Pobočce Raiffeisenbank v centrále banky na pražském Pankráci v budově City Tower vládne citronově žlutá. Tato firemní barva uvítá klienta u vchodu, provází ho u přepážek a nevyhne se jí ani v klientské zóně. Křesílka, do kterých při jednáních s pracovníky banky usedá, jsou také žlutá.
Jednoduchou orientaci v prostoru usnadňují zákazníkům obrazové prvky na stěnách, které se prolínají od uvítacího pultu do jednotlivých samostatných prodejních koutů. Interiér je přehledný a pro klienta čitelný již od vstupu do dveří. Jasně jsou zde oddělené zóny pro konzultaci a jednání s bankéřem, k dispozici mají klienti i samoobslužný terminál. Pro náročnější transakce a jednání je zajištěná oddělená klidová zóna.
„Pobočky nemají být jen šedivým místem, kde klient rychle vyřídí své finanční potřeby. Klient má mít možnost popovídat si s osobním či finančním bankéřem v příjemném prostředí. Pobočka musí být pro klienty i dobře dostupná. Proto otevíráme naše pobočky i s víkendovým provozem a především na frekventovaných místech dobře dostupných jak hromadnou dopravou, tak pěšky i autem,“ říká Tomáš Kofroň, mluvčí Raiffeisenbank.
Vybrat jedinou pobočku bylo prý pro banku docela složité. „Zhruba před rokem jsme začali dávat našim pobočkám novou podobu, všechny nově otevírané pobočky budujeme v tomto novém designu, zároveň do nového "převlékáme" i staré pobočky,“ říká mluvčí.
Volba Raiffesenbank nakonec padla na jednu z posledních nově otevřených, která je zajímavá i tím, že sídlí v přízemí nejvyšší budovy v České republice.
Banka má celkem 105 poboček ve 40 městech.
Jak má fungovat bankovní pobočka 3. tisíciletí podle Raiffeisenbank
- Má být pro zákazníky dobře dostupná.
- Má být přehledná a pro klienta příjemná.
- Má fungovat tak, aby klient nečekal v dlouhých frontách.
Jak na Vás tato bankovní pobočka působí? Podělte se o názor. Pošlete pobočce svůj hlas a zařaďte se do slosování o zajímavé ceny.
Sdílejte článek, než ho smažem