Logo Sberbank CZ, a.s.

Sberbank CZ, a.s.

Kontakty

AdresaU Trezorky 921/2Praha 5158 00
Infolinka800 133 444
E-mailmail@sberbank.cz
Web
Internetové bankovnictvíhttps://ob.sberbankcz.cz/

Další informace

IČO25083325
Kód banky6800
SWIFT kódVBOECZ2X

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

Související články

Výpis článků s klíčovým slovem sberbank, sberbank cz, sberbank cz, a.s.

Nejlepší spořicí účty. Nové porovnání vás nepotěší

6. 5. 2021 | Petr Kučera | 17 komentářů

Nejlepší spořicí účty. Nové porovnání vás nepotěší

Spořicí účet vám peníze ve skutečnosti nerozmnoží, pořád na něm ale zůstane víc než na běžném účtu. Poradíme, kam se podívat, když opravdu nechcete uložit úspory jinak.

Hledáte starší platbu? Porovnali jsme, jak daleko vás banky pustí

6. 4. 2021 | Petr Kučera | 13 komentářů

Hledáte starší platbu? Porovnali jsme, jak daleko vás banky pustí

Můžete v roce 2021 snadno najít platbu z roku 2018? Délka takzvané transakční historie se u bank výrazně liší. A někdy je podle klientů příliš krátká.

Sberbank vyměnila bankomaty za vkladomaty

30. 3. 2021 | Jiří Hovorka | 1 komentářů

Sberbank vyměnila bankomaty za vkladomaty

Sberbank zmodernizovala svou bankomatovou síť. Všechny bankomaty nahradila automaty s funkcí vkládání hotovosti v českých korunách. Klienti banky tak mohou kdykoliv vybrat i vložit peníze na svůj účet. Vkladomaty jsou nově na všech 24 pobočkách Sberbank v Česku.

Největší banky v Česku. Nový žebříček podle počtu klientů i peněz

25. 3. 2021 | Jiří Hovorka | 8 komentářů

Největší banky v Česku. Nový žebříček podle počtu klientů i peněz

Titulem „největší banka“ se dál můžou chlubit dvě finanční skupiny. Porovnali jsme jejich čerstvá čísla s konkurencí.

Banky omezují provoz poboček. K původnímu se už nemusí vrátit

11. 3. 2021 | Olga Skalková | 3 komentáře

Banky omezují provoz poboček. K původnímu se už nemusí vrátit

Po uvolnění omezení se vrátíme k předchozímu stavu, plánují banky. Koronavirus však může přinést větší změnu, než to loni vypadalo. Digitalizace skokově stoupla. I když většina poboček přežije, jejich podoba se dál výrazně promění.

Okamžité platby po dvou letech: Kdy se přidají další banky?

1. 2. 2021 | Petr Kučera | 20 komentářů

Okamžité platby po dvou letech: Kdy se přidají další banky?

Aktuální přehled: Které banky už zvládají okamžité platby, kdo je teprve chystá a co se ještě hodí o nich vědět.

Přijde vám 20 tisíc, banka si vezme 200 Kč. Proč stojí zahraniční platby tolik

17. 12. 2020 | Veronika Doskočilová | 10 komentářů

Přijde vám 20 tisíc, banka si vezme 200 Kč. Proč stojí zahraniční platby tolik

Za převody eur v rámci EU už rok neplatíte nic navíc. Jenže když posíláte dolary, libry nebo zloté, naúčtují vám banky i několik set korun. Kde si dát pozor a jak to vlastně vysvětlují?

Půjčí vám 50 tisíc, zpátky chtějí 145. Žebříček ukazuje, na koho si dát pozor

18. 11. 2020 | Martin Kovalčík | 79 komentářů

Půjčí vám 50 tisíc, zpátky chtějí 145. Žebříček ukazuje, na koho si dát pozor

Analýza porovnává všech 38 poskytovatelů spotřebitelských úvěrů na trhu. Důležitá není jenom samotná úroková sazba, ve hře bylo celkem 15 parametrů.

Musíte na pobočku. Banky komplikují zrušení účtu

13. 10. 2020 | Petr Kučera | 17 komentářů

Musíte na pobočku. Banky komplikují zrušení účtu

Je to záhada. Přes všechny inovace a digitalizace vám většina bank nedokáže zrušit účet online. Koronavirová omezení náhle mizí a cesta na pobočku prý vůbec není zbytečná.

Při platbě kartou už nestačí SMS. Banky zpřísní ověřování

9. 9. 2020 | Petr Kučera | 43 komentářů

Při platbě kartou už nestačí SMS. Banky zpřísní ověřování

Placení kartou na internetu má být ještě bezpečnější a jednodušší. Kdo však nepoužívá mobilní aplikaci nebo chytrý telefon, bude to mít naopak složitější.

Sberbank CZ, a.s. - Zkušenosti

20. 4. 2021 12:17 | Jana

Tato banka - katastrofa!!!Mám více účtů v jiných bankách a tato je jednoznačně nejhorší. Internetové bankovnictví není uživatelsky příjemné, přechod ze starého na nové vůbec nefungoval. Měli jsme u nich i hypotéku a kvůli špatné komunikaci jsme odešli. Nemají hypotečního specialistu na pobočce, takže jednu věc ohledně úvěru s vámi řeší 3 lidi a nikdo nic pořádně neví. I neochota a nevhodné jednání pracovnice na pobočce ve Znojmě mě přesvědčili o nutnosti přejít ihned někam jinam!!!Vůbec to není banka pro 21. století
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 11. 2020 14:35 | David S

Absolutně nejhorší banka. Pokud jen trochu můžete vyhněte se jí obloukem. V podstatě nic není možné vyřídit aniž by jste se nemuseli táhnout na pobočku, což když máte jako já 20km fakt super. Teď zavedli dvojí ověřování při platbě kartou na internetu. Bohužel kód který potřebujete na to jejich slavný ověřování se jaksi neobtěžovali poslat. Takže v podstatě před Vánoci nejste schopni platit kartou a nezbývá než doufat že ho ještě letos pošlou. Urgentní platba je v jejich podání vtip. Tuším že si za to říkají 200,- a pokud ji zadáte v sobotu peníze se přičtou v pondělí odpoledne. O internetovém bankovnictví ani nechci mluvit. Teprve loni jsem dostal bezkontaktní kartu ( google/Apple pay = rok 2099). V podstatě pokud zvolíte tuhle banku je to 50/50% že budete moci nakládat se svými penězi. Pozitiva v podstatě v dnešní konkurenci neexistují.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 11. 2020 15:48 | Vladan

Sberbank - kaastrofa, pro normální lidi neuvěřitelné kiksy a hlavně nikdo neřeší reklamace, neodpovídá, osobní bankéř týden nezvedá telefon...a to jsem jen naletěl na nabídku přejít ze starého internetového bankovnictví s potvrzováním tokenem na nové, moderní...ale nefunkční. No nic po týdnu bez možnosti disponovat z účtem a bez jakéhokoliv příslibu řešení jdu hledat novou banku a jsem rád, že mám nějakou hotovost a manželka taky účet...
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 7. 2020 21:28 | Marta

Velmi negativní zkušenost.Nikdy jsem se nesetkala s tak neprofesionalnim chovanim.Tuto banku už nikdy více, nikomu ji rozhodně nedoporučuji! Katastrofa! Pobočka Anděl
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 7. 2020 13:37 | Soňa

Dobrý den! Já osobně musím napsat, že i já jsem nikdy nezažila takovou banku která neustále nefunguje. Čtyři roky žádám opakovaně o výpis z účtu,a opakovaně nechodej. P.reditelka Lbc pobočky na Soukenne náměstí mi dnes vyhrožoval ochrankou bo jsem zakaslala. Roušky už se nemusejí nosit, ale i tak na mě křičela ať si ji vezmu. Neměla jsem ji sebou a už bych ji ani nenosila, jsem astmaticka a jsem ráda že se mi bez roušky lépe dýchá. Chování hrozný.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 4. 2020 9:51 | Peter

Tak pri refinacovaní u tejto banky si pripravte hodne nervov. My sme od nich odchádzali tento rok v lednu a bohužiaľ do dnešného dňa nemáme všetky veci doriešené. Kvoli tejto "super" banke musíme opať platiť na katastru 2000 za vklad pretože papiere od nich neboli správne a nereagovali ani na výzvu Katastrálneho úradu. Keď sme to u nich reklamovali tak samozrejme z ich strany je všetko vporiadku aj keď máme aj vyjadrenie z KU o ich chybe. Katastrofa nikdy viac.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 2. 2020 14:58 | Jana

Sberbank běžný účet už bych si v životě nepořídila. A celkově Sberank je příšerná banka. Účet velmi! uživatelsky nepříjemný a nepraktický, za druhé, není zdarma. Za třetí - snad žádná jiná banka mě tolikrát neotravovala s nabídkou půjčky a karty, jako oni a to i přesto, že jsem jim opakovaně říkala, že nemám zájem! A za čtvrté, teď jsem chtěla u nich doplatit úvěr a i přesto, že jsem je opakovaně žádala, že potřebuji dokumentaci k podání na katastr co nejdříve, tak mi ani v nejmenším nevyšli vstříc. A to ani slovně! Jenom trapné fráze, neustále opakované dokola. Lidský přístup nula! Mají ve všem bordel. Jedna ruka neví co dělá druhá. Paní z hypotečního oddělení jsem jednu informaci musela sdělovat dvakrát. Děs a hrůza. Nikdy více.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 4. 2020 8:50 | Renata

Účty od Sberbank mám kvůli výhodnému úroku na spořícím účtu. Tím výčet pozitiv asi končí.
Internetové i mobilní bankovnictví je jak z dob před Kristem, takže jsou naprosto neintuitivní, pokud dojde k chybě, tak ve většině případů hláška není správná, trvalé příkazy se v mobilním bankovnictví ani neukazují, o pokročilých funkcích si můžete nechat jen zdát (jako změny limitů nebo generování QR kódu). Můžete být rádi, když zkontrolujete zůstatek a podaří se vyplnit jednoduchý platební příkaz a zrovna vás to po potvrzení neodhlásí.
Když jsem poprvé dostala platební kartu (kontaktní v roce 2018!), tak mi po třech měsících přišla nová karta s nově vygenerovaným PINem (prý kvůli změně poskytovatele karet, opět kontaktní), který jsem si za poplatek musela opět mohla změnit. V roce 2019 opět nová karta, tentokrát přechod na bezkontaktní (heuréka!).
Co mě tedy naprosto dorazilo je, že mi vypršela platnost hardwarového tokenu během NOUZOVÉHO STAVU a karantény, a banka mě nutí jet přes celé město do pobočky v obchoďáku si ho nechat vyměnit, protože jinak nebudu moci uskutečňovat platby a přihlašovat se do internetového bankovnictví - ani během nouzového stavu nelze zařídit jinak.
No nic, končím a jdu řešit, proč mi nový token ani po týdnu nefunguje.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 3. 2020 20:01 | Romana

U banky jsem měla účet dlouho, bez poplatku...minulý týden při cestě v zahraničí zjistím, že mám zablokovanou kartu - nemají ani číslo na které se dá zavolat ze zahraničí. Po příjezdu zjistím, že mi ji banka zablokovala, ovšem mě zapomněla jednak informovat a jednak mi zaslat novou kartu, kterou prý zavádějí plošně a všem. Po stížnosti na pobočce, kdy mi bankovní poradce tvrdí bez jakéhokoliv ověření, že mi prý poslali sms a informovali na Internetbankingu. Až vedoucí pobočky ověří a zjistí, že na mě nějak zapomněli. Ruším účet, nechávám si měsíc na převod peněz, trvalých příkazů atd. Další den zjistím, že mi už nefunguje internetové bankovnictví. Takže mám zablokovanou kartu, Internetbanking mimo provoz, nedostanu se k výpisům z účtu....po stížnosti a nemilé konverzaci na pobočce je mi oznámeno, že si můžu přece vybírat peníze na pobočce, tak v čem je v problém a že kolegyně, která je nemocná zadala zrušení oproti písemné dohodě s bankou, tak na to mi pan ředitel pobočky v Lazarské řekne: "Chcete sepsat stížnost?" ...na to už jsem neměla odpověď a otočila se na podpadku
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 2. 2020 15:05 | Jana

Citace - MB / 14.06.2018 11:11

Velmi negativní zkušenost. Banka mi po splacení hypotéky měla zaslat návrh na výmaz zástavního práva na KN, na tento dokument jsem čekala i přes mé urgence 7 týdnů...neuvěřitelná čekací lhůta mi byla stroze odůvodněna tím, že se to asi ztratilo na poště, podací číslo dopisu mi nesdělili. Až po výmazu zástavy jsem dostala peníze za prodej nemovistosti, takže díky bance jsem dostala peníze z právní úschovy o 7 týdnů později. Od banky odcházím, již jim více nedůvěřuji. Za komplikace se mi nikdo neomluvil. Nikdy více...

NO NAZDAR, TAK TED UZ CEKAM MESIC NA JEJICH DOKUMENT PRO KATASTR, TAK JENOM DOUFAM, ZE TO POSLOU. VCERA TO BYL MESIC A MAJI NA TO 30 DNU.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 2. 2020 15:00 | Jana

Přesně tak. Opakovaně jsem jim sdělovala, že jejich internetové bankovnictví je velmi nešikovné a špatně se v něm orientuje, tvrdili, že je to zajímá a že s tím něco udělají a nestalo se naprosto, ale vůbec nic. Mám 4 účty, ale takhle debilní internetové bankovnictví nemá ani jedna!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 1. 2020 8:46 | Karel

Dobrý den, Nikol, velmi rád bych si vyslechnul o jakém zabezpečení mluvíte. Sberbank jako jedna z mála v České republice používá automatický generátor kódu v půlminutovém intervalu. Považuji to rozhodně za bezpečnější než ukradnutelný či zneužitelný podpisový certifikát na napadnutém počítači. Dekuji Karel
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 11. 2019 11:19 | M.

Tuto banku už nikdy více, nikomu ji rozhodně nedoporučuji. Čekací lhůta je nepochopitelně dlouhá a navíc jsou neochotní spolupracovat. I na základě předchozích domluv jim vždy všechno trvá a je to bez zpětné vazby!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 9. 2019 7:57 | L.I.

Mám jenom účet a zatím bez problém. Zakládala jsem na pobočce v Praze na Vinohradské bez objednaní, bez čekání, karta přišla domu. Zatím funguje jak má.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 2. 2019 14:04 | Nilok

Nedoporucuji, spatne zabezpeceni!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit všech 30 komentářů

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  13 999 138 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Nejnovější články

Spojení Raiffeisenbank a Equa potvrdila i ČNB

Spojení Raiffeisenbank a Equa potvrdila i ČNB

Námitky proti koupi Equa bank ze strany Raiffeisenbank nemá ani Česká národní banka. Dnes...více

mBank vylepšuje internetové bankovnictví

mBank vylepšuje internetové bankovnictví

mBank začne v příštím týdnu s postupným zpřístupňováním vylepšeného internetového bankovnictví....více

ČSOB vypne přímé bankovnictví na starších systémech

ČSOB vypne přímé bankovnictví na starších systémech

ČSOB upozorňuje, že její internetové bankovnictví přestane od začátku června fungovat...více

Doporučujeme

Z extrému do extrému. Babišova vláda zadělává Česku na další průšvih

Z extrému do extrému. Babišova vláda zadělává Česku na další průšvih

V ochraně obyvatelstva před pandemií covidu-19 patří Česko s bezmála třiceti tisící mrtvými...více

Nevyhnutelné zvyšování? Daň z nemovitosti očima expertů

Nevyhnutelné zvyšování? Daň z nemovitosti očima expertů

Zdanění nemovitého majetku v Česku patří ve srovnání s Evropou spíš k nižším. A protože...více

Porodnické násilí nevede k ochraně dítěte, ale jen k násilí na ženách

Porodnické násilí nevede k ochraně dítěte, ale jen k násilí na ženách

Termín porodnické násilí se může zdát přehnaný. Jistě tu nikdo nechce záměrně páchat násilí...více

Vracejí se do porodnic škodlivé praktiky? Respekt k potřebám matky a dítěte je nutný i v pandemii

Vracejí se do porodnic škodlivé praktiky? Respekt k potřebám matky a dítěte je nutný i v pandemii

Mnozí zdravotníci v porodnicích si vykládají krizové postupy po svém a omezují práva matek...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.