Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

19. 11. 2014 17:52 | MRVERSIO

Jestli je práce náročná je vaše věc.Další věc je renovace bankomatů a další věcí,tak mně povězte laskavě jak je možné v Rakousku ESRTE BANK mají vše zdarma.Jen u nás tomu tak není a naše vláda jasně dává najevo bankám ,že si můžou diktovat podmínky ohledně bankovních poplatků.Je to naprosto absurdní.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+25
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Lukáš 13. 11. 2014 20:24)

1. 12. 2014 8:59 | alcasvacova

Dobrý den , dne 10.11.2014 jsem si založila spoření české spořitelny, u pobočky v Sušici.chtěla jsem se zeptat za jak dlouho mi přijde karta , abych mohla ukládat další peníze.děkuji za odpověď šváčová alena - ps prosím mohli byste mi odpovědět na můj email ještě jednou děkuji
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

13. 2. 2015 12:49 | Hela

Česká spořitelna mě vyvedla z míry při refinancování hypotéky (snadno a uděláme za Vás či tak nějak to s tím refinancem je, ne :) )- než se k nějakému úkonu dostanou, ubíhají týdny a Vám peníze. ČS to netrápí (poradce už provizi dostal, že), pt. z Vás tahá za (ve skutečnosti jejich) prodlení měsíční úroky aniž byste ještě měli půjčené peníze na účtě. Nejabsurdnější jsou jejich požadavky - např. trvají na ověření podpisu všech zainteresovaných při sjednání JEN obyčejné pojistky na zastavovanou nemovitost. Takže vše jen komplikují, oddalují. Refinancování tedy trvalo neuvěřitelné 4 měsíce!!! Teď mě mrzí, že jsem se rovnou nerozhodla pro Equa bank. Jednáním ČS jsem už plně znechucená.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

19. 2. 2015 19:15 | Pavlína

Dobrý den.Prosím o radu.Má dcera byla podvedena.Hacker se jí naboural na bankovní účet a zřídil si kontokorent,který okamžitě vybral a její úspory.U policie nahlášeno a v bance také.Máte někdo s tímto zkušenosti?Děkuji Pavlína
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

26. 3. 2015 22:08 | Míša

dobry den stalo se nekomu že poslal penize na spatne cislo uctu pres servis24 dalo se to tedy neak stornovat kdyyz uz platba odesla pripadne dostal ty penize z5 dekuji
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

27. 6. 2016 22:17 | Nikol

Naprosto neskutečné jednání, vysoké platby jak za studentský (pro mě naprosto nepochopitelné) tak za běžný obyčejný BÚ, poté, co jsem podala žádost na odstoupení od smlouvy, bylo mi nabídnuto vedení účtu zdarma, najednou to jde??? TAHAJÍ Z LIDÍ JENOM PRACHY!
Další problém, babičce platím účty přes její internetové bankovnictví, protože LOGICKY nepoužívá PC, poté, co přišlo nelogicky nové heslo a nový bezpečnostní kód pro přihlášení do Servisu 24, i když jsme o něj nežádali a ani nový účet nezakládali, a starý Servis fungoval, takže nyní mi nefunguje ANI staré přihlašovací údaje, ani nové přihlašovací údaje. Telefonicky jsem to šla řešit s operátorem, který mi sdělil, že se o tom se mnou bavit nebude ani v případě, že mám babiččiny údaje a babičku vedle sebe.
Naprosto NEDOPORUČUJI ČS!!!!! NEJHORŠÍ banka v tomto státě!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+25
Líbí
Nelíbí

5. 9. 2016 18:50 | Michal

Zkušenost s Českou spořitelnou , kde jsem si v roce 2014 a 2016 otevřel stavební spořeni, dvakrát na cílovou částku 300tis, u této banky jsem si chtěl vzít v budoucnu hypotéku. Když jsem stavební spoření zakládal, tam mi bankéřka v Jaroměři řekla že, když budu peníze potřebovat, tak mi je bez problému stavební spořitelna do tří měsíců vyplatí , je důležité bodové číslo a že se na to kouká při bráni hypotéky nebo úvěru. Ptal jsem se jí na to asi čtyřikrát při každé návštěvě , říkala že ano, že jenom přijdu o státní podpory. Obě smlouvy jsem ukončil a na jednou po mě chce stavební spořitelna 1% cílové částky, to je 6tis. Bankéřka tvrdí že si najednou nic nepamatuje. Kontaktoval jsem infolinku České spořitelny a tam mi řekli, že si mám požádat o prominutí poplatku 1% za špatné informace, to jsem písemně udělal. kontaktoval jsem i Českou spořitelnu a požádal o reklamaci, reklamace byla zamítnuta a vymýšlejí si, že jsem si měl přečíst smlouvu. Přijde mi to jako slušný podvod a klamání zákazníka. Já za to přece nemůžu, že zaměstnanci České spořitelny jsou špatně školení a poskytuji zavádějící informace klientům, aby splnili. Zároveň jsem si u České spořitelny založil pojištění právní ochrany B+ , právník odhady limit 500tis , za které si účtovali 69Kč, založeno 18.05.2016 ihned si banka zaúčtovala 69Kč, ve smlouvě je jasně napsané účinnost 17.05.2016 po necelých třech měsících řádného placení, jsem měl problém ze společností Okay elektro, požádal jsem o pomoc právní firmu Global assistance a ta mi řekla že nemám nárok na žádné právní zastoupení, odhady právníka nic, , jenom rady po telefonu, to má Česká spořitelna v ceníku za 19Kč. Takže další podvod a reklamace, jenom tahají z lidí peníze, ani pracovníci dvou poboček nevěděli a po hodinovém volaní, zjistili že tam je 3 měsíční ochranná lhůta. I když při zakládání mi tvrdili něco úplně jiného, tak že jsem přišel o 3500kč za neuznanou reklamaci. Účtují si služby co lidem ani nedávají. posílají dokumenty ke smlouvám které nejdou otevřít. Raději si dám drátem do oka, jak si něco u České spořitelny založím.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

30. 12. 2016 10:55 | Korty

Mám s ČS jen negativní zkušenosti. Když pominu vysoké poplatky, stal se mi případ, kdy jsem podepsal pracovní smlouvu, že budu vyplácet zaměstnance. Přišly mi peníze na účet a měl jsem vyplatit zaměstnance. Později se zjistilo, že to byl podvod a dostal jsem roční podmínku, jelikož údajný zaměstnavatel neměl s firmou nic společného, i když vystupoval pod jejím jménem a měl její razítko. Byl jsem za to odsouzen k roční podmínce. Po půl roce se ČS přihlásila s tím, že jim dlužím 88 000. Peníze byly odcizeny z účtu nějakého klienta čs, což jsem nemohl vědět. údajného zaměstnavatele se nepodařilo dohledat. Nemohu přece být souzen za jeden případ 2x, soud nerozhodl o tom, že bych měl danou částku uhradit. Je zde chyba i na straně ČS, která nemá dostatečně ošetřené to, aby se účet dal vybrat. Například u UniCreditu se toto stát nemůže. Pokud mě budou soudit, nemají za co, jelikož už jsem za daný skutek byl potrestán podmínkou a druhý trest je nemožný.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

30. 12. 2016 13:12 | mrversio

Víte to co popisujete ve vašem příspěvku bych Já dávno vzal nohy na ramena a co nejdál od České spořitelny.Dozvěděl jsem se ,že nyní přispívají neziskovým organizacím a podle mě je to kámen úrazu proč odlévají finanční toky ale také vyvádějí dceřiné společnosti Erste bank.Proto trestají klienty nesmyslnými poplatky atd.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Korty 30. 12. 2016 10:55)

28. 1. 2017 11:31 | Míša

Já mám zkušenosti spíše dobré a zatím mi vždycky vyšli ve všem vstříc, musím zaklepat. Navíc když byl nějaký menší problém, hodnotila jsem jejich služby přes Staffino.com a až mě překvapilo, jak se všechno celkem rychle vyřešilo. Můžu jen doporučit, zprávy jdou přímo k pověřenému člověku z ČS. Možná zkuste příště tohle. Je fajn komentovat do diskuzí, ale ty se často nedostanou k správné osobě a bohužel nic nezmění :/
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

23. 3. 2017 12:07 | Jaroslav Janíček

Většinou když se stane něco špatného a můžu za to já, nebo někdo z rodiny, tak to nechávám plavat. Jasně naše chyba. Ovšem to, co jsem byl donucen řešit dnes ráno jen tak nechat nechci. Uvedu vás do obrazu. Dnes ráno jsem byl řešit odstoupení od úvěrové smlouvy, kterou zřídila slečna na brněnské pobočce na Minské ulici mé mamce. Slečna skvěle odhadla, že moje máma je důchodkyně a tak, když mamka se byla zeptat, jaké jsou možnosti úvěru ze stavebního spoření na rekonstrukci našeho domu, slečna jí řekla, že tato půjčka není výhodná a že je lepší si vzít bezúčelný úvěr s RPSN 9,6 % a poplatkem za zřízení 2500 Kč. Někdo by si možná řekl, je to chyba klienta, který nedokáže odhadnout dobrou půjčku od špatné. Je to ale opravdu tak? Mamka je celý život u České spořitelny, důvěřuje bance a zatím nechce přecházet a tak důvěřuje, co ji bankéř poradí. V tomto případě absolutně nevýhodnou půjčku. Domnívám se, že všechny ty slogany a fráze vzbuzující důvěru by měly být odrazem služeb pro klienty, co si o tom myslíte vy? Ještě bych měl zmínit, proč to vlastně celé píšu. Zaprvé, protože jsme odstoupili od smlouvy, až měsíc po jejím sepsání platíme měsíční úroky (bravo, tleskám, skvělý systém). Ale hlavně bych chtěl apelovat na všechny klienty a manažery ČS. Tohle není v pořádku a rád investuji nemalé množství času, aby online svět věděl o tom, že ČS tyto praktiky pořád dělá a nezměnila se, jak by nás ráda přesvědčila.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

6. 4. 2017 21:28 | Petr Lontschar

Dobrý den Jedu letos s rodinou do Rakouska a potřebuji zaslat do hotelu zálohu 300 EUR. Mám dotaz,zda je tato transakce u vás možná. Předem děkuji za odpověď
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  6 459 508 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Miroslav Pelta

podnikatel, Baumit Jablonec

Ivan Pilip

exministr a podnikatel

Miroslav Pelta
ÚSPĚŠNOST
73,84 %

z 279 duelů
×
Ivan Pilip
ÚSPĚŠNOST
78,05 %

z 123 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Senzál, Bonita cenného papíru, Cizí směnka, šedá ekonomika, karel havlíček, zaměstnání, osobní doprava, matěj hollan, procentní body, spořitelní družstvo, investiční správce, odchozí platby, odpočinek, dlouhodobé ošetřovné, fondy životního cyklu, skarta, FTSE, Vedlejší trh

5P38236, 3L23418, 3T68427, 3T68427, 3T64006

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2017 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK