Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Další příspěvky v diskuzi (celkem 112 komentářů)

5. 12. 2019 21:20 | Míra

Ano, logicky si naúčtuje víc za najeté kilometry, když smlouva u Allianz se dělá podle nájezdu (jezdíš míň platíš míň). Mě to teda přijde absolutně fér.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2019 14:26 | Adéla Růžičková

Už nikdy žádné pojištění u Allianz. Obrovské zklamání, ignorace mých emailů, kde se dožaduji proplacení všeho, na co mám nárok. Natahují proplacení peněz tím způsobem, že Vás tak otráví, že to vzdáte. Poslala jsem např. přílohy-účtenky, které po mně vyžadovali, a žádali je i po odeslání asi 3x znovu. Nemám sílu rozebírat podrobnosti, vždycky se rozčílím. Jednoduše jde o slovíčkaření a manipulaci. Např. "proplacení náhradních dokladů při odcizení," znamená, že zaplatí jen doklad rezervní-vystaven v zahraničí pro cestu domů, cca 15euro. Potom si jako já naivně myslíte, taky protože v tom duchu s Vámi mluví, že proplatí NOVÉ DOKLADY VYSTAVENÉ V ČR. Ne. Jednoduše-vytáhnout prachy a potom neplatit. Však už to je vidět jen z toho, že nikde nenajdete normální recenze na tuto pojišťovnu, zaměstnanci se podepisují bez tel.čísla apod. Všichni si Vás předávají po telefonu, každý tvrdí něco, co jiný potom popírá a "nic o tom neví." Nechutný. Hyeny. Abych svou recenzi aspoň něčím podložila, uvádím jména jako Lukáš Kalkant nebo Eva Minářová.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 11. 2019 21:39 | Kamil

Jedna z nejhorších pojištoven, ruce pryč. Prodlužují co nejdýl aby cokoliv zaplatili, stránky vypadají jako z 90tých let, nic tam nefunguje. Vaše smlouvy to nenajde, nedejbože že byste chtěli pojistit auto, to vám nevypočítá ani bonus.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 11. 2019 11:43 | Lída

Vážená paní, to, že auto nemělo technickou ještě neznamená, že nemohlo jezdit, takže s tím se moc ohánět asi nemůžete. Co se týče SMS, zda Vám byla nebo nebyla doručena,ještě neznamená, že nemáte povinnost fotografii tachometru pojišťovně dodat, ostatně je to ošetřeno pojistnými podmínkami, které jste si zřejmě (možná z lenosti) nepřečetla. Prostě lidi volí vždy tu "nejlevnější" nabídku, která se posléze ukáže jako ta nejdražší :-)) Hezký den
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 11. 2019 11:36 | Lída

Vážená Petro, nejedná se o podvodnou pojišťovnu, ale Vy si musíte přečíst pojistné podmínky, což jste pravděpodobně neudělala, protože jinak byste věděla, že Allianz toto má smluvně ošetřené. Holt pak se člověk nesmí divit...… Přeji hezký den
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 11. 2019 11:34 | Petra

NEJHORŠÍ POJIŠŤOVNA CO ZNÁM. POZOR ZA NÍ, DOUCTOVAJI SI ZA UJETÉ KILOMETRY NAVÍC PENÍZE. JEDNÁ SE O PODVODNOU POJISTOVNU.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 11. 2019 18:45 | Jana

S pojišťovnou ALLIANZ mám pouze dobré zkušenosti.Vždy vše proběhlo v naprostém pořádku.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 10. 2019 8:59 | Lucka

Bohužel se také musím připojit s negativní zkušeností. Minulý rok jsme u Allianz sjednávali novou pojistku na auto, které nám stálo u mechanika před dvorem, nebylo pojízdné a nemělo ani platnou Technickou kontrolu. Zvolili jsme tedy smlouvu s nájezdem do 5000 Km. V červnu letošního roku (3 měsíce před novým pojistným obdobím) se auto konečně podařilo prodat a ekologicky zlikvidovat. Likvidaci jsme nechali zanést do Techničáku a zrušili pojistku na auto. Jenže, z Allianz nám přišel dopis, že jim dlužíme přes 3000 KČ. Ihned jsem volala na zákaznickou linku a tam mi bylo sděleno, že nám zvýšili smluvní částku o 3000 Kč, tedy na 6000 z toho důvodu, že jsme jim neposlali fotografii tachometru a oni si tak nemohli ověřit, zda jsme nenajeli víc než smluvních 5000KM. Operátorka mi tvrdila, že informaci o tom, že jim máme poslat fotografii nám posílali zprávou SMS, kterou jsme samozřejmě neobdrželi... No, vzhledem k tomu, že auto stejně nemělo technickou ani žádné najeté km mít nemohlo. Takže celou situaci jsem poslala allianz do e-mailu a doporučeně. Zároveň jsem to celé poslala na českou kancelář pojistitelů a zvažuji i ČOI. Jsem zvědavá jak celá věc dopadne, ale ty 3000 ze mě jen tak nedostanou. Pokud můžete, dejte od této společnosti ruce pryč.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 9. 2019 22:43 | Martina

Paní Hano, nechci nijak obhajovat pojišŤovnu Allianz ( dle mého názoru je nejlepší Česká pojišťovna). Ale pokud máte 12 let starou smlouvu, tak to chce občas aktualizovat. Nejspíš máte pouze pojištění domácnosti, čili movitých věcí, ale chybí vám pojištění stavebních součástí bytu (máte asi pouze těch 5 %). Opravdu to chce si svoje smlouvy hlídat a zajímat se, co vlastně máte pojištěné.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 7. 2019 9:36 | Sara

Také se připojuji s negatilvní recenzí. Zrušila jsem u nich auto pojištění, protože mi ho přidělil prodejce auta a ja si vybrala jinou pojišťovnu. Řekli ok a nic se nedělo. Po pár měsících mi přišel dopis, ze mám doplatit nějakou částku za pojisteni, které jsem v podstatě nevyužila, ok to ješte beru, ale než jsem to stačila zaplatit, prisel mi další dopis, ze mam již navýšení o tisíc korun, což je víc než samotná dlužná částka. Ti se s tím tedy nepářou.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 7. 2019 14:09 | Petra

Také přidávám negativní recenzi, neplní, protahují. Kdybych se měla spolehnout na peníze v době nemoci tak zemřu hlady a žízní....
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 6. 2019 9:55 | Borek

Zrušil jsem auto pojištěné u Allianz. Bohužel před tím jsem jim ještě automaticky zaslal platbu pojištění na další rok. Auto bylo zrušeno a vyřazeno z provozu ještě před koncem starého ročního pojištění. Zažádal jsem o vrácení pojištění za již neexistující auto. Několikrát na pobočce, telefonicky xkrát. Po roce jsem to vzdal. Nic nevrátili (cca 13000,-) Dnes ( 24.6.2019) jsem při komunikaci s touto pojišťovnou ohledně jiného problému zjistil, že mám přeplatek v jiném pojištění(domu) od roku 2014!!!! A to přes 6000,-. a od roku 2017 ještě dalších 6000,- a něco. Nikdy mi to nesdělili. Vím samozřejmě, měl jsem vše přesně kontrolovat, vše. Ale něco to o pojišťovně vypovídá.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 6. 2019 14:27 | Anna

Uplne stejny problem dnes. Nemela jsem ani tuseni, ze mam nejaky nedoplatek. Dnes mi prisla upominka od vymahacu, tak volam do pojistovny. Pry mi posilali upominku k platbe obycejnou postou, I kdyz maji email, tim me nekontaktovali, protoze nemeli muj souhlas (?). Doted mi nesdelili, z ceho nedoplatek vlastne vznikl, kdyz smlouva jiz zanikla,mam si to zjistit u vymahacu. Nedoporucuji.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 5. 2019 8:59 | Martina

Pojišťovny by měli dohlédnout na ty, kteří jejich jménem sjednávají pojistné smlouvy, již několikrát se mi stalo, že mi při sjednávání pojistky úmyslně lhaly a mylně mě informovali, což mě potom stálo nemalé finance. Když jsem chtěla zjednat nápravu, paní na pobočce záležitost řešila. Byla velmi ochotná. Odcházel jsem s tím, že vše je již vyřešeno, že smlouva je zrušená a již nic nebudu platit. Za měsíc mi přišla SMS upomínka na zaplacení. Když jsem s tím šla znovu na pobočku, dozvěděla jsem se, že nic zrušené není a že dlužnou částku musím zaplatit. Mezitím mi přišel dopis od firmy, které pohledávku předali a s částkou navýšenou o více jak 100%. Kdybych vše zaplatila a nesnažila se to řešit stálo by mě to méně. Nemyslím si, že jednání pojišťovny je korektní. Pracuji ve firmě se zákazníky a pokud zákazník reaguje na upomínku a spolupracuje, nikdy bych si nedovolila se k němu takto chovat. Problém s nekorektním jednáním jsem zažila jak v Allianz, tak v České pojišťovně.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 4. 2019 10:32 | Vendula

I u nás se Allianz "odkopala"! Uzavřeli jsme si havárko na auto. Jen tak mezi řečí po nás chtěli, aby jsme odhadli, kolik za rok najedeme. Něco jsme tam dali, protože jak to asi můžeme vědět?? Pak jsme za rok najeli trochu víc a tihle zloději nám poslali k už tak vysoké pojistce NEDOPLATEK!! cca 1/4 z pojistky a současně o to zvedli stávající. Na nic takového nás pochopitelně neupozornili, protože to je pěkná všivárna a vědět to, žádná smlouva by se u nich nekonala. Nikdo mě nepřesvědčí, že to zamlčeli schválně! Bič a pryč!! U téhle zlodějské pojišťovny bychom si nenechali pojitit už ani dírku pro knoflík!!!
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 3. 2019 17:19 | petra

BĚHÁ MI MRÁZ PO ZÁDECH!!! POKUD MOHU RADIT VŠEM, KDO UZAVŘELI ŽIVOTNÍ POJIŠTĚNÍ S TOUTO POJIŠTOVNOU A JSOU POUZE OBÍRÁNÍ O PENÍZE, POŽÁDEJTE O POMOC FINANČNÍHO ARBITRA!tEN JEDINÝ MI POMOHL A JÁ TAK NEPŘIŠLA O 70 000, MÁLEM MĚ ODVÁŽELI, KDYŽ JSEM ZJISTILA CO JSEM "PROVEDLA" TÍM, ŽE JSEM SI TOTO SUPER POJIŠTĚNÍ K NIČEMU SJEDNALA..RADĚJI DÁVAT PENÍZE DO POLŠTÁŘE!!!!!!!!!!!!!!! NYNÍ SE MI NECHCE PLATIT ANI POJIŠTĚNÍ STORNA ZÁJEZDU U NICH ZA 600,-KČ!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 3. 2019 20:53 | Lenka

Já tedy nevím ale tuhle pojišťovnu bych nechtěla ani zadarmo. V létě jsme měli škodu na osoby bohužel v tohle případě je brány jako majetek. Paní jejíž pes pokousal našeho je u téhle pojistovny a událost nahlásila. Do dnešního dne i když bylo vše doloženo nemáme proplaceno veterináře i když bylo vše doloženo. Tuhle pojišťovnu neporucuji. Navíc nekomunikují a jenom se vymlouvaji
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 2. 2019 16:33 | Veronika

Vydřiduši s úsměvem na tváři. Platili jsem si havarijko na hodnotu auta 200 000, později na 150 000, protože nám poradkyně tvrdila, že pokud platíme na částku 150 000, tak v případě totální škody nám vyplatí 150 000. No tak jsme tak platili, pak přišla havárka, kterou vyhodnotili na totálku a nikdo nic o žádný 150 000 neví a cena se bude vypočítávat z nějakého průměru, řekněme 100 000. Jo a do finále nám ani nepůjčí náhradní vozidlo. Můžou čekat, že si tam ještě něco pojistíme.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 2. 2019 22:55 | Libor

Člověk většinou reaguje jen když se stane něco špatného, takže já přidám jednu dobrou zkušenost.
Na hranicích s Německem se mi porouchal motor - platím si havarijní i s asistenční službou. Zavolal jsem na allianz, aby mi zařídili odtah. Myslel jsem, že mě dotáhnou pouze do nejbližšího servisu (tj. do Ústí) a pak budu muset nějak složitě řešit opravu, ale operátorka na telefonu se mě rovnou zeptala odkud jsem. Řekl jsem že z Prahy a ona že mám pojistku na tyhle události do 6 tisíc a že by to akorát mělo do Prahy pokrýt.
Nechal jsem se tedy odtáhnout (sebe i auto) až do Prahy přímo do servisu a nemusel platit ani korunu.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 2. 2019 15:05 | Opravolog

A pak tu o Karkulce...
Takže je chyba pojišťovny, že nějaký servis dělá svou práci zlodějsky a snaží se šetřit na zákaznících. To je jako ten pán, který znásilní dvanáctiletou holčičku a jako argument použije, že se přeci nemá co vyzývavě oblékat...
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  11 378 219 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2019

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Články na Heroine.cz

Ženy vpřed

Ženy vpřed

Za své filmy o sexuálním zneužívání nebo bývalém slovenském premiérovi Mečiarovi posbírala...více

A žila sama šťastně až do smrti. Párování přeceňujeme, říká psycholog

A žila sama šťastně až do smrti. Párování přeceňujeme, říká psycholog

Když Emma Watson nedávno řekla, že je ve svých skoro třicíti spokojená i bez vztahu, vyvolalo...více

Vít Samek Na vlastní otvor: Urologie

Vít Samek Na vlastní otvor: Urologie

Poslední otvor. Ten nejmenší a nejcitlivější. Otvor zásadní. Cystoskopie, endoskopické...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Karel Janeček

podnikatel, RSJ

Petr Brůna

podnikatel, Husky

Karel Janeček
ÚSPĚŠNOST
54,84 %

z 31 duelů
×
Petr Brůna
ÚSPĚŠNOST
64,29 %

z 14 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.