Aktuality | Jana Divinová | 15. 2. 2022 | 16 komentářů
Zaplatit nákup u samoobslužných pokladen už mohou i někteří zákazníci řetězce Lidl. Pilotní projekt spustil zatím v jediné prodejně: na Olbrachtově ulici v pražské Krči.
Aktuality | Petr Kučera | 22. 10. 2021 | 6 komentářů
Obchodní řetězce stahují z prodeje čerstvé mléko od společnosti Olma. Ta ho dodává nejen pod vlastní značkou, ale i pod takzvanými privátními značkami řetězců – například Pilos v případě Lidlu.
Aktuality | Petr Kučera | 6. 5. 2021 | 1 komentář
V obchodním řetězci Lidl bude od pondělí 10. května nově možné zaplatit i stravenkovými kartami a stravenkami od společnosti Edenred (Ticket Restaurant). Věrnostní program Edenred se zároveň rozšíří o slevy v prodejnách Lidlu.
Aktuality | Petr Kučera | 17. 2. 2021 | 2 komentáře
Titul Mastercard Obchodník roku 2020 získala síť lékáren Dr.Max. S velmi těsným náskokem na první místě nahradila vítěze sedmi předešlých ročníků – společnost Ikea, která letos obsadila druhé místo.
Jak na to | Renata Lichtenegerová | 20. 12. 2020 | 15 komentářů
Stravenky vydané před začátkem října je potřeba využít do konce letošního roku. Kvůli zavřeným restauracím a dalším koronavirovým omezením s nimi nejspíš častěji zamíříte do obchodů. Kde zaplatíte nákup potravin a jaké jsou limity?
Aktuality | Jiří Hovorka | 1. 10. 2020 | 8 komentářů
Prodejny Lidl od 5. října začnou přijímat stravenky a stravenkové karty od společnosti Sodexo. Doteď Lidl přijímá jen vlastní značku Naše stravenka.
Aktuality | Jiří Hovorka | 17. 9. 2020 | 71 komentářů
Lidl v Česku spustil svůj věrnostní program Lidl Plus. Dostupný je jako aplikace, která je ke stažení v App Store a Google Play. Věrnostní karta má v telefonu podobu QR kódu, který v průběhu markování zboží zákazník přiloží ke skeneru a může čerpat výhody.
Aktuality | Petr Kučera | 20. 7. 2020 | 3 komentáře
Obchodní řetězec Lidl dnes startuje soutěž, během níž rozdá tisíc dárkových karet – každou v hodnotě 1000 korun. Součet výher tak dělá rovný milion. Akce potrvá do neděle 2. srpna.
Aktuality | Jiří Hovorka | 15. 6. 2020 | 20 komentářů
Obchodní řetězce Lidl a Penny varují před podvodnými soutěžemi, které zneužívají jejich jméno a z lidí se snaží dostat osobní údaje i peníze. Podvodníci lákají na poukázky ve výši 20 tisíc korun za pouhé vyplnění dotazníku.
Aktuality | Petr Kučera | 25. 2. 2020 | 70 komentářů
Nástupní mzda na pozici prodavač/pokladní v řetězci Lidl dosáhne od března 28 571 korun při úvazku 40 hodin týdně. Po třech letech se pracovník dostane na částku 32 000 korun.
Aktuality | Jiří Hovorka | 20. 2. 2020 | 7 komentářů
Lidl otevřel v Písku svou první dvoupatrovou prodejnu v Česku. Jde o takzvanou metropolitní prodejnu, jejíž stavba probíhala s ohledem na omezené prostorové možnosti v širším centru města.
Aktuality | Jiří Hovorka | 12. 2. 2020 | 33 komentářů
Největší obchodní řetězec v Česku podle objemu tržeb chce ještě věrnější zákazníky. Od dneška je tak možné mít v peněžence Kaufland Card. Věrnostní kartu nabízí i v digitální podobě ve své aplikaci.
Aktuality | Petr Kučera | 18. 11. 2019 | 1 komentář
Na zákazníky obchodních řetězců útočí nová vlna podvodných soutěží. Varovaly před nimi Penny Market a Lidl, je ale pravděpodobné, že podvodníci to opět zkoušejí také u jiných sítí.
Komentář | Michal Kašpárek | 17. 6. 2016 | 18 komentářů
Tykání naordinované seshora celé firmě vytváří iluzi, že náhodné seskupení nahraditelných pracovníků funguje jako kamarádský kolektiv. A pro kamarády přece rádi uděláte práci navíc, nebo snad ne?
Aktuálně.cz | Jiří Hovorka | 12. 6. 2016 | 9 komentářů
„Kdo si nebude s kolegy tykat, izoluje se. A to nedělají lidé, které potřebujeme,“ říká šéf skupiny Schwarz, která i v Česku provozuje obchody Kaufland a Lidl. „Doporučení“ se týká zhruba 375 tisíc zaměstnanců po celém světe. V českém Lidlu si prý zaměstnanci změnu chválí.
Aktuálně.cz | Kateřina Vokurková | 1. 3. 2015 | 5 komentářů
E-shop s potravinami od Billy, Albertu, Lidlu, Kauflandu nebo Globusu chybí pětině Čechů. Řetězce brzdí značné investice, objevují se noví hráči.
Aktuálně.cz | Kateřina Vokurková | 11. 1. 2015 | 4 komentáře
Velké obchodní řetězce musí od Nového roku zveřejňovat seznam pěti zemí, z nichž pochází dodavatelé potravin s nejvyšším podílem na tržbách. Jak to vypadá v praxi?
Komentář | Ester Danelová | 23. 4. 2011 | 41 komentářů
Z Lidlu máme: zarážku za dveře, manikúru, matrace pro hosty, cyklistické fusekle, pyžama, mixér, šlehač a formy na buchty, froté ponožky a župan, sadu nářadí, fén, sešity, kuchyňskou váhu a měřič spotřeby elektrické energie. Elektrický polštářek, sportovní tílko, fitbalon, papuče. Sušák na ručníky. Lasagne.
Co se děje | Petra Dlouhá | 6. 4. 2011 | 113 komentářů
Milý Lidle. Zabil jsi 102 stromů, abychom na Tebe lépe viděli. Prodával jsi sýr s listerií, zabil dva Němce a čtyři Rakušany. Zřítila se Ti střecha, což málem zabilo i nás. Zotročoval jsi dělnice. K zaměstnancům ses choval jako bachař – žádný mrtvý, jen řada ponížených. Jsi líhní myší – ty se Ti vyhubit nedaří. Ale my víme, že jsi nejlepší. Milujeme Tě. Tvoji Češi.