Produkt již není aktualizován!

ČS - Sporožirový účet

Porovnejte si nabídky, vyberte tu nejvýhodnější a ušetřete.

I na "obyčejných" finančních produktech můžete šetřit. Nechte si od nás poradit. Víme, jak na to.

ČS - Sporožirový účet - Diskuze

28. 8. 2004 16:02 | Jan Kolda von Žampach ( řečený Pancíř )

...a bude asi v ČS ještě hůř! Ty poplatky za operace na přepážce ČS se šplhají do nebes dnes už především proto, aby se mohly zavést či razantně zvedat také poplatky právě u operací přes telefon či internet, tedy za to, co dosud je v ČS jakoby zdarma nebo poplatek je symbolický. Dovedu si dobře představit, že v blízkém cílovém stavu nezaplatíte za příkaz k úhradě provedený přes přepážku 45,- Kč, ale nově třeba 60,- Kč, a po telefonu, co máte dnes jakoby zdarma, zaplatíte nově 15,- Kč. Tedy zaplatíte nově za příkaz prováděný přes Váš telefon (Vámi a na Vaše riziko!) skoro dvakrát tolik, co Vás ještě poměrně nedávno stálo bezpečnější zpracování příkazu na přepážce banky a především na riziko banky: tehdy jste mohl chybně bankou natypovaný nebo vůbec nenatypovaný příkaz přece pohodlně reklamovat:-) A potom? Půl roku či rok, dva pauza a, ejhle, sazba za operaci na přepážce povyskočí na 80,- Kč a přes telefon na 25,- Kč.
A takový pan všeho jistě "schopný" ředitel, třeba v ČS Praha 8 na Sokolovské, viz mé jiné příspěvky a jinde k jejich dobře "utajenému" brokerjetu, si utře svoji zase o něco mastnější bradu a rád Vás přesvědčí, jak to je vše pro Vás stále dobré a výhodné: že přes telefon i nadále skoro 4x šetříte! Dá Vám potom, k Vaší plné spokojenosti, jeden spořitelní bonbón a dovede Vás k přepážce, kde s Vámi, již dokonale zblblým, tentokrát a (snad?) zdarma uzavřou na 20 let dopředu nějaké to kapitálové životní pojištění či penzijní připojištění. A Vaše proměna bude takto a již zcela nevratně dokonána. Chicht.

Ale trochu vážněji radím: zrušte v ČS účet co nejdříve, a jděte jinam! Než za zrušení účtu v ČS zvednou poplatek třeba na 1.000,- Kč!
+73
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 8. 2004 20:45 | myrda

Jsou to darebáci !! U ČS jsem přes sedmnáct let a všechny platby řídím přes tel. Před měsícem jsem si dovolil přijít na přepážku pro novou plat. kartu a když jsem tam byl tak jsem zadal i dva příkazy k úhradě. Ve výpise jsem měl naůčtováno 2*45kč za ,,službu na přepážce" !! Spolknul jsem hodně poplatků, ale to je i na mě dost !!
-7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 2. 2004 10:53 | franta333

Zkuste Poštovní spořitelnu, program senior. Výběry může provádět na kterekoliv poště za 7,- Kč. Celkově vychází tento účet oproti ČS podstatně levněji.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 11. 2003 15:25

Sporitelna si ted zve vsechny majitele sporozira na pobocky a neco jim chce - pry zmena smluvni dokumentace (? co tim mysli, me staci stavajici smlouva ?). Nevite nekdo co presne chteji - neni tam nejaky zadrhel?
PS: Ani je nenapadlo prodlouzit oteviraci dobu. Dokonce se musi jen na pobocku, kde je veden ucet.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 9. 2003 18:08

Dobrý den,myslím, že výběry na přepážkách byly zpoplatněny již dříve. V současnoti, pokud je mamince více než 65 let (což je), výběr hotovosti dokladem na přepážce z účtu klienta je poplatkován 15-ti Kč + položka (6 Kč), čili 21 Kč. Poplatek není omezen výší výběru jako je tomu u ostatních klientů. Chápu, že tato položka pro staršího člověka s příjmem v podobě důchodu může být ne zanedbatelná. Další variantou je možnost majitele účtu mít na svém účtu disponující osobu,která platební kartou majiteli může tuto službu provést (vlastní vydanou platební kartou, protože PK je nepřenositelná).
+30
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 6. 2003 13:06

Nejsem spokojena s výší poplatku výběru hotovosti na přepážce. Mamince je 80 let, na výběr z bankomatu si netroufá ( potřeba silných brýlí, strach ze ztráty karty, zapomenuté PIN, okradení při výběru atd.) a za každý výběr na přepážce platí takový poplatek. Lidé vyššího věku by měli mít tyto služby zadarmo, protože spořitelně svěřovali své peníze celý život.
+38
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 8. 2002 13:09 | teimlm

S Ceskou sporitelnou jsem si zažila svoje, mam u ni sporoziro a terminovane ucty vic nez 10 let. Pokousela jsem se pouzivat pristup k uctu pres internet, po nekolika tydnech se vybila baterka u autentifikacnihi kalkulatoru a martirium, ktere jsem podnikla, aby mi ho opravili, nebylo nic proti tomu, ze ani po opetovnem odblokovani mi pristup nefunguje. Posledni kapkou byla vymena mezinarodni karty VISA. Na zaklade dopisu jsem se sporadane dostavila a vyzvedla novou kartu. Tato karta vsak nebyl VISA ale domácí ECMC. Napsala jsem stiznost ale s bankou, ktera svevolne zmeni podminky smlouvy o vyuzivani platebni karty uz nic nechci mit. Porovnavam podminky konkurence a ucet prevedu jinam.
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 2. 2002 12:14 | Petr Vybíral vybiralp@tescosw.cz

Měl jsem sporožiro téměř od jeho počátků a byl jsem s ním spokojen - zejmena s tehdy novou možností, trvalých platebních příkazů. Někdy v roce 1996 se ale spořitelna začala k majitelum sporožira chovat velice macešsky a doslova mě vyštípala nehorázným nárůstem poplatků za cokoliv a minimalizováním úroků. Do té doby byly úroky srovnatelné s běžnou vkladní knížkou. Odešl jsem tedy ke konkurenci. Podle svých předchozích zkušeností při čekání na frontách u přepážek vím, že většina lidí měla na sporožiru jen stokorunové částky a často smlouvala s pracovnicemi u přepážek, kolik v hotovosti si mohou vybrat. Já jsem měl na účtě těch peněz víc a přesto spořitelna vůbec neprojevila zájem se dozvědět, proč od nich odcházím, i když jsem se při rušení účtu s tím netajil. Jak teď vidím, zřejmě se snaží tuto službu minimalizovat, když je pro ni ztrátová.
+51
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 1. 2002 11:19

Je vidět, že nevíte, jak fungují bankovní služby. Sběrný box je velkým ulehčením od front i nerudných zaměstnanců. A co se týče možného zfalšování podpisu, riziko je stejné jako s padělaným podpisem na šeku, směnce i jiných dokumentech. K ochraně účtu je třeba si chránit podpisový vzor, který může být úplně jiný než běžný podpis. Např. v ČSOB bylo vždy možné podávat příkazy k úhradě přes podatelnu- vyplněné samozřejmě, úřednice je jen datumovkou potvrdila a kontrolu podpisu provádělo jiné pracoviště. Z firem tak do banky chodily dávat hromady platebních příkazů třeba sekretářky nebo účetní. A vše v pohodě, bez problémů. Myslím, že takhle (hlavně pro podnikové klienty) fungovaly a fungují i jiné banky.
+25
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 1. 2002 10:44 | urubkova

U sporožira není úročení důležité - mělo by být jenom přestupní stanicí pro větší peníze a elektronickou peněženkou na normální platby. Takže snížení úroku na půl procenta ze směšného jednoho procenta mě nemůže rozhodit. :-)
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 1. 2002 10:37

Trochu mne zaráží, co všechno se tu ventiluje, a zatím jsem si nevšiml, že by někomu vadila "skvělá" služba spořky zvaná sběrný box. Kdo neví - jde o službu spočívající v tom, že vedle dveří do pobočky je bedýnka, kam házíte příkazy k platbě no a spořka je pak suše provádí. Oproti původnímu stavu, kdy případný koumes, kterému se zachtělo peněz z vašeho účtu, musel tváří v tvář komunikovat s pracovníkem přepážky, nevyhnul se natočení na kameru, musel být schopen kvalitně a napoprvé vystřihnout váš podpis a musel být připraven na žádost o prokázání totožnosti, nyní postačí když si podpis na příkazu "doladí" do dokonalosti v klidu domova, šoupne klobouk do čela aby ho nešlo poznat na kameře a hodí příkaz do bedýnky.. Toť vše, vaše peníze jsou pryč, můžete začít přesvědčovat spořku že vy jste to nebyli, že vy jste se s nikým podvodně nedomluvili ... Lovu Zdar!
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 1. 2002 9:15

trochu je tu citit reklama..
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 1. 2002 11:28

Reklamujte to, az do konce prosince 2001 mela byt autentizacni zarizeni ke sporozirovym uctum zdarma
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 12. 2001 15:30

Za uvedených podmínek (poplatky) je to pro banku ztrátový produkt - při současné výši úrokových sazeb to nezachrání ani úroková marže. Takže. jeslti chce Erste pořádně vydělávat na takových produktech, bude muset zvednout poplatky - jsem zvědav do budoucna jak to kluci z Erste vydrží.
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 12. 2001 12:07 | urubkova

S těma bankomatama souhlas. Na Florenci nefungoval, nálepka na něm mi doporučila jiný, ne tak úplně blízko. Běžela jsem k němu. Jenomže ouha, ona spadla celá síť, a tak jsem musela zacálovat asi 40 kaček za to, že meli ONI chybu. Fakt super.
+33
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Zobrazit všech 108 komentářů

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Výběr z bankomatu - kalkulačka

%
minut

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Běžné účty - články

Banka láká na spořicí účet s úrokem 5 %. Vyzkoušeli jsme ho

Banka láká na spořicí účet s úrokem 5 %. Vyzkoušeli jsme ho

Zapomeňte na konkurenční kampaň s třemi procenty. Pětka zaujme mnohem víc. Ani u Monety...více

Ke spořicímu účtu pro děti přidá KB bonus 300 korun

Ke spořicímu účtu pro děti přidá KB bonus 300 korun

Komerční banka spustila v listopadu akci na podporu svého Spořicího účtu Junior pro děti...více

Creditas má spořicího autopilota, převádí peníze mezi účty

Creditas má spořicího autopilota, převádí peníze mezi účty

Banka Creditas nově nabízí „autopilota“, který podle předem zadaných instrukcí převádí...více

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.