Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Další příspěvky v diskuzi (celkem 17 komentářů)

10. 9. 2019 7:57 | L.I.

Mám jenom účet a zatím bez problém. Zakládala jsem na pobočce v Praze na Vinohradské bez objednaní, bez čekání, karta přišla domu. Zatím funguje jak má.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 2. 2019 14:04 | Nilok

Nedoporucuji, spatne zabezpeceni!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 2. 2019 14:11 | V.

Hrozná zkusenost! Na mesic mi ztratili hypoteku! Sliby nedrzi,priserny pristup. I potvrzeni o urocich mi poslali se spatnou castkou. Hned jak bude mozne refinancuji!!! Radsi si priplatim,nez se s nimi mesice vztekat!
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 2. 2019 2:51

Nikdy jsem se nesetkal s tak neprofesionalnim chovanim. Nejdrive reknou, ze dosahnete na konsolidaci jakou potřebujete a po tydnu sdělí, ze nedosahnete na nic. Ac ostatni banky se o me perou. Jedina výhoda teto banky je, ze reklamuji nejlepsi úrok . Radeji si procento priplatim a mam služby na urovni u jine banky. SBERBANKu ve Zlíně se vyhnete obloukem., tady si klienta neváží.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 6. 2018 11:11 | MB

Velmi negativní zkušenost. Banka mi po splacení hypotéky měla zaslat návrh na výmaz zástavního práva na KN, na tento dokument jsem čekala i přes mé urgence 7 týdnů...neuvěřitelná čekací lhůta mi byla stroze odůvodněna tím, že se to asi ztratilo na poště, podací číslo dopisu mi nesdělili. Až po výmazu zástavy jsem dostala peníze za prodej nemovistosti, takže díky bance jsem dostala peníze z právní úschovy o 7 týdnů později. Od banky odcházím, již jim více nedůvěřuji. Za komplikace se mi nikdo neomluvil. Nikdy více...
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 5. 2018 22:50 | Anna

Za mě rozhodně jinou banku. Při rušení účtu jsem se setkala s neochotou a paní za přepážkou byla opravdu protivná. Při zrušení účtu vám peníze převedou až za 3 pracovní dny i když by to mohli udělat ihned jako při normálním převodu. Navíc ani po třech dnech se jich tam člověk nedočká a kontroluje účet na smlouvě zda není chyba na straně zákazníka- není! Rozhodne nelituji toho, že jsem si ten účet zrušila a už si u této banky ani žádný nezaložilm...
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 11. 2017 13:09 | Matouš

Plusy: Bezplatná kreditní karta.
Mínusy: Nutnost použití tokenu pro přihlášení do IB. Internetové bankovnictví je nepřehledné a působí celkově velice špatným dojmem. Mobilní aplikace je prakticky nepoužitelná a působí celkově velice špatným dojmem. Možnost použití mob. aplikace jen na jednom zařízení. V přehledu karetních blokací se někdy stejná platba zobrazí dvakrát. Nelze změnit pin k. karty v IB. Nelze nastavit limity k. karty v IB. Nastavení limitů KK na pobočce stojí 70 Kč. Nelze (alespoň podle smlouvy) nastavit automatické inkaso celé splátky KK do jiné banky. Nutnost používat i jiný produkt banky, aby byla KK viditelná v IB. Nemožnost posílat pouze elektronický výpis. Nešlo mi platit na terminálech v Belgii. Jiná karta fungovala dobře. Přestalo mi fungovat přihlašování do mob. aplikace, telefon zmizel z autorizovaných zařízení. Při pokusu o opětovné přidání nešlo zvolit původní heslo, aktivace v telefonu se podařila až po reinstalaci aplikace a po zadání nového hesla. Přihlášení v mob. aplikaci ale nefungovalo s novým heslem, se starým však ano. Takovýto nepořádek opravdu nevzbudil moji důvěru. Asi po týdnu mi opět přestal přístup fungovat, napsalo to, že musím znovu autorizovat zařízení.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 1. 2016 13:55 | Josef Vyskočil

Dnes jsem si chtěl založit účet. Pobočka Praha 4, Pankrác. Po příchodu na pobočku: všechny okénka obsazené, kromě č.1, kde seděla blondýna.Bez klientů. Na obou kasách 2+2 zaměstanci. Na recepci nikdo. Po cca 5 min se ptám blondýny, jak to tu funguje. Po dotazu, co bych potřeboval, jsem vyzván, abych si na chvilku sedl. Sedám si a od lidí přede mnou se dozvídám, že oni již “chvilku sedí 15 min.” odcházím se ptát na pokladnu, jestli někdo pracuje na té recepci. Paní dělá, že mě nechápe a ptá se, co potřebuji. Opakuji svůj dotaz ohledně recepce. Stále dělá, že nechápe a mám se prý posadit. Chci zavolat vedoucího a opět dělá, že nechápe a mám se prý posadit. Trochu jsem si připadal jak ve vietnamské tržnici, když chcete něco reklamovat… Blondýna na 15 cm podpatcích se během 15 min stačila třikrát projít po hale. Po 15 min strávených zbytečně v této pobočce odcházím…lidé, kteří čekali přede mnou čekali dál…TAKŽE: Za mě SBERBANK NEBRAT!
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 12. 2014 16:26 | jaroslav

Dobry den.Chtel bych se podelit o mou zkusenost s zberbankou.Je to banka ktera neco jineho slibuje a neco jineho dela.Mesic mi tahali za fusekly az jsem to vzdal.Soveti no.
-7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 5. 2014 16:03 | Loreley

Moje zkušenost se Sberbank bohužel skončila dříve, než mohla začít. Při srovnání spořících účtů na webu mi vyšla nejlépe hned po mBank, kde už účet mám. Nabízeli 1,6% na spořícím účtu bez dalších poplatků (pouze 18,- Kč za odchozí platbu). Plus možnost on-line založení účtu - pro mě zásadní. Po vyplnění on-line formuláře mi bylo oznámeno, že mě do 3 dnů zkontaktuje pracovník banky. Nestalo se tak. Po 3 týdnech jsem o tom banku informovala prostřednictvím formuláře zpětné vazby. Nestalo se opět nic. Zkusila jsem tedy vyplnit formulář pro založení účtu znovu. Opět bez reakce. Tímto pro mě končí veškerá i budoucí spolupráce se Sberbank, která o nové klienty evidentně nemá velký zájem.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 2. 2013 21:55 | anicka

nejhorší banka, nikdy víc...
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 11. 2012 20:56 | Andrej

Na Slovensku to iste a ako bonus platíte už aj za otvorenie dverí v banke. Zďaleka sa im vyhýbajte.
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 4. 2010 12:26 | Pavel Rejn

Mám špatnou zkušenost, zapomněl jsem poslat 592 Kč a po roce mi bez jakéhokoli uponínky nebo upozornění přišel platební rozkaz na 6720 kč – pozor jsou to banditi
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 7. 2007 18:44

Vyhýbat se nejraději velkým obloukem. Pracovnící sice příjemní - ale velmi neinformovaní a navíc hrozné služby!! Každou maličkost musíte řešit na pobočce - i opakovaně - internetbankingem počínaje kontokorentem a jeho nastavením konče!! Heslo "Důvěra spojuje" zůstalo v zahraničí!
+74
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 5. 2005 20:58 | pampelka

Cenově přijatelná, příjemní pracovníci, odborná pomoc, pohodlí, srozumitelné podmínky... Pohoda, super. Doporučuji.
+83
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 7. 2003 12:22

Bezproblemova, relativne provozne levna banka. Zadne fronty, pozorna obsluha. Snad jedinym nedostatkem je jejich ponekud zastaraly "internetbanking".
+50
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 11. 2001 10:16 | urubkova

Oslovila me jejich kampan tady na serveru (to vyskakovaci okno) a tak jsem k nim dal penize. Byli mili, takze je chvalim.
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  10 911 480 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Články na Heroine.cz

Neschopná být mámou

Neschopná být mámou

Nový seriál porodní asistentky Alžběty Samkové se týká odvrácené strany období, kdy přichází...více

Jen si to -ová škrtněte, však ona si s vámi čeština poradí

Jen si to -ová škrtněte, však ona si s vámi čeština poradí

Jak vidím nepřechýlenou ženskou, otvírá se mně v kapse červené pero.

V Maroku zavřeli novinářku. Za předmanželský sex a nelegální potrat

V Maroku zavřeli novinářku. Za předmanželský sex a nelegální potrat

Osmadvacetiletá Hadžar Raissúníová čelí obvinění z nelegálního potratu a předmanželského...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Miroslav Kalousek

politik

Mirek Topolánek

expremiér a podnikatel

Miroslav Kalousek
ÚSPĚŠNOST
43,75 %

z 32 duelů
×
Mirek Topolánek
ÚSPĚŠNOST
25,58 %

z 43 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.