KB má od minulého týdne problémy s přímým bankovnictvím

| rubrika: Aktuality | 13. 7. 2020 11:00 aktualizováno 16:32

Zdroj: BalkansCat/Shutterstock

Komerční banka má problémy se službami přímého bankovnictví. Její klienti se tak nemusí dostat do mobiního či internetového bankovnictví. Na sociálních sítích na to upozornila své klienty, kterým se zároveň za potíže omluvila.

„Jsme si vědomi výpadků v poslední době a vězte, že usilovně pracujeme na vyřešení problémů služeb přímého bankovnictví,“ uvedla banka.

Jedna z jejích klientek v diskuzi pod příspěvkem banky na Facebooku upozornila, že problémy s padající aplikací jsou už od minulého týdne.

„Věřte prosím, že i pro nás je to nepříjemná situace a uděláme vše, aby se situace stabilizovala a k podobným výpadkům již nedocházelo,“ odpověděla banka.

„Technický problém na straně banky bohužel způsoboval nepravidelné výpadky služeb přímého bankovnictví z poslední doby. Velmi intenzivně příčiny analyzujeme a průběžně nasazujeme úpravy našich systému, abychom v co nejkratší době naše přímé kanály stabilizovali. Klientům se za způsobené potíže omlouváme,“ říká Pavel Zúbek, mluvčí Komerční banky.


Čtěte také:

Odeslat
e-mailem

Líbil se vám článek?

+9
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů

Hledá nové bydlení?

Berzrealitky

Vyzkoušejte náš katalog nemovitostí, při jehož tvorbě jsme se spojili s předním českým portálem Bezrealitky.

Partners Financial Services

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.