Finanční rezerva
Rozšířená verze kalkulačky
Další kalkulačky
Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Matěj Hollan
aktivista
Tamara Kotvalová
podnikatelka, Carollinum
50,00 %
z 2 duelů
0,00 %
z 1 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
V cestovkách se k zákazníkům chovají lépe
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
19. 2. 2004 12:37
Dobrý den, mám bohužel špatnou zkušenost s CK Kellner, Písek.Loni v létě jsme s manželem byli s touto CK v Dalmácii, Gradacu. Zájezd byl sjednán v CA Vele koncem února, zaplacen, do smlouvy uvedeny požadavky, připsané na okraj ohledně mého zdravotního stavu. Zájezd sjednán na 2 termíny (14 dní). Průběh dobrý, ale! den před odjezdem večer (kolem 22 hod.) jsme se od místní delegátky dozvěděli, že zpáteční cesta pro nás není zajištěna, nejsou místa v autobuse!Již v průběhu pobytu delegátka CK připomínala, aby nezapomněli počítat s námi s odjezdem. Návrh delegátky, abychom cestovali zpět do Prahy každý v jiném autobuse, s jinou hodinou odjezdu a do různého místa příjezdu (Praha, Písek) jsme pochopitelně rozhořčeně odmítli, poté delegátka telefonickými dotazy u delegátů ostatních CK zjišťovala, zda nemají volná místa. Odjeli jsme nakonec s jinou CK, při nástupu jsme zjistili, že sedíme na posledních sedadlech tzv."pětce". Seděli jsme zde 4 osoby.V průběhu cesty za námi přišla techn.delegátka a chtěla na nás tuto cestu zaplatit v hotovosti, jinak že nás vysadí ve Splitu! Odmítli jsme s tím, že cesta je placena u CK Kellner.Po domluvě techn.del. s vedením, jsme po sepsání "čestného prohlášení" v cestě pokračovali. Na mou reklamaci odpověděla majitelka CK Kellner, že mou reklamaci neuznává, neboť zpáteční cesta proběhla v pořádku a byla řádně zajištěna, že mé přání cestovat společně s manželem bylo splněno a nevidí tedy důvod k reklamaci.Na můj další dopis již neodpověděla vůbec. Následky tohoto stresu a rozčílení nesu dodnes. Můj zdravotní stav se natolik zhoršil, že po několika dlouhodobých PN jsem byla uznána plně invalidní.Tento zájezd k moři, který měl být pro mne léčebný, vedl naopak ke značnému zhoršení zdravotního stavu.
Proto pozor na tuto CK, a když tak jeďte pouze na týden!
S pozdravem
postižená zákaznice CK Kellner
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
23. 5. 2001 11:41, FekarZ
Mám čerstvou zkušenost z května s cestovní kanceláří Kings Travel (Václavské náměstí 17, Praha 1). Odpověděla jsem na ulici na nějaké jejich otázky a o několik dní později mi volali, že prý jsem vyhrála zájezd. Když jsem se výslovně ptala, zda to není nějaký vtip, nebo zda nebudu muset něco doplácet či přikupovat nějakou službu, řekli mi, že ne. A tak jsem se na dojednanou schůzku a údajné předání zájezdu dostavila. A výsledek? Na místě nás bylo podobně napálených mnohem více a samozřejmě - výhra sice platí, ale museli bychom si koupit další služby. To asi moc seriózní jednání s klienty není.
Další příspěvky v diskuzi (celkem 7 komentářů)
3. 1. 2017 21:58 | Renata Šlapanska
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 8. 2016 18:05 | Petr Matuška
16. 5. 2013 11:15
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 5. 2013 11:12
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
19. 2. 2004 12:37
23. 5. 2001 11:41 | FekarZ
23. 5. 2001 6:46