Společnost Shoptet, největší český poskytovatel platformy pro e-shopy, spouští vlastní platební bránu Shoptet Pay. Stává se tak konkurencí pro dosavadní brány ČSOB, GoPay, PayU, Comgate a další.
Platební brána Shoptet Pay je dostupná pro víc než 28 tisíc obchodů, které využívají platformu Shoptet. „Je do ní plně integrovaná. Díky tomu získá podnikatel okamžitý přístup k aktuálnímu stavu zásob, objednávek, reklamací, účetních výpisů i stavu plateb, což považujeme za velkou konkurenční výhodu,“ říká šéf Shoptetu Samuel Huba.
Velkou výhodou jsou podle něj také nulové měsíční poplatky. „Pokud se e-shopařům nebude byznysově dařit a neuskuteční dostatečné množství prodejů, nemusí za Shoptet Pay vůbec nic platit,“ vysvětluje. Obchodník platí podíl z tržby a pevný poplatek za každou transakci podle zvoleného tarifu z ceníku.
Při vývoji platební brány se Shoptet spojil s nizozemskou společnost Adyen. „Velkou výhodou zvoleného partnerství je, že díky vybrané technologii bude pro e-shopaře u Shoptetu expanze na zahraniční trhy snadnější než kdy dřív. Shoptet Pay totiž nabízí platby ve více než 15 měnách, několika cizích jazycích a umožňuje tak působit až v 35 různých zemích,“ dodává Huba.
Petr Kučera
Zaměřuje se na širokou oblast osobních financí a spotřebitelských témat. Vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze, ale ještě víc než paragrafy má rád média. Přes pět let vedl web Peníze.cz, předtím ekonomicko-finanční... Další články autora.
Sdílejte článek, než ho smažem