Chatbot České spořitelny už pomůže nejen s přihlášením

pk | rubrika: Aktuality | 20. 5. 2020 08:30

Chatbota jménem George mohou klienti České spořitelny nově využít také na hlavní stránce banky pro osobní finance. Už od loňského prosince je k dispozici na přihlašovací stránce do internetového bankovnictví.

Chatbot pomůže s nejčastějšími dotazy ohledně osobních účtů a karet, půjček, hypoték, spoření, investování či pojištění. Odpoví i na nejčastější dotazy na téma odklad splátek úvěrů. 

Rozšíření na stránky osobních financí bude probíhat postupně. V současnosti George nabízí pomoc asi třetině klientů, kteří navštíví stránky spořitelny. Během června má být dostupný pro všechny klienty. Při řešení složitějších dotazů je přepojí na bankéře v klientském centru.

Zdroj: ČS

Ukázka konverzace.

„Chatbota využívajícího prvky umělé inteligence jsme poprvé nasadili v prosinci 2019. Od té doby zpracoval téměř 80 tisíc klientských požadavků, které se týkaly především podpory s přihlášením do digitálního bankovnictví, dotazům ohledně potvrzování plateb prostřednictvím aplikace George klíč a pomohl klientům v řadě situací, kdy došlo například ke špatnému zadání přihlašovacích údajů nebo k zablokování účtu,” říká Tomáš Lošťák, který má vývoj konverzace chatbota v České spořitelně na starosti.

„Spořitelna už má za sebou několik úspěšných pilotních nasazení chatbotů nejen v oblasti zákaznické péče, ale také v oblasti HR, interní komunikace a interního vzdělávání. Poprvé je začala chatboty využívat na podzim 2017. Na jejich vývoji spolupracuje s firmami Wingbot.ai a IBM,” dodává mluvčí banky Filip Hrubý. 

Zdroj: ČS

Ukázka konverzace.

Zdroj: ČS

Ukázka konverzace.

Zdroj: ČS

Ukázka konverzace.

Líbil se vám článek?

+19
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů

Hledáte nové bydlení?

Berzrealitky

Vyzkoušejte náš katalog nemovitostí, při jehož tvorbě jsme se spojili s předním českým portálem Bezrealitky.

A tohle už jste četli?

Kocour na námluvách. Otestujte si, co víte o Monetě a Air Bank

23. 6. 2021 | Petr Kučera | 1 komentář

Kocour na námluvách. Otestujte si, co víte o Monetě a Air Bank

Dokážete ještě najít bod GE? Pak jste tu správně. Než se vyřeší svatba, pojďme si trochu proklepnout oba snoubence.

ČSOB a KB na sobotu vypnou elektronické bankovnictví

18. 6. 2021 | Petr Kučera | 1 komentář

ČSOB a KB na sobotu vypnou elektronické bankovnictví

Elektronické bankovnictví ČSOB čeká v sobotu 19. června výraznější odstávka. Důvodem je plánovaná údržba, informovala banka.

Okamžité platby už umí i J&T Banka

16. 6. 2021 | Petr Kučera

Okamžité platby už umí i J&T Banka

Systém okamžitých plateb v Česku se rozšířil o třináctého účastníka. Klienti J&T Banky mohou přijímat okamžité platby z jiných bank, funguje už také jejich odesílání z účtů... celý článek

Komerční banka chystá největší změnu od privatizace. Co přinese klientům?

15. 6. 2021 | Olga Skalková | 21 komentářů

Komerční banka chystá největší změnu od privatizace. Co přinese klientům?

Třetí největší tuzemskou banku čeká obrovský manévr. Staré srdce, na němž běží hlavní bankovní operace, se bude měnit za nové. Chystaná softwarová platforma má posílit schopnost Komerční... celý článek

SMS už nepřijde. Raiffka mění kód pro online platby

4. 6. 2021 | Petr Kučera | 34 komentářů

SMS už nepřijde. Raiffka mění kód pro online platby

Klientům Raiffeisenbank, kteří nevyužívají aplikaci RB Klíč, přestanou od 1. července chodit SMS kódy na mobilní telefon. Změna se týká potvrzování plateb kartou při online nákupu,... celý článek

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.