Články | Petr Vykoukal | 11. 12. 2001
Většina zahraničních bank, které přišly na český trh začátkem devadesátých let, se zpočátku soustředila na podnikovou klientelu. Čas však změnil českého klienta a tím i jeho atraktivitu pro tyto původně "korporátní" banky.
Investiční produkty | Petr Čermák | 9. 11. 2007 | 1 komentář
Zneužití neveřejných informací při obchodování na burze se v Česku trestá. Problém ovšem bývá určit, která informace ještě dokáže trhem pohnout tak, aby ten, kdo jí zná, na takovém pohybu vydělal.
Články | Lukáš Půda | 23. 5. 2001 | 4 komentáře
Nastává doba dovolených. Stovky tisíc lidí využívají každoročně služeb cestovních kanceláří. U koho si zájezd koupit? Dát přednost malé nebo větší cestovce? Rozhodování sice ovlivňuje cena, ale důležitou roli hraje také příjemné chování a informovanost pracovníků pobočky. Reportér Peněz.CZ po roce zopakoval test s cílem zjistit, nakolik se chování cestovek zlepšilo.
Články | Petr Vykoukal | 4. 9. 2000
Uvažujete o stavbě domu a při jeho financování chcete kromě hypotéky využít i stavebního spoření. Běžná situace, kterou řeší stále více lidí. Jaké jsou možnosti, jsme zjišťovali v testu obchodních zástupců.
Články | Monika Brázdilová | 31. 1. 2001
Již tento týden přinesou děti domů vysvědčení. Možná vás při jeho prohlížení napadne, co udělat pro to, aby výsledky byly příště lepší.
Platební karty | Věra Tůmová | 16. 10. 2007
Měsíčně se v Česku ztratí či ukradne tisíce platebních karet. Majitele karet před zneužitím ztracené karty chrání pojištění. Nové čipové karty jsou relativně bezpečné. Je proto otázka, zda má smysl sjednávat pojištění proti zneužití i k nim.
Články | Leoš Bárta | 23. 11. 2001
Hodnocení www prezentací finančních institucí se dostalo v posledním letošním kole do zvláštní situace. Hodnotit se totiž budou stránky finančních produktů, tzv. produktové microsites. To je ale trochu jiná práce, než na kterou jsme byli zvyklí. Přicházejí nová měřítka a jiné souvislosti. A zůstanou jen dobré weby.
Akcie | redakce Peníze.CZ | 9. 11. 2007 | 4 komentáře
Řídit se při investování do akcií tradičními pravidly a poučkami se nemusí vždy vyplatit, upozorňuje analytická a investiční společnost Morningstar. Nesledujících sedm rad vás může inspirovat k novému přemýšlení o svých investicích.
Co se děje | Vladimír Pikora | 1. 12. 2005 | 1 komentář
Průměrná mzda letos nejspíš přesáhne 19 000 Kč. Koncem příštího roku by již měla převýšit 22 000 Kč. Platy ve veřejné sféře zaostávají za těmi v oblasti soukromé v průměru již jen o 433 Kč měsíčně. Německou úroveň mezd při troše štěstí doženeme "už" v roce 2037. To jsou jen úryvky z komentáře hlavního ekonoma Volksbank ke včera zveřejněným platovým statistikám.
Polemika | Jan Jedlička | 17. 9. 2007 | 1 komentář
Po vstupu Česka do eurozóny budou převody peněz do ciziny levnější, jednodušší a rychlejší. Totéž bude platit i pro platby kartou a výběry z bankomatů.
Články | Zdeněk Fekar | 2. 5. 2001 | 2 komentáře
Konzumenti jogurtů trpí méně alergiemi a nemocemi vůbec. Dokazují to výsledky lékařských studií, na něž se ostatně často odvolávají i reklamy mlékárenských producentů. Peníze.CZ dnes přinášejí slíbený aktuální přehled nejvýhodnějších cen jogurtů a mléčných výrobků.
Články | Dušan Hradil | 13. 3. 2002
Řadový zákazník banky disponující nejvýše statisíci korun je odkázán na přepážku. Klienta s několika miliony v kapse přivítá ve své kanceláři jeho vlastní privátní bankéř.
Investiční produkty | Aleš Vocílka | 11. 10. 2007
Každý investor by měl znát svůj profil osobnosti, aby pochopil, v čem jsou jeho obvyklé reakce na tržní podněty jiné než reakce průměru trhu. Dokáže se pak lépe rozhodovat.
Kariéra | Táňa Chadrabová | 19. 10. 2007 | 7 komentářů
Nabídka volných pracovních míst pro absolventy vysokých škol poprvé v historii převýšila poptávku, a to o 28 %. Všichni vysokoškoláci ale na dobře placené místo pomýšlet nemohou. Podívejte se na žebříček nejlepších a nejhorších škol podle nezaměstnanosti absolventů.
Články | redakce Peníze.CZ | 24. 1. 2002 | 1 komentář
Hledáte práci? Nic složitého. Personalističtí supové se o Vás poperou, ale pravděpodobnost, že najdete opravdu zajímavou práci je minimální. Tisk se hemží atraktivními inzeráty, z www stránek na Vás každou chvíli bliká neopakovatelná nabídka té správné práce, na jejímž konci je splnění snů o kariéře.