Chatbot České spořitelny už pomůže nejen s přihlášením

pk | rubrika: Aktuality | 20. 5. 2020

Chatbota jménem George mohou klienti České spořitelny nově využít také na hlavní stránce banky pro osobní finance. Už od loňského prosince je k dispozici na přihlašovací stránce do internetového bankovnictví.

Chatbot pomůže s nejčastějšími dotazy ohledně osobních účtů a karet, půjček, hypoték, spoření, investování či pojištění. Odpoví i na nejčastější dotazy na téma odklad splátek úvěrů. 

Rozšíření na stránky osobních financí bude probíhat postupně. V současnosti George nabízí pomoc asi třetině klientů, kteří navštíví stránky spořitelny. Během června má být dostupný pro všechny klienty. Při řešení složitějších dotazů je přepojí na bankéře v klientském centru.

Zdroj: ČS

Ukázka konverzace.

„Chatbota využívajícího prvky umělé inteligence jsme poprvé nasadili v prosinci 2019. Od té doby zpracoval téměř 80 tisíc klientských požadavků, které se týkaly především podpory s přihlášením do digitálního bankovnictví, dotazům ohledně potvrzování plateb prostřednictvím aplikace George klíč a pomohl klientům v řadě situací, kdy došlo například ke špatnému zadání přihlašovacích údajů nebo k zablokování účtu,” říká Tomáš Lošťák, který má vývoj konverzace chatbota v České spořitelně na starosti.

Krátkodobá investice do prověřených faktur – výnos až 16 % p.a.

„Spořitelna už má za sebou několik úspěšných pilotních nasazení chatbotů nejen v oblasti zákaznické péče, ale také v oblasti HR, interní komunikace a interního vzdělávání. Poprvé je začala chatboty využívat na podzim 2017. Na jejich vývoji spolupracuje s firmami Wingbot.ai a IBM,” dodává mluvčí banky Filip Hrubý. 

Zdroj: ČS

Ukázka konverzace.

Zdroj: ČS

Ukázka konverzace.

Zdroj: ČS

Ukázka konverzace.

KREDITNÍ KARTA SMART

KREDITNÍ KARTA SMART

Získejte nyní 5 % zpět z každého tankování

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

+19
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů

A tohle už jste četli?

Snadné ověření přes bankovní identitu už nabízí i mBank

13. 11. 2023 | Petr Kučera

Snadné ověření přes bankovní identitu už nabízí i mBank

Ověřit totožnost přes bankovní identitu směrem ke státu a úřadům už mohou i klienti mBank. Přidala se tak k devíti bankám, které službu „digitální občanky“ nabídly už dříve.

Kyberšmejdi letos nakradli už miliardu. Jak bránit platební karty a účty

8. 11. 2023 | Olga Skalková | 1 komentář

Kyberšmejdi letos nakradli už miliardu. Jak bránit platební karty a účty

Počet pokusů o průnik do bankovnictví nebo získání údajů k platební kartě roste. Průměrná škoda na podvedenou osobu je 21 tisíc. A polovička napadených po útoku ani nezmění hesla.

Hledáte starší platbu? Porovnali jsme, jak daleko vás banky pustí

6. 11. 2023 | Petr Kučera | 2 komentáře

Hledáte starší platbu? Porovnali jsme, jak daleko vás banky pustí

Můžete v roce 2023 snadno najít platbu z roku 2020? Délka takzvané transakční historie se u bank výrazně liší. Dobrou zprávou je, že v posledních letech se prodlužuje.

Převod eur bez příplatku? Pozor, banky mají výjimky. I u SEPA

3. 11. 2023 | Olga Skalková

Převod eur bez příplatku? Pozor, banky mají výjimky. I u SEPA

Vysoké poplatky za převody eur v rámci EU musely před čtyřmi lety skončit. Unijní nařízení srovnalo jejich cenu s domácími platbami. U dvou bank ale může klienty zaskočit, že zvýhodněné... celý článek

Nevýhodný výběr v cizině už umí blokovat i Raiffeisenbank

16. 10. 2023 | Petr Kučera | 2 komentáře

Nevýhodný výběr v cizině už umí blokovat i Raiffeisenbank

Nová verze aplikace Raiffeisenbank přináší několik novinek. Tou nejvýraznější je snadná ochrana před nevýhodným kurzem DCC při výběru z bankomatu.

Partners Financial Services