Desítkám tisíc pokladních certifikátů k EET končí platnost
Aktuality | Jiří Hovorka | 30. 1. 2020
Finanční správa upozorňuje podnikatele zapojené do elektronické evidence tržeb na možné vypršení platnosti certifikátu pro jejich pokladny.
Pokladna je zařízení, které slouží k evidenci a správě finančních transakcí. Používá se zejména v obchodech a dalších zařízeních, kde se prodává zboží nebo služby. Mezi hlavní funkce pokladny patří zaznamenávání prodeje, slouží k výpočtům a sčítání, pomáhá se správou a evidencí transakcí a tiskne účtenky. Pokladny mohou být fyzické zařízení, ale také mohou být jako aplikace používány v mobilních zařízeních a na počítačích.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Aktuality | Jiří Hovorka | 30. 1. 2020
Finanční správa upozorňuje podnikatele zapojené do elektronické evidence tržeb na možné vypršení platnosti certifikátu pro jejich pokladny.
Aktuality | Petr Kučera | 30. 10. 2020 | 4 komentáře
Komerční banka od pondělí 2. listopadu omezí otevírací dobu svých poboček. „Cílem je dále omezit možnost šíření koronaviru a ochránit tak naše zaměstnance a klienty,“ říká Miroslav Hiršl, člen představenstva Komerční banky.
Jak na to | Veronika Doskočilová | 24. 5. 2021 | 7 komentářů
Jak můžete vložit hotovost na svůj účet u jednotlivých bank? A co dělat, když nemáte poblíž pokladnu ani vkladomat? Tady je aktuální přehled.
Aktuality | Petr Kučera | 25. 5. 2021 | 4 komentáře
Více než třetina poboček Sberbank zůstane bez pokladen. Jejich funkci převezmou vkladomaty, které banka letos zprovoznila díky modernizaci své bankomatové sítě.
Co se děje | Olga Skalková | 28. 6. 2021 | 18 komentářů
Banky ruší pokladny na pobočkách. Částečně je nahrazují vkladomaty, které však většinou nepřijímají mince. Čím dál víc klientů tak nemá jednoduchou možnost, jak vložit hotovost na vlastní účet. Podle České národní banky to neporušuje zákon.
Rozhovor | Olga Skalková | 2. 3. 2022 | 1 komentář
Jaké novinky chystá Česká spořitelna na pobočkách a v digitální obsluze klientů? Kolik jich loni získala? To jsou hlavní témata rozhovoru s Petrem Ropickým, který je od října novým ředitelem distribuce ČS a zodpovídá tak za celou její retailovou síť včetně klientského centra.
Rozhovor | Olga Skalková | 8. 3. 2022 | 14 komentářů
ČSOB chce část poboček převést na expozitury, které nebudou otevřeny pět dní v týdnu a nebudou mít vlastní vedení. V rozhovoru s Janem Sadilem, který má v představenstvu ČSOB na starosti služby pro takzvané retailové klienty, jsme mluvili také o přejmenování Poštovní spořitelny nebo chystaných platbách na číslo mobilu.
Co se děje | Petr Kučera | 14. 6. 2022 | 6 komentářů
„Vzhledem k aktuální celosvětové situaci dochází k navýšení nákladů na materiály a služby jak na našich pobočkách, tak i u našich dodavatelů,“ vysvětluje banka.
Jak na to | Petr Kučera | 21. 6. 2022 | 11 komentářů
Na konci června přestanou platit starší vzory většiny českých bankovek. Můžete je odmítnout už teď? A kam s nimi, když vám zůstanou v peněžence po začátku července? Tady je přehled.
Když se řekne | Olga Skalková | 10. 10. 2022
Možná se vám postupně hromadí zbylé drobné z nákupu. Nebo každý týden spoříte třeba padesátikorunu. Nebo třeba dostáváte mince při podnikání. Ve všech případech časem narazíte na otázku: Kam s nimi?
Rozhovor | Olga Skalková | 28. 11. 2022 | 3 komentáře
Moneta zůstává jednou z mála bank, která má hotovostní pokladny na všech pobočkách, nabízí i směnárnu. Plánuje jejich omezení? Kdy spustí platby na číslo mobilu, společné vkladomaty s Komerční bankou a jaké další inovace chystá? A jak je to s rušením ověřovacích SMS – opravdu musí všichni klienti bez výjimky přejít na mobilní aplikaci? Na tyto i další otázky odpovídá v rozhovoru Aleš Sloupenský, šéf retailového bankovnictví Monety.
Co se děje | Olga Skalková | 18. 8. 2023 | 1 komentář
Nejvíce poboček za poslední rok ubylo v síti České spořitelny, výrazněji je po letech omezila i Moneta. Dál klesá i počet bankovních přepážek na příjem a výdej hotovosti, některé banky si ale drží pokladny jako konkurenční výhodu.
Stránka 2/2