Z redakční pošty: Máte účet v ČSOB?

redakce Peníze.CZ | rubrika: Analýza | 1. 2. 2002 | 31 komentářů
Před čtrnácti dny jste si mohli přečíst <a href="http://www.penize.cz/info/zpravy/zprava.asp?NewsID=827">dopis klientské pracovnice ČSOB</a> generálnímu řediteli banky. Dnes přinášíme pohled z druhé - klientské - strany.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

1. 3. 2003 15:00, lisak2000

Pobočka Štětkova (Praha 4) = DĚS A HRŮZA!!!! otrávené obličeje a neochota.
př. banka zavírá v 17:00. Chápu, že se všichni těšíme z práce domů, ale když dorazíte do této banky v 16:20 a chcete založit k účtu třeba Linku24 tak vám pracovnice, která má tyto služby nastarost odvětí ať příjedete zítra a dříve, že dnes už to nestihne a toto není jediný případ, který jsem v této pobočce zažil!!!
Divím se, že jí ještě za tento přístup nevyrazili.

+22
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

5. 2. 2002 15:20, Tomas

To vím taky, ale proč udělala ČSOB nevratné kroky v přebírání banky, když ještě nebylo ukončeno jednání o ceně?

Zobrazit celé vlákno

-8
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 31 komentářů)

1. 3. 2003 15:00 | lisak2000

Pobočka Štětkova (Praha 4) = DĚS A HRŮZA!!!! otrávené obličeje a neochota. př. banka zavírá v 17:00. Chápu, že se všichni těšíme z práce domů, ale když dorazíte do této banky v 16:20 a chcete založit k účtu třeba Linku24 tak vám pracovnice, která má tyto služby nastarost odvětí ať příjedete zítra a dříve, že dnes už to nestihne a toto není jediný případ, který jsem v této pobočce zažil!!! Divím se, že jí ještě za tento přístup nevyrazili.
+22
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 5. 2002 22:56

Hlavně usilovala o její klienty protože Čsob žádné neměla co bylo možné získat valuty všude tak měla utrum a otom to všechno je.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 2. 2002 21:41

Takže nejen velmi problematické služby pro klienty ( např.čekání na pobočce na výběr peněz ccá.2,5 hod , částka 10 000 Kč), ale i avizované zvýšení poplatků. To bych možna ještě přežil. Ale když banka neprovede písemně převzatý příkaz k převodu peněz na jiný účet ( nota bene vedený u ní samé) a ccá. za další dva měsíce mi bez příkazu a mého vědomí z mého účtu převede na cizí účet částku ( xx 000 Kč) je to pro mne šok a naprosta ztráta důvěry v tuto banku. Táži se jen na toto: není to náhodou něco jako tr. čin neoprávněného nakládání se svěřenými prostředky ? Nakonec banka je mnou placena od toho, aby prováděla dispozice s mým majetkem podle mého příkazu a nikoliv svévolně. Tážete se kde že se to stalo ? Tak tedy vězte,že na Ostravské pobočce ČSOB. Nicméně celá věc je tak zarážející, že jsem se rozhodl po zpracování poskytnout serveru Penize podklady k článku.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 2. 2002 0:32 | zevloun

Když započítáváte i ty směnárny o 2 lidech, pak jich je skutečně více, ale na principu to nic nemění.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 2. 2002 23:08

Vážená dámo, odkud jste vzala ten nesmysl, že "bývalé pobočky IPB třeba ještě nemají potřebnou techniku pro řešení nestandardních požadavků klientů"? ČSOB používá systém PROFILE, který převzala od IPB jelikož je lepší. Všechny bývalé pobočky IPB jsou na tento systém napojeny a umí jej ovládat. Problém s technikou obsluhy zákazníka tedy bývalé pobočky IPB nemají. Stejně tak retailový systém obsluhy zákazníka měla IPB propracovanější. I to byl jeden z důvodů proč ČSOB již léta usilovala o IPB.
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 2. 2002 17:02

Mám jako jeden z prvních klientů IPB Privátní TOP Konto a musím konstatovat že v posledních dvou letech se úroveň služeb na pobočce (Štětkova, Praha 4) rapidně zhoršila a poplatky naopak rapidně vzrostly. Pokud ČSOB skutečně zavede od 1.3. poplatek 25 Kč za výběr z bankomatu, tak u nich končím. Manželka si zavedla ČSOB konto Kompakt (nulové poplatky za vedeni účtu...) a dnes bez podání jakékoliv informace se zvedly poplatky na cca 50 Kč měsíčně, což dělá 600 ročně, při jejích 4-5 výběrech z bankomatu to bude dalších více než 1000 Kč ročně. Pokud ČSOB bude takto pokračovat tak ztratí další dva klienty.
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 2. 2002 11:38

Do nového systému se nepřevádělo jen "10 trapných poboček ČSOB", ale pobočky všechny, tj. okolo padesáti. To jen pro upřesnění......
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 2. 2002 22:06 | zevloun

Jelikož ČSOB ještě nic nekoupila, pak není podstatné za kolik, protože to chce zadarmo a otázkou je, zda ji to vyjde. Proto očerňuje vše, protože tím se snaží získat argumenty. 100miliardové rozdíly v ocenění podstatu pouze naznačují.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 2. 2002 22:02 | zevloun

V principu nemám důvod s Vámi nesouhlasit. Ale stále se zde míchají hrušky s jablky. Veškeré nářky se týkají transakčního systému. Mám-li vypracovány logické algoritmy, pak různé produkty/balíčky apod. je pouze marketingové pozlátko pro klienty. Pokud přešla ČSOB na systém IPB, pak se nejednalo o žádnou implementaci, ale maximálně o převod trapných 10 poboček ČSOB na tento systém, což při počtu 130 poboček IPB je běžná rutina rozšiřování počtu poboček, která nemůže vést ke kolapsům. Co však může vést k těmto koncům, je chaotické modifikování a úpravy funkčnosti systému bez důkladné analýzy a řádného otestování, a to si myslím, že je při známém nevraživém přístupu ex-ČSOB pracovníků k tomuto systému tím hlavním důvodem. Vzhledem k tomu, že se pak provozuje nedokončený polotovar, neměl bych ani žádnou kladnou představu o dokonalosti pracovních postupů pro pobočkové pracovníky. Domnívám se, i podle zdejších textů, že především pracovníci ex-ČSOB byli nedostatečně připraveni na využívání jiného systému, než na jaký byli zvyklí. Vaši poznámce na konci bych ani nevěřil, protože dnes se jedná o databázové systémy, kde vyhledání podle nějakého kriteria např. jména je běžnou funkčností /a mám všechny účty klienta,že/. Ale zjevně to paní nikdo neporadil. Jinak si v Hospodářských novinách z 5.2. přečtěte, jak je pan Kavánek spokojen s integrací. Při takto projevené aroganci si těžko můžete představit, že by si připouštěli nějakou odpovědnost za vyvolaný chaos. Jen nevím, z jakých učebnic čerpá, protože jeho tvrzení jsou zcela pragmaticky zpochybnitelná, pokud nechci říci že nepravdivá.
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 2. 2002 19:04 | David Mach

Jsem se službami ČSOB už dlouhé roky spokojen. V poslední době mě však rozladilo zdražení poplatků za vedení BÚ pod zástěrkou přechodu na nový systém účtů. Pro podnikatelské účty se tyto poplatky prakticky zdvojnásobily! :-(
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 2. 2002 16:57 | Harpagon

Pokračovat v praxi IPB by znamenalo skončit jako IPB. Otázka nezní, zda ČSOB koupila podnik IPB, ale za kolik a co z toho spadne do ČKA.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 2. 2002 15:59 | Harpagon

Asi bych se měl omluvit já, neb jsem opět nevhodně vtipkoval. Chtěl jsem tím vyjádřit paradox, že i když cílem převzetí podniku IPB bylo zvýšit podíl ČSOB na retailu, názory klientů na kvalitu retailu můžeme číst denně na Internetu :o(
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 2. 2002 15:20 | Tomas

To vím taky, ale proč udělala ČSOB nevratné kroky v přebírání banky, když ještě nebylo ukončeno jednání o ceně?
-8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 2. 2002 14:47

Omlouvam se CSOB, ze jsem nepochopila co zamyslela koupi IPB (doted jsem mela za to, ze chteli rozpustit sve spatne uvery netusice, ze IPB jich ma mnohem vice). Pochopila jsem asi jenom tolik, ze sveho casu a penez vazim aspon natolik, abych se sebou nenechala zametat a jeste za to platila vysoke poplaty.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 2. 2002 9:31 | Hanka

Taky jsem dlouholetá klientka IPB. S ní jsem byla docela spokojená s výjimkou pracovní doby - banka, která je otevřená do 17 hodin, je pro člověka pracujícího do 16:30 k ničemu. Při spojení s ČSOB jsem doufala, že se situace zlepší. Ale je to naopak. Některé pobočky zrušili (Ostrava Elektra) a pobočky ČSOB (Ostrava Hollarova) nevím proč služby pro IPB neposkytují. Nechápu to, když ji koupili. Navíc teď zdražili výběr z bankomatů. Každý podnikatel se snaží své zákazníky přilákat zlevňováním služeb, tady asi o nás nestojí.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 2. 2002 7:37 | David Ondrejkovič / ondrejkovic@email.cz

Pardon - zdarma je pouze Linka 24 a Internetbanking (https://ib24.csob.cz).
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 2. 2002 7:35 | David Ondrejkovič / ondrejkovic@email.cz

Myslím, že je to většinou v lidech. Mám již více než 18-ti měsíční zkušenosti s pobočkou ČSOB v Mladé Boleslavi (u Kauflandu) a mohu s klidným svědomím prohlásit, že mne služby této banky uspokojují. Nejsem podnikatel, pouze zajišťuji přes svůj účet provoz své domácnosti. Využívám jak telefonické bankovnictví Linka 24, tak i Homebanking 24 a Internetbanking 24 - to první i druhé je zatím zdarma. Mám úvěrovou kartu (za peníze a mezinárodní) i běžnou kartu (zadarmo a platnou pouze v Česku). Vím, že to vypadá jako reklama, ale myslím, že je to spíš personálem pobočky, kde jsou lidé mezi 20 a 35 lety, pro které téměř nic není nemožné. Jejich flexibilita mne až udivuje - problémy mohu řešit převážně telefonicky a ještě jsem se nesetkal s tím, že by nějaký byl vyřešen v můj neprospěch. Trochu mne zaráží připravované zpoplatnění výběrů z bankomatu, ale to doposud nemám ověřeno, takže se k tomu nemohu vyjádřit.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 2. 2002 3:12 | Ondra

Z mého pohledu podnikatele se služby v ČSOB zhoršily pronikavě (centrála Příkopy) a bývalá síť IPB je úspěsně likvidována. Co v IPB (pobočka Perla) fungovalo dříve skvěle, dnes téměř nefunguje nebo je dokonce zrušeno (celé jedno klientské patro). Protože jsem se nemínil již dále rozčilovat, převedl jsem firemní účty do KB. Zatím k naprosté spokojenosti. Ale věřte, že to rozhodnutí se klubalo dlouho. Byl jsem osm let klientem jak IPB, tak i ČSOB. Dnes ale nelituji, KB je prostě lepší a ti Francouzi se snaží...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 2. 2002 19:42 | Misha

Od 1. března budou na výběry hotovosti v bankomatu zavedeny poplatky: 5,- Kč v bankomatu ČSOB a 25,- Kč v bankomatu jiné banky. Poplatek za výběr na přepážce je zatím 15,- Kč. Myslím, že se fronty opět prodlouží.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 2. 2002 18:40

Když pominu, že nemá smysl takto bezúčelně banky pranýřovat bez snahy přinést konkrétní řešení, či výpověď o tom, kdo je konkré¨tním viníkem, musím uznat, že ČSOB si opravdu nedokáže poradit ani s vlastními nařízeními. Mohu se podělit svou historkou. Před svátky jsem si řekl, že využiji přetlaku bankovní nabídky a pořídím si někde spotřebitelský úvěr. ČSOB mě zaujala nejvíc - ve svých inzerátech (pamatujete, jak jim itehdy zaplavila celou ČR?) mimo jiné zmiňovala, že stačí příslušné doklady a tři výplatní pásky, ručitel netřeba. Řekl jsem si, ejhle, tady to asi nebude nijak administrativně složité - a vyrazil jsem na pobočku na Arbesově náměstí. ---To musíte vyplnit tohle, tady to vyplní ručitel, tohle vyplní u Vás v práci, dostalo se mi odpovědi. ---Ale, vždyť u Vás to jde daleko jednodušejc, namítal jsem. ---Ne ne ne, to musíte tak!!! Váhal jsem a pak jsem namítnul, že přesně taková nabídka visí na oficiálních internetových stránkách banky. ---To nás nezajímá, řekla mi dotyčná úřednice, já se rozhodl už s tou bankou dál nejednat a dohodl jsem se jinde. Hádejte kde? Reklamu tady nikomu dělat nebudu, ale kdyby se pan Kavánek někdy chtěl méně prsit a naopak chytil se za nos a měl zájem vědět, jak se dotyčná úřednice jmenovala, ať mi napíše. Její jméno i telefon mu rád předám.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Josef Jeleček

podnikatel, Tedom

Ondřej Tomek

podnikatel a investor, zakladatel NetCentrum

Josef Jeleček
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Ondřej Tomek
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services