KB má od minulého týdne problémy s přímým bankovnictvím

Jiří Hovorka | rubrika: Aktuality | 13. 7. 2020 11:00 aktualizováno 13. 7. 2020 16:32
KB má od minulého týdne problémy s přímým bankovnictvím

Zdroj: BalkansCat/Shutterstock

Komerční banka má problémy se službami přímého bankovnictví. Její klienti se tak nemusí dostat do mobiního či internetového bankovnictví. Na sociálních sítích na to upozornila své klienty, kterým se zároveň za potíže omluvila.

„Jsme si vědomi výpadků v poslední době a vězte, že usilovně pracujeme na vyřešení problémů služeb přímého bankovnictví,“ uvedla banka.

Jedna z jejích klientek v diskuzi pod příspěvkem banky na Facebooku upozornila, že problémy s padající aplikací jsou už od minulého týdne.

„Věřte prosím, že i pro nás je to nepříjemná situace a uděláme vše, aby se situace stabilizovala a k podobným výpadkům již nedocházelo,“ odpověděla banka.

„Technický problém na straně banky bohužel způsoboval nepravidelné výpadky služeb přímého bankovnictví z poslední doby. Velmi intenzivně příčiny analyzujeme a průběžně nasazujeme úpravy našich systému, abychom v co nejkratší době naše přímé kanály stabilizovali. Klientům se za způsobené potíže omlouváme,“ říká Pavel Zúbek, mluvčí Komerční banky.


Čtěte také:

Jiří Hovorka

Autor článku Jiří Hovorka

O osobních financích píše od roku 2009. Začínal v Měšci, pak se stejným tématům věnoval v Aktuálně.cz, po sloučení s vydavatelstvím Economia se jeho texty objevovaly i v Hospodářských novinách. Dlouhodobě se věnuje důchodům,... Další články autora.

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

+9
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů

A tohle už jste četli?

Spořitelna o víkendu vypne George, pozor na limity

20. 1. 2023 | redakce Peníze.CZ

Spořitelna o víkendu vypne George, pozor na limity

Česká spořitelna dočasně odstaví své internetové a mobilní bankovnictví George a Business 24 včetně potvrzovací aplikace George klíč. Dostupné nebudou od pátečních 23:30 hodin do sobotního... celý článek

Ověření přes bankovní identitu už nabízí i UniCredit

16. 1. 2023 | Petr Kučera | 1 komentář

Ověření přes bankovní identitu už nabízí i UniCredit

Možnost přihlášení přes bankovní identitu při online přihlašování k Portálu občana nově nabízí i UniCredit Bank. Služba se bude dále rozšiřovat, oznámila dnes banka.

Air Bank nabízí rozložení plateb bez úroku. I zpětně

10. 1. 2023 | Petr Kučera | 4 komentáře

Air Bank nabízí rozložení plateb bez úroku. I zpětně

Klienti Air Bank si nově mohou rozložit platbu na tři měsíční splátky, a to bez úroku. Za využití služby zaplatí jednorázový poplatek 50 korun.

Akcie koupíte už i přes George. Spořitelna vylepšila investice

10. 1. 2023 | Petr Kučera | 4 komentáře

Akcie koupíte už i přes George. Spořitelna vylepšila investice

Klienti České spořitelny mohou nově obchodovat s akciemi, certifikáty a ETF v elektronickém bankovnictví George – přes počítač i přes mobil.

Spořitelna mění logo. Bankéři mají pomáhat, ne jen prodávat

6. 1. 2023 | Petr Kučera | 5 komentářů

Spořitelna mění logo. Bankéři mají pomáhat, ne jen prodávat

Česká spořitelna inovuje logo a celkový vizuální styl. Základní barvou bude bílé písmo na modrém podkladu, dosavadní kombinace byla modro-červená. Nová tvář vychází z digitálního bankovnictví... celý článek

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.