Spořitelna mění ceník. Zdraží i potvrzovací SMS
Co se děje | Petr Kučera | 22. 4. 2022 | 173 komentářů
Zpoplatnění ověřovacích SMS je nejvýraznější změnou v novém sazebníku. Připlatí si také zájemci o papírové výpisy.
Elektronické bankovnictví, jinak také internetové bankovnictví, je online forma bankovnictví umožňující klientům dané banky spravovat své finance a nakládat s nimi. K tomu potřebují elektronické zařízení. Mohou tak kdykoliv a odkudkoliv spravovat své peníze a mít přehled o výdajích i příjmech.
Mezi další výhody elektronického bankovnictví patří pohodlnost a rychlost. Nabízí přehled veškerých transakcí na účtu a pomáhají s plánováním financí. Není potřeba chodit do kamenných poboček a rozhraní elektronického bankovnictví je často uživatelsky přívětivé a návodné. Je třeba ale myslet na bezpečnost svých financí a stanovit si silná hesla, dvoufázová ověření a další dostupné prvky ochrany před zneužitím.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Co se děje | Petr Kučera | 22. 4. 2022 | 173 komentářů
Zpoplatnění ověřovacích SMS je nejvýraznější změnou v novém sazebníku. Připlatí si také zájemci o papírové výpisy.
Co se děje | Olga Skalková | 1. 9. 2023 | 15 komentářů
Česká spořitelna sloučí dvě dosud samostatné aplikace do jediné. George klíč začlení do hlavní bankovní aplikace George v mobilu. Co to znamená pro klienty?
Články | Michal Hazi | 24. 9. 2001
Dotovat studentská konta je součástí obchodní politiky většiny tuzemských bank. Do mainstreamu se s počátkem akademického roku zařadila i eBanka. Snaží se novým levným produktem oživit svou početně stagnující klientskou základnu?
Aktuality | Petr Kučera | 21. 10. 2022
Kvůli plánované odstávce nebude v sobotu 22. října dostupné přímé bankovnictví České spořitelny a ČSOB.
Co se děje | Petr Kučera | 11. 10. 2023 | 7 komentářů
Klienti České spořitelny dostanou v nejbližších dnech oznámení o novém ceníku. Má je hlavně motivovat k využívání digitálních a bezhotovostních služeb, říká banka.
Články | Tomáš Prouza | 13. 12. 2001
Zajímalo vás někdy, co si vlastně o bankách myslí jejich zákazníci, kterou mají nejraději a kterou naopak nemohou ani vystát? Nás ano. Takže jsme se zeptali.
Co se děje | Petr Kučera | 19. 9. 2023 | 19 komentářů
Další dvě banky zavedou poplatek za potvrzovací SMS k internetovému bankovnictví. Chtějí klienty přesvědčit, aby začali využívat aplikaci v chytrém mobilu. Začíná se mluvit také o zastaralosti samotného internetového bankovnictví.
Co se děje | Kateřina Hovorková, Petr Kučera | 21. 2. 2024
Klienti Komerční banky už nebudou moct zadávat platební příkazy a využívat další služby přes telefonního bankéře. Už dříve tuto službu zrušily UniCredit Bank a ČSOB.
Články | redakce Peníze.CZ | 6. 1. 2006
Uteklo vám v prosinci něco z našeho denního zpravodajství? Víte, co se událo v oblasti bankovnictví, daní, bydlení, investování a dalších? Jste si jisti, že jste nepropásli některou z povinností vůči státu? Nahlédněte do výběru prosincových událostí.
Články | redakce Peníze.CZ | 24. 8. 2004
Co si o tom myslíte | redakce Peníze.CZ | 10. 2. 2011 | 10 komentářů
Banky rozšiřují elektronické bankovnictví a zvýhodňují ty, kteří je využívají. Řada z nich má ovšem zároveň pobočkovou síť pro ty, kteří vyžadují služby na přepážce, což činnost bank prodražuje. Přijde tedy někdy doba, kdy bankovní pobočky zmizí a bude existovat jen elektronické bankovnictví?
Analýza | Jan Stuchlík, Patrik Nacher | 16. 9. 2010 | 22 komentářů
Nejlevnějším účtem pro klienty, kteří všechny transakce uskuteční přes internetové bankovnictví, zůstává mKonto od mBank. Zjistil to průzkum sazebníků bank, který provedly servery Peníze.cz a Bankovnípoplatky.com.
Články | Michal Hazi | 9. 6. 2001 | 6 komentářů
Rok poté, co Československá obchodní banka převzala Investiční a Poštovní banku, se sjednocují produkty a systémy obou peněžních domů. Do konce roku přestanou existovat dvě produktové řady - vznikne jednotná nabídka. V souvislosti s přechodem na systém IPB Profile se také změní sazebník poplatků a odměn.
Co se děje | Olga Skalková | 17. 5. 2023
Akce se týká klientů, kteří bankovní identitu nepoužili v posledních 14 měsících vůbec nevyužili, a to ani k přihlášení do elektronického bankovnictví. Z konkurenčních bank nevyloučila podobný krok jen ČSOB.
Články | Daniel Martinec | 27. 11. 2001
Většina bank zvýhodňuje přístup k účtu pomocí kanálů přímého bankovnictví, a tak je mnohdy lepší vyslat na pobočku místo manžela textovku. Když však spočítáme ušetřenou částku, vyvstane otázka, zda se to opravdu vyplatí.
Články | Tomáš Prouza | 6. 12. 2001
Zajímalo vás někdy, co si vlastně o bankách myslí jejich zákazníci, kterou mají nejraději a kterou naopak nemohou ani vystát? Nás ano. Takže jsme se zeptali.
Články | Michal Hazi | 14. 6. 2001
Skupinou klientů, která bude integrací produktů bývalé IPB a "staré" ČSOB nejvíce zasažena, jsou studenti, jimž donedávna nabízela Obchodní banka zajímavý Student program. V tomto článku přinášíme klientům s indexem v kapse informace o tom, jaké změny je čekají. A pokud uvažujete o novém studentském kontu, máme pro vás navíc dobrý tip!
Články | Petr Vykoukal | 1. 11. 2002
Dnes vám přinášíme další příběh z naší série. Tentokrát o teenageru Vojtovi, který sice teprve nedávno oslavil osmnácté narozeniny, stihl už ale rok studovat ve Spojených státech, utvořit si vlastní názor na českou školu a naučit se psát články.
Články | redakce Peníze.CZ | 14. 7. 2003
Články | Pavel Slavík | 4. 5. 2006
Analýza | Jan Stuchlík, Patrik Nacher | 21. 9. 2010 | 3 komentáře
Banky se snaží odrazovat klienty od návštěvy poboček vysokými cenami za osobní služby bankéřů. Přesto skoro polovina bankovních klientů transakce na pobočkách vyžaduje. Přicházejí tak každý měsíc i o více než sto korun.
Aktuality | Petr Kučera | 20. 6. 2019
Elektronické bankovnictví už využívá ke správě svých financí naprostá většina (95 procent) obyvatel Česka, která má přístup k internetu. Oproti loňsku je to o pětinu víc. Ukázal to čerstvý průzkum, který pro Českou bankovní asociaci udělala agentura SC&C na reprezentativním vzorku 1011 lidí ve věku od 18 do 79 let.
Aktuality | Petr Kučera | 21. 6. 2019
Kvůli plánované údržbě elektronického bankovnictví ČSOB (včetně Poštovní spořitelny) nebudou v sobotu 22. června dostupné některé služby.
BrandInsight | Michael Durčák | 19. 12. 2023
Vybrat kontakt ze seznamu, zadat částku, potvrdit. Cílem nových plateb na kontakt je především zjednodušit posílání malých částek v rodině a mezi přáteli. Mezi prvními bankami, které službu spustily, je Raiffeisenbank. Jak to funguje, popisuje šéf jejího digitálního bankovnictví Michal Plzák.
Články | Pavel Slavík | 25. 5. 2007
Články | Michal Hazi | 18. 9. 2001 | 1 komentář
Česká spořitelna doplňuje své služby v oblasti přímého bankovnictví. Včera spustila nový produkt telefonního bankovnictví - Servis 24.
Články | Dušan Hradil | 8. 1. 2002
Při výběru banky se vyplatí počítat, i na běžném účtu se totiž dá ušetřit. A pokud budete své peníze točit elektronicky, můžete uspořit ještě více.
Články | Petr Vykoukal | 11. 1. 2001
Ještě před rokem platilo rčení "všichni tam musíme" i o pobočkách bank, dnes se díky rostoucí nabídce služeb elektronického bankovnictví stává osobní návštěva banky spíše zbytečnou ztrátou času. Před dvanácti měsíci nabízela většina bank pouze zjištění zůstatku po telefonu a homebanking, dnes je v nabíce každé z nich alespoň jedna možnost přímé komunikace, kterou využívá každý desátý klient.
Aktuality | Petr Kučera | 20. 5. 2021 | 4 komentáře
UniCredit Bank vylepšila mobilní aplikaci Smart Banking. Klienti si tak mohou zobrazit PIN, přidat Visa kartu do Apple Pay nebo obdržet doklad o platbě na e-mail.
Aktuality | Kateřina Hovorková | 11. 1. 2024
Bankovní identitu už použily čtyři miliony uživatelů, což je dvakrát víc než ji využilo ke konci roku 2022. Lidé prostřednictvím této identity loni uskutečnili 15 milionů transakcí vůči státní správě a čtyři miliony ověření na webech soukromých společností. Statistiky za rok 2023 dnes představila společnost Bankovní identita, společný podnik devíti bank.
Stránka 1/4
Předchozí
Následující