Produkt již není aktualizován!

eBanka - Plus

Porovnejte si nabídky, vyberte tu nejvýhodnější a ušetřete.

I na "obyčejných" finančních produktech můžete šetřit. Nechte si od nás poradit. Víme, jak na to.

eBanka - Plus - Diskuze

19. 8. 2004 11:06

maxsimalni spokojenos s produkty eBanky
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 8. 2004 11:21 | Tom

ta banka je skvělá, účet u ní mám já i moje žena a nenáme si na co stěžovat, jen ty poplatky.
-17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 8. 2003 17:34

jo, znam duvod, proc tam chodit : Uzavreni uctu (to je snad jasny), a ja jsem tam byl jeste jednou : podepsar smlouvu o osobni uverove lince. Jinak newim jak ted, ale na KC se chodivalo i kvuli zmene cenoveho programu. Kazdopadne eBanka je muj milacek :)))
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 2. 2001 19:34 | TGP

Poslední dobou mám problémy s rychlostí připojení k bance, zdá se, že bývají zahlcení.
+26
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 1. 2001 8:49 | electro

Hlasuju pro Expu, jsme sice byvaly klient IPB s jejimiz sluzbami jsem nikdy nemel vetsich problemu, poplatky mi lehce narostly, nicmene kdyz mate na uctu prum. zustatek >30tis neplatite za spravu uctu nic. Do banky jsem od zalozeni uctu nemusel, proc taky? Zna nekdo z uzivatelu ebanky duvod proc by tam musel chodit? ;))) Ja osobne si za to tech par desitek korun mesicne rad priplatim.
+18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 1. 2001 9:52

naprosto s vami souhlasim, neni nic prijemnejsiho a jednodussiho "chodit" do banky pres internet, v tom "horsim" pripade pres mobil. Jako byvaly klient Ceske sporitelny si blahem chrochtam, Expandia mi naprosto vyhovuje.
+22
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 1. 2001 2:30

Jeste jedna zajimavost z USA. V poslednich dvou letech se na trhu objevily nove "ciste internetove" banky. V praxi to znamena, ze tyto banky nemaji svoje pobocky a komunikace s klienty probiha vyhradne pres Internet, telefon a postu. Vzhledem k nizkym nakladum mohou tyto banky nabidnout velmi zajimave urokove sazby i sluzby. Dalsi vec, ve ktere je Evropa trosku pozadu.
+56
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 1. 2001 1:56

Rad bych se s vami podelil o zkusenosti s bankovanim po internetu v USA. V soucasne dobe vsechny velke banky nabizeji pristup ke svemu uctu pres Internet zcela zdarma (zustatek, vypis transakci, prevod prostredku mezi svymi ucty) - stejne tak jako pristup k uctu pres telefon. Vyhoda pristupu k uctu pres telefon je v tom, ze telefonni hovor plati banka (linka zdarma). Bill-payment, tzv. placeni svych uctu pres internetove rozhrani, stoji vetsinou USD 5,- mesicne. Pro preferovane klienty, kteri udrzuji na svych uctech urcite minimum (vetsinou USD 1,000), byva i tato sluzba zcela zdarma. Ach jo, kde ty ceske bankovni sluzby jsou ....
+35
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 12. 2000 12:37

Jelikož ve městě kde žiji, mají všechny banky otevřeno pouze do pěti hodin, rozhodl jsem proto při zakládání účtu pro Komerční Banku, která měla otevřeno i v sobotu dopoledne. Ovšem to dlouho netrvalo a otevírací doba byla upravena na Po-Pá 8-17. Po čtvrté hodině v bance byli pouze dva pracovníci a jeden na peněžní přepážce. Vzhledem k mé pracovní době se do banky dřív než po 16 hodině prostě nedostanu a přístup některých pracovníků banky obzvláště v této době byl opravdu takový (a je to dáno i politikou banky), že mě to přimělo hledat jinou banku. V té době začínala na našem trhu Expandia Banka. Poté co jsem se seznámil s její nabídkou, jsem se rozhodl, že její služby musím vyzkoušet. Po více než dvou letech zkušeností musím říct že mi její služby velmi vyhovují a že zatím nenastala situace, kdy bych byl nespokojen. Samozřejmě, Expandia Banka má zatím na našem trhu menší podíl, domnívám se však že to není důvod pro její vyjmutí z takovýchto průzkumů.
+28
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 12. 2000 2:29

Pracuji "půl na půl" ve Švýcarsku a v ČR. Jednání s bankami v obou zemích mohu dobře porovnat: Ve švýcarské bance si u přepážky připadáte jako vážený zákazník, ať máte na kontě stovku nebo milión. Jednání po telefonu mají jejich zaměstnanci pečlivě natrénováno tak přesně, že po jisté době dokážete odhadnout, jak vám odpoví. Švýcarská mentalita odmítá vše, co je příliš moderní, nebo co v sobě skrývá riziko nespolehlivosti. Díky tomu je zde internetový telebanking v naprostých plenkách. Naštěstí to švýcarští bankéři nevědí. Musíte-li se postavit k bankovní přepážce v ČR, ověste se zlatými šperky, tvařte se přísně, inu jako miliardáři. Úroveň obsluhy se tím mírně zlepší. V telefonním styku s většinou českých bank je nepřipravenost oněch telefonistek do uší bijící. To je zajímavé a smutné, protože ta slečna na druhé straně drátu v daném okamžiku celou tu banku ztělesňuje. Internetový telebanking se v ČR rozmáhá závratným tempem, ale skoro všude najdete nějakou tu mouchu v použitelnosti systému. Před dvěma lety jsem nalezl jednu vyjímku: u přepážky Banky Expandia se k vám chovají jako k Billu Gatesovi, jejich horkou telefonickou linku dávám často za vzor našim zaměstnancům a co se internetu týče-promyšlený jedna báseň. Moc by mně zajímalo, kdopak a jakpak ten bankovní průzkum dělal, že na tuhle českou perlu nepřišel? J.Stratil
+47
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 12. 2000 22:52

Několik účtů, několik bank, ale stejně s těmi nejdůležitejšími jsem po vyhodnocení služeb našich bank skončil v Expandia Bance. Naprosto žádné problémy a perfektní servis.Jen by některé operace mohly být s nižšími poplatky. Nicméně za ten komfort mi to stojí :-)
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 12. 2000 8:46 | jindrikos

Mám účet u Expandie už dva roky a - maximální spokojenost. Druhý účet mám i IPB, zkoušel jsem i jejich homebanking, ale hrůza, raději jsem toho nechal. Postupně všechno převádím na Expandii, i když poněkud tratím na úrocích. Expandie má perfektní šanci udržet si místo leadera - k tomu ale asi bude muset přidat na úrocích a na produktech (např. pořízení cenných papírů atd) - tím by si mohla přilákat další zákazníky. Ti ale asi budou stále omezeni zatím omezenou přístupností internetu v českých luzích a hájích.
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazeno všech 12 komentářů

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Výběr z bankomatu - kalkulačka

%
minut

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Běžné účty - články

První rok Trinity Bank: Zdvojnásobila vklady i počet klientů

První rok Trinity Bank: Zdvojnásobila vklady i počet klientů

Trinity Bank má víc než 18 500 klientů, objem vkladů vzrostl na 13,88 miliardy korun....více

Banka láká na spořicí účet s úrokem 5 %. Vyzkoušeli jsme ho

Banka láká na spořicí účet s úrokem 5 %. Vyzkoušeli jsme ho

Zapomeňte na konkurenční kampaň s třemi procenty. Pětka zaujme mnohem víc. Ani u Monety...více

Ke spořicímu účtu pro děti přidá KB bonus 300 korun

Ke spořicímu účtu pro děti přidá KB bonus 300 korun

Komerční banka spustila v listopadu akci na podporu svého Spořicího účtu Junior pro děti...více

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.