Články | Radek Létal | 16. 8. 2001
Každý investor neustále hledá, hodnotí a analyzuje různé investiční příležitosti. Důležitou součástí tohoto nikdy nekončícího procesu je bezesporu také sebezdokonalování na základě získaných zkušeností a především neustálá schopnost učit se z vlastních správných či špatných rozhodnutí.
Články | Jan Heřman | 8. 4. 2002
V ČR je největší státní podpora stavebního spoření v Evropě, smlouvu uzavřelo nejvíce obyvatel v přepočtu na jednoho. Můžeme z toho usoudit, že změny u státního příspěvku jsou neodvratné? Největší boom zažijí spořitelny v následujících letech v oblasti úvěrů.
Články | Jan Heřman | 8. 2. 2002
Právě tolik času bylo třeba na integraci dvou velkých bank. ČSOB teď prezentuje úspěšné převzetí IPB a přitom za ni ještě ani nezaplatila bývalým akcionářům. A co říkají na spojení klienti?
Články | Petr Vykoukal | 28. 12. 2000
Do konce roku mohou být řidiči s mobilem v ruce považování pouze za nezodpovědné hazardéry. Od ledna je však za telefonování bez handsfree sady budou dopravní policisté odměňovat pokutou.
Články | Petr Vykoukal | 28. 4. 2003
Chcete vědět, jak jsou u nás odměňovány různé manažerské pozice? Začtěte se do našeho průzkumu.
Články | Petr Vykoukal | 12. 9. 2001
Ač mnozí ještě nedávno předpovídali, že stavební spoření ztratí svoji pozici mezi finančními produkty, pořád se tak neděje. Na situaci nic nemění ani odstranění některých výhod s produktem donedávna ještě pevně spjatých.
Články | Stanislav Volek | 22. 3. 2002
V letech 1772 a 1773 otřásla vážná finanční krize částí Evropy. Roznětkou této krize byl krach jedné významné a vážené londýnské banky. Vlivem těsné provázanosti finančních center v Londýně, Edinburghu a Amsterodamu se projevil dopad anglické krize brzy také ve Skotsku a Nizozemí.
Články | Michal Hazi | 24. 4. 2001
Informace o konkrétních osobách byly vždy vysoce ceněným zbožím. Zákon o ochraně osobních údajů však jejich shromažďování omezuje. Příklad marketingového výzkumu, který právě dokončuje agentura GfK pro Českou spořitelnu, ukazuje, že firmy musí být velmi opatrné při jakémkoliv nakládání s klientskými daty.