Články | Dana Zwiebová | 2. 2. 2001
Pro stavební spořitelny byl loňský rok nebývale úspěšný. Podobně dobré výsledky jako v roce 2000 nepamatují už tři roky. Po tradičním náporu v závěru roku mělo všech šest stavebních spořitelen dohromady podepsáno již 3,4 milionu platných smluv o stavebním spoření. Ve srovnání s předcházejícím rokem to je o více než dvacet procent víc. Vyšší tempo u uzavřených smluv zaznamenaly spořitelny naposledy v roce 1997.
Rozhovor | Martin Vlnas | 14. 10. 2015 | 12 komentářů
„Finanční poradce je dnes pomalu sprosté slovo, přitom jde o profesi, která si zaslouží kredit a respekt,“ říká v rozhovoru Marta Gellová, spoluzakladatelka a prezidentka EFPA Česká republika, profesní asociace, jejímž cílem je vzdělávání finančních poradců.
Rozhovor | Světlana Rysková | 15. 12. 2010 | 4 komentáře
Média z nedávné valné hromady Asociace finančních zprostředkovatelů a finančních poradců - AFIZ citovala hlavně zprávu o náhlém odchodu Fincentra z AFIZ a následné ostré reakce. Generální sekretářka AFIZ Marta Gellová ale vidí daleko důležitější problémy jinde.
Články | Kristýna Havligerová | 3. 12. 2003
Rádi byste svým nejbližším pod stromeček nadělili nějaký finanční produkt? Poradíme vám jak na to.
Články | Leoš Bárta | 9. 11. 2001
Je poslední hodnocenou leasingovou společností. Má velkou a slavnou matku. Obchodně si nevede špatně. Je její pozice na českém trhu adekvátní k pozici mezi konkurenčními internetovými aktivitami? Vyhraje, prohraje, bude někde uprostřed? Posuďte spolu s námi, jak si vede Leasing České spořitelny v prostředí tak specifickém, jakým je internet.
Články | Tomáš Prouza | 11. 6. 2001
Spořitelna minulý týden učinila další krok k získání peněz, které má v některých fondech SIS, zatímco IKS si může spokojeně mnout ruce. Zdá se, že Felix zatím slaví úspěchy. A brzy se asi dočkáme i garantovaného fondu.
Články | E-Vosh McKinsey | 1. 4. 2001
Redakci Peníze.CZ se podařilo získat exkluzivní materiál renomovaného amerického odborníka, který analyzuje následky kartelové dohody, přinášející dalekosáhlé změny ve velmi atraktivní oblasti.
Články | Tomáš Skřivánek | 7. 3. 2002
Pojišťovací agenti byli ve dvacátém století vděčným námětem vtipů a pošklebků, symbolem vypočítavosti a nekvalitní služby. Tito lidé klientům vždy radili uzavřít ty pojistky, ze kterých měli největší provize a nikdy příliš nehleděli na skutečné potřeby klienta. Přichází jejich konec?
Články | Petr Vykoukal | 12. 9. 2001
Ač mnozí ještě nedávno předpovídali, že stavební spoření ztratí svoji pozici mezi finančními produkty, pořád se tak neděje. Na situaci nic nemění ani odstranění některých výhod s produktem donedávna ještě pevně spjatých.
Co reklama neřekla | Věra Tůmová | 30. 9. 2008 | 7 komentářů
Komerční banka oživila v podzimní reklamní kampani Flexibilní hypotéku. Upozorňuje na její hlavní výhodu, totiž možnost úpravy splátek. Ačkoli to není z reklamních textů zřejmé, je to výhoda jen pro někoho. Rozhodli jsme se proto, že reklamu uvedeme na pravou míru.
Články | Danuše Pecharová | 15. 6. 2001
Na první pohled informativní a příjemné stránky. Agresivní Felix se vám snaží prodat své produkty. Co je mu to ale platné, když hned u vstupu číhá technická chyba. A těmi se web IKS KB jen hemží.
Články | Tomáš Prouza | 10. 1. 2002
Kvalitní nabídka produktů sice hraje při volbě banky velkou roli, ale průměrný Čech je stále velmi loajální zákazník.
Články | Simona Ely Plischke | 11. 10. 2005
Americké domácnosti uspoří jen 1 % čistých příjmů, drží průměrně 11 kreditních karet a utrácejí a utrácejí. Do deficitu se nově dostal i federální rozpočet. Evropané si naopak "syslí" protože nevědí, co je čeká. Katastrofický obrázek pro EU představuje rapidně stárnoucí populace a velkorysá sociální síť. Co všechno a jak ovlivňuje podle časopisu The Economist úspory a spotřebu v USA a EU a proč jsou tyto veličiny tak důležité?