Hlasování v Ceně veřejnosti probíhá dvoukolově. V prvním, nominačním kole, které bude ukončeno v březnu 2009, se hlasuje prostřednictvím internetu na www.zlatakoruna.info. Dvacet produktů s nejvyšším počtem nominačních hlasů postoupí do finálového kola, které proběhne na internetu a navíc i prostřednictvím SMS zpráv.
V nominačním kole se hlasuje o všech produktech, které jsou umístěné na výše uvedeném webu. Návštěvník může dát hlas také jakémukoliv dalšímu produktu, který není na webu uveden, a to tak, že jeho název napíše do hlasovacího formuláře.
V roce 2008 byl v obou anketách odevzdán rekordní počet 43 293 hlasů a účastníci vybrali vítěze z celkového počtu 540 finančních produktů.
„Těší nás, že zájem o toto hlasování rok od roku roste. To samo o sobě potvrzuje, že veřejnost se stále více zajímá o to, co a v jaké kvalitě finanční trh nabízí. Z reakcí finančních společností je navíc patrné, že oběma oceněním, reprezentujícím názor samotných klientů, přikládají stále větší význam, “ říká Pavel Doležal, ředitel soutěže Zlatá koruna.
Výsledky hlasování v 6. ročníku Zlaté koruny:
Cena veřejnosti
1. mKonto - osobní účet/mBank - BRE Bank SA organizační složka podniku
2. SERVIS 24/Česká spořitelna, a.s.
3. Aviva EasyLife/Aviva životní pojišťovna, a.s.
Cena podnikatelů
1. TREND 07/Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group
2. EUROleasing 2007/ČSOB Leasing, a.s.
3. Postkonto - program Max/Poštovní spořitelna
Kontakt pro novináře:
Jaroslav Brož
e-mail: broz@zlatakoruna.info
mobil: 602 27 85 85
O soutěži Zlatá koruna
Soutěž Zlatá koruna oceňuje nejlepší finanční produkty roku na českém trhu. Od roku 2003 se jí zúčastňují všechny významné banky, pojišťovny, leasingové, investiční a další finanční společnosti. Přihlášené produkty v 15 kategoriích hodnotí Finanční akademie složená z 260 finančních odborníků. Finanční akademie kromě ocenění v jednotlivých kategoriích uděluje také cenu Novinka roku. Výsledky hodnocení ve Zlaté koruně pomáhají veřejnosti snáze se orientovat v nabídce finančních produktů, motivují občany k tomu, aby se více zajímali o vlastnosti jednotlivých produktů a lépe porozuměli nabídkám finančních společností.
Významnou součástí Zlaté koruny je hlasování o Cenu veřejnosti, kdy nejoblíbenější finanční produkty volí veřejnost prostřednictvím internetu a SMS zpráv. V roce 2008 bylo hlasování rozšířeno o Cenu podnikatelů, kterou se oceňují nejlepší finanční produkty pro malé a střední podnikatele. Do veřejného hlasování se v roce 2008 zapojil rekordní počet více než 40 tisíc účastníků.
Zlatá koruna svým zaměřením přispívá ke zdravé konkurenci, podporuje vznik nových produktů a veřejnosti napomáhá k vyšší finanční gramotnosti. Výsledky letošního ročníku soutěže byly slavnostně vyhlášeny 5. června 2008 v TOP HOTELU Praha.
Další informace o soutěži Zlatá koruna a souhrnné výsledky všech uplynulých ročníků najdete na www.zlatakoruna.info.
Sdílejte článek, než ho smažem