Nejlepší spořicí účty a termínované vklady. Nové žebříčky
14. 11. 2023 | Petr Kučera | 2 komentáře
Kam se teď podívat, když chcete úspory ochránit před inflací líp než na běžném účtu, ale zároveň nemáte zájem je investovat?
Česká spořitelna je největší bankovní skupinou v ČR podle počtu klientů a druhou největší podle objemu spravovaných peněz. Do roku 2000 byla skutečně česká, pak ji postupně ovládla rakouská skupina Erste Bank. Přes 48 % v Erste patří institucionálním investorům, z regionálního pohledu mají největší podíl rakouští akcionáři (přes 30 %). Významný podíl v Erste Group mají regionální rakouské spořitelny, resp. nadace. S akciemi se obchoduje i na vídeňské a pražské burze, spoluvlastníkem se může stát i drobný investor.
Kontakty
Adresa | Olbrachtova 1929/62, Praha 4, 140 00 |
---|---|
Infolinka | 800 207 207 |
csas@csas.cz | |
Web | https://www.csas.cz/ |
Internetové bankovnictví | https://george.csas.cz/ |
Další informace
IČO | 45244782 |
---|---|
Kód banky | 0800 |
SWIFT kód | GIBACZPX |
Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.
14. 11. 2023 | Petr Kučera | 2 komentáře
Kam se teď podívat, když chcete úspory ochránit před inflací líp než na běžném účtu, ale zároveň nemáte zájem je investovat?
7. 11. 2023 | Kateřina Hovorková | 2 komentáře
Alespoň jedno pojištění má uzavřeno 9 z 10 Čechů. Pojišťujeme se ale nedostatečně a máme zastaralé smlouvy. Tvrdí to průzkum České spořitelny, Sociologického ústavu Akademie věd ČR a společnosti Evropa v datech, který realizovala agentura Ipsos na začátku září na vzorku více než 2 tisíc respondentů.
6. 11. 2023 | Petr Kučera | 2 komentáře
Můžete v roce 2023 snadno najít platbu z roku 2020? Délka takzvané transakční historie se u bank výrazně liší. Dobrou zprávou je, že v posledních letech se prodlužuje.
26. 10. 2023 | Olga Skalková
Vkladní knížky mají už jen dvě větší banky. Výnosem zaostávají za spořicími účty, nebo dokonce místo úroku lákají jen na hru o štěstí: Už prvního listopadu se hraje o milion. Podívejte se i na velkou retrogalerii.
24. 10. 2023 | Petr Kučera
Investiční platforma Investown oznámila, že jako první v Česku obdržela licenci poskytovatele služeb skupinového financování – takzvaného crowdfundingového investování.
11. 10. 2023 | Petr Kučera | 7 komentářů
Klienti České spořitelny dostanou v nejbližších dnech oznámení o novém ceníku. Má je hlavně motivovat k využívání digitálních a bezhotovostních služeb, říká banka.
5. 10. 2023 | Olga Skalková
Novým generálním ředitelem Erste Group, do které patří také Česká spořitelna, se od 1. července 2024 stane Peter Bosek. Rakouská bankovní skupina to oznámila včera večer po mimořádném zasedání dozorčí rady.
19. 9. 2023 | Petr Kučera | 19 komentářů
Další dvě banky zavedou poplatek za potvrzovací SMS k internetovému bankovnictví. Chtějí klienty přesvědčit, aby začali využívat aplikaci v chytrém mobilu. Začíná se mluvit také o zastaralosti samotného internetového bankovnictví.
13. 9. 2023 | Petr Kučera | 4 komentáře
Úroky na spořicích účtech v létě nerostly, výjimkou je nová nabídka od Komerční banky. Na druhou stranu u většiny bank ani neklesly, zůstávají stabilní stejně jako základní úroková sazba České národní banky.
4. 9. 2023 | Olga Skalková, Petr Kučera
Posílání peněz se zjednoduší. Místo čísla bankovního účtu stačí, když zadáte číslo mobilu. Nový systém může odstartovat na konci října.
Stránka 4/79
17. 4. 2024 9:24 | Česká spořitelna
ne chápete to špatně jde o to že jsem u vás zkoušela žádat o kontokorent vyskočila chyba negativní záznam v registru po prověření kb protože vy jste to nebyli schopni udělat byla chyba negativní záznam v registru opravdu ale vy pořád si myslíte že mám negativní záznam v registru to mě jako hodně štve že si klienta zaškatulkujete a ani nejste ochotni připustit že je to jinak jinak služby máte super ale tohle ?!!!
14. 4. 2024 8:22 | slonik27071983
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
12. 4. 2024 7:59 | Česká spořitelna
komerční banka opraví chybu registru česká spořitelna si ani nevšimně a pořád se jen vymlouvá na přijmy a výdaje se mně ani nezeptají jen se vymlouvají na robota když zavolám do komerční banky tak mi hned řekne zda je všechno pořádku tady nikoliv horší volbu jsem snad udělat nemohla
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 4. 2024 18:05 | slonik27071983
7. 4. 2024 19:55 | slonik27071983
8. 3. 2024 12:29 | Česká spořitelna
Také mi zrušila účet a vůbec nechápu proč
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
8. 3. 2024 12:24 | Česká spořitelna
Dnes mi došel email Výpověď smlouvy o účtu.
Po 23 letech nechápu z jakého důvodu.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
29. 2. 2024 18:54 | Žeha
Zrusili mi ucet bez uvedeni duvodu. Na reklamaci mi jen zaslali vytazek smluvnich podminek, kde je uvedeno, ze ho mohou zrusit. Poplatky maji vysoke, smenny kurz valut velmi nevyhodny. V online dobe se musi resit velmi mnoho veci primo na pobocce banky.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 2. 2024 22:20 | Žeha
21. 9. 2023 9:56 | Česká spořitelna
Česká spořitelna
kladné recenze: hodně bankomatů, to je vše
negativní recenze:
neváží si dlouhodobých klientů - mám účet přes 30 let, jakmile doplatím své závazky,
zruším účet u ČS
flexibilní- ani omylem, hodně požadavků musíte osobně vyřídit
personál - kvalitní obchodnice, které jsou starší, tak dostanou výpověď,
nové slečny bez praxe, za to s krásným mladým vzhledem jsou přijaty,
životní zkušenosti žádné, a navíc jsou neochotné.
Sama jsem se hlásila na pozici - bohužel neúspěšně, moje číslice pro nich byla vysoká.
prostředí: žádné soukromí, nové moderní volné prostory dávají možnost,
abyste slyšel od vedlejšího stolu, co řeší bankéř s klientem
Takže abych to shrnula, určitě se informujte a čtěte recenze o ČS,
abyste nebyli zklamaní.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
30. 6. 2023 8:20 | Česká spořitelna
Mzrí mne jedna věc u České spořitelny a to je ta, že mi každý měsíc volají a nabízí mi jejich služby o které nemám zájem, což jsem už u více telefonátu zmínila, že kdybych něco potřebovala, tak si zajdu na pobočku, kterou mám pár kroků od bytu. Vůbec to nepochopili a nadále mi KAŽDÝ MĚSÍC (i několikrát za měsíc volají, tento měsíc mi dokonce volali 12x). Je to otravujicí,přemýšlím, že přejdu k jiné spořitelně.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
29. 6. 2023 22:22 | Domča
26. 6. 2023 15:10 | Česká spořitelna
Česká spořitelna
kladné recenze: hodně bankomatů, to je vše
negativní recenze:
neváží si dlouhodobých klientů - mám účet přes 30 let, jakmile doplatím své závazky,
zruším účet u ČS
flexibilní- ani omylem, hodně požadavků musíte osobně vyřídit
personál - kvalitní obchodnice, které jsou starší, tak dostanou výpověď,
nové slečny bez praxe, za to s krásným mladým vzhledem jsou přijaty,
životní zkušenosti žádné, a navíc jsou neochotné.
Sama jsem se hlásila na pozici - bohužel neúspěšně, moje číslice pro nich byla vysoká.
prostředí: žádné soukromí, nové moderní volné prostory dávají možnost,
abyste slyšel od vedlejšího stolu, co řeší bankéř s klientem
Takže abych to shrnula, určitě se informujte a čtěte recenze o ČS,
abyste nebyli zklamaní.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 6. 2023 11:03 | B
23. 1. 2023 12:28 | Česká spořitelna
S aplikací nějakou zkušenost mám, protože ji měl můj přítel, ale s tím, že by to bylo jednodušší a uživatelsky příjemnější absolutně nesouhlasím. Naopak mám zkušenost, že přihlášení přes aplikaci je nespolehlivé a ne každý má na aplikaci vhodný telefon. Je hodně smutné, že Česká spořitelna takové klienty nechce. Automatické odhlášení po pěti minutách je mi jasné, ale proč systém nemůže na odhlášení předem upozornit, když u jiné banky to jde? Vůbec nechápu, proč Česká spořitelna nechce aby se internetové bankovnictví využívalo.
Vy zde píšete samé nesmysly. To co zde píšete vy mi řekne i uklízečka na nádraží a jí je také úplně jedno, jestli Česká spořitelna bude mít nějaké klienty. Mám pocit, že zastupujete nějakou konkurenční banku a chcete, aby Česká spořitelna o své klienty přicházela.
Nebudu už na vás dál reagovat, protože bych musela použít sprostá slova a vy si stejně pořád melete ty své nesmysly a ani neodpovídáte na co jsem se ptala. Evidentně ničemu moc nerozumíte a nejste schopni nebo nechcete nic řešit. Všem ale budu říkat, že patříte mezi nejhorší banky, které se snaží ždímat z klientů co nejvíce peněz za každou cenu.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz
Vyhrál jsi, hlásí kamarád. Banka varuje před novým podvodem
Píše vám přítel na Facebooku, že jste vyhráli? Pozor na to. ČSOB varuje před novým trikem...více
První zbraň proti volání z falešného čísla. Úřad zpřísní pravidla
Český telekomunikační úřad (ČTÚ) v červnu a červenci spustí nová opatření v boji proti...více
Tři banky hlásí odstávku, limity na víkend si nastavte včas
ČSOB, Raiffeisenbank a mBank o víkendu dočasně vypnou své elektronické bankovnictví. Klienti...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno