ČSOB má nové lákadlo pro své prémiové klienty. Jako první banka nabízí zážitkový program Priceless Prague společnosti Mastercard.
„Snažíme se být vždycky o krok napřed. Proto jsme jako první na světě spustili nový koncept výhradní spolupráce se společností Mastercard. Výsledkem jsou unikátní zážitky programu Priceless Prague pro naše prémiové klienty,“ uvedl Jan Sadil, člen představenstva ČSOB zodpovědný za oblast Retail.
Plavba pražskými Benátkami s degustací ústřic a naturálních vín, soukromá módní přehlídka návrhářky Kláry Nademlýnské, noc v oblacích v Tower Parku Praha nebo setkání a tréninky s předními českými sportovci – to je krátký výčet toho, co mají klienti ČSOB Premium od června v zážitkovém programu Priceless Prague k dispozici.
Například zmíněná soukromá módní přehlídka Kláry Nademlýnské vyjde na 6700 korun za osobu, kapacita je omezená na 15 osob a akce se uskuteční již zítra (5. června). Prémiový klienti ČSOB si mohou koupit třeba také noční dobrodružství pro děti v hračkářství Hamleys za 2000 korun za dítě.
Prohlídka pražských pasáží s architektem Adamem Gebrianem vyjde na 2200 korun. Fanoušci basketbalu si mohou koupit dvě hodiny s jediným českým zástupcem v NBA Tomášem Satoranským (na úvodním snímku) za 5000 korun. Povídat si s ním pak budou v rámci degustace v gastronomickém a kulturním marketu Manifesto, kterou bude provádět food guru Vladimír Weigert.
Už to víte? Platebním nálepkám hrozí vyhynutí. Končí s nimi první banka
Služba ČSOB Premium slibuje bankovní servis na nejvyšší úrovni. Funguje od roku 2016 a je zdarma při splnění alespoň jedné z následujících podmínek: měsíční příjem minimálně 50 tisíc korun, úspory nejméně 1,5 milionu korun a hypoteční úvěr v objemu nejméně tři miliony korun. Jinak služba vyjde na 900 korun měsíčně.
Sdílejte článek, než ho smažem