Z redakční pošty: Máte účet v ČSOB?

redakce Peníze.CZ | rubrika: Analýza | 1. 2. 2002 | 31 komentářů
Z redakční pošty: Máte účet v ČSOB?
Před čtrnácti dny jste si mohli přečíst <a href="http://www.penize.cz/info/zpravy/zprava.asp?NewsID=827">dopis klientské pracovnice ČSOB</a> generálnímu řediteli banky. Dnes přinášíme pohled z druhé - klientské - strany.

Já účet v ČSOB mám. Před deseti lety jsem si ho založila v Ostravě. Osud mne zavál do Prahy. Nepodařilo se mi ho zatím převést. Protože se svou pracovní dobou od 9.00 do 18.00 to je docela těžká štrapáce. V Ostravě jsem o víkendech, no a banka je zavřená. A tak odlehčuji řadám u přepážek, a vše řeším linkou 24. Jaký byl však můj údiv, že poměrně jednoduchou finanční operaci – převedení z účtu s výpovědní lhůtou na běžný účet – není možné jednoduše zrealizovat.

Coby vystudovaný ekonom neznalý světa bankovnictví, jsem se nejdřív na ostravské pobočce pozeptala, zda to jde. Je to sice časově náročné – neboť se musí podpisový vzor ověřovat faxem, ale jde to. S chutí jsem vyrazila do nejbližší pobočky ČSOB. V 8.02 byla slečna docela nakvašená a na moji jednoduchou otázku odvětila: "Nejde to". Pokusila jsem se asertivně svůj požadavek přesněji zformulovat. Odpověď se asi 5x opakovala spolu s rytmem podupávající se nožky. Stala se ze mne asertivní ETNA. Po 15-ti minutách se mi podařilo přivolat ředitele pobočky. Byla jsem rozhodnuta dotáhnout boj do konce. I on mi tvrdil, že to nejde a že nechápe, jak mi mohli na ostravské pobočce mylně informovat. Vzpomněla jsem si, že jsem kdysi na Příkopech tuto transakci řešila taky a šlo to. A ejhle, jako bych znala zaklínadlo. Pan ředitel zavolal na Příkopy a ověřil si, že to jde. S úsměvem na tváři jsme vyplnili Příkaz k úhradě a dokonce mi za hodinku volal ještě na mobil a ujistil mne, že transakce proběhla v pořádku. A do této pobočky si svůj účet převedu. Pan ředitel mi poradil jak na to, abych nemusela do Ostravy osobně.

Chápu, že bývalé pobočky IPB třeba ještě nemají potřebnou techniku pro řešení nestandardních požadavků klientů. Ale i odmítnutí se dá říci jinak, než se to stalo mně. Klienti nerostou jako houby po dešti. A když někde nebudou spokojeni odejdou jinam.

Jaké máte s ČSOB zkušenosti vy? Podělte se o ni s ostatními v názorech, nebo nám napište na email redakce@penize.cz.

jméno autora dopisu je redakci Peníze.CZ známo

Držíte se udržitelnosti?

Držíte se udržitelnosti?

Generali Česká pořádá soutěž SME EnterPRIZE, která oceňuje udržitelné podnikání. Přihlásit se můžete do 5. dubna.

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

-30
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 31 komentářů

Diskuze

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

1. 3. 2003 15:00, lisak2000

Pobočka Štětkova (Praha 4) = DĚS A HRŮZA!!!! otrávené obličeje a neochota.
př. banka zavírá v 17:00. Chápu, že se všichni těšíme z práce domů, ale když dorazíte do této banky v 16:20 a chcete založit k účtu třeba Linku24 tak vám pracovnice, která má tyto služby nastarost odvětí ať příjedete zítra a dříve, že dnes už to nestihne a toto není jediný případ, který jsem v této pobočce zažil!!!
Divím se, že jí ještě za tento přístup nevyrazili.

+22
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

5. 2. 2002 15:20, Tomas

To vím taky, ale proč udělala ČSOB nevratné kroky v přebírání banky, když ještě nebylo ukončeno jednání o ceně?

Zobrazit celé vlákno

-8
+-
Reagovat na příspěvek
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem (31 komentářů) příspěvků.

Nejlevnější aplikace na trhu. Zpracujte si daňové přiznání pro fyzické osoby v roce 2024 v jednoduché online aplikaci. Pro naše čtenáře exkluzivní sleva 10 %.

DníHodinMinutVteřin
Slevový kód: PENIZE1O
Vyplnit přiznání

Pokud chcete řešit daně po staru, máme pro vás chytré formuláře.

A tohle už jste četli?

Z redakční pošty: Vítěz nakupoval 24 hodin denně

25. 1. 2002 | redakce Peníze.CZ | 1 komentář

Z redakční pošty: Vítěz nakupoval 24 hodin denně

Zúčastnil jsem se soutěže o největší počet nákupů platební kartou. Překvapilo mne, že pořadatel soutěže její výsledky tají. Proč?

Z redakční pošty: Jak jsem hledala práci

24. 1. 2002 | redakce Peníze.CZ | 1 komentář

Z redakční pošty: Jak jsem hledala práci

Hledáte práci? Nic složitého. Personalističtí supové se o Vás poperou, ale pravděpodobnost, že najdete opravdu zajímavou práci je minimální. Tisk se hemží atraktivními inzeráty, z www... celý článek

Z redakční pošty: nepovedené spojení

17. 12. 2001 | redakce Peníze.CZ

Z redakční pošty: nepovedené spojení

Řada z Vás jistě ví, že Československá obchodní banka se stala finalistou prestižní mezinárodní soutěže "The European Banking Technology Awards" v kategorii "IT tým roku". Nárok na... celý článek

Z redakční pošty: prázdné sliby České spořitelny

14. 12. 2001 | redakce Peníze.CZ

Z redakční pošty: prázdné sliby České spořitelny

Česká spořitelna dělá vše pro zlepšení své pověsti, zaplavuje nás reklamními kampaněmi a dopisy s nabídkou výhodných produktů. Ovšem snaha využít některé nabídky je tvrdým střetem s... celý článek

Z redakční pošty: Platby kartou - poučení z krizového vývoje

12. 12. 2001 | redakce Peníze.CZ

Z redakční pošty: Platby kartou - poučení z krizového vývoje

"Placení kartou je moderní způsob platby", vysvětlují nám reklamy. Čas od času nám některá banka poskytne tu či onu kartu bezplatně, či uspořádá soutěž na téma "kdo více a častěji". celý článek

Partners Financial Services