do 14 dnu vyplatila auto, avšak začaly problémy s tím, že vrak auta dál nabídla v aukci. Akce proběhla a vrak si odvezl nový majitel. Ejhle, avšak mě bylo i nadále stahováno pojistné z účtu. Na dotaz, proč tomu tak je, vždyť auto sama pojišťovna zlikvidovala, mi bylo sděleno, že musím auto odhlásit z evidence vozidel. Což chápu, nicméně dosta z pána, který vyhrál vrak v auci se stalo noční můrou.Trvalo to přes půl roku, než jsem z něj dostala papír o likvidaci a teprve potopm jsme mohla odhlásit. A celou dobu jsme musela platit povinné ručení: Allianz nechtěla jakýmkoli způsobem vyjít vstříc, už jen dostat konatkat na pána, který aukci vyhrál byl nebetyčný problém Za mě mám i pocit, že vše bylo uměle natahováno a pozdržováno, aby ze mě dostali co nejvíce plateb nabíc, ačkoliv auto již dávno neexistovalo, což sami dobře věděli, jelikož ho sami zlikvidovali! Jejich odpověďi na dotaz trvaly někdy i 10 dnů! Za mě jsou to nějvětší pojišťovací hajzlové....protože na dalším z našich rodinných vozů teď požadují nesmyslné doplatky a neakceprovali výpověď smlouvy. jejich výmluva, že přišla výpověď pozdě! Na výzvu, ať doloží číslem poštovní zásilky, že doporučený dopis šel 14 dnů !!!!! dle jejich vyjádření, tak vůbec nereagovali. Bude zřejmě nusena řešit s právníkem, jelikož z jejich strany se neustále jedná o nestandartní postupy. Například že u nich nerozhoduje datum odeslání nýbž obdržení, což jiná pojišťovna vůbec nemá ...atd.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 6. 2020 10:31 | Sulcova

Včera jsem poslala účtenku od nove pracky chci se zeptat kdy mi budou doručeny peníze na účet dekuji
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 6. 2020 11:17 | Lenka

Edit : týden tam, obíhaní doktorů a dojezd do ČR vyšel na 20000 Kč Nevím kam tato věta zmizela.
Jinak cestovní pojištění od Allianz doporučuji, I když vše probíhalo trochu chaoticky, protože nečetli pořádně moje emaily a musela jsem to samé říkat znovu a znovu po telefonu. Zaslání peněz trvalo nějak do měsíce.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 6. 2020 11:14 | Lenka

Lidé píši na net vždycky spíše své negativní zkušenosti, což chápu, dělám to taky. Mě cestovní pojištění na rok od Allianz zachránilo. Měla jsem nehodu ve Švýcarsku a pojišťovna mi pak zpětně proplatila výdaje za lékařské výlohy cca 30000 Kč. Pokud bych to musela platit sama asi bych byla pěkně v háji a dojezd do ČR vyšel na 20000 Kč.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 6. 2020 8:47 | Zdeněk Mácha

Tak takovou kafkárnu jsem dlouho nezažil. Nejdříve jsem si sjednal povinné ručení přes telefon v konkrétní výši bez slev. Pak jsem zašel na pobočku osobně,jestli by to šlo se slevou a když mi to paní vypočítala,tak to bylo dražší než přes telefon. Sama mi nedokazala vysvětlit proč. Když mi zaslali smlouvu na povinné ručení,tak tam bylo napsáno, že chci spoluúčast v konkrétní výši. To mě zmátlo,tak jsem zavolal na info linku,kde se se mnou bavil nějaký arogantní operátor, který mě poučoval jako nějaké malé děcko. "Ta spoluúčast je přece pro jiný druh pojištění,ne"?. Když jsem mu řekl ať se mnou nemluví tímto způsobem,tak mi odvětil, že takhle mluví normálně. V celku jsem měl z toho pocit, že když se vám něco nelíbí,tak proč měníte pojišťovnu? Tak měl asi pravdu a skrytě mi tak sdělil, radši k nám nechoďte, už tak máme blbou náladu ?? Ještě malá připomínka.Diskuze, samý negativni ohlas.Recenze,tam mi to nějak nejde se dostat k hodnocení,ale mají pečeť pochvaly a to je důležité.??
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 6. 2020 14:17 | Roman

15 let jsem platil Allianz pojištění nemovitosti a domácnosti bez jediné škodní události. Původně mi byla doporučena jako férová pojišťovna která neškube zákazníky při plnění, bohužel se ukázalo že tomu tak není. Od 12/2019 do 6/2020 jsem řešil vyplacení škody za poškozenou myčku přepětím které mám zahrnuto v pojištění domácnosti nicméně pojišťovna škodu začla sama řešit s pojištění nemovitosti kde toto pojištění není zahrnuto. Po podání veškerých podkladů a telefonátu servisákovy škodu zamítla z důvodu absence pojištění na přepětí v pojistce nemovitosti. Když jsem je upozornil že to byli oni kteří sami rozhodli s kterého pojištění budou plnit jenom mi řekli že mám teda znova škodu uplatnit s pojištění domácnosti a čas plynul.Znovu chtěli nové posouzení , kdybych myčku vyhodil hned po prvním posouzení byl bych v místech kde záda ztrácí čest, kontaktoval jsem tedy opět stejného servisáka a ejhle, ten už s tím nechtěl mít nic společného a jevil se celkem vystrašený nakonec přestal brát telefon. kontaktoval jsem tedy jinou firmu která vypracovala posudek noví který jsem poté poslal na Allianz v domnění že vše brzy skončí, omyl. Přišel mail že je posudek nečitelný , všichni komu jsem ho ukázal ho přečetli, nechal jsem ho tedy přepsat do tiskací verze. Za nějakou dobu znova mail že právo na pojistné plnění nevzniklo , že softwarové selhání není pojistné nebezpečí úsměvné je na tom to že o softwarovém selhání nikdo nemluvil . Pan likvidátor prostě zavolal do servisu kde sérii otázek dovedl opravce k tomu že plácnul že zřejmě z důvodu přepětí došlo k poškození softwaru a řídící jednotka myčky nezastavila napouštění které způsobilo přetečení jen domněnka která ale stačila pojišťovně k bleskovému zamítnutí plnění, zcela v duchu co nevyplatíme na plnění je zisk firmy. Praktiky hodné prodejců zázračných hrnců a přikrývek. Jaké z toho plyne poučení, neexistuje "dobrá" pojišťovna a při komunikaci s pojišťovnou je lepší se nechat zastupovat profesionálem protože prioritou pojišťovny není někoho chránit ale vydělávat peníze.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 6. 2020 12:37 | Tereza

Allianz už nikdy.. Přišel nedoplatek za neofocenej tachometr 1500,-nikdo mě neinformoval o tom že ho mam mít ofoceny a ještě mi budou dirigovat kolik musím ujet kilometrů na to abych to auto mohla prodat . Vyděrači!!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  12 993 854 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2020

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Články na Heroine.cz

Marketing nenávisti k sobě samým. Jak námi manipuluje byznys kolem krásy

Marketing nenávisti k sobě samým. Jak námi manipuluje byznys kolem krásy

Kolik věcí nesnášíme na svém vzhledu? Každá žena spatra vyjmenuje minimálně tři svoje...více

Nejsou to „ženské potíže“. Pokud máte bolestivou menstruaci, může to být endometrióza

Nejsou to „ženské potíže“. Pokud máte bolestivou menstruaci, může to být endometrióza

„Odpočítávala jsem minuty, kdy si budu moct vzít léky na bolest,“ říká šestatřicetiletá...více

Budoucnost vaší pleti. Řada Hyaluron Cellular Filler od Nivea

Budoucnost vaší pleti. Řada Hyaluron Cellular Filler od Nivea

Nivea představuje inovovanou řadu Hyaluron Celullar Filler a posouvá tak anti-age péči...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Zahradník

ekonom

Kateřina Jirásková

finanční ředitelka PPF

Petr Zahradník
ÚSPĚŠNOST
65,08 %

z 63 duelů
×
Kateřina Jirásková
ÚSPĚŠNOST
28,57 %

z 42 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.