Kdo byl na našich bankovkách? Ukažte, co si pamatujete
28. 4. 2024 | Gabriel Pleska | 1 komentář
Peníze se musí točit. V našem kvízu jsme je otočili lícemi dolů. A vy si teď podle zadní strany zkuste vzpomenout, co je vpředu.
Obchodní řetězec Billa mění komunikaci směrem k zákazníkům a spolu s tím také svůj design. Nová identita řetězce se nese v duchu aktuálního trendu – zdravého životního stylu a přírodního designu.
Prodejny se postupně zabarvují primárně do žluté a bílé. Podobně se mění také samotné logo společnosti. „Mizí z něho původní červené pozadí se žlutým nápisem a nově je logo implementováno v barvě žluté či bílé,“ popisuje mluvčí řetězce Dana Bratánková.
Vzhled všech prodejen se postupně změní po vzoru pilotní prodejny v Říčanech u Prahy. Interiér mají doplnit například dřevěné prvky v barvě břízy. Proměny se dočkají také výlohy, regály, chladicí, mrazicí zařízení, nákupní vozíky nebo pracovní oděvy zaměstnanců.
Billa také začíná používat nový slogan: To dobré začíná u nás.
„Při přípravě nové komunikace jsme hledali smysluplnou roli značky Billa v životech lidí. Inspiraci jsme našli v aktivních rodinách, kterým není lhostejná budoucnost a chtějí ji zlepšit,“ říká o nové komunikaci Martina Kufová z agentury McCann.
„Cílem nové podoby Billy je nabídnout našim zákazníkům ještě lepší sortiment zaměřený na zákazníka na prodejnách s intuitivním a pohodlným uspořádáním regálů, výhodným poměrem ceny a kvality námi nabízených potravin i nepotravinového zboží a celkově pohodlné a snadné nakupování v našich prodejnách,“ říká generální ředitel řetězce Billa ČR Liam Casey. To podle něj nově doplňuje také přeměna věrnostního klubu.
Letos Billa plánuje v Česku otevřít až 14 nových prodejen, do roku 2028 pak až osm desítek. Současně hodlá pokračovat v rekonstrukcích stávajících prodejen a dále rozšiřovat závozové oblasti svého e-shopu. Na tom byla půl roku od spuštění překročena hranice 100 000 objednávek.
Celkové investice do rozšiřování a modernizace prodejní sítě letos podle Billy dosáhnou téměř dvou miliard korun.
Dlouhodobý investiční produkt
Myslete na sebe a zabezpečte se na penzi co nejlépe. Třeba investováním do široké nabídky fondů.
Sdílejte článek, než ho smažem