Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Analýza | 1. 2. 2002 | 31 komentářů
Před čtrnácti dny jste si mohli přečíst <a href="http://www.penize.cz/info/zpravy/zprava.asp?NewsID=827">dopis klientské pracovnice ČSOB</a> generálnímu řediteli banky. Dnes přinášíme pohled z druhé - klientské - strany.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

1. 3. 2003 15:00, lisak2000

Pobočka Štětkova (Praha 4) = DĚS A HRŮZA!!!! otrávené obličeje a neochota.
př. banka zavírá v 17:00. Chápu, že se všichni těšíme z práce domů, ale když dorazíte do této banky v 16:20 a chcete založit k účtu třeba Linku24 tak vám pracovnice, která má tyto služby nastarost odvětí ať příjedete zítra a dříve, že dnes už to nestihne a toto není jediný případ, který jsem v této pobočce zažil!!!
Divím se, že jí ještě za tento přístup nevyrazili.

Reagovat

 

+21
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

5. 2. 2002 15:20, Tomas

To vím taky, ale proč udělala ČSOB nevratné kroky v přebírání banky, když ještě nebylo ukončeno jednání o ceně?

Reagovat

 

-8
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Harpagon 04. 02. 2002 10:53)

Další příspěvky v diskuzi (31 komentářů)

5. 2. 2002 16:57 | Harpagon

Pokračovat v praxi IPB by znamenalo skončit jako IPB. Otázka nezní, zda ČSOB koupila podnik IPB, ale za kolik a co z toho spadne do ČKA.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Tomas 05. 02. 2002 15:20)

6. 2. 2002 19:04 | David Mach

Jsem se službami ČSOB už dlouhé roky spokojen. V poslední době mě však rozladilo zdražení poplatků za vedení BÚ pod zástěrkou přechodu na nový systém účtů. Pro podnikatelské účty se tyto poplatky prakticky zdvojnásobily! :-(
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

6. 2. 2002 22:02 | zevloun

V principu nemám důvod s Vámi nesouhlasit. Ale stále se zde míchají hrušky s jablky. Veškeré nářky se týkají transakčního systému. Mám-li vypracovány logické algoritmy, pak různé produkty/balíčky apod. je pouze marketingové pozlátko pro klienty. Pokud přešla ČSOB na systém IPB, pak se nejednalo o žádnou implementaci, ale maximálně o převod trapných 10 poboček ČSOB na tento systém, což při počtu 130 poboček IPB je běžná rutina rozšiřování počtu poboček, která nemůže vést ke kolapsům. Co však může vést k těmto koncům, je chaotické modifikování a úpravy funkčnosti systému bez důkladné analýzy a řádného otestování, a to si myslím, že je při známém nevraživém přístupu ex-ČSOB pracovníků k tomuto systému tím hlavním důvodem. Vzhledem k tomu, že se pak provozuje nedokončený polotovar, neměl bych ani žádnou kladnou představu o dokonalosti pracovních postupů pro pobočkové pracovníky. Domnívám se, i podle zdejších textů, že především pracovníci ex-ČSOB byli nedostatečně připraveni na využívání jiného systému, než na jaký byli zvyklí. Vaši poznámce na konci bych ani nevěřil, protože dnes se jedná o databázové systémy, kde vyhledání podle nějakého kriteria např. jména je běžnou funkčností /a mám všechny účty klienta,že/. Ale zjevně to paní nikdo neporadil. Jinak si v Hospodářských novinách z 5.2. přečtěte, jak je pan Kavánek spokojen s integrací. Při takto projevené aroganci si těžko můžete představit, že by si připouštěli nějakou odpovědnost za vyvolaný chaos. Jen nevím, z jakých učebnic čerpá, protože jeho tvrzení jsou zcela pragmaticky zpochybnitelná, pokud nechci říci že nepravdivá.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+15
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Zargon 01. 02. 2002 08:42)

6. 2. 2002 22:06 | zevloun

Jelikož ČSOB ještě nic nekoupila, pak není podstatné za kolik, protože to chce zadarmo a otázkou je, zda ji to vyjde. Proto očerňuje vše, protože tím se snaží získat argumenty. 100miliardové rozdíly v ocenění podstatu pouze naznačují.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Harpagon 05. 02. 2002 16:57)

8. 2. 2002 11:38

Do nového systému se nepřevádělo jen "10 trapných poboček ČSOB", ale pobočky všechny, tj. okolo padesáti. To jen pro upřesnění......
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (zevloun 06. 02. 2002 22:02)

8. 2. 2002 17:02

Mám jako jeden z prvních klientů IPB Privátní TOP Konto a musím konstatovat že v posledních dvou letech se úroveň služeb na pobočce (Štětkova, Praha 4) rapidně zhoršila a poplatky naopak rapidně vzrostly. Pokud ČSOB skutečně zavede od 1.3. poplatek 25 Kč za výběr z bankomatu, tak u nich končím. Manželka si zavedla ČSOB konto Kompakt (nulové poplatky za vedeni účtu...) a dnes bez podání jakékoliv informace se zvedly poplatky na cca 50 Kč měsíčně, což dělá 600 ročně, při jejích 4-5 výběrech z bankomatu to bude dalších více než 1000 Kč ročně. Pokud ČSOB bude takto pokračovat tak ztratí další dva klienty.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+14
Líbí
Nelíbí

8. 2. 2002 23:08

Vážená dámo, odkud jste vzala ten nesmysl, že "bývalé pobočky IPB třeba ještě nemají potřebnou techniku pro řešení nestandardních požadavků klientů"? ČSOB používá systém PROFILE, který převzala od IPB jelikož je lepší. Všechny bývalé pobočky IPB jsou na tento systém napojeny a umí jej ovládat. Problém s technikou obsluhy zákazníka tedy bývalé pobočky IPB nemají. Stejně tak retailový systém obsluhy zákazníka měla IPB propracovanější. I to byl jeden z důvodů proč ČSOB již léta usilovala o IPB.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+12
Líbí
Nelíbí

9. 2. 2002 0:32 | zevloun

Když započítáváte i ty směnárny o 2 lidech, pak jich je skutečně více, ale na principu to nic nemění.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 08. 02. 2002 11:38)

25. 2. 2002 21:41

Takže nejen velmi problematické služby pro klienty ( např.čekání na pobočce na výběr peněz ccá.2,5 hod , částka 10 000 Kč), ale i avizované zvýšení poplatků. To bych možna ještě přežil. Ale když banka neprovede písemně převzatý příkaz k převodu peněz na jiný účet ( nota bene vedený u ní samé) a ccá. za další dva měsíce mi bez příkazu a mého vědomí z mého účtu převede na cizí účet částku ( xx 000 Kč) je to pro mne šok a naprosta ztráta důvěry v tuto banku. Táži se jen na toto: není to náhodou něco jako tr. čin neoprávněného nakládání se svěřenými prostředky ? Nakonec banka je mnou placena od toho, aby prováděla dispozice s mým majetkem podle mého příkazu a nikoliv svévolně. Tážete se kde že se to stalo ? Tak tedy vězte,že na Ostravské pobočce ČSOB. Nicméně celá věc je tak zarážející, že jsem se rozhodl po zpracování poskytnout serveru Penize podklady k článku.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

21. 5. 2002 22:56

Hlavně usilovala o její klienty protože Čsob žádné neměla co bylo možné získat valuty všude tak měla utrum a otom to všechno je.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 08. 02. 2002 23:08)

1. 3. 2003 15:00 | lisak2000

Pobočka Štětkova (Praha 4) = DĚS A HRŮZA!!!! otrávené obličeje a neochota. př. banka zavírá v 17:00. Chápu, že se všichni těšíme z práce domů, ale když dorazíte do této banky v 16:20 a chcete založit k účtu třeba Linku24 tak vám pracovnice, která má tyto služby nastarost odvětí ať příjedete zítra a dříve, že dnes už to nestihne a toto není jediný případ, který jsem v této pobočce zažil!!! Divím se, že jí ještě za tento přístup nevyrazili.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+21
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Aleš Řebíček

exministr a podnikatel, Slavia Praha

Mojmír Čapka

podnikatel, Brisk

Aleš Řebíček
ÚSPĚŠNOST
17,98 %

z 89 duelů
×
Mojmír Čapka
ÚSPĚŠNOST
60,34 %

z 58 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Cash flow, Běžný účet platební bilance, Devizový kurz, evropská unie, e-shopy, monte dei paschi di siena, jan bureš, architektura, optimální správa, zakladatelská listina, Ragnar Frisch, vědeckovýzkumná činnost, zadarmo, občanský zákoník, cestovní pojistky, poplatek za sjednání, Thunderball, Dow Jones

2C29979, 1ST3936, 2AM5311, 2C29979, 4AU1993

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK