ČSOB nominovala pobočku, která se nachází v Chodově u Karlových Varů. Vystihuje krédo bank, že je důležité být co nejblíže klientům i v menších městech a obcích.
Pobočka vznikla v obchodní zóně města Chodov a je klientům snadno dostupná. Stavba i samotný interiér navozují pocit domácího prostředí.
„Klienti mají k dispozici samoobslužnou zónu dostupnou 24 hodin denně. Rychlou zónu pro běžné hotovostní a platební transakce a rovněž diskrétní poradenskou zónu pro osobní poradenství. Nejdůležitějším hlediskem pro rozvoj naší pobočkové sítě je být co nejblíže klientovi, abychom mu mohli poskytovat osobní a cílené poradenství podle jeho potřeb,“ říká Irena Zatloukalová, mluvčí ČSOB.
Pro výstavbu a rekonstrukci pobočkové sítě využívá ČSOB standardní model vnitřního vybavení a uspořádání pobočky, který se osvědčil v celé mezinárodní skupině KBC, do níž banka patří. „Pobočky otevíráme v místech s dobrou dostupností, aby měli klienti možnost se do nich dostat veřejnou dopravou i osobním vozem a zaparkovat přímo u budovy,“ říká mluvčí.
Klienti v síti poboček ČSOB musí podle mluvčí najít vždy kvalitní osobní poradenství šité na míru v příjemném a diskrétním prostředí.
ČSOB má celkem 220 poboček a je zastoupená ve 134 českých městech a obcích.
Jak má fungovat bankovní pobočka 3. tisíciletí podle ČSOB:
- Má být co nejblíže zákazníkům i v menších městech a obcích.
- Dostupnost musí být zaručená jak veřejnou dopravou, tak i osobním vozem s možností parkování přímo u budovy.
- Má poskytovat příjemné a diskrétní prostředí pro osobní poradenství šité na míru.
Jak na Vás tato bankovní pobočka působí? Podělte se o názor. Pošlete pobočce svůj hlas a zařaďte se do slosování o zajímavé ceny.
Sdílejte článek, než ho smažem