Nový trik podomních prodejců. Levná žárovka vyjde draho
8. 2. 2015 | Kateřina Vokurková | 16 komentářů

Součástí „výhodného nákupu“ je také závazek odebírat energii od nového dodavatele.
Kontakty
Adresa | Novákových 8, Praha 8, 180 00 |
---|---|
Telefon | 224 239 940 |
Fax | 224 239 941 |
Web | http://www.spotrebitele.info |
Další informace
Popis činnosti | Posláním je především obhajoba spotřebitelských práv. Hlavními prioritami je spotřebitelské vzdělávání, shromažďování, zpracovávání a šíření informací souvisejících s ochranou spotřebitele. S tím souvisí i vydávání dvouměsíčníku SOS magazínu pro spotřebitele, který informuje o právech spotřebitelů, činnosti SOS, kauzách a o novinkách v oblasti ochrany spotřebitele. Velkým podílem se věnují poradenské činnosti, která umožňuje spotřebitelům operativně konzultovat své problémy. Připomínkují zákony týkající se ochrany spotřebitele a upozorňujeme na nezákonné či neetické chování podnikatelských subjektů. Důležitou prioritou SOS je bezpečnost výrobků, proto se zaměřují na dodržování bezpečnosti potravinových i nepotravinových výrobků a upozorňují příslušné správní orgány (ČOI, SZPI apod.) na výskyt těch nebezpečných. |
---|
Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.
SOS - Sdružení obrany spotřebitelů - Zkušenosti
26. 3. 2018 17:07 | Březinová JItka
23. 10. 2016 19:07 | Oldřiška
22. 10. 2015 11:41 | Barbora
Koupila jsem na internetu kadernicke kreslo za 4kc,puvodni cena mela byt 24000kc.vedela jsem,ze jde o chybu.prisel mi potvrzujici email s objednavkou,tudis mam kupni smlouvu,samozrejme ze prodejce odmita kreslo poslat,ja trvam na sve objednavce.mam na zbozi s kupni smlouvou narok? dekuji moc za jakoukoli radu Bara
19. 11. 2014 17:22 | Karel Tobola
11. 8. 2014 15:37 | Bronislav Kocourek
5. 10. 2013 1:39 | Petr
12. 8. 2010 11:40 | Dana
Mitáčková Dana
23. 5. 2013 12:16 | FIBICHOVA
Dobrý den,
>
> jelikož nevím, na koho bych se v současné situaci obrátila, obracím se
> přímo na vás, jako na exklusivního dovozce kočárků Bébécár.
>
> V prosinci 2011 jsem si zakoupila v prodejně Puntanella Praha
> Letňany vámi dovážený luxusní kočárek Bébécár Stillo Clasic tmavě
> modrý (podvozek s velkými retro kolečky - chrom, modrá). Používám ho
> zhruba od dubna loňského roku a na kočárek je dávána dvouletá záruka.
> Nyní jsem však zjistila problém na podvozku - chromová barva na
> několika místech vytvořila bubliny a začala se odlupovat. Jde zjevně o
> vadu materiálu, jelikož jinak mám celý kočárek jako nový bez
> sebemenšího poškození či ušpinění a to i bílých částí
> kočárku. Pečovala jsem o něj svědomitě. Kočárek je jinak opravdu jako
> nový. Navíc jsem pak u vás již na přímo dále objednala sportovní
> nástavbu, pláštěnku, sportovní stříšku a bezpečnostní pasy do hluboké
> verze kočárku. Celá sestava mne tak vyšla cca na 23 000,- Kč, což není
> málo. Mrzí mne proto, že by tento kočárek mělo hyzdit takovéto poškození.
>
> Včera jsem tedy jela do prodejny Puntanella, ale bohužel jsem se
> dozvěděla, že Puntanella zkrachovala.
>
> Chtěla jsem Vás tedy touto cestou požádat, zda bych nemohla reklamaci
> řešit přímo s vámi jako dovozcem, jelikož by Puntanella asi také
> jednala s vámi. Protože jsem chtěla nějaký krásný kočárek, což tento
> opravdu je, zvolila jsem právě vámi dodávaný Bébécár Stillo Clasic
> tmavě modrý. Jinak jsem s kočárkem maximálně spokojena, ale ráda bych
> ho zachovala krásný, jelikož i každý, kdo ho vidí, tak se mne ptá, kde
> jsem ho koupila.
>
> Věřím, že mne pochopíte, vždyť nejlepší reklamu dělá právě nepoškozený
> krásný kočárek, a nějak mi budete moci vyjít vstříc.
>
> S pozdravem
>
> Regina Fibichová
>
> Nezvalova 2680
>
> 27601 Mělník
>
> tel.: 732 252 576
>
Dobrý den ,
je mi velice líto, ale Puntanela nám dluží statisíce. Je pravděpodobné ,
že kočárek , který máte nám nebyl uhrazen.
Z tohoto důvodu musíme trvat na naplnění zákonných ustanovení.
Zdraví . Pavelka.
13. 3. 2013 15:40 | Nováková
2. 1. 2013 20:18 | Petr Froněk
23. 9. 2011 19:39 | slaavin
prosím o radu. Koupil jsem si na firmu notebook acer na stránkách cybex. Je stále v záruce a už se mi po třetí pokazil-vždy je to stejná závada- vadný HDD. Notebook sem opět reklamoval, dopředu jsem do společnosti Acer napsal mail, že požaduji vrácení peněz, nahlásil jsem opravu telefonicky, notebook jsem osobně zavezl do servisního střediska. Závadu posoudil technik (3x vadný HDD) a předal na administraci, odkud mi odepsali:
Dobrý den,
reaguji na Vaši žádost týkající se odstoupení od kupní smlouvy.
Podle dostupných informací bylo předmětné zařízení zakoupeno právnickou
osobou. V takovém případě se kupní smlouva řídí zákonem 513/1991 Sb.
(Obchodní zákoník). Podle něj vzniká kupujícímu nárok na odstoupení od
smlouvy, pokud došlo k dodáním zboží s vadami.
Podle našeho názoru nebyly splněny podmínky pro odstoupení od smlouvy. Za
těchto okolností bohužel nemužeme, jako servisní organizace, vystavit
potvrzení na vrácení peněz, ale pouze provést opravu.
Hodinu po té mi přišla zpráva mailem, že notebook byl opraven a že ho předali společnosti PPL aby mi ho odvezla. Co mám dělat? Notebook opravený nechci, chci nový, u tohoto jsem ztratil vždy všechny data. Poraďte mi jestli mám notebook převzít od PPL nebo kam se obrátit. Děkuji
16. 9. 2011 18:39 | --
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
25. 8. 2011 15:13 | Petr Muller
Cituji : Dosažením cílové částky dojde k naplnění smlouvy a jejímu zániku v jehož důsledku bude uvedený účet ke konci měsíce ukončen, ale nedojde k výplatě prostředků. Tyto prostředky nebudou od následujícího měsíce úročeny.
Domnívám , že k výpovědi , či zrušení smlouvy z mé strany nedošlo a k zrušení ze strany spořitelny na základě podmínek z roku 2001 pro přespoření dojít nemůže. Ve všeobecných podmínkách platných pro rok 2001 je uvedeno, že smlouva se uzavírá na určitou cílovou částku a zůstatek na účtu nesmí převýšit cílovou částku . Pokud ji převýší tak stavební spořitelna má právo provést bez žádosti účastníka zvýšení cílové částky a td....
Rád bych proto neposílal na účet peníze a nechal si jej pouze úročit.
Kde je pravda ?
14. 3. 2011 11:06 | Josef Hanousek
dne 8.4.2009 jsme s manželkou navštívili "Předváděcí akci" v Nové Pace - mimo místo našeho trvalého bydliště. Přesně jak je popsáno v článku "Podvody na předváděcích..." nás -hlavně manželku vyčlenili p.Černý a Petklíček (možná Perlíček)z fy KINGSTAR CZ s.r.o. mimo hlavní sál, a pod slovním nátlakem o kvalitě zboží, výborné ceně atd. byla rychle sepsána smlouva. Potom všechny přítomné "vyhnali" ze sálu, mne přizvali ke stolku, kde již ležela Kupní smlouva a Úvěrová smlouva na vysavač Elelectrolux ZB2811.
- Dne 15.4.2009 jsme písemně zaslali žádost o vrácení zboží.
- Dne 27.4.2009 jsme se dostavili na fu KINGSTAR s.r.o. v Mělníku, kde nás p.Fíčková slušným způsobem vyvedla ze dveří i s vysavačem. Na adrese trvalého bydliště jsme v Mělníku zjistili, že p.Černý tam nebydlí
- Dne 15.5.2009 nám písemně sdělila p.Fíčková -asistentka obch.odd. uvedené firmy, že odstoupení od kupní smlouvy nemohou akceptovat.
- Dne 21.4.2009 jsme písemně sdělili p.Královi, že chceme odstoupit od smlouvy
- Dne 14.1.2011 jsem se přidal k "ne-poctivci.cz"
- Dne17.1.2011 volal jsem podle doporučení na Kriminální policii Šumperk
Výsledek toho všeho =0 (nula) P.s.: cena vysavače cca čtyřnásobná. JH
Zobrazeno všech 14 komentářů