Přímé bankovnictví ČSOB a Poštovní spořitelny čeká odstávka
Aktuality | Petr Kučera | 21. 6. 2019
Kvůli plánované údržbě elektronického bankovnictví ČSOB (včetně Poštovní spořitelny) nebudou v sobotu 22. června dostupné některé služby.
Elektronické bankovnictví, jinak také internetové bankovnictví, je online forma bankovnictví umožňující klientům dané banky spravovat své finance a nakládat s nimi. K tomu potřebují elektronické zařízení. Mohou tak kdykoliv a odkudkoliv spravovat své peníze a mít přehled o výdajích i příjmech.
Mezi další výhody elektronického bankovnictví patří pohodlnost a rychlost. Nabízí přehled veškerých transakcí na účtu a pomáhají s plánováním financí. Není potřeba chodit do kamenných poboček a rozhraní elektronického bankovnictví je často uživatelsky přívětivé a návodné. Je třeba ale myslet na bezpečnost svých financí a stanovit si silná hesla, dvoufázová ověření a další dostupné prvky ochrany před zneužitím.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Aktuality | Petr Kučera | 21. 6. 2019
Kvůli plánované údržbě elektronického bankovnictví ČSOB (včetně Poštovní spořitelny) nebudou v sobotu 22. června dostupné některé služby.
Aktuality | Petr Kučera | 20. 6. 2019
Elektronické bankovnictví už využívá ke správě svých financí naprostá většina (95 procent) obyvatel Česka, která má přístup k internetu. Oproti loňsku je to o pětinu víc. Ukázal to čerstvý průzkum, který pro Českou bankovní asociaci udělala agentura SC&C na reprezentativním vzorku 1011 lidí ve věku od 18 do 79 let.
Články | Tomáš Prouza | 6. 12. 2001
Zajímalo vás někdy, co si vlastně o bankách myslí jejich zákazníci, kterou mají nejraději a kterou naopak nemohou ani vystát? Nás ano. Takže jsme se zeptali.
Články | Petr Vykoukal | 11. 1. 2001
Ještě před rokem platilo rčení "všichni tam musíme" i o pobočkách bank, dnes se díky rostoucí nabídce služeb elektronického bankovnictví stává osobní návštěva banky spíše zbytečnou ztrátou času. Před dvanácti měsíci nabízela většina bank pouze zjištění zůstatku po telefonu a homebanking, dnes je v nabíce každé z nich alespoň jedna možnost přímé komunikace, kterou využívá každý desátý klient.
Články | Michal Hazi | 14. 6. 2001
Skupinou klientů, která bude integrací produktů bývalé IPB a "staré" ČSOB nejvíce zasažena, jsou studenti, jimž donedávna nabízela Obchodní banka zajímavý Student program. V tomto článku přinášíme klientům s indexem v kapse informace o tom, jaké změny je čekají. A pokud uvažujete o novém studentském kontu, máme pro vás navíc dobrý tip!
Aktuality | Olga Skalková | 10. 8. 2021 | 1 komentář
Neplánovaná odstávka systému Equa bank v noci ze soboty na neděli byla znát ještě v pondělí: klientům dál nefungovaly okamžité platby. Od včerejšího odpoledne už běží normálně, ujišťuje banka.
Články | Pavel Slavík | 25. 5. 2007
Co si o tom myslíte | redakce Peníze.CZ | 10. 2. 2011 | 10 komentářů
Banky rozšiřují elektronické bankovnictví a zvýhodňují ty, kteří je využívají. Řada z nich má ovšem zároveň pobočkovou síť pro ty, kteří vyžadují služby na přepážce, což činnost bank prodražuje. Přijde tedy někdy doba, kdy bankovní pobočky zmizí a bude existovat jen elektronické bankovnictví?
Články | redakce Peníze.CZ | 14. 7. 2003
Články | Daniel Martinec | 27. 11. 2001
Většina bank zvýhodňuje přístup k účtu pomocí kanálů přímého bankovnictví, a tak je mnohdy lepší vyslat na pobočku místo manžela textovku. Když však spočítáme ušetřenou částku, vyvstane otázka, zda se to opravdu vyplatí.
Články | Petr Vykoukal | 1. 11. 2002
Dnes vám přinášíme další příběh z naší série. Tentokrát o teenageru Vojtovi, který sice teprve nedávno oslavil osmnácté narozeniny, stihl už ale rok studovat ve Spojených státech, utvořit si vlastní názor na českou školu a naučit se psát články.
Články | Tomáš Prouza | 13. 12. 2001
Zajímalo vás někdy, co si vlastně o bankách myslí jejich zákazníci, kterou mají nejraději a kterou naopak nemohou ani vystát? Nás ano. Takže jsme se zeptali.
Aktuality | Petr Kučera | 25. 3. 2021
Internetové bankovnictví používají přibližně dvě třetiny (64,1 %) obyvatel Česka starších 16 let. Ukazují to čerstvě zveřejněné výsledky průzkumu Českého statistického úřadu za rok 2020. Před dvěma lety to bylo 58 % a ještě v roce 2010 jenom 21 % obyvatel.
Články | redakce Peníze.CZ | 24. 8. 2004
Analýza | Jan Stuchlík, Patrik Nacher | 16. 9. 2010 | 22 komentářů
Nejlevnějším účtem pro klienty, kteří všechny transakce uskuteční přes internetové bankovnictví, zůstává mKonto od mBank. Zjistil to průzkum sazebníků bank, který provedly servery Peníze.cz a Bankovnípoplatky.com.
Jak na to | Jan Stuchlík | 14. 8. 2008 | 24 komentářů
Pro klienty, kteří nepotřebují bankovní pobočky, sestavila redakce Peníze.cz a server www.bankovnipoplatky.com žebříček nejlevnějších účtů pro elektronické bankovnictví. V průměru běžný klient díky internetu ušetří skoro padesát korun měsíčně.
Články | Michal Hazi | 2. 4. 2001
Od začátku roku ležel na pobočkách České spořitelny nový sazebník. Ještě před týdnem jej však lidé na pobočkách před svými klienty ukrývali a pouze z něj jednotlivé položky předčítali. Dokonce ještě včera na internetu 'visela' stará verze ceníku. Co tedy duben znamená pro vaše sporožira?
Analýza | Jan Stuchlík, Patrik Nacher | 21. 9. 2010 | 3 komentáře
Banky se snaží odrazovat klienty od návštěvy poboček vysokými cenami za osobní služby bankéřů. Přesto skoro polovina bankovních klientů transakce na pobočkách vyžaduje. Přicházejí tak každý měsíc i o více než sto korun.
Články | Michal Hazi | 18. 9. 2001 | 1 komentář
Česká spořitelna doplňuje své služby v oblasti přímého bankovnictví. Včera spustila nový produkt telefonního bankovnictví - Servis 24.
Články | redakce Peníze.CZ | 6. 1. 2006
Uteklo vám v prosinci něco z našeho denního zpravodajství? Víte, co se událo v oblasti bankovnictví, daní, bydlení, investování a dalších? Jste si jisti, že jste nepropásli některou z povinností vůči státu? Nahlédněte do výběru prosincových událostí.
Články | Michal Hazi | 24. 9. 2001
Dotovat studentská konta je součástí obchodní politiky většiny tuzemských bank. Do mainstreamu se s počátkem akademického roku zařadila i eBanka. Snaží se novým levným produktem oživit svou početně stagnující klientskou základnu?
Články | Michal Hazi | 9. 6. 2001 | 6 komentářů
Rok poté, co Československá obchodní banka převzala Investiční a Poštovní banku, se sjednocují produkty a systémy obou peněžních domů. Do konce roku přestanou existovat dvě produktové řady - vznikne jednotná nabídka. V souvislosti s přechodem na systém IPB Profile se také změní sazebník poplatků a odměn.
Aktuality | Petr Kučera | 26. 6. 2023
Nezvykle dlouhou odstávku hlásí na konec tohoto týdne Max banka – bývalá Expobank CZ. Omezení začnou už v pátek 30. června, skončí až v neděli 2. července.
Co se děje | Olga Skalková | 4. 11. 2021 | 1 komentář
Už víc než polovina lidí spravuje své finance přes mobil, zájem o klasický přístup přes počítač klesá. Velký průzkum zjišťoval, co se klientům líbí, co jim nejvíc chybí a jaký mají zájem o technologické novinky.
Aktuality | Kateřina Hovorková | 21. 6. 2023
Za prvních pět měsíců roku eviduje policie 8824 útoků kybernetických podvodníků. Je to o 1562 případů víc než za stejné období loňského roku. Na konci roku by počet trestných činů v kyberprostoru mohl podle odhadů přesáhnout až 20 tisíc případů.
Aktuality | Olga Skalková | 14. 7. 2022 | 4 komentáře
Takzvaná kyberkriminalita v Česku dál roste. „Loni jsme zaznamenali meziročně téměř osmnáctiprocentní nárůst kriminality páchané v prostředí internetu. Kybernetická kriminalita v roce 2021 činila více než šest procent z celkového počtu všech registrovaných trestných činů,“ řekl policejní prezident ČR Martin Vondrášek na dnešní společné tiskové konferenci s ČSOB. Konkrétně šlo o 9518 případů.
Články | Pavel Slavík | 4. 5. 2006
Aktuality | Petr Kučera | 21. 10. 2022
Kvůli plánované odstávce nebude v sobotu 22. října dostupné přímé bankovnictví České spořitelny a ČSOB.
Články | Dušan Hradil | 8. 1. 2002
Při výběru banky se vyplatí počítat, i na běžném účtu se totiž dá ušetřit. A pokud budete své peníze točit elektronicky, můžete uspořit ještě více.
Co se děje | Olga Skalková | 12. 5. 2021 | 5 komentářů
Zatímco některé banky zvýší limit jedné odchozí okamžité platby z dosavadních 400 tisíc na nové maximum 2,5 milionu korun, jiné se vydají opačným směrem a klientům umožní odeslat výrazně nižší částku než doteď.
Stránka 1/4
Předchozí
Následující