Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Další příspěvky v diskuzi (celkem 120 komentářů)

10. 6. 2019 14:27 | Anna

Uplne stejny problem dnes. Nemela jsem ani tuseni, ze mam nejaky nedoplatek. Dnes mi prisla upominka od vymahacu, tak volam do pojistovny. Pry mi posilali upominku k platbe obycejnou postou, I kdyz maji email, tim me nekontaktovali, protoze nemeli muj souhlas (?). Doted mi nesdelili, z ceho nedoplatek vlastne vznikl, kdyz smlouva jiz zanikla,mam si to zjistit u vymahacu. Nedoporucuji.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 5. 2019 8:59 | Martina

Pojišťovny by měli dohlédnout na ty, kteří jejich jménem sjednávají pojistné smlouvy, již několikrát se mi stalo, že mi při sjednávání pojistky úmyslně lhaly a mylně mě informovali, což mě potom stálo nemalé finance. Když jsem chtěla zjednat nápravu, paní na pobočce záležitost řešila. Byla velmi ochotná. Odcházel jsem s tím, že vše je již vyřešeno, že smlouva je zrušená a již nic nebudu platit. Za měsíc mi přišla SMS upomínka na zaplacení. Když jsem s tím šla znovu na pobočku, dozvěděla jsem se, že nic zrušené není a že dlužnou částku musím zaplatit. Mezitím mi přišel dopis od firmy, které pohledávku předali a s částkou navýšenou o více jak 100%. Kdybych vše zaplatila a nesnažila se to řešit stálo by mě to méně. Nemyslím si, že jednání pojišťovny je korektní. Pracuji ve firmě se zákazníky a pokud zákazník reaguje na upomínku a spolupracuje, nikdy bych si nedovolila se k němu takto chovat. Problém s nekorektním jednáním jsem zažila jak v Allianz, tak v České pojišťovně.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 4. 2019 10:32 | Vendula

I u nás se Allianz "odkopala"! Uzavřeli jsme si havárko na auto. Jen tak mezi řečí po nás chtěli, aby jsme odhadli, kolik za rok najedeme. Něco jsme tam dali, protože jak to asi můžeme vědět?? Pak jsme za rok najeli trochu víc a tihle zloději nám poslali k už tak vysoké pojistce NEDOPLATEK!! cca 1/4 z pojistky a současně o to zvedli stávající. Na nic takového nás pochopitelně neupozornili, protože to je pěkná všivárna a vědět to, žádná smlouva by se u nich nekonala. Nikdo mě nepřesvědčí, že to zamlčeli schválně! Bič a pryč!! U téhle zlodějské pojišťovny bychom si nenechali pojitit už ani dírku pro knoflík!!!
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 3. 2019 17:19 | petra

BĚHÁ MI MRÁZ PO ZÁDECH!!! POKUD MOHU RADIT VŠEM, KDO UZAVŘELI ŽIVOTNÍ POJIŠTĚNÍ S TOUTO POJIŠTOVNOU A JSOU POUZE OBÍRÁNÍ O PENÍZE, POŽÁDEJTE O POMOC FINANČNÍHO ARBITRA!tEN JEDINÝ MI POMOHL A JÁ TAK NEPŘIŠLA O 70 000, MÁLEM MĚ ODVÁŽELI, KDYŽ JSEM ZJISTILA CO JSEM "PROVEDLA" TÍM, ŽE JSEM SI TOTO SUPER POJIŠTĚNÍ K NIČEMU SJEDNALA..RADĚJI DÁVAT PENÍZE DO POLŠTÁŘE!!!!!!!!!!!!!!! NYNÍ SE MI NECHCE PLATIT ANI POJIŠTĚNÍ STORNA ZÁJEZDU U NICH ZA 600,-KČ!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 3. 2019 20:53 | Lenka

Já tedy nevím ale tuhle pojišťovnu bych nechtěla ani zadarmo. V létě jsme měli škodu na osoby bohužel v tohle případě je brány jako majetek. Paní jejíž pes pokousal našeho je u téhle pojistovny a událost nahlásila. Do dnešního dne i když bylo vše doloženo nemáme proplaceno veterináře i když bylo vše doloženo. Tuhle pojišťovnu neporucuji. Navíc nekomunikují a jenom se vymlouvaji
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 2. 2019 16:33 | Veronika

Vydřiduši s úsměvem na tváři. Platili jsem si havarijko na hodnotu auta 200 000, později na 150 000, protože nám poradkyně tvrdila, že pokud platíme na částku 150 000, tak v případě totální škody nám vyplatí 150 000. No tak jsme tak platili, pak přišla havárka, kterou vyhodnotili na totálku a nikdo nic o žádný 150 000 neví a cena se bude vypočítávat z nějakého průměru, řekněme 100 000. Jo a do finále nám ani nepůjčí náhradní vozidlo. Můžou čekat, že si tam ještě něco pojistíme.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 2. 2019 22:55 | Libor

Člověk většinou reaguje jen když se stane něco špatného, takže já přidám jednu dobrou zkušenost.
Na hranicích s Německem se mi porouchal motor - platím si havarijní i s asistenční službou. Zavolal jsem na allianz, aby mi zařídili odtah. Myslel jsem, že mě dotáhnou pouze do nejbližšího servisu (tj. do Ústí) a pak budu muset nějak složitě řešit opravu, ale operátorka na telefonu se mě rovnou zeptala odkud jsem. Řekl jsem že z Prahy a ona že mám pojistku na tyhle události do 6 tisíc a že by to akorát mělo do Prahy pokrýt.
Nechal jsem se tedy odtáhnout (sebe i auto) až do Prahy přímo do servisu a nemusel platit ani korunu.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 2. 2019 15:05 | Opravolog

A pak tu o Karkulce...
Takže je chyba pojišťovny, že nějaký servis dělá svou práci zlodějsky a snaží se šetřit na zákaznících. To je jako ten pán, který znásilní dvanáctiletou holčičku a jako argument použije, že se přeci nemá co vyzývavě oblékat...
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 2. 2019 15:03 | Opravolog

Jestli jste bez jakékoliv aktualizace nebo konzultace s pojišťovacím poradcem platila 12 let pojištění, je to Vaše chyba. A potom taky otřesná chyba pojišťovacího poradce, který se o Vás zjevně nestará.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 1. 2019 18:53 | Eva

I v mém případě s pojišťovnou Allianz velmi špatné zkušenosti. Nereagovali na výpověď, s vyjádřením, že neměli můj souhlas se mnou elekttonicky komunikovat, i když veškerá předešlá komunikace probíhala elekronicky a po roce se ozval jejich zastupující inkasní společnost, že jim mám zaplatit dlužne pojistné. Banánová republika, platit pojistné domácnosti, kterou již nevlastníte i to se u Allianz děje.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 1. 2019 12:45 | Tomas

Tato pojistovna patri k vubec nejhorsim pojistovnam spolecne s ČPP a Kooperativou. Allianz bude hledat duvody proc vam neproplatit nebo aspon neponizit vyplacenou castku. Jako Autoservis se zamerenim na VW Group spolupracujeme a fakturujeme vsem pojistovnam stejne,bez vyjimek. Nepotrebujeme dohazovani prace tim mam na mysli ze nejsme smluvni servis od zadne pojistovny( desatek pojistovne za dohozeni kseftu se nemale projevuje na odvedene praci ci pouzitych neoriginalnich dilech. Nejvetsi problemy,cekaci doby atd. jsou prave se zde zminovanou Allianz-kou. Silne nedoporucujeme s touto pojistovnou jakoukoliv spolupraci.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 12. 2018 14:27 | Rozzlobeny dlouholety klient

S allianz jsem resila pojistnou udalost na automobilu. Oprava rozbiteho zrcatka v jejich partnerskem servisu. Po upozorneni ze strany servisu, ze plneni pojistovny trva dlouho, jsem se rozhodla servisu opravu zaplatit sama a plneni od pojistovny si nechat zaslat na muj ucet (spravnost postupu jsem si s allianz pred tim overila). Zrcatko bylo opraveno, na pjistovnu vse dodano a za mesic a pul jsem od allianz obdrzela informaci, ze mi nezaplati celou castku, ale ze bude ponizena o nelikvidni polozky (nechat auto v servisu, byla bych mesic a pul bez nej). Pred tim jsem mela z jejich call centra potvrzeno, ze ja jako klient dostanu to, co jsem servisu zaplatila a zbytek si doresi se servisem. Lez, nepravda. Dle slov servisu nejsem jedina, timto zpusobem pry probiha reseni vsech pojistnych udalosti. Takze po 12 letech vernosti teto pojistovne slusna odmena....
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 12. 2018 16:33 | Hana

Musím Vám dát za pravdu.12 let jsem platila poctivě pojištění domácnosti a když loni v létě praskla hadice od pračky, když jsme byli na dovolené a voda v bytě tekla týden pod parkety a zničila i kuchyňskou linku a my na to přišli bohužel pozdě (bydlíme v přízemí pod námi jen sklepy a tak to nikomu nepřišlo divné), tak nás oprava stále celkem 70 tisíc. (vytrhání podlahy, opadané dlaždice i v koupelně kam se to promáčelo, nová podlaha ap) Škodná událost byla nahlášena v srpnu, a na proplacení jsem čekala do dubna dalšího roku. (každý měsíc urgence a nakonec vyhrožování, že se obrátím na právníka) Ve finále mi bylo proplaceno pouze 17 tisíc!!!! že na stavební práce se pojistka vztahuje pouze 5% a to jsem neměla ve smlouvě ALE MĚLA JSEM SI TO NASTUDOVAT NA JEJICH WEBOVKÁCH!!! Tedy zásadně nedoporučuji.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 12. 2018 18:15 | Vladimir

Tak pojišťovna allianz? To není nic jiného než banda podvodníků. Mám s nimi jen a jen špatné zkušenosti. Při poškození vozidla mi jejich likvidátor odhadl škodu 8500 na voze nicméně v servisu mi oznámili 60000?? nechápu tedy jak se muže odhad lišit o pětinásobek ceny?? a na infolinka mi paní řekne, že auto je staré a ze bude lepší, když si to někde opravím sam?? tak na co si člověk platí pojištění ?? U allianzky mate jisté jen to, ze vás proste oskubou jak potrebuji oni, ale plnění jejich ? Tak na to zapomenete ???? Je mi z nich zle a doufám, ze se jim to jednou vrátí i s útokem. Poctivý člověk dnes ničeho nedosáhne , ale podvodníci si zijou jako prasat v žitě.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 11. 2018 13:20 | Opravolog

Doporučuji jim dodat veškeré dokumenty, které po Vás chtějí, protože v drtivé většině případů jde jen o to. A číslo účtu, ať už Vám letí bankovky.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 11. 2018 13:19 | Opravolog

Vy jste nejhorší Milan, kterýho znám. Taky jsem nenapsal důvod, že jo?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 11. 2018 13:16 | Opravolog

Máte si přečíst smlouvu, nebo Vám to má vysvětlit poradce. To není chyba pojišťovny, nedodržel jste smlouvu. Jó, když člověk chce "šetřit" na povinném ručení, a pak se ukáže, že vlastně nešetří...
Ale tak, jezdíte hodně, platíte hodně...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 10. 2018 6:52 | Lenka

s pojišťovnou mám dobré zkušenosti máme pojištění domu exklusiv ,řešili jsme rozbité okno v zimní zahradě ,vše jsme řešili po netu nahlášení odeslání fotek ,pak oprava sklenářstvím v naší blízkosti,vyřešeno v krátké době nemohu si stěžovat
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 9. 2018 18:55 | Nela B.

Již 2 měsíce čekám na zpracování pojistné události. Několikrát jsem psala emaily a telefonovala, ale reakce veškerá žádná. Po telefonu byli sice vstřícní, ale buď mi řekli, že daný problém zpracovává kolega, který je mimo kancelář a ozve se mi a nebo jim spadl systém a nemohli mi sdělit podrobnosti a podobně. Nechovají vůči zákazníkovi respekt, nestojíte jim ani o odpověď v emailové komunikaci. Nevzbudili ve mě důvěru, že za zaplacené služby zákazník dostane, co bylo ve smlouvě sjednáno. Příště se obrátím na jinou pojišťovnu. Rozumím tomu, že v létě mají pojistných událostí mnoho, ale není problémem zákazníků, že mají málo zaměstnanců a polovinu na dovolené. Najměte si např. brigádníky, umožněte studentům přes léto pracovat. Jednou nabízíte nějaké služby a tak se podle toho máte chovat.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 8. 2018 16:58 | Denisa Stará

Řešila jsem podobný problém. Při hledání pomoci jsem narazila na stránku Pomoc poškozeným, kde jsem vyplnila jejich webový formulář na www.pomocposkozenym.cz a popsala danou situaci. Posoudili to a šli do toho se mnou a dobře to dopadlo. Naúčtovali si pouze 20 % provizi z vysouzené částky. V případě neúspěchu garantují své služby zdarma a to i včetně soudních poplatků. Doporučuju všema deseti. :)
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  11 737 249 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2020

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Články na Heroine.cz

Máte dítě s vývojovou poruchou? Na stát ani pojišťovny nespoléhejte

Máte dítě s vývojovou poruchou? Na stát ani pojišťovny nespoléhejte

Mohlo by se zdát, že žijeme v zemi s relativně fungujícím zdravotnictvím, kde se o nás...více

Generace Z: Na porno koukají už od jedenácti, o sexu vědí ale pořád málo

Generace Z: Na porno koukají už od jedenácti, o sexu vědí ale pořád málo

Měla jsem možnost mluvit o sexu se spoustou teenagerů. Mnohokrát jsem proto slyšela, jak...více

Suchý únor, šťavnatý život. Kéž by to bylo tak snadné

Suchý únor, šťavnatý život. Kéž by to bylo tak snadné

Po prosinci plném oslav, podnikových večírků, vaječňáků u babičky a svařáku z trhu jsem...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Dana Bérová

exministryně a podnikatelka

Miroslav Ševčík

ekonom

Dana Bérová
ÚSPĚŠNOST
50,68 %

z 73 duelů
×
Miroslav Ševčík
ÚSPĚŠNOST
66,07 %

z 112 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.