Z redakční pošty: Máte účet v ČSOB?

redakce Peníze.CZ | rubrika: Analýza | 1. 2. 2002 | 31 komentářů
Před čtrnácti dny jste si mohli přečíst <a href="http://www.penize.cz/info/zpravy/zprava.asp?NewsID=827">dopis klientské pracovnice ČSOB</a> generálnímu řediteli banky. Dnes přinášíme pohled z druhé - klientské - strany.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

1. 3. 2003 15:00, lisak2000

Pobočka Štětkova (Praha 4) = DĚS A HRŮZA!!!! otrávené obličeje a neochota.
př. banka zavírá v 17:00. Chápu, že se všichni těšíme z práce domů, ale když dorazíte do této banky v 16:20 a chcete založit k účtu třeba Linku24 tak vám pracovnice, která má tyto služby nastarost odvětí ať příjedete zítra a dříve, že dnes už to nestihne a toto není jediný případ, který jsem v této pobočce zažil!!!
Divím se, že jí ještě za tento přístup nevyrazili.

+22
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

5. 2. 2002 15:20, Tomas

To vím taky, ale proč udělala ČSOB nevratné kroky v přebírání banky, když ještě nebylo ukončeno jednání o ceně?

Zobrazit celé vlákno

-8
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 31 komentářů)

4. 2. 2002 16:43 | Harpagon

To jste nepochopila, Evo. ČSOB koupila podnik IPB, aby zlepšila svůj retail :o))
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 2. 2002 11:22

Účet v ČSOB mám, měl jsem ho už v IPB a letos jsem zrušil sporožiro u ČS a zcela jsem přešel k ČSOB. A jsem spokojen. Ono všude je něco, ale v ČSOB jsem neměl nikdy problém na žádné pobočce dostat se ke svým penězům, poslat peníze na jiný účet, atd.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 2. 2002 10:53 | Harpagon

Protože ČSOB podnik IPB koupila od IPB (nyní IP banka) a zaplatí, až se dohodne ocenění. Akcionář nebožky IPB z toho nedostane nic. Akcionář nebožky IPB má nárok na likvidační zůstatek, pokud IP banka bude likvidovat a pokud likvidační zůstatek bude kladný.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 2. 2002 10:51 | Eva

Pri cteni onoho clanku "z pohledu klienta" jsem mela chvili pocit, ze nekdo napsal moji story. Mam naprosto stejnou zkusenost zahrnujici ostravske a prazske pobocky CSOB. S jedinym rozdilem. Po sesti hodinach behani po pobockach CSOB jsem svuj ucet zrusila a dala prednost jine bance. Musim rovnez poznamenat, ze ke zhorseni kvality sluzeb doslo az po prevzeti IPB.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 2. 2002 10:27 | Tomas

Jak je možné, že si ČSOB vesele přebírá software pro fungování systému z IPB, když mě jako akcionáři IPB doposud nezaplatila?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 2. 2002 16:17 | CSrypatschek

... teď je na tapetě ČSOB, minule byla ČS, za týden někdo článkem navštíví asi KB. Myslím ale, že hodně střelného prachu bylo na serveru už vystříleno minulý týden a diskuze na téma banky bude hodně ztrácet. A je to dobře. Já jsem král džungle, před kterým uteče i tygr, a ono je třeba být na téma banky královsky a sebevědomě nad věcí. Takový toaletní papír, ten je také v našich zeměpisných délkách a šířkách stále potřeba. Slouží, slouží a slouží, a je to dobře. Obal, značku, cenu a dřevitost papíru zkoumám blíže až tehdy, až se mi párkrát po sobě něco v zadku zadře nebo se v tu nejnevhodnější chvíli papír protrhne. Pak uvažuji o případné změně značky, jinak je mimo můj hlavní obzor zájmu. Avšak podvědomě, po bezproblémovém použití, mám až do dalšího setkání s ním celkově dobrý až skvělý pocit. Za to toaletnímu papíru děkuji ! Vidím, že ty banky a i peníze samé se už tak nějak od pojmu "služba" úplně utrhly, ba urvaly se úplně ze řetězu a tu splašeně, tu cílevědomě pádí a pádí si - za svým. Je třeba je opět zkrotit. Nebo, jak pak by se mi asi líbilo, kdyby mi toaleťák najednou o řád zvýšil cenu, protože má barevnější obal a platí si reklamy v televizi, vnucoval příplatek za protiskluz a především mě nutil do věrnostního nákupu jen jím značených potravin a tekutin jedné barvy, třeba pod heslem : "s kým pojíš, s tím hnojíš"? Dosti obhroublé nadsázky a ke konkretizaci téma : ČSOB. Tuto banku normálně skrze Poštovní spořitelnu využívám, nijak mi svými službami nevadí a jsem tedy a proto spokojen, byť jsem jako malinký zhrzený akcionář bývalé IPB jistě předpojatý a obzvláště pozorný. Takové ty jako by humorné kousky, co mi předváděla ČS a při kterých jsem ztrácel zbytečně svůj čas, tak s takovými jsem se dosud v ČSOB nesetkal a jsem tomu rád.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 2. 2002 14:18 | Toleda

Po nejake dobe jsem se zase stal studentem a protoze jsem uvazoval zmenit banku, vyrazil jsem si zaridit "Studentske konto"... Podminky mi pripadaly pomerne vyhodne... Vsude ho propaguji, jak je jednoduche si ho zaridit, ale pro jistotu jsem vyrazil do vetsi pobocky (Senovazne nam.- tj. ex-HQ IPB) Vsechno vypadalo jako prochazka ruzovym sadem, nez mi u prepazky pani po deseti minutach tukani do PC sdelila, ze uz jsem u nich mel ucet zarizeny a jelikoz jsem si ho zrusil, tak uz mi novy takovy neotevrou... Faktem je, ze jsem byval nejakou dobu klientem IPB (CSOB nikdy) a studentske konto u nich mel, ovsem pak jsem jednak dokoncil skolu, takze jem ho mel zmenene na obycejny bezny ucet, jednak zacala ta znama "zalezitost" s IPB, takze jsem rychle vycouval... Nyni, kdyz jsem chtel prejit do CSOB, tak me to s ohledem na moji "cernou" minulost rychle vymluvili... :-))) Asi nemaji zajem o "vracejici se duse" Jinymi slovy jsem zjistil, ze CSOB, to jsou stale dva naprosto samostatne svety... Jako celek ovsem mam takovy dojem, ze CSOB to spojeni moc dobre neustala, protoze takove razantni snizeni kvality i v jejich "starych" pobockach, nastvalo asi docela dost jejich klientu...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 2. 2002 12:20 | d2-mac

Poštovní spořitelna, tj. ČSOB není schopna ani po několikáté reklamaci napravit chybu ve výpisech z účtu která se týká všech klientů využívajících GSM banking. Pokud převedu peníze pomocí mobilního telefonu (GSM banking) na jiný účet tak v měsíčním výpisu (papírovém) se u pohybu nezobrazí na které číslo účtu tato suma odešla. Myslím si, že je to zásadní nedostatek který znemožňuje kontrolu pohybu na účtu. Navíc při poslední reklamaci mě bylo řečeno, že služba GSM banking (která má i jinak velké problémy s častou nefunkčností) je stejně zdarma a pokud se mě to nelíbí tak můžu přejít k jiné bance. Po zdražení výběrů z bankomatů od 1. února je to další hrebíček do rakve této banky.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 2. 2002 8:42 | Zargon

Nemyslím si že je zatím od věci rolišovat pobočky ex-ČSOB a ex-IPB. ČSOB převzala bankovni systém IPB a otázka je jak proběhla implementace a hlavně jak byly zaučeni pracovníci ex-ČSOB pro ně nový systém. Zavést nový produkt z pohledu pracovníka banky znamená nastudovat pracovní předpis a v bankovním systému pak jen zadá trošku jiné parametry než u produktu jiného. Pokud se však změní vlastní bankovní systém tak je to změna mnohanásobně náročnější než zavedení nového produktu. Můj názor je, že za většinou stávajících problémů je hlavně způsobena zbrklým a špatně připraveným způsobem integrace, za který nese odpovědnost vedení celé banky a pobočky jej mohly ovlivnit jen minimálně. O tom mě přesvědčilo třeba to, že když jsem dostával novou identifikační kartičku, tak pracovnice pobočky vyhledávala v systému postupně mé účty jeden po druhém a ručně je do této kartičky přepisovala-tohle se snad mělo řešit trošku jinak a na jiné úrovni, nemyslíte?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 2. 2002 7:56

Historie mého účtu sahá až do éry Banky Hané. Z pohledu běžného zákazníka, který nepřevádí stotisícové platby přes svůj účet, ale pouze zajišťuje chod domácnosti můžu říct, že od těch dob se stále zesilňuje nápor na přepážkách. Jsem rád že mám kartu Visa electron a 100% vybírám v hotovosti přes bankomaty. Pokud bych tam měl stát v řadě tak bych byl asi velmi znechucen a hledal bych někde jinde. Jinak jsem v celku spokojen s přístupem a obětavostí přepážkových pracovníků pobočky v Kroměříži, kterří vždy vyřešili to co jsem potřeboval. Každopádně banka bude muset zapracovat na svém infirmačním systému, protože to co se stalo paní(viz článek) se stalo také mně a myslím že i mnoha dalším lidem, kteří bance svěřili své peníze.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 2. 2002 2:00 | zevloun

Je mi líto, ale trochu mne už unavuje rozlišování poboček IPB a ČSOB. Dnes existuje ČSOB a jako klientovi je mi jedno, zda na pobočce pracuje ředitel či personál z ex-ČSOB nebo z ex-IPB. Banka má jednotnou strukturu produktů a jednotný systém jejich realizace. Pokud jsou na nějaké pobočce blbci, kteří nevědí, jak nabídku realizovat, je mi jedno, zda jsou z ex-ČSOB nebo z ex-IPB. Prostě nejsou hodni pracovat v bance, protože poškozují její kulturu. To, že mi ŘEDITEL pobočky po otázkách v jiné pobočce na upozornění klienta dokázal splnit základní požadavek klienta, nesvědčí o jeho kompetentnosti, ale o neschopnosti a on i jeho personál by měl pobočku pro neschopnost opustit. Plat se bere za poskytnuté služby, nikoli za přítomnost na pobočce. A to je problém, se kterým ještě dlouho i jiné banky budou zápasit. Protože není pravda, co na Vás jako první vypálí neznalý referent za přepážkou. Možnosti bank jsou už dnes daleko širší, jejich vnitřní popisy procesů to dokumentují, pouze koncoví "pěšáci" žijí v blahosklonné nevědomosti, protože jim to může přinést vícepráci. Jak jednoduché je říci, že to systém neumí. A pak si top-management může kreslit jakékoli grafy růstu, když realizace personálem z jakéhokoli důvodu má obdobné šrámy. A klientům s těmito zkušenostmi se těžko kdo může divit, že neschopnou banku opouštějí. Co jiného lze k tomu napsat. Ubozí "pěšáci" budou psát, jak jsou přetíženi, přetížení metodici budou psát, jak dokonale vše popsali, zoufalí informatici budou psát, jak to neznámé dokonale zvládli a naprdlí klienti budou banku opouštět. Život je pestrý kabaret, jenom není všem v jeden okamžik k smíchu. A vůbec bych si nemyslel, že to je problém pouze ČSOB. Těchto poznatků posbíráte přehlšle i v jiných bankách. Někdy jsou k smíchu, někdy k pláči. Ale rozhodně nejsou hodny toho, aby za ně klient platil. Ale cenu placených služeb dosud žádná česká banka nedocenila. Jejich invence končí u ceníku, ale už se vůbec nezaobírá kvalitou poskytnutých služeb, která je na druhé straně prioritním měřítkem klienta, protože si ji platí svými penězi. Při arogantnosti bank to může končit jen blouděním klientů mezi bankami, až skončí klient náhodou u některé, která mu poskytne subjektivní pocit, že nevyhazuje peníze až tak nadarmo. Otázka je, zda tento jeho subjektivní pocit je skutečně pravdivý nebo zda není už vyvolán únavou a rezignací.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 2/2

2

Následující

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Martin Kasa

podnikatel a investor, Ticketon.cz

Daniel Köppl

mediální expert

Martin Kasa
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Daniel Köppl
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services