V cestovkách se k zákazníkům chovají lépe

Lukáš Půda | | 23. 5. 2001 | 7 komentářů
Nastává doba dovolených. Stovky tisíc lidí využívají každoročně služeb cestovních kanceláří. U koho si zájezd koupit? Dát přednost malé nebo větší cestovce? Rozhodování sice ovlivňuje cena, ale důležitou roli hraje také příjemné chování a informovanost pracovníků pobočky. Reportér Peněz.CZ po roce zopakoval test s cílem zjistit, nakolik se chování cestovek zlepšilo.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

19. 2. 2004 12:37

Dobrý den, mám bohužel špatnou zkušenost s CK Kellner, Písek.Loni v létě jsme s manželem byli s touto CK v Dalmácii, Gradacu. Zájezd byl sjednán v CA Vele koncem února, zaplacen, do smlouvy uvedeny požadavky, připsané na okraj ohledně mého zdravotního stavu. Zájezd sjednán na 2 termíny (14 dní). Průběh dobrý, ale! den před odjezdem večer (kolem 22 hod.) jsme se od místní delegátky dozvěděli, že zpáteční cesta pro nás není zajištěna, nejsou místa v autobuse!Již v průběhu pobytu delegátka CK připomínala, aby nezapomněli počítat s námi s odjezdem. Návrh delegátky, abychom cestovali zpět do Prahy každý v jiném autobuse, s jinou hodinou odjezdu a do různého místa příjezdu (Praha, Písek) jsme pochopitelně rozhořčeně odmítli, poté delegátka telefonickými dotazy u delegátů ostatních CK zjišťovala, zda nemají volná místa. Odjeli jsme nakonec s jinou CK, při nástupu jsme zjistili, že sedíme na posledních sedadlech tzv."pětce". Seděli jsme zde 4 osoby.V průběhu cesty za námi přišla techn.delegátka a chtěla na nás tuto cestu zaplatit v hotovosti, jinak že nás vysadí ve Splitu! Odmítli jsme s tím, že cesta je placena u CK Kellner.Po domluvě techn.del. s vedením, jsme po sepsání "čestného prohlášení" v cestě pokračovali. Na mou reklamaci odpověděla majitelka CK Kellner, že mou reklamaci neuznává, neboť zpáteční cesta proběhla v pořádku a byla řádně zajištěna, že mé přání cestovat společně s manželem bylo splněno a nevidí tedy důvod k reklamaci.Na můj další dopis již neodpověděla vůbec. Následky tohoto stresu a rozčílení nesu dodnes. Můj zdravotní stav se natolik zhoršil, že po několika dlouhodobých PN jsem byla uznána plně invalidní.Tento zájezd k moři, který měl být pro mne léčebný, vedl naopak ke značnému zhoršení zdravotního stavu.
Proto pozor na tuto CK, a když tak jeďte pouze na týden!
S pozdravem
postižená zákaznice CK Kellner

+6
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

23. 5. 2001 11:41, FekarZ

Mám čerstvou zkušenost z května s cestovní kanceláří Kings Travel (Václavské náměstí 17, Praha 1). Odpověděla jsem na ulici na nějaké jejich otázky a o několik dní později mi volali, že prý jsem vyhrála zájezd. Když jsem se výslovně ptala, zda to není nějaký vtip, nebo zda nebudu muset něco doplácet či přikupovat nějakou službu, řekli mi, že ne. A tak jsem se na dojednanou schůzku a údajné předání zájezdu dostavila. A výsledek? Na místě nás bylo podobně napálených mnohem více a samozřejmě - výhra sice platí, ale museli bychom si koupit další služby. To asi moc seriózní jednání s klienty není.

-6
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 7 komentářů)

3. 1. 2017 21:58 | Renata Šlapanska

Ráda bych reagovala na příspěvek p.Matušky, kde nepravdivě popisuje situaci.Objednal si pokoj bez klimatizace a byl tedy ubytován přesně podle voucheru. Toto jsem ověřovala s vedoucím recepce Solarisu i s majitelem ck p.Kellenerem. Klient si toto nenechal vysvětlit, opakovaně mi telefonoval a vyhrožoval žalobou a právníky. V den nájezdu mají delegáti nejvíce práce s organizací dopravy klientů,informačními schůzkami po hotelích a do toho nepřetržitě zvoní telefon. Když už jsem mu po několikáté během informační schůzky před nemalou skupinou nových klientů vysvětlovala co znamená voucher a že klimatizaci si skutečně nezaplatil, p.Matuška k vyhrožování přidal i medializaci ve sdělovacích prostředcích. Na to jsem mu skutečně řekla, že ve smlouvě ani na voucheru klimatizaci nemá a nepomůže mu ani televize. Šlapanská
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 8. 2016 18:05 | Petr Matuška

Dobrý den, mám velmi špatnou zkušenost s cestovní kanceláří Kellner. Při objednání zájezdu jsme byli uvedeni v omyl a objednali si pokoj s klimatizací. Na voucheru byl uveden typ pokoje, který podle katalogu klimatizaci obsahuje, ale na místě jsme byli informováni, že mají dva typy stejně nazvaných pokojů, kde u jedněch klima je a u druhých ne. Snažili jsme se reklamovat tuto záležitost přes delegátku a tato arogantní sprostá osoba (pí. Šlapaňská) nás hrubě odbyla se slovy "když se vám to nelíbí, obraťte se klidně na televizi"! Arogance a podvod. Dobrá reklama pro cestovní agenturu. Obloukem se jim příště vyhnu
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 5. 2013 11:15

Dobrý den, taky jsme naletěli, ale už asi před 15 lety... dokonce jsme se s manželem s nimi soudili. Dostali jsme všechny peníze zpět. Naprosto nevýhodné podmínky, ze začátku vypadá vše super, ale pokud pak vezmete do ruky tužku, papír a kalkulačku, tak se nestačíte divit !!! Od Kings Travel raději dál !
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 5. 2013 11:12

Dobrý den, taky jsme naletěli, ale už asi před 15 lety... dokonce jsme se s manželem s nimi soudili. Dostali jsme všechny peníze zpět. Naprosto nevýhodné podmínky, ze začátku vypadá vše super, ale pokud pak vezmete do ruky tužku, papír a kalkulačku, tak se nestačíte divit !!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 2. 2004 12:37

Dobrý den, mám bohužel špatnou zkušenost s CK Kellner, Písek.Loni v létě jsme s manželem byli s touto CK v Dalmácii, Gradacu. Zájezd byl sjednán v CA Vele koncem února, zaplacen, do smlouvy uvedeny požadavky, připsané na okraj ohledně mého zdravotního stavu. Zájezd sjednán na 2 termíny (14 dní). Průběh dobrý, ale! den před odjezdem večer (kolem 22 hod.) jsme se od místní delegátky dozvěděli, že zpáteční cesta pro nás není zajištěna, nejsou místa v autobuse!Již v průběhu pobytu delegátka CK připomínala, aby nezapomněli počítat s námi s odjezdem. Návrh delegátky, abychom cestovali zpět do Prahy každý v jiném autobuse, s jinou hodinou odjezdu a do různého místa příjezdu (Praha, Písek) jsme pochopitelně rozhořčeně odmítli, poté delegátka telefonickými dotazy u delegátů ostatních CK zjišťovala, zda nemají volná místa. Odjeli jsme nakonec s jinou CK, při nástupu jsme zjistili, že sedíme na posledních sedadlech tzv."pětce". Seděli jsme zde 4 osoby.V průběhu cesty za námi přišla techn.delegátka a chtěla na nás tuto cestu zaplatit v hotovosti, jinak že nás vysadí ve Splitu! Odmítli jsme s tím, že cesta je placena u CK Kellner.Po domluvě techn.del. s vedením, jsme po sepsání "čestného prohlášení" v cestě pokračovali. Na mou reklamaci odpověděla majitelka CK Kellner, že mou reklamaci neuznává, neboť zpáteční cesta proběhla v pořádku a byla řádně zajištěna, že mé přání cestovat společně s manželem bylo splněno a nevidí tedy důvod k reklamaci.Na můj další dopis již neodpověděla vůbec. Následky tohoto stresu a rozčílení nesu dodnes. Můj zdravotní stav se natolik zhoršil, že po několika dlouhodobých PN jsem byla uznána plně invalidní.Tento zájezd k moři, který měl být pro mne léčebný, vedl naopak ke značnému zhoršení zdravotního stavu. Proto pozor na tuto CK, a když tak jeďte pouze na týden! S pozdravem postižená zákaznice CK Kellner
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 5. 2001 11:41 | FekarZ

Mám čerstvou zkušenost z května s cestovní kanceláří Kings Travel (Václavské náměstí 17, Praha 1). Odpověděla jsem na ulici na nějaké jejich otázky a o několik dní později mi volali, že prý jsem vyhrála zájezd. Když jsem se výslovně ptala, zda to není nějaký vtip, nebo zda nebudu muset něco doplácet či přikupovat nějakou službu, řekli mi, že ne. A tak jsem se na dojednanou schůzku a údajné předání zájezdu dostavila. A výsledek? Na místě nás bylo podobně napálených mnohem více a samozřejmě - výhra sice platí, ale museli bychom si koupit další služby. To asi moc seriózní jednání s klienty není.
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 5. 2001 6:46

Protože jsme z opačného konce republiky, v letošním roce jsme poprvé využili výběr a objednání rekreace prostřednictvím e-mailu, a to u cestovní kanceláře Alexandria v Praze. Jednání velice příjemné, rychlé. Doufáme jen, že i samotná rekreace bude takto příjemná a bezproblémová. Hodnocení této CK však není v průzkumu. Máte s ní někdo praktické zkušenosti?
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Matěj Hollan

aktivista

Tamara Kotvalová

podnikatelka, Carollinum

Matěj Hollan
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 2 duelů
×
Tamara Kotvalová
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services