Logo Citibank Europe plc, organizační složka

Citibank Europe plc, organizační složka

Kontakty

AdresaBucharova 2641/14Praha 5 - Stodůlky158 00
Telefon233 061 111
E-mailzakaznicky.servis@citi.com
Web
Internetové bankovnictvíhttps://production.citibank.cz/

Další informace

IČO28198131
Kód banky2600
SWIFT kódCITICZPX

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

Související články

Výpis článků s klíčovým slovem citibank, citibank europe

Komerční banka: nejvyšší čas na generální úklid

10. 12. 2001 | Tomáš Prouza | 37 komentářů

Komerční banka: nejvyšší čas na generální úklid

Komerční banka konečně získala nového partnera, francouzskou Société Générale. S jejím novým ředitelem, Alexisem Juanem, jsme hovořili o jeho plánech, odporu ke změnám, neloajálních klientech a dalších problémech.

Nejlepší banky roku 2001

6. 12. 2001 | Tomáš Prouza

Nejlepší banky roku 2001

Zajímalo vás někdy, co si vlastně o bankách myslí jejich zákazníci, kterou mají nejraději a kterou naopak nemohou ani vystát? Nás ano. Takže jsme se zeptali.

Příliš bezpečný internetbanking

8. 11. 2001 | Petr Vykoukal | 44 komentářů

Příliš bezpečný internetbanking

Jako jedna z posledních velkých bank přichází GE Capital na trh s internetovým bankovnictvím. Jeho instalace je (alespoň podle návodu) velice komplikovaná a v porovnání s konkurencí není cenově ani příliš atraktivní.

Banky v roce 2000

23. 10. 2001 | Petr Vykoukal

Loňský rok v bankovním sektoru proběhl relativně klidně, hlavním tématem byly probíhající privatizace a rostoucí boj o drobné klienty. Jediné „vzrušení“ nastalo v červnu, kdy došlo ke krachu Investiční a poštovní banky.

Paegas pomáhá Maximovi

26. 6. 2001 | Petr Vykoukal | 7 komentářů

Paegas pomáhá Maximovi

Platební či kreditní karty, které vydává banka společně s nějakou další společností jsou většinou vytvořeny s cílem usnadnit život zákazníkům a současně si je "zavázat" i pro budoucnost. Jsou však určitě i výhodou pro banky či různé karetní asociace. Aliance Paegasu s Maximem pomáhá Bank Austria Creditanstalt i při zpřísněných podmínkách pro vydání karty dosáhnout vysokého obratu bez zvýšení rizika.

Platíme na cestách

21. 6. 2001 | Dušan Hradil | 10 komentářů

Platíme na cestách

Blíží se čas dovolených a mnozí z nás si lámou hlavu, zda vzít s sebou hotovost, platební kartu nebo se spolehnout na cestovní šeky. Protože každý způsob má své klady i zápory, nabízíme vám přehled poplatků a výhod jednotlivých platebních nástrojů.

Když se někdo dívá...

7. 6. 2001 | Dana Zwiebová | 12 komentářů

Když se někdo dívá...

Nedávné varování před gangstery číhajícími u bankomatů, aby mohli zneužít vaši platební kartu, přineslo na pořad dne otázku, jak se bránit.

Jako šneci pomalu mailují bankéři

16. 5. 2001 | Zdeněk Fekar | 37 komentářů

Jako šneci pomalu mailují bankéři

Redakce serveru Peníze.CZ otestovala v jedenácti bankách nedávno rychlost a kvalitu odezvy na klientský e-mailový dotaz. A výsledek? Dříve než za pět dní banky většinou nedokáží odpovědět.

Vyšší poplatky za nižší úroky

28. 3. 2001 | Dana Zwiebová | 4 komentáře

Vyšší poplatky za nižší úroky

V loňském roce jsme byli svědky historicky nejnižších úrokových sazeb. Snižování úroků se promítlo jak do nových půjček, tak bohužel i do vkladů. Na běžných účtech a termínovaných vkladem mají občané uloženo stále téměř osmdesát procent všech úspor. Tento vysoký podíl především drobných klientů bankám samozřejmě nahrává, a proto také stále více peněžních ústavů rozšiřuje svou orientaci právě na retailové bankovnictví.

Maloměšťáci nemají šanci

23. 3. 2001 | Lukáš Půda | 25 komentářů

Maloměšťáci nemají šanci

Pokud dnes žádá klient u Citibank o vydání kreditní karty a bydlí přitom na malém městě, má smůlu. Banka totiž produkt poskytuje pouze klientům majícím bydliště či práci v jednom z devíti vyvolených měst. Dříve inzerovaná snaha Citibank o vstup do retailového bankovnictví tak vyznívá poněkud komicky.


Citibank Europe plc, organizační složka - Zkušenosti

14. 9. 2015 11:31 | NTF

Buďte rád, že Vám tu kartu nedali. Citibank je má nejhorší zkušenost, opravdu hienysmus.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 4. 2015 22:08 | brano

oprava : bonitný. preklep
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 4. 2015 22:06 | brano

To, čím som si prešiel bolo najhoršie jednanie za posledných cca 20 rokov zo strany banky a to im nedlžím ani korunu. Chcel som city kartu - zamietli mi ju, podal som žiadosť znova - zamietli mi ju. Následne ma kontaktovali z city s ponukou tej istej karty - samozrejme, po overení či si ju prevezmem u kuriéra do piatich minút prišlo zamietavé stanovisko. Zámer alebo idiotizmus - neviem. Viem ale, že rok budem svietiť v registri ako človek, ktorému "banka" zamietla žiadosť o úverový produkt. To je zlé. Nemali absolútne žiaden dôvod mi vydanie tejto karty zamietnuť - moja banka mi pár týždňov predtým ako som o túto kartu požiadal ponúkla úver do výšky max 175 000,- € - takže asi binitný a žiadaný klien budem, keď mi banka ponúkne 175t €. A druhej "banke" nestojím ani za to, aby mi vydala kartu. A JA svietim v registri spolu s neplatičmi !!!! Takže, ak Vám nejaký finančný analfabet úplne bezdôvodne zamietne Vašu žiadosť o úverový produkt odnesiete si to Vy - a to tak, že budete v registri po dobu jedného roka. To v podstate vylučuje získanie iného fin produktu - každý sa na to, laicky povedané, pozerá tak, že ONI už vedia, prečo Vás tam dali a neskúmajú nič viac. Ste označkovaný.A tak ako ja budem svietiť v registri, tak budem aj na sociálnych sieťach bojkotovať a opisovať tu praktiky "banky" - ktorej by som nezveril ani spávu popadaných listov zo stromov a nie pracovať s peniazmi.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 1. 2015 16:20 | Pišta

Pokud jste neposkytla žádné osobní údaje, tak to je dobré, ale i tak se mohlo stát, že jste na nabídku odpověděla způsobem "ano, já se podívám" což společnosti mohou a také většinou považují za závaznou objednávku. Já vždy, když mi někdo něco nabízí, tak nejdřív řeknu, že pokud mi něco nabízí, určitě má i moji poštovní adresu, ať zašle nabídku písemnou, a když nedá pokoj, tak mu řeknu, aby chvilku vyčkal, že si zapnu nahrávání hovoru, a v tu ránu to pokládá bez dalšího otravování. Totiž nepotřebují, abyste měla v ruce jediný důkaz o průběhu transakce.
Všeobecně, když chcete něco vyřídit po telefonu, tak se rozmohlo, že po vás chtějí RČ jako identifikaci, a když to razantně odmítnu, většinou to jde i bez RČ nebo čísel jakýchkoliv mých osobních dokumentů. Buďte opatrná na svá osobní data i na telefonické nabídky, žijeme v nezdravém prostředí lumpů a podvodníků, každý chce jen vaše dobro, tak si ho nenechte vzít nebo ukrást!
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 12. 2014 21:52 | RedRobin

Citibank je byrokratická zločinecká organizace, která využívá sebemenších úředních nedostatků k oškubání svých klientů a následnému obohacení sebe sama. Firma, která postrádá jakýkoliv etický právní kodex.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 11. 2014 18:12 | Kotlanova

Pokud chcete zrušit kartu, neposíláte žádost nebo výpověď, ale je to spotřebitelský úvěr formou kreditní karty. Takže se píše oznámení o ukončení o ukončení spotřebitelského úvěru, ve smyslu § 15 zákona č. 145/2010 Sb., v tom případě maji nárok jen na 1%, musíte poslat doporučeně s dodejkou na brněnskou adresu.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 6. 2014 14:35 | čepelová Václava

Citi Bank jsou podvodníci a poškozují slušné lidi. Kartu mi přímo vnutil nějaký jejich prodejce a tvrdil,že mě to k NIČEMU NEZAVAZUJE! i když to podepíšu. Pak mi několikrát volali abych kartu aktivovala, což mi již bylo podezřelé. Tak jsem ji NEAKTIVOVALA! žádala jsem o zrušení, přišel mi formulář, ale známí tvrdili, že když se karta neaktivuje není co rušit. Ale chyba! CitiBank byla tak drzá, že mě zanesla do registru dlužníků i když jsem kartu neaktivovala!!!! To je poškozování klientů!!!
Nyní jsem jim poslala výopověď na jejich formuláři samozřejmě na DODEJKU doporučeně a dost na tu výpověď spěchám nepoť mě to poškozuje v bance, u které žádám o hypotéku. Stále se potvrzuje, že co se nabízí stojí za starou bačkoru!! NEDOPORUČUJI!!!!!!Jejich drzost nezná mezí!!!!
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 4. 2014 9:54 | Peter

3 roky sa sudím s CITI bank ohladne nejakej karty ktoru som nikdy nevybral a nepoužíval. Už som bol i na pisomne skuške či som vobec niečo podepsal dal som na vlastne naklady musel zaplatit hlasovu skousku kteru mi dělali na policii v Praze i tam sem neprošel a vysledek je že to neni muj hlas i tak dal beží soud. Pozor pozor na podvodníkou.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 3. 2014 20:41 | Franta

Už 2X mě od nich přišla poukázka na tisíc korun vždy jsem poukázku zahodil a nevybral.Určitě jsem udělal dobře.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 2. 2014 20:12 | Pomozte

Dobrý den,
k citi kartě se uvrtal můj otec, který se zamotal neskutečně do dluhů. Poté, co jsme statisícový dluh jednorázově zaplatili do 0, další výpis ukazoval částku 2.300 k uhrazení. Chci otce z této strašné instituce vyvázat. Uhradili jsme tedy zase těch 2.300 a včera poslali žádost o výpovědi kreditní karty do Brna. Kdo máte s ukončením smlouvy u citibank zkušenosti, prosím ozvěte se mi, jak to dále probíhalo. Někde jsem četla, že někdo posílá i přestřihlou kreditku. Tu jsem však neposlala. Musím jí taky odeslat? Na pobočku do Brna? Jinak mi výpověď nenabyde po 30 dnech účinnosti? A poté, co vyprší 30 dní od data přijetí naší výpovědi, co máme očekávat? Zruší s námi smlouvu? Dají to nám to nějak vědět? Kvůli citibank již 2 týdny nespíme a trápíme se, jak se z toho kolotoče dostat ven:-( Prosím pomozte. Děkuji (email: wichova.makinka@seznam.cz)
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 1. 2014 23:53 | Ladislav Bouda

Problémy se splácením čerpaných peněz nemám. Jen to, že Citi bank inzeruje dostupnost služeb 24 hodin denně, ale realita je jiná. Na spojení s operátorem banky jsem čekat 42 minut. To je ta inzerovaná dostupnost slueb pro klienty??? Kdo vydrží 42 minut čekat, až se mu banka ohlásí??? Připomínám, že se jednalo o dobu kolem 23 hodin! Je to hnus!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 8. 2013 15:31 | Jaromír Hart

Jsem obětí CITI Bank. Mám obrovské problémy s chování a vystupování CITI Bank. Po výpovědi dvou účtů, z důvodu vysokých úroků i přístupu operátoru a vedení CITI bank, nemohu zrušit účet, za který si neustále účtují doplatky a k nim penále. Hledám ostatní poškozené pro společný postup žaloby vůči CITI Bank.

Jaromír Hart

jaromir.hart@seznam.cz
+18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 4. 2013 11:46 | Inke

Souhlasim s timhle nazorem...
Nepochopim, ze nekdo nekomu da OP podepise neco o cem nic nevi a ani si to neprecte...To vy vsichni by jste se meli zamyslet nad sebou, ze ze sebe delate chudinky, jak Vás nekdo podvedl apodobne a pritom si za to muzete sami - neznalost neomlouva!!!!
Vám tu ruku nikdo nedrzel aby jste to podepisovali nebo snad ano???:-)
Pak si taky stezujeje a jen kritizujete- kdyby jste CC pouzivali, jak mate v BuO tak prece nemate zadny problem a jeste teda platili vcas v datu splatnosti...

Jste smesni - vsichni!!!!!
-12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 4. 2013 11:40 | Inke

Vy jste asi padli na hlavu? podepisete zadost o bankovni produkt, ktery Vam prijde neaktivni pouze z duvodu bezpecnosti ... tzn . ze podpisem zadate o Kreditni Kartu!!!!
chce to prvni cist a myslet a pak jednat a kritizovat...
Vsichni si stezujete, jak Citi je desna banka, ze Vám neodlozila splatky za dluzne castky, ktere jste si sami udelali...
Podepisete zadost a nevite co vlastne poradne podepisujete???? Chce se me z Vás brecet ze vsech!
-9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 4. 2013 11:31 | Helca

neni problem banky, ze Vy nemate financni prostredky na uhradu svých pohledavek ...vy jste si je nadelal, tak banka neni opravnena Vam posunovat datum splatnosti...
Neznalost neomlova...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Zobrazit všech 83 komentářů

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Nejnovější články

Česká spořitelna změní úroky na spořicím účtu. Většině lidí klesnou

Česká spořitelna změní úroky na spořicím účtu. Většině lidí klesnou

Česká spořitelna změní od 1. června způsob úročení na svém spořicím účtu. Většině klientů...více

Ve Sberbank zůstávají miliony korun. Termín pro výplatu se naposledy prodloužil

Ve Sberbank zůstávají miliony korun. Termín pro výplatu se naposledy prodloužil

Své vklady ze zkrachovalé banky Sberbank CZ zatím získalo asi devět z celkem 15 tisíc...více

Sdílené bankomaty začnou fungovat i pro vklady. Už brzy

Sdílené bankomaty začnou fungovat i pro vklady. Už brzy

V projektu sdílené sítě bankomatů brzy přibude přelomová novinka. Komerční banka, Moneta,...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services