Komerční banka má problémy se službami přímého bankovnictví. Její klienti se tak nemusí dostat do mobiního či internetového bankovnictví. Na sociálních sítích na to upozornila své klienty, kterým se zároveň za potíže omluvila.
„Jsme si vědomi výpadků v poslední době a vězte, že usilovně pracujeme na vyřešení problémů služeb přímého bankovnictví,“ uvedla banka.
Jedna z jejích klientek v diskuzi pod příspěvkem banky na Facebooku upozornila, že problémy s padající aplikací jsou už od minulého týdne.
„Věřte prosím, že i pro nás je to nepříjemná situace a uděláme vše, aby se situace stabilizovala a k podobným výpadkům již nedocházelo,“ odpověděla banka.
„Technický problém na straně banky bohužel způsoboval nepravidelné výpadky služeb přímého bankovnictví z poslední doby. Velmi intenzivně příčiny analyzujeme a průběžně nasazujeme úpravy našich systému, abychom v co nejkratší době naše přímé kanály stabilizovali. Klientům se za způsobené potíže omlouváme,“ říká Pavel Zúbek, mluvčí Komerční banky.
Čtěte také:
Jiří Hovorka
O osobních financích píše od roku 2009. Začínal v Měšci, pak se stejným tématům věnoval v Aktuálně.cz, po sloučení s vydavatelstvím Economia se jeho texty objevovaly i v Hospodářských novinách. Dlouhodobě se věnuje důchodům,... Další články autora.
Sdílejte článek, než ho smažem