Chatbot České spořitelny už pomůže nejen s přihlášením

pk | rubrika: Aktuality | 20. 5. 2020

Chatbota jménem George mohou klienti České spořitelny nově využít také na hlavní stránce banky pro osobní finance. Už od loňského prosince je k dispozici na přihlašovací stránce do internetového bankovnictví.

Chatbot pomůže s nejčastějšími dotazy ohledně osobních účtů a karet, půjček, hypoték, spoření, investování či pojištění. Odpoví i na nejčastější dotazy na téma odklad splátek úvěrů. 

Rozšíření na stránky osobních financí bude probíhat postupně. V současnosti George nabízí pomoc asi třetině klientů, kteří navštíví stránky spořitelny. Během června má být dostupný pro všechny klienty. Při řešení složitějších dotazů je přepojí na bankéře v klientském centru.

Zdroj: ČS

Ukázka konverzace.

„Chatbota využívajícího prvky umělé inteligence jsme poprvé nasadili v prosinci 2019. Od té doby zpracoval téměř 80 tisíc klientských požadavků, které se týkaly především podpory s přihlášením do digitálního bankovnictví, dotazům ohledně potvrzování plateb prostřednictvím aplikace George klíč a pomohl klientům v řadě situací, kdy došlo například ke špatnému zadání přihlašovacích údajů nebo k zablokování účtu,” říká Tomáš Lošťák, který má vývoj konverzace chatbota v České spořitelně na starosti.

„Spořitelna už má za sebou několik úspěšných pilotních nasazení chatbotů nejen v oblasti zákaznické péče, ale také v oblasti HR, interní komunikace a interního vzdělávání. Poprvé je začala chatboty využívat na podzim 2017. Na jejich vývoji spolupracuje s firmami Wingbot.ai a IBM,” dodává mluvčí banky Filip Hrubý. 

Zdroj: ČS

Ukázka konverzace.

Zdroj: ČS

Ukázka konverzace.

Zdroj: ČS

Ukázka konverzace.

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

+19
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů
Simplecoin

A tohle už jste četli?

ČSOB zpřísní ověření bez Smart klíče. Za aplikaci dá odměnu

15. 6. 2022 | Petr Kučera | 16 komentářů

ČSOB zpřísní ověření bez Smart klíče. Za aplikaci dá odměnu

Klienty ČSOB, kteří ještě nepoužívají ověřovací aplikaci Smart klíč, čeká od 20. června při práci s internetovým bankovnictvím častější zadávání přihlašovacího hesla.

Platby na číslo mobilu: Banky řekly, kdy a kdo je nabídne

30. 5. 2022 | Petr Kučera, Olga Skalková | 10 komentářů

Platby na číslo mobilu: Banky řekly, kdy a kdo je nabídne

Posílání peněz mezi klienty tuzemských bank se zjednoduší. Místo čísla účtu příjemce má stačit, když zadáte číslo mobilu. A to bez stahování nějaké speciální aplikace.

Spořitelna zpoplatní ověřovací SMS. Co další banky?

28. 4. 2022 | Olga Skalková | 150 komentářů

Spořitelna zpoplatní ověřovací SMS. Co další banky?

Klienti mladší 70 let, kteří nevyužívají aplikaci George klíč, si od poloviny roku připlatí. Zjišťovali jsme plány konkurentů.

Spořitelna mění ceník. Zdraží i potvrzovací SMS

22. 4. 2022 | Petr Kučera | 172 komentářů

Spořitelna mění ceník. Zdraží i potvrzovací SMS

Zpoplatnění ověřovacích SMS je nejvýraznější změnou v novém sazebníku. Připlatí si také zájemci o papírové výpisy.

Kdo volá? Bankéře si klienti spořitelny ověří v aplikaci

19. 4. 2022 | Jiří Hovorka | 1 komentář

Kdo volá? Bankéře si klienti spořitelny ověří v aplikaci

Česká spořitelna nově nabízí svým klientům možnost ověřit si bankéře na telefonu přes mobilní aplikaci George klíč. Novinka má snížit riziko podvodných telefonátů, kdy se pachatelé... celý článek

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.