Články | Zdeněk Fekar | 13. 2. 2001
Letní turistická sezóna právě začala. Uplynulou sobotu v Praze veřejnosti otevřel své brány veletrh cestovního ruchu. Lidé, a možná právě i vy, začali horečnatě přemýšlet, komu letos svěří své peníze výměnou za příjemnou dovolenou. Dokáží cestovní kanceláře přesvědčit potenciální zákazníky, že jim ponocování v letištní hale nebo vyhazov z nezaplaceného hotelu už nehrozí?
Co se děje | Petr Kučera | 20. 8. 2009 | 1 komentář
Stále více lidí cestuje ve vlacích s jízdním kolem. Letos v červnu přepravily České dráhy 62 tisíc kol, což je o 70 procent více než vloni. Rozšiřuje se i nabídka cyklovlaků. Cestující se však musí připravit na několik možných komplikací.
Články | Petr Fejtek | 17. 9. 2003
Jaký výnos dnes považujete za "solidní"? Jedno, dvě nebo dokonce tři procenta? Neohrnujte nos, protože o moc víc se čekat nedá. Najdou se ale i tací, kterým se prostředky zhodnocují o více než 8 % ročně...
Články | Tomáš Skřivánek | 16. 7. 2001
Winterthur se začíná specializovat pouze na životní a úrazové pojištění. Zbytek pojistného kmene převezme číslo dvě tuzemského trhu: pojišťovna Kooperativa.
Povinné ručení | Věra Tůmová | 8. 11. 2007 | 13 komentářů
Sazebníky pro povinné ručení na další rok jsou už u většiny pojišťoven známé. Kdo chce přejít za výhodnější nabídkou k jiné pojišťovně, musí si dát pozor, aby podal výpověď pojistky u původní pojišťovny nejpozději šest týdnů před výročním datem jejího sjednání.
Články | redakce Peníze.CZ | 3. 4. 2002
Keith Nicholson, zodpovědný za oblast pojišťovnictví v KPMG ve Velké Británii, a Chris Swift, který obdobnou funkci vykonává ve Spojených státech, přední osobnosti oblasti pojišťovnictví v KPMG celosvětově, uvádějí své prognózy a doporučení změn ve sféře zajištění v důsledku událostí 11. září.
Jak na to | Věra Tůmová | 3. 8. 2009 | 1 komentář
Krádeže jízdních kol ze sklepa jsou v Česku poměrně časté. Jejich majitele před finanční ztrátou zpravidla neochrání ani pojištění domácnosti. Částečným řešením jsou speciální pojistky, které nabízí jen pár pojišťoven.
Co se děje | Věra Tůmová | 4. 5. 2009 | 3 komentáře
Pojišťovny usnadňují nákup pojištění domácnosti či nemovitosti. Klienti se je už některých mohou sjednat i přes internet. Výhodou je, že dostanou slušné slevy na pojistném. Produkt je však pouze pro ty, kteří přesně vědí, co a na kolik chtějí pojistit.
Články | Simona Ely Plischke | 12. 1. 2005
První leden přinesl do oblasti pojišťovnictví významné změny. Tři nové úpravy ovlivnily jak podmínky pro pojistné smlouvy, tak i pravidla pro distribuci pojištění. Cílem zákonodárců bylo zajistit především lepší ochranu klientům a umožnit jim kvalifikovaněji zvolit nejvhodnější produkt. Jak se jim to povedlo a co na nás tedy letos čeká?