Logo Allianz penzijní společnost a.s.

Allianz penzijní společnost a.s.

Kontakty

AdresaKe Štvanici 656/3Praha 8186 00
Infolinka241 170 000
E-mailklient@allianz.cz
Web

Další informace

IČO25612603
AkcionářiAllianz pojišťovna, a.s. (100%)
DepozitářKomerční banka
AuditorKPMG Česká republika Audit
Základní kapitál300 000 000 Kč
Vznik31.8.1997

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

Související články

Výpis článků s klíčovým slovem allianz penzijní společnost

Doplňkové penzijní spoření: Přichází doba slučování

17. 12. 2014 | Daniel Tácha | 9 komentářů

Doplňkové penzijní spoření: Přichází doba slučování

Klienti doplňkového penzijního spoření nechť se připraví. Většina penzijních společností bude měnit podmínky účasti v jimi nabízených účastnických fondech. Měnit se bude název fondu a úpravami projde i nabídka investičních strategií. To se netýká pouze těch klientů, kteří si spoří v povinných konzervativních fondech.

Penzijní fondy čeká slučování

28. 8. 2014 | Ondřej Tůma | 10 komentářů

Penzijní fondy čeká slučování

Doplňkové penzijní spoření, které se mělo stát náhradou za oblíbené penzijko, má problém: Řadě fondů se do dvou let nepodaří nashromáždit tolik peněz, kolik žádá zákon. Co to bude znamenat pro jejich klienty?

Zajištění na důchod 2014. Penzijní připojištění kraluje. A co dál?

11. 3. 2014 | Ondřej Tůma | 14 komentářů

Zajištění na důchod 2014. Penzijní připojištění kraluje. A co dál?

Na konci roku jsme v Česku měli celkem tři státem podporované způsoby takzvaného spoření na penzi. Penzijní připojištění, které netřeba představovat, jeho nástupce doplňkové penzijní spoření a ještě hodně odlišně konstruovaný druhý pilíř důchodového systému – důchodové spoření.

Předdůchod je zatím jen pro vyvolené, potvrzují čísla

2. 3. 2014 | Jiří Hovorka | 29 komentářů

Předdůchod je zatím jen pro vyvolené, potvrzují čísla

Jen 274 lidí využilo vloni možnost odejít dřív do důchodu a přitom si nijak nesnížit státní penzi. Stát tuto možnost dává v podobě takzvaného předdůchodu nově právě od loňského roku. Statistiku vedou penzijní společnosti, přes které jsou předdůchody vypláceny.

Konec druhého pilíře? Nic není jisté!

25. 2. 2014 | Ondřej Tůma | 25 komentářů

Konec druhého pilíře? Nic není jisté!

Vláda ohlásila rušení druhého pilíře. Jakým způsobem k němu dojde a jak se dostanou účastníci důchodového spoření ke svým penězům, zatím nikdo přesně neví. Ve hře jsou i možné arbitráže a soudní pře penzijních společností a jejich klientů se státem.

Vyvolení: Na dřívější penzi si našetřilo jen sto Čechů

25. 8. 2013 | Jiří Hovorka | 8 komentářů

Vyvolení: Na dřívější penzi si našetřilo jen sto Čechů

Jen hrstka vyvolených zatím využila možnost odejít dřív do důchodu, a přitom si nijak nesnížit státní penzi. Stát tuto možnost dává v podobě takzvaného předdůchodu nově od letošního roku. Jenže k opatření, na kterém se vzácně shodla ještě Nečasova vláda i odbory, musíte mít statisícové úspory v penzijním fondu.

Penzijko v roce 2013: Čtvrtina spořících bez státního příspěvku!

25. 7. 2013 | Ondřej Tůma | 12 komentářů

Penzijko v roce 2013: Čtvrtina spořících bez státního příspěvku!

Čtvrtina klientů ztratila nárok na státní příspěvek, žádný z penzijních fondů loni nepřekonal inflaci. Přesto má penzijní připojištění sjednané přes pět milionů lidí. Naopak o nový produkt třetího pilíře – doplňkové penzijní spoření – není zájem.

Co s ošklivým kačátkem? Bude důchodové spoření atraktivnější?

11. 7. 2013 | Ondřej Tůma | 8 komentářů

Co s ošklivým kačátkem? Bude důchodové spoření atraktivnější?

Od důchodového spoření se v jeho prvním půlroce žádné zázraky nečekaly, pouhých 75 tisíc klientů je ale přesto propadák. Pomůžou mu navrhované změny z dílny ministerstva financí? A jak by se dal druhý pilíř ještě zatraktivnit?

Změna pravidel druhého pilíře: z důchodového spoření půjde vystoupit!

24. 6. 2013 | Petra Dlouhá | 34 komentářů

Změna pravidel druhého pilíře: z důchodového spoření půjde vystoupit!

Lidé starší pětatřiceti let mají poslední týden na uzavření důchodového spoření. Zájem je zatím zhruba desetkrát nižší, než se čekalo. I proto chce Ministerstvo financí přistoupit k jeho změnám: z druhého pilíře bude například možné po pěti letech vystoupit. Přinášíme přehled novinek s komentářem penzijních společností.

Důchodové a doplňkové penzijní spoření: reformní novinky zatím netáhnou

28. 3. 2013 | Ondřej Tůma | 10 komentářů

Důchodové a doplňkové penzijní spoření: reformní novinky zatím netáhnou

Ve druhém pilíři zatím investuje přes 21 tisíc klientů, v účastnických fondech ještě o pár tisíc méně. Přečtěte si, o jaké investiční strategie je největší zájem a koho důchodová reforma zatím láká.


Allianz penzijní společnost a.s. - Zkušenosti

25. 1. 2015 8:14 | Jan Novák

Jsou vklady penzijního připojištění pojišěny,a do jaké výše? A to samé u stavebního spoření.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 3. 2014 21:54 | honza

jestliže jste napsala do emailové adresy alianz,tak se vám vždy vrátí jako nedoručený,protože se to píše se dvěma "el" allianz
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 2. 2013 19:43 | Michal Zdeněk

Ať pan POJIŠŤOVÁK blbě nekecá, často to dopadne tak, že POJIŠŤOVÁK nebo tzv. FINANČNÍ PORADCE vynechá pro klienta nejvýhodnější nabídku. Proč? Protože s danou organizací nespolupracuje – viz moje hypotéka u bank nebo je ovlivněn v zájmu své provize. Dále každý, středně inteligentní člověk umí používat internet (mesec.cz, sfinance.cz, penize.cz) aby našel nejvýhodnější nabídku – a pokud si, nedej bůh, přečte klient i smluvní podmínky bude vědět o produktu o hodně víc než pan PORADCE/POJIŠŤOVÁK. Doopravdy není nutné si lehat pod auto :) stačí umět číst :)
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 11. 2012 13:03 | Alena Havelková

Dobrý den, mám smlouvu o penz.připojišt+ní a platím měsíčně 500 Kč. Požádala jsem o zvýšení měs.příspěvku od 1.1.2013 na částku 1000 Kč. Dnesmi přišeldopis od Vás, žejste kmji provedli změnu měs. příspěvku odměsíce 11/2012 na 1000Kč.Toto jsem ale nežádala. Poslala jsem e-mail, ten se alev zápětívátit jako nedoručutelný , poslala jsem jej na adresu:klient@alianz.cz.Na tf. dotaz prtacovnicesdělila, že je nutné poslat píse,mně.Jsem starobní důchodkyně, a nemám na vyhazování peněž za tf, a dopisy, zvláště, když jstew chybu zapříčinili. Očekám omluvu a opravu. Alena Havelková Vysoká Pec 146, 26241 Bohutín.
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 7. 2012 10:08 | Pavel

Mluvíte mi z duše. Bohužel to dnes platí obecně. Lidi se naučili všechno řešit svépomocí a podle toho to pak všechno i vypadá. Vinu vidím převážně na straně médií, která nás masírují denně negativními zkušenostmi jedinců. Masy se pak leknou a bojí se jeden druhého... Každý by chtěl mít svého nejen pojišťováka, ale i pekaře, farmáře, lékaře, ale současně není ochoten těmto lidem dát důvěru a dokonce za to i zaplatit něco navíc. Každý má dělat to, co umí. A nikdo nemůže umět všechno.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 2. 2012 13:50 | Ivana

Souhlasím s Vámi Alianz velmi těžko komunikuje a na dotazy odpovídá odpovědí tak,že vám neřekne nic.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 1. 2012 20:16 | miroslav

Vážený pane,
dělám makléře v jedné společnosti, těchto rádoby špatných zkušenností mám na stole týdně několik..... Kdo že Vám to pojistil???? Sám???? Či jste na internetu kliknul ??? Nevím.... Moji klienti mi jen zavolají.. a já řeším....
Sestavit správně pojištění se už učím hezkých pár let... je to vždy velmi složitý proces sbírání informací a poté teprve nabízím nějaké řešení.
Nezastávám se pojišťovny ..... Ale na podobné lidi, kteří si všechno chtějí zjišťovat sami a sami i řešit se dívám z patra. Já sám bych si pod auto nikdy nelehl.... možná bych hledal motor na špatné straně.. na to mám svého automechanika..... :-) který je samozřejmě pojištěn u mne....

S pozdravem ..... POJIŠŤOVÁK
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 1. 2012 16:00 | pepa

Allianz pojišťovna je špatná pojišťovna. Neuhradí celou škodu, kterou způsobí její klient při dopravní nehodě. Nestíhá termíny, neodpovídá na e-maily. Je nezbytné korespondovat místo elektronicky klasickým doporučeným dopisem. Nesmí se člověk nechat uchlácholit, když po stížnosti pošlou pár korun. Po další stížnosti dostanete opět pár korun. Dobrovolně ani nedobrovolně neuhradí celou škodu. Jediná možnost je dát je k soudu. Vím, že toto spadá jinam, ale stejně je to jedna firma.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 11. 2010 11:11 | martin

A proto je lepší mít svého pojišťovacího zprostředkovatele, který případné dotazy buď zodpoví rovnou, nebo klientovi odpovědi zjistí. Jenže to by lidi nesměli pořád všechno řešit přes internet, ušetřit pár korun na pojištění on- line, protože pojišťováky nikdo nemá rád. Pojistit se chce však každý, že.... Ne každý pojišťovák musí vždy jít pouze po penězích.. Spoustě záleží i na spokojenosti klienta. Je jen třeba takového najít. Takže všem přeji, ať takového najdou. MT
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2004 20:29 | Lukasek

Vazeny pane, mrzi me, ze jste nedostal odpoved od naseho penzijniho fondu. Hned zitra vse proverim a sjednam napravu. POkud Vas bude tizit nejaky dalsi dotaz, zaslete jej primo me na adresu lukasek@allianz.cz a ja Vam odpovim. Josef Lukasek, predseda dozorci rady AZPF.
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 7. 2002 15:00

skvělá a velmi perspektivní forma spoření pro mladé i dříve narozené
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 5. 2002 19:26 | bokul

jsem spokojena a aby ne, taky jsem se sama sebe u nich pojistila :)
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 5. 2001 21:34 | Bures

Komunikace přes email se zlepšila.
+54
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 4. 2001 1:10 | jaja

Wojtechm-ovi
Na co ještě čekáte ?
Nenechávejte jim už ani tu stovku,
sbalte co jste si tam zatím uspořil
a přehlaste se do jiného fondu.
Jinde si Vás budou více vážit.
+60
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 12. 2000 11:25 | wojtechm

Mám nedobrou zlušenost s komunikací na e-mailové adrese penz-fond@allianz.cz. Stalo se mi jiz nekolikrat, ze pri zalani slozitejsiho dotazu nikdo neodpovedel. Naposledy jsem zaslal mailem dotaz, proc ma AZPF tak vysoke naklady na klienta (viz. porovnani v MF Dnes) a dale proc je portfolio fondu tak konzervativni, kdyz fond propaguje, ze ma v prumeru nejmladsi klientelu. Nikdo mi ani po deseti dnech neodpovedel(!!!). Rozhodl jsem se z toho duvodu snizit svuj prospevek na minimalnich sto korun a zbyle prostredky smerovat do jinych produktu jine spolecnosti.
+52
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit všech 18 komentářů

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Partners Financial Services