Triky při prodeji letenek hned tak neskončí

Na reklamním plakátu letenka za korunu, ve skutečnosti díra v peněžence v řádu tisíců. Přesně to, lze označit za klamavou cenu. Podobné praktiky jsou přitom běžné jak u leteckých společností, tak u cestovních kanceláří. Zakročit proti nim už chtějí nejen spotřebitelské organizace, ale i politici.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

6. 2. 2008 9:16, Jiřina

Co mi řekli? Odbyli mě tvrzením, že jsou vázáni na informace od leteckých společností a ty si mění taxy podle aktuální situace na trhu. cestovky při sejdnávání zájezdů ani netuší, kolik jim letecké společnosti budou třeba za půl roku účtovat

+51
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 9 komentářů)

13. 1. 2018 15:47 | ABDUALFATTAH ALZWPEARY

Někteří cestovní kanceláře prodávají svůj online výlet prostřednictvím samostatných jízdenek. Většina cestujících potřebuje tranzitní svěrák. Musí cestovní kancelář stanovit cenu tranzitního víza, aby cestující mohli znát konečnou cenu? Takže může cenu jízdenky schválit s poplatkem za tranzitní vízum, který cestující potřebují? Prosím pomozte Je cestovní kancelář zodpovědný za neúspěch při cestování a odmítnutí cestujících na palubu?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 1. 2018 15:46 | ABDU

Někteří cestovní kanceláře prodávají svůj online výlet prostřednictvím samostatných jízdenek. Většina cestujících potřebuje tranzitní svěrák. Musí cestovní kancelář stanovit cenu tranzitního víza, aby cestující mohli znát konečnou cenu? Takže může cenu jízdenky schválit s poplatkem za tranzitní vízum, který cestující potřebují? Prosím pomozte Je cestovní kancelář zodpovědný za neúspěch při cestování a odmítnutí cestujících na palubu? Regard
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 2. 2008 1:08 | zzz

Me prozmenu bavi ty jednokorunove letenky s poplatkem 1800, na ktere kdyz kliknete, zjistite, ze je to treba jen jediny den v nejblizsich trech mesicich a treba jen jednim smerem. A kdyz uz se smirite, ze za letenku date misto1+1800 treba 1000+1800 a proklikate na konec, tak vam sdeli, ze kdyz uhradite letenku ihned kartou, bude vam pripocitan transakcni poplatek jen 300 nebo kdyz uhradite kdykoliv pozdeji tak bude poplatek 500...pise se rok 2008 a od zacatku vyberu letenky az po jeji uhrazeni je to automaticky system. Je to pomalu horsi jak bankovni poplatky.
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 2. 2008 23:15 | Charly

Mnohdy ani nedovedou poskytnout dostakek informací o hotelu. Při dataz na internet v hotelu jsou zaskočeny a musí se sami informovat.
+40
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 2. 2008 15:37 | Jaromír

Pokud vím tak úplné ceny zájezdů udává většina velkých německých cestovek. Na české proto kašlu, raději si dojedu autem do Frankfurtu, dlouhodobé parkování je tem mnohem levnější než v Ruzyni a předem vím, kolik zaplatím a jaké služby za to dostanu.
+33
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 2. 2008 10:28

zkuste hádat: když cestovka bude muset povinně uvést cenu včetně všech poplatků uvede: 1) minimální odhad ceny, a vzniklý rozdíl kdyžtak laskavě doplatí ze svého 2) maximání odhad ceny ještě s nějakou rezervou, aby měli jistotu pokrytých nákladů 3) dají si do smlouvy klausuli, že při navýšení externích nákladů o procento X mohou zájezd přecenit
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 2. 2008 9:55 | Petr

Klamavou reklamu nabízí i tak renomovaná cestovka jako je Čedok. Na svých webových stránkách i v médiích vyhlašuje, že na zájezdy objednané do 29.února poskytuje slevu až 8 %. Telefonicky jsem si objednával v pondělí zájezd přes jejich zákaznickou linku a dáma, která zvedla sluchátko na mě vyjela, že žádnou slevu nedostanu, protože se nevztahuje na last minute. To ale nikde CK neuvedla.
+23
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 2. 2008 9:19 | Honza

Jako nepodařený vtip považuji nabídku od Student Agency. Letenku do New Yorku inzerují za 5600 korun, ale vedlejší a povinné poplatky jsou 6280 Kč. Moc pochybuju, že nějaké nařízení EK v tom udělá pořádek.
+44
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 2. 2008 9:16 | Jiřina

Co mi řekli? Odbyli mě tvrzením, že jsou vázáni na informace od leteckých společností a ty si mění taxy podle aktuální situace na trhu. cestovky při sejdnávání zájezdů ani netuší, kolik jim letecké společnosti budou třeba za půl roku účtovat
+51
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  11 234 607 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Rozpor při reklamaci
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, reklamovala jsem po dvou letech používání dne 21.9.2019 žehličku koupenou v Lidlu v září 2017 s tříletou zárukou. 19.10. mi zaslali sms, že je reklamace vyřízena, ať se dostavím na prodejnu,... více

Spotřebitelská poradna

Články na Heroine.cz

Pravda & láska & marketing

Pravda & láska & marketing

Když jsem chodila na základní školu, účastnila jsem se recitačních soutěží. Nikdy jsem...více

Proč se kvůli dětem (ne)rozvádět

Proč se kvůli dětem (ne)rozvádět

Druhá ukázka z prvního tištěného čísla časopisu se týká bolestného a přitom tak častého...více

Návody pro krkavčí matku: strčit dítě do jeslí?

Návody pro krkavčí matku: strčit dítě do jeslí?

Tak se znovu dočkáme jeslí, krkavčí matky budou mít pré! Ve skutečnosti to s návratem...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Martin Roman

manažer, ČEZ

Stanislav Gross

expremiér a podnikatel

Martin Roman
ÚSPĚŠNOST
20,59 %

z 34 duelů
×
Stanislav Gross
ÚSPĚŠNOST
59,38 %

z 32 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.