Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Z redakční pošty: Máte účet v ČSOB?

| rubrika: Analýza | 1. 2. 2002 | 31 komentářů
Z redakční pošty: Máte účet v ČSOB?
Před čtrnácti dny jste si mohli přečíst <a href="http://www.penize.cz/info/zpravy/zprava.asp?NewsID=827">dopis klientské pracovnice ČSOB</a> generálnímu řediteli banky. Dnes přinášíme pohled z druhé - klientské - strany.

Já účet v ČSOB mám. Před deseti lety jsem si ho založila v Ostravě. Osud mne zavál do Prahy. Nepodařilo se mi ho zatím převést. Protože se svou pracovní dobou od 9.00 do 18.00 to je docela těžká štrapáce. V Ostravě jsem o víkendech, no a banka je zavřená. A tak odlehčuji řadám u přepážek, a vše řeším linkou 24. Jaký byl však můj údiv, že poměrně jednoduchou finanční operaci – převedení z účtu s výpovědní lhůtou na běžný účet – není možné jednoduše zrealizovat.

Coby vystudovaný ekonom neznalý světa bankovnictví, jsem se nejdřív na ostravské pobočce pozeptala, zda to jde. Je to sice časově náročné – neboť se musí podpisový vzor ověřovat faxem, ale jde to. S chutí jsem vyrazila do nejbližší pobočky ČSOB. V 8.02 byla slečna docela nakvašená a na moji jednoduchou otázku odvětila: "Nejde to". Pokusila jsem se asertivně svůj požadavek přesněji zformulovat. Odpověď se asi 5x opakovala spolu s rytmem podupávající se nožky. Stala se ze mne asertivní ETNA. Po 15-ti minutách se mi podařilo přivolat ředitele pobočky. Byla jsem rozhodnuta dotáhnout boj do konce. I on mi tvrdil, že to nejde a že nechápe, jak mi mohli na ostravské pobočce mylně informovat. Vzpomněla jsem si, že jsem kdysi na Příkopech tuto transakci řešila taky a šlo to. A ejhle, jako bych znala zaklínadlo. Pan ředitel zavolal na Příkopy a ověřil si, že to jde. S úsměvem na tváři jsme vyplnili Příkaz k úhradě a dokonce mi za hodinku volal ještě na mobil a ujistil mne, že transakce proběhla v pořádku. A do této pobočky si svůj účet převedu. Pan ředitel mi poradil jak na to, abych nemusela do Ostravy osobně.

Chápu, že bývalé pobočky IPB třeba ještě nemají potřebnou techniku pro řešení nestandardních požadavků klientů. Ale i odmítnutí se dá říci jinak, než se to stalo mně. Klienti nerostou jako houby po dešti. A když někde nebudou spokojeni odejdou jinam.

Jaké máte s ČSOB zkušenosti vy? Podělte se o ni s ostatními v názorech, nebo nám napište na email redakce@penize.cz.

jméno autora dopisu je redakci Peníze.CZ známo

  • RSS
  • Kindle
  • Poslat e-mailem
  • Vytisknout

Líbil se vám článek?

-31
Ano
Ne

Diskuze

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

1. 3. 2003 15:00, lisak2000

Pobočka Štětkova (Praha 4) = DĚS A HRŮZA!!!! otrávené obličeje a neochota.
př. banka zavírá v 17:00. Chápu, že se všichni těšíme z práce domů, ale když dorazíte do této banky v 16:20 a chcete založit k účtu třeba Linku24 tak vám pracovnice, která má tyto služby nastarost odvětí ať příjedete zítra a dříve, že dnes už to nestihne a toto není jediný případ, který jsem v této pobočce zažil!!!
Divím se, že jí ještě za tento přístup nevyrazili.

Reagovat

 

+21
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

5. 2. 2002 15:20, Tomas

To vím taky, ale proč udělala ČSOB nevratné kroky v přebírání banky, když ještě nebylo ukončeno jednání o ceně?

Reagovat

 

-8
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Harpagon 04. 02. 2002 10:53)

Další příspěvky v diskuzi (31 komentářů)

1. 3. 2003 | 15:00 | lisak2000

Pobočka Štětkova (Praha 4) = DĚS A HRŮZA!!!! otrávené obličeje a neochota. př. banka zavírá v 17:00. Chápu, že se všichni těšíme z práce domů, ale když dorazíte do této banky v 16:20 a chcete založit k účtu třeba Linku24...více

21. 5. 2002 | 22:56

Hlavně usilovala o její klienty protože Čsob žádné neměla co bylo možné získat valuty všude tak měla utrum a otom to všechno je. více

25. 2. 2002 | 21:41

Takže nejen velmi problematické služby pro klienty ( např.čekání na pobočce na výběr peněz ccá.2,5 hod , částka 10 000 Kč), ale i avizované zvýšení poplatků. To bych možna ještě přežil. Ale když banka neprovede písemně převzatý...více

9. 2. 2002 | 0:32 | zevloun

Když započítáváte i ty směnárny o 2 lidech, pak jich je skutečně více, ale na principu to nic nemění. více

8. 2. 2002 | 23:08

Vážená dámo, odkud jste vzala ten nesmysl, že "bývalé pobočky IPB třeba ještě nemají potřebnou techniku pro řešení nestandardních požadavků klientů"? ČSOB používá systém PROFILE, který převzala od IPB jelikož je lepší. Všechny...více

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

OPEC, Přijetí přidělení a zřeknutí se úvěru, Faktoring, daňové odpočty, příspěvek zaměstnavatele, aleš poklop, doplňkové penzijní spoření, penzijní fondy, kampelička, mastercard standard, marcela střelcová, výběrová řízení, zákonné pojištění odpovědnosti za škodu při pracovním úrazu nebo nemoci z povolání, svatopluk němeček, letecké zájezdy, náhrada platu, mkreditka, personál

4E92435, 1SB4436, 3E92435, ZRI0479, 6B96967

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK