Jak reklamovat problémovou dovolenou. Na návrat domů nečekejte
17. 5. 2024 | Pavla Adamcová
Neproběhla vysněná dovolená podle vašich představ? Poradíme, kdy můžete dostat své peníze zpět a jak při reklamaci efektivně postupovat.
Zdroj: Shutterstock
Energetická společnost Innogy varuje před podvodnými SMS, které se snaží vylákat platby za údajné nedoplatky energií.
„V posledních dvou dnech zajistila innogy několik pokusů o podvodné jednání formou rozesílání SMS a následné vymáhání falešných nedoplatků za dodávky energií. Grafika i texty se snaží napodobovat komunikační styl skupiny Innogy,“ říká Martin Chalupecký, mluvčí Innogy.
I když firma zatím zachytila jen několik takovýchto pokusů o podvod, varuje, že by se mohlo jednat o podvod velkého rozsahu. „Zprávy SMS dostávají jak zákazníci innogy, tak i lidé, kteří nemají a ani neměli smlouvy na dodávky elektřiny nebo zemního plynu od naší společnosti,“ říká Chalupecký.
Firma podala trestní oznámení na neznámého pachatele a veřejnost žádá o hlášení podobných případů na zákaznické lince 800 11 33 55.
„Falešné zprávy SMS a fiktivní vymáhání nedoplatků je rozpoznatelné podle koncovky kontaktní emailové adresy outlook.cz. Zároveň číslo účtu ani kód banky neodpovídají standardním účtům, které zákazníci pravidelně užívají pro platby za energie,“ dodává Chalupecký.
Dlouhodobý investiční produkt
Myslete na sebe a zabezpečte se na penzi co nejlépe. Třeba investováním do široké nabídky fondů.
Sdílejte článek, než ho smažem