Moneta spustí nový věrnostní program, nahradí bene+
22. 4. 2025 | Petr Kučera

Moneta Money Bank v červnu spustí nový věrnostní program nazvaný Odměny. Vyplývá to z oznámení klientům a zveřejněných smluvních podmínek.
Počet aktivních uživatelů mobilního bankovnictví ČSOB meziročně vzrostl o 24 procent na 308 tisíc. Klienti v lednu až březnu zadali přes mobil 2,8 milionu transakcí, což je dokonce o 33 procent víc než ve stejném období loňského roku. Vyplývá to z dnes zveřejněných hospodářských výsledků banky za letošní první čtvrtletí.
Prostřednictvím internetového bankovnictví ovládá účet v ČSOB 1,05 milionu aktivních uživatelů. Jejich počet už skoro neroste – za rok stoupl o jedno procento. Počet transakcí v internetovém bankovnictví dokonce meziročně klesl o tři procenta na 11,2 milionu. ČSOB ale upozornila, že letos už do započtených transakcí nepočítá trvalé příkazy.
Jako aktivní uživatele počítá banka klienty, kteří internetové nebo mobilní bankovnictví použili aspoň jednou za poslední tři měsíce.
Prudký růst hlásí i ostatní z trojice největších bank. Aplikaci Komerční banky využívalo ke konci března 655 tisíc lidí – o 38 procent víc než před rokem. Objem transakcí zadaných prostřednictvím mobilního bankovnictví během prvních třech měsíců roku dosáhl 15,6 miliardy korun, což je meziročně o 82 procent více. Pro srovnání: Klientů internetového bankovnictví má nyní KB zhruba 1,39 milionu.
„Máme větší počet klientů mobilního bankovnictví a větší objem plateb prostřednictvím mobilního bankovnictví než kterákoliv jiná česká banka,“ zdůraznil šéf Komerční banky Jan Juchelka při prezentaci čtvrtletních výsledků.
Česká spořitelna hlásila ke konci čtvrtletí 1,53 milionu uživatelů digitálního bankovnictví obecně, z toho přes 559 tisíc uživatelů mobilního bankovnictví. Pro srovnání: Ještě na konci roku 2016 registrovala v digitálním bankovnictví 1,36 milionu klientů, z toho jenom 190,5 tisíce v mobilním.
Sdílejte článek, než ho smažem