Sberbank CZ, a.s.

Kontakty

AdresaU Trezorky 921/2Praha 5148 00
Infolinka800 133 444
Emailmail@sberbankcz.cz
Web
Internetové bankovnictvíhttps://ob.sberbankcz.cz/

Další Informace

IČO25083325
Základní kapitál2 805 990 000 Kč
Kód banky6800
SWIFT kódVBOECZ2X

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

Sberbank CZ, a.s. - Články

Výpis článků s klíčovým slovem sberbank, sberbank cz, sberbank cz, a.s.

Cenu pro největšího inovátora získala Sberbank

21. 5. 2020 | Petr Kučera

Cenu pro největšího inovátora získala Sberbank

Sberbank se dnes pochlubila, že byla prestižním časopisem Global Finance už po druhé jmenována nejinovativnější bankou střední a východní Evropy. „Kritériem hodnocení je aktivní využívání nejnovějších technologií při poskytování servisu a služeb bankovním klientům,“ napsala v tiskové zprávě.

Nejlepší termínované vklady: Virus napadl i úroky

6. 5. 2020 | Jiří Hovorka | 8 komentářů

Nejlepší termínované vklady: Virus napadl i úroky

Ani na nejlepších termínovaných vkladech neschováte úspory před inflací, aspoň vám je ale nesníží o tolik jako na běžných účtech. Lepší ochranu než v bankách teď najdete u státu.

K okamžitým platbám se připojí Equa bank

9. 4. 2020 | Petr Kučera | 4 komentáře

K okamžitým platbám se připojí Equa bank

Okamžité platby zatím umí devět bank. Letos se přidají další.

Nevydržela ani Sberbank. Snižuje úroky pro nové spoření

9. 4. 2020 | Petr Kučera | 5 komentářů

Nevydržela ani Sberbank. Snižuje úroky pro nové spoření

Sberbank, která doteď nabízela nejvyšší úrok při spoření nad milion korun, ode dneška výrazně snižuje sazby. Změna se týká i nižších zůstatků na spořicích účtech, stejně jako termínovaných vkladů.

Dáme vám 1234 Kč každý rok, láká banka. Prošli jsme podmínky

6. 4. 2020 | Petr Kučera | 5 komentářů

Dáme vám 1234 Kč každý rok, láká banka. Prošli jsme podmínky

Sberbank přichází s novými účty. Můžou být bez poplatku, navíc slibují zajímavé bonusy. Přinejmenším v základní variantě nejsou podmínky složité.

Největší banky v Česku. Žebříček podle počtu klientů i peněz

31. 3. 2020 | Jiří Hovorka | 12 komentářů

Největší banky v Česku. Žebříček podle počtu klientů i peněz

Titulem „největší banka“ se dál můžou chlubit dvě skupiny. Jak jsou na tom v porovnání s ostatními?

O odklad splátek je obrovský zájem. Úroky však většina bank počítá dál

26. 3. 2020 | Petr Kučera | 2 komentáře

O odklad splátek je obrovský zájem. Úroky však většina bank počítá dál

O odklad splátek hypoték a dalších úvěrů mají zájem desítky tisíc lidí. 

První banky řekly, jak odloží splátky. Řeší i paušál za účet

20. 3. 2020 | Petr Kučera | 6 komentářů

První banky řekly, jak odloží splátky. Řeší i paušál za účet

Zájem o odklad splátek kvůli koronaviru je obrovský, hlásí banky. Kdo má šanci, na jak dlouho a jaké jsou podmínky?

Nejlepší termínované vklady: Před inflací vás teď ochrání jen stát

20. 2. 2020 | Jiří Hovorka | 19 komentářů

Nejlepší termínované vklady: Před inflací vás teď ochrání jen stát

Přemýšlíte, jak bezpečně zhodnotit volné peníze? Ani ty nejlepší termínované vklady je nyní neochrání před inflací. Banky navíc mají silného konkurenta: stát.

Nejlepší spořicí účty po zvýšení úroků ČNB. Nový přehled

19. 2. 2020 | Petr Kučera | 13 komentářů

Nejlepší spořicí účty po zvýšení úroků ČNB. Nový přehled

Banky vylepšují spoření. Kam teď dát peníze, které dočasně nepotřebujete, ale chcete je mít kdykoliv k dispozici?

Sberbank CZ, a.s. - Zkušenosti

21. 4. 2020 9:51 | Peter

Tak pri refinacovaní u tejto banky si pripravte hodne nervov. My sme od nich odchádzali tento rok v lednu a bohužiaľ do dnešného dňa nemáme všetky veci doriešené. Kvoli tejto "super" banke musíme opať platiť na katastru 2000 za vklad pretože papiere od nich neboli správne a nereagovali ani na výzvu Katastrálneho úradu. Keď sme to u nich reklamovali tak samozrejme z ich strany je všetko vporiadku aj keď máme aj vyjadrenie z KU o ich chybe. Katastrofa nikdy viac.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 4. 2020 8:50 | Renata

Účty od Sberbank mám kvůli výhodnému úroku na spořícím účtu. Tím výčet pozitiv asi končí.
Internetové i mobilní bankovnictví je jak z dob před Kristem, takže jsou naprosto neintuitivní, pokud dojde k chybě, tak ve většině případů hláška není správná, trvalé příkazy se v mobilním bankovnictví ani neukazují, o pokročilých funkcích si můžete nechat jen zdát (jako změny limitů nebo generování QR kódu). Můžete být rádi, když zkontrolujete zůstatek a podaří se vyplnit jednoduchý platební příkaz a zrovna vás to po potvrzení neodhlásí.
Když jsem poprvé dostala platební kartu (kontaktní v roce 2018!), tak mi po třech měsících přišla nová karta s nově vygenerovaným PINem (prý kvůli změně poskytovatele karet, opět kontaktní), který jsem si za poplatek musela opět mohla změnit. V roce 2019 opět nová karta, tentokrát přechod na bezkontaktní (heuréka!).
Co mě tedy naprosto dorazilo je, že mi vypršela platnost hardwarového tokenu během NOUZOVÉHO STAVU a karantény, a banka mě nutí jet přes celé město do pobočky v obchoďáku si ho nechat vyměnit, protože jinak nebudu moci uskutečňovat platby a přihlašovat se do internetového bankovnictví - ani během nouzového stavu nelze zařídit jinak.
No nic, končím a jdu řešit, proč mi nový token ani po týdnu nefunguje.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 3. 2020 20:01 | Romana

U banky jsem měla účet dlouho, bez poplatku...minulý týden při cestě v zahraničí zjistím, že mám zablokovanou kartu - nemají ani číslo na které se dá zavolat ze zahraničí. Po příjezdu zjistím, že mi ji banka zablokovala, ovšem mě zapomněla jednak informovat a jednak mi zaslat novou kartu, kterou prý zavádějí plošně a všem. Po stížnosti na pobočce, kdy mi bankovní poradce tvrdí bez jakéhokoliv ověření, že mi prý poslali sms a informovali na Internetbankingu. Až vedoucí pobočky ověří a zjistí, že na mě nějak zapomněli. Ruším účet, nechávám si měsíc na převod peněz, trvalých příkazů atd. Další den zjistím, že mi už nefunguje internetové bankovnictví. Takže mám zablokovanou kartu, Internetbanking mimo provoz, nedostanu se k výpisům z účtu....po stížnosti a nemilé konverzaci na pobočce je mi oznámeno, že si můžu přece vybírat peníze na pobočce, tak v čem je v problém a že kolegyně, která je nemocná zadala zrušení oproti písemné dohodě s bankou, tak na to mi pan ředitel pobočky v Lazarské řekne: "Chcete sepsat stížnost?" ...na to už jsem neměla odpověď a otočila se na podpadku
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 2. 2020 15:05 | Jana

Citace - MB / 14.06.2018 11:11

Velmi negativní zkušenost. Banka mi po splacení hypotéky měla zaslat návrh na výmaz zástavního práva na KN, na tento dokument jsem čekala i přes mé urgence 7 týdnů...neuvěřitelná čekací lhůta mi byla stroze odůvodněna tím, že se to asi ztratilo na poště, podací číslo dopisu mi nesdělili. Až po výmazu zástavy jsem dostala peníze za prodej nemovistosti, takže díky bance jsem dostala peníze z právní úschovy o 7 týdnů později. Od banky odcházím, již jim více nedůvěřuji. Za komplikace se mi nikdo neomluvil. Nikdy více...

NO NAZDAR, TAK TED UZ CEKAM MESIC NA JEJICH DOKUMENT PRO KATASTR, TAK JENOM DOUFAM, ZE TO POSLOU. VCERA TO BYL MESIC A MAJI NA TO 30 DNU.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 2. 2020 15:00 | Jana

Přesně tak. Opakovaně jsem jim sdělovala, že jejich internetové bankovnictví je velmi nešikovné a špatně se v něm orientuje, tvrdili, že je to zajímá a že s tím něco udělají a nestalo se naprosto, ale vůbec nic. Mám 4 účty, ale takhle debilní internetové bankovnictví nemá ani jedna!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 2. 2020 14:58 | Jana

Sberbank běžný účet už bych si v životě nepořídila. A celkově Sberank je příšerná banka. Účet velmi! uživatelsky nepříjemný a nepraktický, za druhé, není zdarma. Za třetí - snad žádná jiná banka mě tolikrát neotravovala s nabídkou půjčky a karty, jako oni a to i přesto, že jsem jim opakovaně říkala, že nemám zájem! A za čtvrté, teď jsem chtěla u nich doplatit úvěr a i přesto, že jsem je opakovaně žádala, že potřebuji dokumentaci k podání na katastr co nejdříve, tak mi ani v nejmenším nevyšli vstříc. A to ani slovně! Jenom trapné fráze, neustále opakované dokola. Lidský přístup nula! Mají ve všem bordel. Jedna ruka neví co dělá druhá. Paní z hypotečního oddělení jsem jednu informaci musela sdělovat dvakrát. Děs a hrůza. Nikdy více.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 1. 2020 8:46 | Karel

Dobrý den, Nikol, velmi rád bych si vyslechnul o jakém zabezpečení mluvíte. Sberbank jako jedna z mála v České republice používá automatický generátor kódu v půlminutovém intervalu. Považuji to rozhodně za bezpečnější než ukradnutelný či zneužitelný podpisový certifikát na napadnutém počítači. Dekuji Karel
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 11. 2019 11:19 | M.

Tuto banku už nikdy více, nikomu ji rozhodně nedoporučuji. Čekací lhůta je nepochopitelně dlouhá a navíc jsou neochotní spolupracovat. I na základě předchozích domluv jim vždy všechno trvá a je to bez zpětné vazby!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 9. 2019 7:57 | L.I.

Mám jenom účet a zatím bez problém. Zakládala jsem na pobočce v Praze na Vinohradské bez objednaní, bez čekání, karta přišla domu. Zatím funguje jak má.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 2. 2019 14:04 | Nilok

Nedoporucuji, spatne zabezpeceni!!!
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 2. 2019 14:11 | V.

Hrozná zkusenost! Na mesic mi ztratili hypoteku! Sliby nedrzi,priserny pristup. I potvrzeni o urocich mi poslali se spatnou castkou. Hned jak bude mozne refinancuji!!! Radsi si priplatim,nez se s nimi mesice vztekat!
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 2. 2019 2:51

Nikdy jsem se nesetkal s tak neprofesionalnim chovanim. Nejdrive reknou, ze dosahnete na konsolidaci jakou potřebujete a po tydnu sdělí, ze nedosahnete na nic. Ac ostatni banky se o me perou. Jedina výhoda teto banky je, ze reklamuji nejlepsi úrok . Radeji si procento priplatim a mam služby na urovni u jine banky. SBERBANKu ve Zlíně se vyhnete obloukem., tady si klienta neváží.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 6. 2018 11:11 | MB

Velmi negativní zkušenost. Banka mi po splacení hypotéky měla zaslat návrh na výmaz zástavního práva na KN, na tento dokument jsem čekala i přes mé urgence 7 týdnů...neuvěřitelná čekací lhůta mi byla stroze odůvodněna tím, že se to asi ztratilo na poště, podací číslo dopisu mi nesdělili. Až po výmazu zástavy jsem dostala peníze za prodej nemovistosti, takže díky bance jsem dostala peníze z právní úschovy o 7 týdnů později. Od banky odcházím, již jim více nedůvěřuji. Za komplikace se mi nikdo neomluvil. Nikdy více...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 5. 2018 22:50 | Anna

Za mě rozhodně jinou banku. Při rušení účtu jsem se setkala s neochotou a paní za přepážkou byla opravdu protivná. Při zrušení účtu vám peníze převedou až za 3 pracovní dny i když by to mohli udělat ihned jako při normálním převodu. Navíc ani po třech dnech se jich tam člověk nedočká a kontroluje účet na smlouvě zda není chyba na straně zákazníka- není! Rozhodne nelituji toho, že jsem si ten účet zrušila a už si u této banky ani žádný nezaložilm...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 11. 2017 13:09 | Matouš

Plusy: Bezplatná kreditní karta.
Mínusy: Nutnost použití tokenu pro přihlášení do IB. Internetové bankovnictví je nepřehledné a působí celkově velice špatným dojmem. Mobilní aplikace je prakticky nepoužitelná a působí celkově velice špatným dojmem. Možnost použití mob. aplikace jen na jednom zařízení. V přehledu karetních blokací se někdy stejná platba zobrazí dvakrát. Nelze změnit pin k. karty v IB. Nelze nastavit limity k. karty v IB. Nastavení limitů KK na pobočce stojí 70 Kč. Nelze (alespoň podle smlouvy) nastavit automatické inkaso celé splátky KK do jiné banky. Nutnost používat i jiný produkt banky, aby byla KK viditelná v IB. Nemožnost posílat pouze elektronický výpis. Nešlo mi platit na terminálech v Belgii. Jiná karta fungovala dobře. Přestalo mi fungovat přihlašování do mob. aplikace, telefon zmizel z autorizovaných zařízení. Při pokusu o opětovné přidání nešlo zvolit původní heslo, aktivace v telefonu se podařila až po reinstalaci aplikace a po zadání nového hesla. Přihlášení v mob. aplikaci ale nefungovalo s novým heslem, se starým však ano. Takovýto nepořádek opravdu nevzbudil moji důvěru. Asi po týdnu mi opět přestal přístup fungovat, napsalo to, že musím znovu autorizovat zařízení.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit všech 25 komentářů

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  12 203 988 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Nejnovější články

Dobírka už není králem, Češi častěji platí kartou

Dobírka už není králem, Češi častěji platí kartou

Za nákup na internetu platí Češi nejčastěji platební kartou. Její náskok před dříve nejrozšířenější...více

Komunikaci ING vede bývalá kapitánka reprezentace

Komunikaci ING vede bývalá kapitánka reprezentace

Novou ředitelkou korporátní komunikace banky ING Česká republika je Karolína Kříženecká....více

Karanténa v peněženkách končí. Nová čísla, jak Češi utrácejí

Karanténa v peněženkách končí. Nová čísla, jak Češi utrácejí

Češi už utrácejí jako před koronavirem. Uvolnění karanténních opatření rychle přispělo...více

Články na Heroine.cz

Babička je víc než Marie Kondo. Každý v sobě máme kus nostalgického hoardera

Babička je víc než Marie Kondo. Každý v sobě máme kus nostalgického hoardera

Už léta se na mě odevšad hrnou dobré rady o tom, jak mám mít v bytě minimalistický pořádek,...více

Minisérie Mrs. America ukazuje, že bez vzájemné solidarity ženy svá práva nevybojují

 Minisérie Mrs. America ukazuje, že bez vzájemné solidarity ženy svá práva nevybojují

Když rozčarovaná Gloria Steinem v sedmé epizodě Mrs. America říká „Je mi zle z utahování...více

Vít Samek Na vlastní otvor 2: Spermiogram

Vít Samek Na vlastní otvor 2: Spermiogram

Je jen málo vyšetření v sérii na vlastní otvor, které by mě stály méně přemáhání. Na stud...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.