Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Nové logo banku nepředělá

Nové logo banku nepředělá
Tento týden byl ve znamení změn symbolů dvou velkých českých bank. Obě z nich si své znaky pozměnily tak, aby z nich byla patrná jejich příslušnost k novým vlastníkům.

Česká spořitelna, ve snaze ukázat se v lepším světle jako dcera rakouské Erste, do svého nového loga vložila tečkované S. "Nová firemní identita je symbolem nové kvality služeb a produktů, vysoké přidané hodnoty pro klienty," říká k logu generální ředitel spořitelny Jack Stack. Zavádění nového symbolu banky začne v září a mělo by být dokončeno do dubna roku 2002. Předělané logo však kritické názory zákazníků banky nezmění a kromě znaku bude muset dojít k výraznému obratu také za přepážkami banky.

Snaha zařadit se mezi své bratry a sestry mění i logo Československé obchodní banky, to bude nyní podobné znaku belgické KBC, ale i jejich dcer (například irská IIB Bank). Nový symbol také znamená konec lva zkrachovalé IPB, neboť nový znak již bude i na všech pobočkách divize IPB. Zavedení nového loga podpoří reklamní kampaň v březnu tohoto roku. Poté do konce října bude ČSOB postupně měnit vnější i vnitřní vzhled jednotlivých poboček, klientskou dokumentaci a firemní tiskoviny. "S tímto novým symbolem bude banka působit i ve Slovenské republice. Znak Poštovní spořitelny se nemění," říká Jan Stolár, tiskový mluvčí banky.

Náklady spojené se změnou identity příslušné banky odmítly zveřejnit, podle názoru Michala Srba, generálního ředitele reklamní agentury Lowe Lintas GGK, se náklady na změnu samotného loga pohybují v milionech korun, celkové výdaje však pravděpodobně přesáhnou sto milionů korun. Když měnil Český Telecom na přelomu let 1999 a 2000 své logo, byly v tisku publikovány odhady, podle kterých se celkové náklady na tuto operaci pohybovaly mezi 150 a 200 miliony korun. Skutečnost byla o něco nižší.

Jak se vám líbí nová loga? Myslíte si, že změna bankovního znaku může ovlivnit pohled veřejnosti na samotnou banku? Své názory pište sem.

  • RSS
  • Kindle
  • Poslat e-mailem
  • Vytisknout

Líbil se vám článek?

-6
Ano
Ne

Diskuze

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

13. 2. 2001 12:02, Marek1

Promińte,zapomněl jsem se podepsat pod předchozí názor.

Reagovat

 

+7
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

12. 2. 2001 9:09, TGP

No ony toho neumí víc. Takže alespoň vítr v logu, aby byl pocit, že se alespoň něco děje (viz třeba loňská změna loga Společnosti Proti Telefonování Telecom).

Reagovat

 

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (pjt 12. 02. 2001 08:50)

Další příspěvky v diskuzi (18 komentářů)

13. 2. 2001 | 12:02 | Marek1

Promińte,zapomněl jsem se podepsat pod předchozí názor. více

13. 2. 2001 | 12:01 | Marek1

Jsem názoru,že logo je pro každou firmu hlavní identifikací ve vztahu s okolím.Nevím,zda loga obou bank jsou nejšťastněji zvolena,je to věc zvyku,myslím si ale,že nejdůležitější jsou služby,které obě banky nabízejí. Jsem...více

13. 2. 2001 | 10:33

Logo mi může být ukradené,to je věc banky a jejího omylu,že si ji snad někdo vybere kvůli logu.Mně zajímá nepříznivý vývoj poplatků za služby ČS.Patřím do té skupiny,která byla svým zaměstnavatelem(konec výplat v hotovosti)...více

13. 2. 2001 | 8:04

Taky si myslím, že by se ty banky měly snažit jinak. ČSOB je pro běžného smrtelníka furt oproti deklaracím tak komplikovaná, že si až jeden myslí, že je to schválně. Přesto náhradu poněkud zprofanovaného "lva ve světě financí"...více

12. 2. 2001 | 23:03 | cs-defence

Vidím,že jsou zde samí odborníci-grafici,marketingoví a PR-manažeři. Nu, ani mě na první pohled logo ČS neuchvátilo, není to totiž Mona Lisa, ale grafický symbol banky. Je seriózní, upoutá pohled a jak správně kdosi poznamenal,...více

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Inkaso, Reálná výnosová míra, Předlhůtní úročení, euro, daň z příjmů, miroslav kalousek, e-shopy, petr fiala, CELETEM ČR, long, warren harding, úroky z vkladu, matky, osobní bankroty, finanční prasárna, hrubého disponibilního důchodu, úrokové zvýhodnění, Francii

3L69908, 1A84559, 1AA4454, 3L69908, 2C43771

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK