Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Ptejte se Tomio Okamury, mluvčího AČCKA

| rubrika: Rozhovor | 14. 8. 2009 | 4 komentáře
Ptejte se Tomio Okamury, mluvčího AČCKA
Letos zkrachovalo už šest cestovních kanceláří. Mluvčí Asociace českých cestovních kanceláří Tomio Okamura chápe, že klienti začínají být nervózní. Zeptejte se ho nejen na krachy cestovek, ale i na další otázky z cestovního ruchu, které vás zajímají. Odpovědi si přečtete příští pátek.

O problémech zkrachovalých cestovek jsme věděli, ale nesměli jsme to říct. Tak nějak zdůvodňuje Tomio Okamura, mluvčí Asociace českých cestovních kanceláří, poslední iniciativu této asociace: vytvořit rating cestovek z neveřejných informací. Klienti by se tak mohli včas dozvědět, kterým cestovním kancelářím se při plánování dovolené raději vyhnout. Jenže některým cestovkám se takový nápad vůbec nelíbí. Prý se dá snadno zneužít.

Okamura se nevyhýbá ani otázkám na kvalitu turistických služeb v Česku. Pro řadu regionů, které se diví, že k nim nejezdí zahraniční turisté, má poměrně jednoduchou, ale logickou radu. Dobré jídlo postavené na místních specialitách a kvalitní relaxační služby. A tuto kombinaci dobře marketingově prodat. „Každý má přece pocit, že francouzské víno nebo francouzské sýry jsou ty nejlepší. Přitom je to do značné míry záležitost marketingu,“ tvrdí Okamura. Třeba pro Olomouc a okolí z toho vyvozuje tuto radu: „Máte unikátní specialitu, tvarůžky. Tak ji využijte.“

Jak se bránit nekvalitním službách cestovních kanceláří? Jak má fungovat rating cestovek? Co by mělo udělat vaše město, aby se z něj stala vyhledávaná turistická destinace? Nejen na tyto otázky vám Tomio Okamura odpoví. Jeho odpovědi si budete moci přečíst příští pátek na Peníze.cz

Odpovědi Tomio Okamury na vaše dotazy:
část 1
část 2

  • RSS
  • Kindle
  • Poslat e-mailem
  • Vytisknout

Líbil se vám článek?

-2
Ano
Ne

Diskuze

21. 8. 2009 | 10:38 | Martin

nelze odeslat formular, toto trva jiz cely tyden!!! (firefox 3.5.2) více

19. 8. 2009 | 22:27 | Petra

docela by mě zajímalo, jak mám položit dotaz, když mi to už několik hodin hází tuto hlášku:

Server Peníze.cz je z technických důvodů dočasně nedostupný. Zkuste prosím znovu načíst stránku za několik sekund, případně...
více

14. 8. 2009 | 15:13 | esovova

Dobrý den, děkujeme Vám i dalším čtenářům za zaslání dotazů. První sérii jsme ji Tomio Okamurovi odeslali. Za redakci Eva Sovová více

14. 8. 2009 | 12:39 | jezevec

jsou někde vidět odeslané dotazy? server penize při vkládání příspěvků hlásí přetížení a dočasnou nedostupnost, a odeslání dotazu se nikde nepotvrzuje více

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Užitek, Home banking, Burzovní výbory, česká spořitelna, michal wantulok, daň z příjmů, restaurace, psd2, Verizon, volební kampaň, uspořené prostředky, R/R Ratio, korunoví investoři, práva exekutora, Jan Kratochvil, NYMEX, ekonomická situace, KOPM

4C40689, C00LPAD5, 1K111111, 4C40689, 8S76068

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK