Produkt již není aktualizován!

eBanka - Základ

Porovnejte si nabídky, vyberte tu nejvýhodnější a ušetřete.

I na "obyčejných" finančních produktech můžete šetřit. Nechte si od nás poradit. Víme, jak na to.

eBanka - Základ - Diskuze

13. 5. 2002 11:38 | dan

Vite, nejde vzdy jen o vysi polatku. Teprve az budete resit krizovou situaci, jako treba ja s platebni kartou, pochopite, za co vlastne platite. Tech par usetrenych korun rozhodne nestoji za to, vzdat se vstricnosti, solidniho jednani a perfektnich sluzeb.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 5. 2002 17:19 | Dalsi byvaly klient

Od dubna eBanka zmenila cenik tak, ze se to neda nazvat nicim jinim, nez zlodejinou. Vsechny slevy, ktere drive nabizela (napr. zminovana sleva pri zustatku nad urcitou castku) byly zruseny a poplatky za cokoli jsou naprosto neprimerene kvalite sluzeb. Kdykoli jsem poslal e-mailem dotaz, dostal jsem odpoved na neco jineho, zamestnanci poradne nerozumnej ceniku sve banky a podobne. eBanku uz nikdy.
+36
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 4. 2002 10:21 | SkrivanekT

Koukal jsem se do sazebníku, 6,10 Kč za příchozí položku je fakt moc. Ta banka dnes nenabízí oproti konkurenci nic navíc a stojí přitom dvakrát tolik, nechápu lidi, kteří ji fanaticky hájí.
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 4. 2002 9:40 | Root

Uz ne, tohle bohuzel zrusili...
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 3. 2002 17:02 | Martina

Maximální spokojenost, správa účtu je jednoduchá a přehledná. Nezanedbatelný je fakt, že při průměrném měsíčním poplatku vyšším než 30 000 Kč neplatíte poplatek za vedení účtu. To nový typ účtu, který teď má masivní marketingovou podporu, Genius od GE Capital Bank neumožňuje. Rozdíl v ostatních poplatcích je minimální.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 3. 2002 17:02 | Martina

Samozřejmě ne "poplatku", ale zůstatku.
+30
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 3. 2002 10:44 | jhorna

S eBankou jsem spokojená, poplatek není nijak přehnaný, když můžu všechny složenky zaplatit přes internet přímo z účtu a nemusím stát fronty na poště a "živit" Českou poštu, tak mě cena za vedení takového účtu vůbec netrápí - těch 55,- Kč by si pošta vzala jen za zaplacení několika složenek - a to mi účet u eBanky dává podstatně více možností využití.
+37
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 8. 2001 19:27 | Pavla

Mam dva dotazy ohledne uctu u eBanky: 1) "...devizové vklady u českých bank pojištěné ze zákona nejsou..." - jak je to s devizovymi vklady u eBanky - jsou pojistene? do jake vyse a s jakymi podminkami? 2) je mozne nechat si posilat SMS anebo email zpravy o dennich kurzech jednotlivych men s kurzem, ktery nabizi eBanka? Jak? Dekuji.
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 8. 2001 22:15 | che

U eBanky jsem si založil účet před dvěma měsíci a jsem s ním zcela spokojen. V porovnání s mým starým účtem je realizace transakcí bez půlhodinových front na přepážkách naprstou euforií.
+25
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 7. 2001 15:13 | Spokojený klient eBanky

eBanku doporučuju - od té doby co mám u ní účet,tak jsem ušetřil čas i peníze. Vynikající je přístup k účtu přes Internet. Vše je přehledné, jasné. Doporučuju!
+52
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 7. 2001 13:17 | rwiener

Nejpropracovanější internetový přístup.
+45
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 5. 2001 12:18 | FekarZ

eBanka připravuje vlastní SWIFT systém, jehož zprovoznění je připraveno na II. pololetí letošního roku. Důsledkem pro klienty budou levnější a rychlejší platby do zahraničí. Lenka Petroncová, specialistka PR a tisková mluvčí eBanka
+31
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 5. 2001 18:16 | Pavla

Prosim o vysvetleni, jak je mozne, ze eBanka dosud nema svuj vlastni SWIFT kod (pouzivany predevsim pro zahranicni platby) a pouziva CSOB jako svou korespondencni banku? Jake dusledky to ma pro klienty eBanky - krome toho, ze zaplati vice na poplatcich pri zahranicnich platbach?
-14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 4. 2001 14:15

Úroveň služeb v eBance je v Čechách nevídaná. Když to porovnám s ostatními bankami - nebe a dudy.
+37
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 3. 2001 10:26

Mě se to nestává, klienský systém je u čtyřech ISP a proto se připojuji k tomu systému se kterým máme samozřejmě nejlepší konektivitu. Podle mého názoru (pracuji v ISP) je technické řešení eBanky opravdu nejlepší na trhu.
+18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Zobrazit všech 25 komentářů

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Výběr z bankomatu - kalkulačka

%
minut

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Běžné účty - články

Banka láká na spořicí účet s úrokem 5 %. Vyzkoušeli jsme ho

Banka láká na spořicí účet s úrokem 5 %. Vyzkoušeli jsme ho

Zapomeňte na konkurenční kampaň s třemi procenty. Pětka zaujme mnohem víc. Ani u Monety...více

Ke spořicímu účtu pro děti přidá KB bonus 300 korun

Ke spořicímu účtu pro děti přidá KB bonus 300 korun

Komerční banka spustila v listopadu akci na podporu svého Spořicího účtu Junior pro děti...více

Creditas má spořicího autopilota, převádí peníze mezi účty

Creditas má spořicího autopilota, převádí peníze mezi účty

Banka Creditas nově nabízí „autopilota“, který podle předem zadaných instrukcí převádí...více

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.