Recenze | Petr Kučera | 25. 2. 2025
![Spořitelna vylepšila George. Vyzkoušeli jsme, co umí nový chatbot]()
S receptem poradí výborně, chce si povídat i o sportu. S praktickým využitím v bankovnictví je to někdy horší. Podívejte se, co zatím dokáže nová funkce nazvaná Hey, George.
Co se děje | Petr Kučera | 14. 2. 2025 | 1 komentář
![Hey, George! Spořitelna spouští chatbota v mobilní aplikaci]()
Klienti České spořitelny letos dostanou k dispozici digitálního asistenta. Má jim odpovídat nejen na otázky týkající se bankovních služeb, ale třeba také počasí nebo receptů.
Analýza | Martin Mašát | 5. 2. 2025 | 1 komentář
![Podílové fondy: Ceny akcií zasáhl Trump i válka umělých inteligencí]()
Vstoupili jsme do éry, kdy je jisté jen to, že nic není jisté. Analýzu podílových fondů za leden přináší Martin Mašát, ekonom společnosti Partners.
Recenze | Petr Kučera | 24. 1. 2025 | 4 komentáře
![Co opravdu umíš, Kate? Vyzkoušeli jsme virtuální asistentku ČSOB]()
„Nemusíte mi nic složitě vysvětlovat a můžete se mnou mluvit jako s živým člověkem. Rozumím vám,“ vybízí Kate. Ne všichni klienti s tím souhlasí. Její schopnosti jsme teď otestovali i my.
Analýza | Martin Mašát | 7. 1. 2025 | 3 komentáře
![Akcie zářily díky technologiím. Dluhopisy mají dobrý rok před sebou]()
Podílové fondy zaměřené na akcie sice v prosinci mírně propadaly, investorům to ale vrásky dělat nemusí. A ti, kteří sázejí spíš na dluhopisy, se můžou těšit na letošní bohatou sklizeň. Vývoj podílových fondů hodnotí Martin Mašát, ekonom společnosti Partners.
BrandVoice | Tom Zrubecký | 20. 12. 2024
![Úspěch při získávání talentů závisí i na délce náboru. Firmy spoléhají na AI]()
Získat kvalifikované lidi je pro české firmy stále složitější. Aby přilákaly nejlepší talenty a zefektivnily nábor, obracejí se na umělou inteligenci a automatizaci. Moderní HR nástroje přinášejí řadu výhod a pomáhají firmám získat konkurenční náskok. Jaké konkrétní přínosy technologie nabízejí?
Aktuality | Pavla Adamcová | 3. 11. 2024 | 1 komentář
![Vyhledá slevu, nasměruje k pečivu. Chytrý vozík přijíždí]()
Americká firma Instacart představila svůj chytrý nákupní vozík Caper Cart. Vozík umí zákazníkovi říct, kde v prodejně najde různé zboží, rovnou zváží zeleninu a ovoce, spočítá cenu (pomoci QR kódu na zboží), případně vyhledá akční nabídky.
BrandInsight | Iva Brejlová | 15. 10. 2024
![V digitalizaci jsou české firmy na evropské špici]()
Zatímco státní správa hovoří o „country for the future“, tedy zemi pro budoucnost, české podniky se do moderních technologií už dávno naplno pustily. Podle nejnovější zprávy společnosti Asseco Solutions jsou v digitalizaci hned na druhém místě v Evropské unii.
Co si o tom myslíte | Pavla Adamcová | 4. 10. 2024 | 7 komentářů
![Haló, tady robot. Češi si s automaty moc nerozumějí, firmy si je chválí]()
Skákají do řeči, nadávají, jsou sarkastičtí, pokládají složité otázky. Zatímco operátoři infolinek si s takovými zákazníky umí poradit, jejich robotičtí kolegové trochu tápou. Jak se takzvaní voiceboti uchytili v call centrech tuzemských firem?
BrandInsight | Radim Zelený | 25. 9. 2024
![Chceme do vedení lidi z generace Z, říká manažer České spořitelny]()
Soužití takzvaných boomerů s mileniály a generací Z se neobejde bez velké míry svobody a zároveň hledání nových cest, říká David Vrba, mentor a šéf týmu People and Culture v České spořitelně. Jednou z těch cest je i stínové představenstvo složené výhradně z mladých lidí, které Spořitelna buduje.
Rozhovor | Kateřina Hovorková | 13. 8. 2024 | 1 komentář
![Firmy chtějí jednorožce. Realita trhu práce je ale jiná, říká šéfka personální agentury]()
Kdo je teď pro firmy ideální zaměstnanec a vyplatí se jim na něj čekat? Po kom tuzemské společnosti nejvíce prahnou a dokáží ho také náležitě zaplatit? Aktuální situaci na trhu práce popisuje ředitelka personální agentury Hays Agnieszka Pietrasik.
BrandInsight | Jan Záluský | 25. 6. 2024
![V bance musí radit lidé, všechno ostatní digitalizujeme]()
„Aby digitalizace bankovnictví uspěla, musíme vědět, pro koho ji děláme. S klienty věci často konzultujeme a ověřujeme,“ říká František Ježek, člen představenstva a ředitel korporátního bankovnictví Raiffeisenbank.
Analýza | Martin Mašát | 8. 3. 2024 | 1 komentář
![Podílovým fondům se daří. Akcie jedou na vlně technologií]()
Zatímco akciím pomáhá až nekritická víra v budoucnost umělé inteligence, ceny dluhopisů poslalo nahoru rozhodnutí České národní banky.
BrandInsight | Miroslav Hlaváč | 24. 11. 2023
![Business intelligence je nemilosrdná, pravdu nepřikrášluje]()
O horkém trendu, nástrojích business intelligence (BI), v současné době slyšíme doslova ze všech stran. Pokud už je střední či větší firma nepoužívá, minimálně se o ně živě zajímá. Proč?
Investiční kompas | Štěpán Hájek | 19. 10. 2023
![Porostou ještě akcie do konce roku, nebo se mašina zasekne?]()
Akciové trhy sice od srpna mírně klesly, ve srovnání s počátkem roku jsou na tom ale pořád dobře. Investoři akciím věří. Jen jestli to s tou vírou nepřehánějí.
Komentář | Martin Mašát | 9. 6. 2023
![Umělá inteligence zvedla ceny akcií. Jak si stojí podílové fondy?]()
Vývoj podílových fondů pravidelně hodnotí Martin Mašát, investiční stratég skupiny Partners. Jak si vedly v květnu, jak za posledních dvanáct měsíců a jaká je jejich dlouhodobá výkonnost?
BrandInsight | Jan Strmiska | 11. 11. 2022
![Tvoříme stroje s osobností]()
Zakladatelé firmy AddAI.Life Jindřich Chromý a Tomáš Jindra se scházejí v moderním coworkingovém prostoru Meandr Řevnice a srší z nich nadšení. Jejich virtuální asistenti s umělou inteligencí komunikují s klienty v bankách i předních, nejen českých společnostech. Vyvíjejí například Anetu pro Air Bank.
Aktuality | Jiří Hovorka | 18. 8. 2021 | 7 komentářů
![Uchazeče o práci třídí v bance robot. Zhodnotí vás v mailu]()
UniCredit Bank pro nábor zaměstnanců nově využívá umělou inteligenci. Od července na to v Česku a na Slovensku postupně nasazuje nového chatbota, se kterým už bylo v kontaktu přes 250 uchazečů o práci.
Aktuality | Petr Kučera | 20. 5. 2020
![Chatbot České spořitelny už pomůže nejen s přihlášením]()
Chatbota jménem George mohou klienti České spořitelny nově využít také na hlavní stránce banky pro osobní finance. Už od loňského prosince je k dispozici na přihlašovací stránce do internetového bankovnictví.
Aktuality | Jiří Hovorka | 12. 12. 2019 | 2 komentáře
![S přihlášením do George pomůže chatbot. Umí i vtipy]()
Česká spořitelna spustila na přihlašovací stránce do internetového bankovnictví chatbota. Ten bude klientům pomáhat s prvním přihlášením do přímého bankovnictví George, ale i v případech, kdy neobdrží potvrzovací SMS zprávu pro přihlášení, vyplní špatně své přihlašovací údaje nebo dojde k zablokování jejich účtu.